Het wordt steeds gezelliger.quote:Op zondag 16 april 2023 21:46 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
In ieder geval geen HMF.
KAMPIOENEN
Denk er eerst maar eens goed over na.quote:Op zondag 16 april 2023 21:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je mag je suggesties delen ik ben best benieuwd.
Mijn brein staat na vandaag uit je gaat het maar gewoon godverdomme delen of ik zorg ervoor dat het weer pietjetijd wordt in je inbox.quote:
Pietje lost zijn problemen maar op met de VBL mods.quote:Op zondag 16 april 2023 21:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mijn brein staat na vandaag uit je gaat het maar gewoon godverdomme delen of ik zorg ervoor dat het weer pietjetijd wordt in je inbox.
Denk dat minimaal vier balkan hoeren je voor zijn geweestquote:Op zondag 16 april 2023 21:48 schreef aTypisch het volgende:
zou ik de enige zijn die zowel @:ZKA als @:HMF heeft aangeraakt?
Je grijze massa sterft echt af bij de berichten van die vent.quote:Op zondag 16 april 2023 21:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mijn brein staat na vandaag uit je gaat het maar gewoon godverdomme delen of ik zorg ervoor dat het weer pietjetijd wordt in je inbox.
kan mijn ban op btc er eindelijk eens afquote:Op zondag 16 april 2023 21:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Pietje lost zijn problemen maar op met de VBL mods.
Uh, oke.quote:Op zondag 16 april 2023 21:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Denk dat minimaal vier balkan hoeren je voor zijn geweest
ZithGOD had dit nooit laten gebeuren.quote:Op zondag 16 april 2023 21:51 schreef aTypisch het volgende:
[..]
kan mijn ban op btc er eindelijk eens af
please dear sir
Dan nog mag ik het niet delenquote:
Je stuurt maar een mailquote:Op zondag 16 april 2023 21:51 schreef aTypisch het volgende:
[..]
kan mijn ban op btc er eindelijk eens af
please dear sir
ik vraag het hier tochquote:Op zondag 16 april 2023 21:52 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan nog mag ik het niet delen
[..]
Je stuurt maar een mail
Ik wilde nog een mongool noemen van ‘hahaha straks komt die terug’ maar volgens mij zijn ze allemaal al terugquote:
Ik denk dat dit aan de ranglijst ligt.quote:Op zondag 16 april 2023 21:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik wilde nog een mongool noemen van ‘hahaha straks komt die terug’ maar volgens mij zijn ze allemaal al terug
Toch is de sfeer best gezellig de laatste tijd
Gek
Zou het iets met de prestaties te maken hebben?quote:Op zondag 16 april 2023 21:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik wilde nog een mongool noemen van ‘hahaha straks komt die terug’ maar volgens mij zijn ze allemaal al terug
Toch is de sfeer best gezellig de laatste tijd
Gek
Hmm, mijn ESF ban was binnen 1 werkdag weg.quote:Op zondag 16 april 2023 21:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Zet maar op de mail. Krijg je over een paar maanden reactie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |