Zeker, hij was erg goed. Ik ben na de ruimtereisbaan wel wat anders gaan doen, maar toen was hij al goed bezig.quote:Op zaterdag 15 april 2023 21:48 schreef Littlerabbit het volgende:
@:scrummie Daan was wel echt een zeer verfijnde knikkeraar, of niet.
Alles wat dus neerkomt op heel veel geluk hebben in dat programmaquote:Op zaterdag 15 april 2023 21:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zeker, hij was erg goed. Ik ben na de ruimtereisbaan wel wat anders gaan doen, maar toen was hij al goed bezig.
Neem aan dat hij gewonnen heeft?
@Coco @GGMM @Skedquote:Op zaterdag 15 april 2023 22:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Drizzt verwijdert hier zijn eigen posts.
Ik eis een verklaring.
En dan wel stoken en zuigen in het groningentopicquote:Op zaterdag 15 april 2023 22:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik eis een verklaring.
Hopelijk neemt @Nova snel de touwtjes in handen.quote:Op zaterdag 15 april 2023 22:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dan wel stoken en zuigen in het groningentopic
Waar is de tijd dat vbl capabele mods had nu hebben we enkel @:onlogisch
Ik kan je alleen vermelden dat ik vanochtend een broodje parmaham bij Lindner op de hoek van de Goethestrasse heb gegeten en dat 'ie mij goed bekomen is.quote:Op zaterdag 15 april 2023 20:55 schreef vrijgevochten het volgende:
Arte Luise Kunsthotel
Graag je mening
@:Kukelecucktsju10
Bedankt.quote:Op zaterdag 15 april 2023 22:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
As we speak herhaalt moderator R-woud93 hetzelfde trucje in het FC Groningen topic.quote:Op zaterdag 15 april 2023 22:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik bekijk het als een positieve insteek.quote:Op zaterdag 15 april 2023 22:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
As we speak herhaalt moderator R-woud93 hetzelfde trucje in het FC Groningen topic.
Dit zijn aannames waar ik verder niets mee ga doen.quote:
Ja.quote:Op zaterdag 15 april 2023 22:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Modereer je vbl?
Edit: zo ja, dan blijft mijn stelling overeind.
Even gekeken. Ziet er wel leuk uit.quote:Op zaterdag 15 april 2023 20:55 schreef vrijgevochten het volgende:
Arte Luise Kunsthotel
Graag je mening
@:Kukelecucktsju10
Verkeerde topic, da's alles.quote:Op zaterdag 15 april 2023 22:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik eis een verklaring.
quote:Op zaterdag 15 april 2023 22:35 schreef Scrummie het volgende:
@:coco is in elk geval typisch een mod; nooit meer aanwezig.
Wanneer komt het je uit?quote:Op zaterdag 15 april 2023 23:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Even gekeken. Ziet er wel leuk uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klap in het gezicht van @Klummiequote:Op zaterdag 15 april 2023 22:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een type @Morpheus2002 wordt gemistquote:Op zaterdag 15 april 2023 22:35 schreef Scrummie het volgende:
@:coco is in elk geval typisch een mod; nooit meer aanwezig.
https://www.telegraaf.nl/(...)ion-weer-een-debaclequote:Eddy Ouwens, de enige Nederlander die twee keer betrokken was bij een overwinning van het Eurovisie Songfestival, noemt het optreden een ’debacle’. „Ondanks repetities, eigen technici, goede in-ears weer een debacle! Mijn god, hebben we hier ruim een half jaar door ’vakmensen’ over laten vergaderen?”, schrijft de man achter het succes van Ding-a-Dong van Teach-In en Let it Swing van de Bobbysocks.
„Twee jonge mensen zonder ervaring worden vals zingend losgelaten op honderden miljoenen ESF kijkers. Zelfs bidden zal niet meer helpen.
Curryquote:Op zondag 16 april 2023 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |