quote:Op zondag 16 april 2023 21:26 schreef KinKiJan het volgende:
[..]![]()
WTFSPOILER: in case you've missed itOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
quote:Op zondag 16 april 2023 21:26 schreef KinKiJan het volgende:
[..]![]()
Jij hebt aan jouw poes gezetenSPOILER: in case you've missed itOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Dit topic zinkt verder en verderquote:Op zondag 16 april 2023 23:03 schreef spapaars het volgende:
Nog een klein uurtje, en dan is de saaiste dag ook weer voorbij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rond deze tijd is er ook vaak nog niemand opquote:Op maandag 17 april 2023 06:53 schreef Charmian het volgende:
vast een wilde nacht geweest, alles slaapt
ik bedoelde eigenlijk dat er niets is gebeurd gezien de cosquote:Op maandag 17 april 2023 07:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Rond deze tijd is er ook vaak nog niemand op
O nee. Ze zullen wel moe zijn van het nietsdoen de hele dag 🤣🤣🤣🤣quote:Op maandag 17 april 2023 07:18 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik bedoelde eigenlijk dat er niets is gebeurd gezien de cos
ja maar denk nog te vroeg voor eliminatie , denk eliminatie pas op 1 meiquote:Op maandag 17 april 2023 08:13 schreef Harry het volgende:
Ging bij GJ rond deze tijd de Zoemer niet ??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |