Kapiteintje kende geen zelfspot dus dat is hem dus niet.quote:Op zondag 16 april 2023 21:27 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Dan zou ik meer over zuurtjes en zoutjes in een 6 uur gestooft vleespannetje praten.
Wel een aderlating dat hij verbannen is zeg, anders was het hier een springlevende boel geweest!!quote:Op zondag 16 april 2023 21:29 schreef fetX het volgende:
@:bezsen houdt de SC tenminste in leven![]()
@:tong80
@tong80 is vast een lieve man, maar hij is ook verschrikkelijk vervelend en lijdt aan enorme zelfoverschatting.quote:Op zondag 16 april 2023 21:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wel een aderlating dat hij verbannen is zeg, anders was het hier een springlevende boel geweest!!
Ha.. ha...quote:Op zondag 16 april 2023 21:33 schreef Sked het volgende:
Tong is groter dan FOK!, jammer dat wij dat niet kunnen begrijpen
Hij was wel ooit een Feyenord-supporter.quote:Op zondag 16 april 2023 21:32 schreef fetX het volgende:
[..]
@:tong80 is vast een lieve man, maar hij is ook verschrikkelijk vervelend en lijdt aan enorme zelfoverschatting.
Feijenoordquote:Op zondag 16 april 2023 21:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij was wel ooit een Feyenord-supporter.
En FCDB en Arsenalquote:Op zondag 16 april 2023 21:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb trouwens een tijdje geleden het Feijenoord-topic veranderd naar het Feyenoord-topic. Dit is nog niet terug aangepast. Ik ben hier érg blij meequote:
Boefjequote:Op zondag 16 april 2023 21:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb trouwens een tijdje geleden het Feijenoord-topic veranderd naar het Feyenoord-topic. Dit is nog niet terug aangepast. Ik ben hier érg blij mee
stijn ookquote:Op zondag 16 april 2023 21:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar Stijn dacht tot een paar jaar geleden ook dat de Eredivisie het enige voetbal ter wereld wasquote:
goed ventjequote:Op zondag 16 april 2023 21:39 schreef Sked het volgende:
[..]
Maar Stijn dacht tot een paar jaar geleden ook dat de Eredivisie het enige voetbal ter wereld was
Ik sluit niet uit dat Stijn ooit een versie van tong wordt, allebei een ietwat warrige historie qua clubvoorkeur, actief Fokker en vaak ziedend naar de moderators, een voorliefde voor alcohol, ze schrijven allebei geniale columns.quote:
Ik schat in dat Stijn een IQ punt of 30 meer scoort dan iemand de de middelbare school niet af kon ronden.quote:Op zondag 16 april 2023 21:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik sluit niet uit dat Stijn ooit een versie van tong wordt, allebei een ietwat warrige historie qua clubvoorkeur, actief Fokker en vaak ziedend naar de moderators, een voorliefde voor alcohol, ze schrijven allebei geniale columns.
Maar ik heb vertrouwen in Stijn want hij is gelukkig op de goede weg
Stijn is in ieder geval mod geweestquote:Op zondag 16 april 2023 21:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik sluit niet uit dat Stijn ooit een versie van tong wordt, allebei een ietwat warrige historie qua clubvoorkeur, actief Fokker en vaak ziedend naar de moderators, een voorliefde voor alcohol, ze schrijven allebei geniale columns.
Maar ik heb vertrouwen in Stijn want hij is gelukkig op de goede weg
IQ puntenquote:Op zondag 16 april 2023 21:43 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik schat in dat Stijn een IQ punt of 30 meer scoort dan iemand de de middelbare school niet af kon ronden.
Ik heb Stijn hoog zitten.quote:Op zondag 16 april 2023 21:43 schreef aTypisch het volgende:
[..]
IQ punten
om stijn te quoten: doe niet zo verheven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |