Zeker, hij was erg goed. Ik ben na de ruimtereisbaan wel wat anders gaan doen, maar toen was hij al goed bezig.quote:Op zaterdag 15 april 2023 21:48 schreef Littlerabbit het volgende:
@:scrummie Daan was wel echt een zeer verfijnde knikkeraar, of niet.
Alles wat dus neerkomt op heel veel geluk hebben in dat programmaquote:Op zaterdag 15 april 2023 21:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zeker, hij was erg goed. Ik ben na de ruimtereisbaan wel wat anders gaan doen, maar toen was hij al goed bezig.
Neem aan dat hij gewonnen heeft?
@Coco @GGMM @Skedquote:Op zaterdag 15 april 2023 22:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Drizzt verwijdert hier zijn eigen posts.
Ik eis een verklaring.
En dan wel stoken en zuigen in het groningentopicquote:Op zaterdag 15 april 2023 22:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik eis een verklaring.
Hopelijk neemt @Nova snel de touwtjes in handen.quote:Op zaterdag 15 april 2023 22:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dan wel stoken en zuigen in het groningentopic
Waar is de tijd dat vbl capabele mods had nu hebben we enkel @:onlogisch
Ik kan je alleen vermelden dat ik vanochtend een broodje parmaham bij Lindner op de hoek van de Goethestrasse heb gegeten en dat 'ie mij goed bekomen is.quote:Op zaterdag 15 april 2023 20:55 schreef vrijgevochten het volgende:
Arte Luise Kunsthotel
Graag je mening
@:Kukelecucktsju10
Bedankt.quote:Op zaterdag 15 april 2023 22:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
As we speak herhaalt moderator R-woud93 hetzelfde trucje in het FC Groningen topic.quote:Op zaterdag 15 april 2023 22:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik bekijk het als een positieve insteek.quote:Op zaterdag 15 april 2023 22:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
As we speak herhaalt moderator R-woud93 hetzelfde trucje in het FC Groningen topic.
Dit zijn aannames waar ik verder niets mee ga doen.quote:
Ja.quote:Op zaterdag 15 april 2023 22:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Modereer je vbl?
Edit: zo ja, dan blijft mijn stelling overeind.
Even gekeken. Ziet er wel leuk uit.quote:Op zaterdag 15 april 2023 20:55 schreef vrijgevochten het volgende:
Arte Luise Kunsthotel
Graag je mening
@:Kukelecucktsju10
Verkeerde topic, da's alles.quote:Op zaterdag 15 april 2023 22:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik eis een verklaring.
quote:Op zaterdag 15 april 2023 22:35 schreef Scrummie het volgende:
@:coco is in elk geval typisch een mod; nooit meer aanwezig.
Wanneer komt het je uit?quote:Op zaterdag 15 april 2023 23:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Even gekeken. Ziet er wel leuk uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klap in het gezicht van @Klummiequote:Op zaterdag 15 april 2023 22:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een type @Morpheus2002 wordt gemistquote:Op zaterdag 15 april 2023 22:35 schreef Scrummie het volgende:
@:coco is in elk geval typisch een mod; nooit meer aanwezig.
https://www.telegraaf.nl/(...)ion-weer-een-debaclequote:Eddy Ouwens, de enige Nederlander die twee keer betrokken was bij een overwinning van het Eurovisie Songfestival, noemt het optreden een ’debacle’. „Ondanks repetities, eigen technici, goede in-ears weer een debacle! Mijn god, hebben we hier ruim een half jaar door ’vakmensen’ over laten vergaderen?”, schrijft de man achter het succes van Ding-a-Dong van Teach-In en Let it Swing van de Bobbysocks.
„Twee jonge mensen zonder ervaring worden vals zingend losgelaten op honderden miljoenen ESF kijkers. Zelfs bidden zal niet meer helpen.
Curryquote:Op zondag 16 april 2023 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Netjes, gefeliciteerd!quote:
Hij lijkt wel 55 op deze foto.quote:
De lol was er voor de fans ook wel af na een half uurquote:Op zondag 16 april 2023 19:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond het echt een extreem matige sfeer.
Dat is waar. Ik was denk ik de enige in het thuisvak die extreem hard moest lachen om het Groesbeekse huilhoofd.quote:Op zondag 16 april 2023 19:43 schreef Sked het volgende:
[..]
De lol was er voor de fans ook wel af na een half uur
Daar hadden ze zich echt hun hoop op gevestigd dit seizoen, maar het is gewoon een middelmatige keeper geworden.quote:Op zondag 16 april 2023 19:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is waar. Ik was denk ik de enige in het thuisvak die extreem hard moest lachen om het Groesbeekse huilhoofd.
Het gaat weer gelukkig.quote:Op zondag 16 april 2023 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe is het met @:sked
Jij had ook een soort innerlijke derby.
Er werd bij mij op het vak nog een vader van een Vitessepeler eraf geslagen, de treurigheidquote:Op zondag 16 april 2023 19:46 schreef Sked het volgende:
[..]
Daar hadden ze zich echt hun hoop op gevestigd dit seizoen, maar het is gewoon een middelmatige keeper geworden.
Mooi.quote:
Dat soort dingen snap ik ook nooit, maar het verbaast me allang niet meer.quote:Op zondag 16 april 2023 19:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Er werd bij mij op het vak nog een vader van een Vitessepeler eraf geslagen, de treurigheid
Best sneu, al moet ik zeggen dat die lui wel stopten toen hij dat eenmaal bekend maaktequote:Op zondag 16 april 2023 19:51 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat soort dingen snap ik ook nooit, maar het verbaast me allang niet meer.
Dat krijg je ervan als je zonodig een marathon moet lopen.quote:
Maat. Zie ik je in het live topic?quote:Op zondag 16 april 2023 19:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan als je zonodig een marathon moet lopen.
een anekdote hierover:quote:Op zondag 16 april 2023 19:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Er werd bij mij op het vak nog een vader van een Vitessepeler eraf geslagen, de treurigheid
Hopelijk scoort Ajax niet de 1-0 voor die tijd, dan lopen we elkaar misquote:Op zondag 16 april 2023 20:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ga wel even kijken, eerst even het einde van de finale met aubergenius afkijken.
[ afbeelding ]
Dat zie ik niet gebeuren.quote:Op zondag 16 april 2023 20:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hopelijk scoort Ajax niet de 1-0 voor die tijd, dan lopen we elkaar mis
Hoe eindigde het handgemeen?quote:Op zondag 16 april 2023 20:02 schreef aTypisch het volgende:
[..]
een anekdote hierover:
ik zat bij ajax - feyenoord op de tribune en het sfeertje was een beetje bozig en grimmig want vilhena had de 0-1 gemaakt
en toen gingen twee ajacieden met elkaar op de vuist omdat ze van elkaar dachten/zeiden dat het feyenoorders waren
einde anekdote
gewoon beide de wedstrijd uitgekeken voor zover ik kon beoordelenquote:
Ik geef deze anekdote een 5.5/10quote:Op zondag 16 april 2023 20:08 schreef aTypisch het volgende:
[..]
gewoon beide de wedstrijd uitgekeken voor zover ik kon beoordelen
moet ook zeggen dat ik mij er niet beter op mijn gemak door ging voelen
ja ik had er ook nog wat bij kunnen verzinnen om het wat leuker te makenquote:
Al een tijdje.quote:Op zondag 16 april 2023 20:10 schreef Bezsen het volgende:
Verrek, je kan tegenwoordig gewoon je notes inzien zonder te betalen.
Omdat het een bak gezeik oplevert als we dat hek openzetten. Net als met bans.quote:Op zondag 16 april 2023 20:13 schreef aTypisch het volgende:
ik vind dat een rare regel
waarom is dat eigenlijk? @:sked
ja dat is juist leukquote:Op zondag 16 april 2023 20:14 schreef Sked het volgende:
[..]
Omdat het een bak gezeik oplevert als we dat hek openzetten. Net als met bans.
misschien kan een zekere user de fokstok weer eens jattenquote:Op zondag 16 april 2023 20:15 schreef Bezsen het volgende:
Tijd voor een ouderwetse rel in het lesbotopic
fokstok genotquote:Op zondag 16 april 2023 20:16 schreef aTypisch het volgende:
[..]
misschien kan een zekere user de fokstok weer eens jatten
nee maar een experimentje er mee zou niet slecht zijnquote:
Ja, we kijken dan ook voornamelijk vanuit crewperspectief naar de notes. Het is misschien wel een ideetje.quote:Op zondag 16 april 2023 20:20 schreef aTypisch het volgende:
[..]
nee maar een experimentje er mee zou niet slecht zijn
denk dat dat systeem wel wat input kan gebruiken
zit geen context in bijvoorbeeld met andere posts er omheen
Leuk idee ja.quote:Op zondag 16 april 2023 20:20 schreef aTypisch het volgende:
nee maar een experimentje er mee zou niet slecht zijn
wie ben jij eigenlijkquote:Op zondag 16 april 2023 20:28 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Leuk idee ja.
Zal dus wel 5 jaar en 3 donatierondes aan Ted kosten om geïmplementeerd te worden.
Daar draait ons forumbeest zijn hand niet voor om.quote:Op zondag 16 april 2023 20:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Over notes gesproken. Moderator onlogisch houdt hier al de hele dag in zijn eentje de tent draaiende. Waar is de rest?
denk dat een dossier met alleen 'negatieve' input op termijn een verkeerd beeld geeft van een userquote:Op zondag 16 april 2023 20:24 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, we kijken dan ook voornamelijk vanuit crewperspectief naar de notes. Het is misschien wel een ideetje.
Dat soort 'oude' notes worden daarom ook niet meer als relevant gezien.quote:Op zondag 16 april 2023 20:30 schreef aTypisch het volgende:
[..]
denk dat een dossier met alleen 'negatieve' input op termijn een verkeerd beeld geeft van een user
als dat het doel is tenminste
ik heb bijvoorbeeld wat notes van @:nattekat terwijl die zelf piramidespelen aan het promoten was en ik daar op ageerde
wanneer wordt jij weer mod van WK of BTCquote:Op zondag 16 april 2023 20:30 schreef aTypisch het volgende:
[..]
denk dat een dossier met alleen 'negatieve' input op termijn een verkeerd beeld geeft van een user
als dat het doel is tenminste
ik heb bijvoorbeeld wat notes van @:nattekat terwijl die zelf piramidespelen aan het promoten was en ik daar op ageerde
ik deel niks meer met jou tot ik weet wie je bentquote:Op zondag 16 april 2023 20:32 schreef Bezsen het volgende:
[..]
wanneer wordt jij weer mod van WK of BTC
ohquote:Op zondag 16 april 2023 20:36 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik deel niks meer met jou tot ik weet wie je bent
hmfquote:Op zondag 16 april 2023 20:36 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik deel niks meer met jou tot ik weet wie je bent
Die was niet zo van de jodengrapjes volgens mij.quote:Op zondag 16 april 2023 21:15 schreef fetX het volgende:
Ik hoop nog altijd op de terugkeer van kapiteintje.
dat zou leuk zijn\quote:Op zondag 16 april 2023 21:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Beetje mycroften doet mij toch denken dat @:bezsen een account van goede vriend kapiteintje is @:fetx
Was mijn eerste ingeving dan toch correct?
Taalgebruik komt niet echt overeenquote:Op zondag 16 april 2023 21:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Beetje mycroften doet mij toch denken dat @:bezsen een account van goede vriend kapiteintje is @:fetx
Was mijn eerste ingeving dan toch correct?
Kapiteintje kende geen zelfspot dus dat is hem dus niet.quote:Op zondag 16 april 2023 21:27 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Dan zou ik meer over zuurtjes en zoutjes in een 6 uur gestooft vleespannetje praten.
Wel een aderlating dat hij verbannen is zeg, anders was het hier een springlevende boel geweest!!quote:Op zondag 16 april 2023 21:29 schreef fetX het volgende:
@:bezsen houdt de SC tenminste in leven![]()
@:tong80
@tong80 is vast een lieve man, maar hij is ook verschrikkelijk vervelend en lijdt aan enorme zelfoverschatting.quote:Op zondag 16 april 2023 21:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wel een aderlating dat hij verbannen is zeg, anders was het hier een springlevende boel geweest!!
Ha.. ha...quote:Op zondag 16 april 2023 21:33 schreef Sked het volgende:
Tong is groter dan FOK!, jammer dat wij dat niet kunnen begrijpen
Hij was wel ooit een Feyenord-supporter.quote:Op zondag 16 april 2023 21:32 schreef fetX het volgende:
[..]
@:tong80 is vast een lieve man, maar hij is ook verschrikkelijk vervelend en lijdt aan enorme zelfoverschatting.
Feijenoordquote:Op zondag 16 april 2023 21:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij was wel ooit een Feyenord-supporter.
En FCDB en Arsenalquote:Op zondag 16 april 2023 21:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb trouwens een tijdje geleden het Feijenoord-topic veranderd naar het Feyenoord-topic. Dit is nog niet terug aangepast. Ik ben hier érg blij meequote:
Boefjequote:Op zondag 16 april 2023 21:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb trouwens een tijdje geleden het Feijenoord-topic veranderd naar het Feyenoord-topic. Dit is nog niet terug aangepast. Ik ben hier érg blij mee
stijn ookquote:Op zondag 16 april 2023 21:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar Stijn dacht tot een paar jaar geleden ook dat de Eredivisie het enige voetbal ter wereld wasquote:
goed ventjequote:Op zondag 16 april 2023 21:39 schreef Sked het volgende:
[..]
Maar Stijn dacht tot een paar jaar geleden ook dat de Eredivisie het enige voetbal ter wereld was
Ik sluit niet uit dat Stijn ooit een versie van tong wordt, allebei een ietwat warrige historie qua clubvoorkeur, actief Fokker en vaak ziedend naar de moderators, een voorliefde voor alcohol, ze schrijven allebei geniale columns.quote:
Ik schat in dat Stijn een IQ punt of 30 meer scoort dan iemand de de middelbare school niet af kon ronden.quote:Op zondag 16 april 2023 21:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik sluit niet uit dat Stijn ooit een versie van tong wordt, allebei een ietwat warrige historie qua clubvoorkeur, actief Fokker en vaak ziedend naar de moderators, een voorliefde voor alcohol, ze schrijven allebei geniale columns.
Maar ik heb vertrouwen in Stijn want hij is gelukkig op de goede weg
Stijn is in ieder geval mod geweestquote:Op zondag 16 april 2023 21:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik sluit niet uit dat Stijn ooit een versie van tong wordt, allebei een ietwat warrige historie qua clubvoorkeur, actief Fokker en vaak ziedend naar de moderators, een voorliefde voor alcohol, ze schrijven allebei geniale columns.
Maar ik heb vertrouwen in Stijn want hij is gelukkig op de goede weg
IQ puntenquote:Op zondag 16 april 2023 21:43 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik schat in dat Stijn een IQ punt of 30 meer scoort dan iemand de de middelbare school niet af kon ronden.
Ik heb Stijn hoog zitten.quote:Op zondag 16 april 2023 21:43 schreef aTypisch het volgende:
[..]
IQ punten
om stijn te quoten: doe niet zo verheven
Het wordt steeds gezelliger.quote:Op zondag 16 april 2023 21:46 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
In ieder geval geen HMF.
KAMPIOENEN
Denk er eerst maar eens goed over na.quote:Op zondag 16 april 2023 21:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je mag je suggesties delen ik ben best benieuwd.
Mijn brein staat na vandaag uit je gaat het maar gewoon godverdomme delen of ik zorg ervoor dat het weer pietjetijd wordt in je inbox.quote:
Pietje lost zijn problemen maar op met de VBL mods.quote:Op zondag 16 april 2023 21:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mijn brein staat na vandaag uit je gaat het maar gewoon godverdomme delen of ik zorg ervoor dat het weer pietjetijd wordt in je inbox.
Denk dat minimaal vier balkan hoeren je voor zijn geweestquote:Op zondag 16 april 2023 21:48 schreef aTypisch het volgende:
zou ik de enige zijn die zowel @:ZKA als @:HMF heeft aangeraakt?
Je grijze massa sterft echt af bij de berichten van die vent.quote:Op zondag 16 april 2023 21:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mijn brein staat na vandaag uit je gaat het maar gewoon godverdomme delen of ik zorg ervoor dat het weer pietjetijd wordt in je inbox.
kan mijn ban op btc er eindelijk eens afquote:Op zondag 16 april 2023 21:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Pietje lost zijn problemen maar op met de VBL mods.
Uh, oke.quote:Op zondag 16 april 2023 21:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Denk dat minimaal vier balkan hoeren je voor zijn geweest
ZithGOD had dit nooit laten gebeuren.quote:Op zondag 16 april 2023 21:51 schreef aTypisch het volgende:
[..]
kan mijn ban op btc er eindelijk eens af
please dear sir
Dan nog mag ik het niet delenquote:
Je stuurt maar een mailquote:Op zondag 16 april 2023 21:51 schreef aTypisch het volgende:
[..]
kan mijn ban op btc er eindelijk eens af
please dear sir
ik vraag het hier tochquote:Op zondag 16 april 2023 21:52 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan nog mag ik het niet delen
[..]
Je stuurt maar een mail
Ik wilde nog een mongool noemen van ‘hahaha straks komt die terug’ maar volgens mij zijn ze allemaal al terugquote:
Ik denk dat dit aan de ranglijst ligt.quote:Op zondag 16 april 2023 21:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik wilde nog een mongool noemen van ‘hahaha straks komt die terug’ maar volgens mij zijn ze allemaal al terug
Toch is de sfeer best gezellig de laatste tijd
Gek
Zou het iets met de prestaties te maken hebben?quote:Op zondag 16 april 2023 21:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik wilde nog een mongool noemen van ‘hahaha straks komt die terug’ maar volgens mij zijn ze allemaal al terug
Toch is de sfeer best gezellig de laatste tijd
Gek
Hmm, mijn ESF ban was binnen 1 werkdag weg.quote:Op zondag 16 april 2023 21:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Zet maar op de mail. Krijg je over een paar maanden reactie.
Ik ben anders heel goed en snel geholpen door de FA's alhier!quote:Op zondag 16 april 2023 21:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Zet maar op de mail. Krijg je over een paar maanden reactie.
Wel godverdomme.quote:Op zondag 16 april 2023 21:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik denk dat dit aan de ranglijst ligt.
Een extra Feyenoord mod kan geen kwaad.quote:Op zondag 16 april 2023 21:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ben anders heel goed en snel geholpen door de FA's alhier!
Wat vind jij van de Nederlandse inzending?quote:Op zondag 16 april 2023 21:54 schreef Coco het volgende:
[..]
Hmm, mijn ESF ban was binnen 1 werkdag weg.
Ik ben ongeveer zes keer verhuisd in de tussentijd dus hoe dat je exact zou gaan helpen, God mag het wetenquote:Op zondag 16 april 2023 21:52 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan nog mag ik het niet delen
[..]
Je stuurt maar een mail
Misschien moet ik die eens vragen.quote:Op zondag 16 april 2023 21:55 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Ik ben ongeveer zes keer verhuisd in de tussentijd dus hoe dat je exact zou gaan helpen, God mag het weten
genot!quote:Op zondag 16 april 2023 21:54 schreef Sked het volgende:
[..]
Nou vooruit dan
Omdat die al zo lang staat
Ze zijn hier niet de snuggerste.quote:Op zondag 16 april 2023 21:55 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Ik ben ongeveer zes keer verhuisd in de tussentijd dus hoe dat je exact zou gaan helpen, God mag het weten
@KingRolandquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Daar heb je gelijk inquote:Op zondag 16 april 2023 21:59 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ze zien zelfs niet hetgene voor hun neus
Euthanasie.quote:Op zondag 16 april 2023 22:06 schreef Sked het volgende:
Morgen maar eens horen
Wat zal het worden
Gips, operatie of amputatie?
Succes morgen.quote:Op zondag 16 april 2023 22:06 schreef Sked het volgende:
Morgen maar eens horen
Wat zal het worden
Niet roddelen VBL mod.quote:Op zondag 16 april 2023 21:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Pietje lost zijn problemen maar op met de VBL mods.
Wat heeft je voorkeur?quote:Op zondag 16 april 2023 22:06 schreef Sked het volgende:
Morgen maar eens horen
Wat zal het worden
Je weet het niet in Nederland.quote:Op zondag 16 april 2023 22:08 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat is wel erg heftig voor een pijnlijke pols.
Erg mooiquote:Op zondag 16 april 2023 22:09 schreef Sked het volgende:
[..]
Maar ik heb dat modschap mooi afgeschoven op @:R-woud93
Dit was niet mijn idee, maar nu je het voorstelt zal ik er eens over nadenken.quote:Op zondag 16 april 2023 22:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Erg mooi
Nu je Admin bent kan je ook leuk gaan ‘discussiëren’ in het Feyenoord-topic precies als ze achter staan.
Ik heb ooit eens 2 weken in het gips gelopen, omdat ze dachten dat ik een middenhandsbeentje had gebroken.quote:
Dat is echt belachelijk slecht.quote:Op zondag 16 april 2023 22:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens 2 weken in het gips gelopen, omdat ze dachten dat ik een middenhandsbeentje had gebroken.
Eindstand: niks gebroken
Wat onredelijk dat hij jou dat niet zou gunnen.quote:Op zondag 16 april 2023 22:15 schreef Sked het volgende:
[..]
Die was schuimend vertrokken door mijn donkerblauwe kleurtje.
Hij was al ziedend toen ik voor het eerst mod werd.quote:Op zondag 16 april 2023 22:16 schreef fetX het volgende:
[..]
Wat onredelijk dat hij jou dat niet zou gunnen.
komt wel goed danquote:Op zondag 16 april 2023 22:06 schreef Sked het volgende:
Morgen maar eens horen
Wat zal het worden
Pro tip : het is niet Insomnia.quote:Op zondag 16 april 2023 22:21 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik heb niet meer alle FOK!persona´s op een rijtje
Natuurlijk is het insomnia, idioot.quote:
Heeft hij zo vaak buiten de deur geneukt?quote:Op zondag 16 april 2023 22:22 schreef Sked het volgende:
[..]
Alsof je tijd hebt voor FOK met 54 kinderen
geen dankquote:Op zondag 16 april 2023 22:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Natuurlijk is het insomnia, idioot.
Gepost op een interssant tijdstip i.c.m. het postnummer.
@:kukelecucktsju10 is het hiermee eens.
dat is echt een kutuserquote:Op zondag 16 april 2023 22:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Wat leuk. Jammer dat ik hem dan net heb gemist.
@KnutdeIJsbeer ?quote:Op zondag 16 april 2023 22:25 schreef Bezsen het volgende:
Kon ie maar een hunter DPS rotation googlen.
ik zit hier voor mijn lolquote:Op zondag 16 april 2023 22:24 schreef Sked het volgende:
Dat @:onlogisch dit moet voorkauwen
Schaam jullie
Ganken in STV.quote:Op zondag 16 april 2023 22:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee, die ging gewoon wat anders doen tijdens de raid
Voor 10 uur sochtends al 100$ g2g gold verliezen aan LR.quote:Op zondag 16 april 2023 22:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Met de Lionhearthelm van Meatshield
@:Littlerabbit
Gankers hebben zonder uitzondering een kleine micropenis.quote:
Whyquote:Op zondag 16 april 2023 22:29 schreef aTypisch het volgende:
[..]
doe dan even de goede UI op zijn minst
Zag nog een ander filmpje van hem. Niet best idd.quote:Op zondag 16 april 2023 22:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Die vent daar achter gaat niet echt lekker.
quote:Op zondag 16 april 2023 22:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zag nog een ander filmpje van hem. Niet best idd.
[ twitter ]
waarom kijk je ditquote:Op zondag 16 april 2023 22:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[ twitter ]
ripquote:Op zondag 16 april 2023 22:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[ twitter ]
@LordVoldemortquote:Op zondag 16 april 2023 22:35 schreef Sked het volgende:
'moet je die Pool eens tussen de Lazio hooligans zetten'
@KingRolandquote:Op zondag 16 april 2023 22:36 schreef KingRoland het volgende:
reageer of like morgen wel op alle mentions met een aziatische vrouw
heb dit weekend progressie geboekt met mijn scriptie
Legendarische opmerking was datquote:
quote:Op zondag 16 april 2023 22:40 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Legendarische opmerking was dat
Ongeveer net zo goed als toen @:atypisch een bedreiging met de ploertendoder kreeg
Heel hard gelachenquote:Op zaterdag 4 april 2015 14:52 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zullen we die Pool eens tussen de ultra's van lazio zetten kijken of hij ze dan nog wat te zeggen heeft.
je gaat god niet vinden bij de big4quote:Op zondag 16 april 2023 22:45 schreef KingRoland het volgende:
plannen voor deze zomer al gemaakt
op zoek gaan naar God
of na wat truffelsquote:Op zondag 16 april 2023 22:46 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Eens.
Die vind je elke week in de eucharistie bij de heilige mis.
en voor dat soort gasten wil jij werkenquote:Op zondag 16 april 2023 22:47 schreef KingRoland het volgende:
[..]
er lopen wel wat partners rond die denken dat ze god zijn
Of je @KingRoland alleen wilde quoten of mentionen als je een Aziatische schone in je post wilde verwerken.quote:
quote:Op zondag 16 april 2023 22:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Of je @:Kingroland alleen wilde quoten of mentionen als je een Aziatische schone in je post wilde verwerken.Ik hoopte na een mention juist op een schone Aziatische.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar deze wel aan voldoet overigens.
even door de zure appel heen bijtenquote:Op zondag 16 april 2023 22:48 schreef aTypisch het volgende:
[..]
en voor dat soort gasten wil jij werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |