Dat soort 'oude' notes worden daarom ook niet meer als relevant gezien.quote:Op zondag 16 april 2023 20:30 schreef aTypisch het volgende:
[..]
denk dat een dossier met alleen 'negatieve' input op termijn een verkeerd beeld geeft van een user
als dat het doel is tenminste
ik heb bijvoorbeeld wat notes van @:nattekat terwijl die zelf piramidespelen aan het promoten was en ik daar op ageerde
wanneer wordt jij weer mod van WK of BTCquote:Op zondag 16 april 2023 20:30 schreef aTypisch het volgende:
[..]
denk dat een dossier met alleen 'negatieve' input op termijn een verkeerd beeld geeft van een user
als dat het doel is tenminste
ik heb bijvoorbeeld wat notes van @:nattekat terwijl die zelf piramidespelen aan het promoten was en ik daar op ageerde
ik deel niks meer met jou tot ik weet wie je bentquote:Op zondag 16 april 2023 20:32 schreef Bezsen het volgende:
[..]
wanneer wordt jij weer mod van WK of BTC
ohquote:Op zondag 16 april 2023 20:36 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik deel niks meer met jou tot ik weet wie je bent
hmfquote:Op zondag 16 april 2023 20:36 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik deel niks meer met jou tot ik weet wie je bent
Die was niet zo van de jodengrapjes volgens mij.quote:Op zondag 16 april 2023 21:15 schreef fetX het volgende:
Ik hoop nog altijd op de terugkeer van kapiteintje.
dat zou leuk zijn\quote:Op zondag 16 april 2023 21:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Beetje mycroften doet mij toch denken dat @:bezsen een account van goede vriend kapiteintje is @:fetx
Was mijn eerste ingeving dan toch correct?
Taalgebruik komt niet echt overeenquote:Op zondag 16 april 2023 21:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Beetje mycroften doet mij toch denken dat @:bezsen een account van goede vriend kapiteintje is @:fetx
Was mijn eerste ingeving dan toch correct?
Kapiteintje kende geen zelfspot dus dat is hem dus niet.quote:Op zondag 16 april 2023 21:27 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Dan zou ik meer over zuurtjes en zoutjes in een 6 uur gestooft vleespannetje praten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |