Netjes, gefeliciteerd!quote:
Hij lijkt wel 55 op deze foto.quote:
De lol was er voor de fans ook wel af na een half uurquote:Op zondag 16 april 2023 19:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond het echt een extreem matige sfeer.
Dat is waar. Ik was denk ik de enige in het thuisvak die extreem hard moest lachen om het Groesbeekse huilhoofd.quote:Op zondag 16 april 2023 19:43 schreef Sked het volgende:
[..]
De lol was er voor de fans ook wel af na een half uur
Daar hadden ze zich echt hun hoop op gevestigd dit seizoen, maar het is gewoon een middelmatige keeper geworden.quote:Op zondag 16 april 2023 19:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is waar. Ik was denk ik de enige in het thuisvak die extreem hard moest lachen om het Groesbeekse huilhoofd.
Het gaat weer gelukkig.quote:Op zondag 16 april 2023 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe is het met @:sked
Jij had ook een soort innerlijke derby.
Er werd bij mij op het vak nog een vader van een Vitessepeler eraf geslagen, de treurigheidquote:Op zondag 16 april 2023 19:46 schreef Sked het volgende:
[..]
Daar hadden ze zich echt hun hoop op gevestigd dit seizoen, maar het is gewoon een middelmatige keeper geworden.
Mooi.quote:
Dat soort dingen snap ik ook nooit, maar het verbaast me allang niet meer.quote:Op zondag 16 april 2023 19:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Er werd bij mij op het vak nog een vader van een Vitessepeler eraf geslagen, de treurigheid
Best sneu, al moet ik zeggen dat die lui wel stopten toen hij dat eenmaal bekend maaktequote:Op zondag 16 april 2023 19:51 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat soort dingen snap ik ook nooit, maar het verbaast me allang niet meer.
Dat krijg je ervan als je zonodig een marathon moet lopen.quote:
Maat. Zie ik je in het live topic?quote:Op zondag 16 april 2023 19:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan als je zonodig een marathon moet lopen.
een anekdote hierover:quote:Op zondag 16 april 2023 19:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Er werd bij mij op het vak nog een vader van een Vitessepeler eraf geslagen, de treurigheid
Hopelijk scoort Ajax niet de 1-0 voor die tijd, dan lopen we elkaar misquote:Op zondag 16 april 2023 20:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ga wel even kijken, eerst even het einde van de finale met aubergenius afkijken.
[ afbeelding ]
Dat zie ik niet gebeuren.quote:Op zondag 16 april 2023 20:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hopelijk scoort Ajax niet de 1-0 voor die tijd, dan lopen we elkaar mis
Hoe eindigde het handgemeen?quote:Op zondag 16 april 2023 20:02 schreef aTypisch het volgende:
[..]
een anekdote hierover:
ik zat bij ajax - feyenoord op de tribune en het sfeertje was een beetje bozig en grimmig want vilhena had de 0-1 gemaakt
en toen gingen twee ajacieden met elkaar op de vuist omdat ze van elkaar dachten/zeiden dat het feyenoorders waren
einde anekdote
gewoon beide de wedstrijd uitgekeken voor zover ik kon beoordelenquote:
Ik geef deze anekdote een 5.5/10quote:Op zondag 16 april 2023 20:08 schreef aTypisch het volgende:
[..]
gewoon beide de wedstrijd uitgekeken voor zover ik kon beoordelen
moet ook zeggen dat ik mij er niet beter op mijn gemak door ging voelen
ja ik had er ook nog wat bij kunnen verzinnen om het wat leuker te makenquote:
Al een tijdje.quote:Op zondag 16 april 2023 20:10 schreef Bezsen het volgende:
Verrek, je kan tegenwoordig gewoon je notes inzien zonder te betalen.
Omdat het een bak gezeik oplevert als we dat hek openzetten. Net als met bans.quote:Op zondag 16 april 2023 20:13 schreef aTypisch het volgende:
ik vind dat een rare regel
waarom is dat eigenlijk? @:sked
ja dat is juist leukquote:Op zondag 16 april 2023 20:14 schreef Sked het volgende:
[..]
Omdat het een bak gezeik oplevert als we dat hek openzetten. Net als met bans.
misschien kan een zekere user de fokstok weer eens jattenquote:Op zondag 16 april 2023 20:15 schreef Bezsen het volgende:
Tijd voor een ouderwetse rel in het lesbotopic
fokstok genotquote:Op zondag 16 april 2023 20:16 schreef aTypisch het volgende:
[..]
misschien kan een zekere user de fokstok weer eens jatten
nee maar een experimentje er mee zou niet slecht zijnquote:
Ja, we kijken dan ook voornamelijk vanuit crewperspectief naar de notes. Het is misschien wel een ideetje.quote:Op zondag 16 april 2023 20:20 schreef aTypisch het volgende:
[..]
nee maar een experimentje er mee zou niet slecht zijn
denk dat dat systeem wel wat input kan gebruiken
zit geen context in bijvoorbeeld met andere posts er omheen
Leuk idee ja.quote:Op zondag 16 april 2023 20:20 schreef aTypisch het volgende:
nee maar een experimentje er mee zou niet slecht zijn
wie ben jij eigenlijkquote:Op zondag 16 april 2023 20:28 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Leuk idee ja.
Zal dus wel 5 jaar en 3 donatierondes aan Ted kosten om geïmplementeerd te worden.
Daar draait ons forumbeest zijn hand niet voor om.quote:Op zondag 16 april 2023 20:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Over notes gesproken. Moderator onlogisch houdt hier al de hele dag in zijn eentje de tent draaiende. Waar is de rest?
denk dat een dossier met alleen 'negatieve' input op termijn een verkeerd beeld geeft van een userquote:Op zondag 16 april 2023 20:24 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, we kijken dan ook voornamelijk vanuit crewperspectief naar de notes. Het is misschien wel een ideetje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |