Zeker, hij was erg goed. Ik ben na de ruimtereisbaan wel wat anders gaan doen, maar toen was hij al goed bezig.quote:Op zaterdag 15 april 2023 21:48 schreef Littlerabbit het volgende:
@:scrummie Daan was wel echt een zeer verfijnde knikkeraar, of niet.
Alles wat dus neerkomt op heel veel geluk hebben in dat programmaquote:Op zaterdag 15 april 2023 21:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zeker, hij was erg goed. Ik ben na de ruimtereisbaan wel wat anders gaan doen, maar toen was hij al goed bezig.
Neem aan dat hij gewonnen heeft?
@Coco @GGMM @Skedquote:Op zaterdag 15 april 2023 22:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Drizzt verwijdert hier zijn eigen posts.
Ik eis een verklaring.
En dan wel stoken en zuigen in het groningentopicquote:Op zaterdag 15 april 2023 22:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Drizzt verwijdert hier zijn eigen posts.
Ik eis een verklaring.
Hopelijk neemt @Nova snel de touwtjes in handen.quote:Op zaterdag 15 april 2023 22:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dan wel stoken en zuigen in het groningentopic
Waar is de tijd dat vbl capabele mods had nu hebben we enkel @:onlogisch
Ik kan je alleen vermelden dat ik vanochtend een broodje parmaham bij Lindner op de hoek van de Goethestrasse heb gegeten en dat 'ie mij goed bekomen is.quote:Op zaterdag 15 april 2023 20:55 schreef vrijgevochten het volgende:
Arte Luise Kunsthotel
Graag je mening
@:Kukelecucktsju10
Bedankt.quote:Op zaterdag 15 april 2023 22:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
As we speak herhaalt moderator R-woud93 hetzelfde trucje in het FC Groningen topic.quote:Op zaterdag 15 april 2023 22:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik bekijk het als een positieve insteek.quote:Op zaterdag 15 april 2023 22:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
As we speak herhaalt moderator R-woud93 hetzelfde trucje in het FC Groningen topic.
Dit zijn aannames waar ik verder niets mee ga doen.quote:
Ja.quote:Op zaterdag 15 april 2023 22:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Modereer je vbl?
Edit: zo ja, dan blijft mijn stelling overeind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |