Jij had laatste post dus zeg het maar wil je deze als TT?quote:Op vrijdag 14 april 2023 21:57 schreef 5thencounter het volgende:
Mooi, nu nog de passende TT "Jeffrey gaat wéér naar huis "
Het valt voor Jeff te hopen dat zij saampjes acht kinderen mogen krijgen ofzo want hij zit qua gevoel vuistdiep in Kimquote:Op vrijdag 14 april 2023 21:36 schreef Judiwi het volgende:
Hoop dat Kim D wel op hem wacht. Dat hij niet voor niets naar buiten gaat.
Doe maar ja///Die had ik al, maar ik mocht niet van het "systeem"quote:Op vrijdag 14 april 2023 21:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij had laatste post dus zeg het maar wil je deze als TT?
Niet alles is nepquote:Op vrijdag 14 april 2023 21:59 schreef engine het volgende:
Ice ziet zijn imperium weer uiteenvallen.
Jij had laatste post Dotquote:Op vrijdag 14 april 2023 21:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij had laatste post dus zeg het maar wil je deze als TT?
Was net even weg kwam terug en miste een COS maar hij is er weerquote:
En ook niet alles is echtquote:
Die suggestieve artikeltjes in de Media dat deelnemers op sterven dood rondlopen doet wel vermoeden dat het format aangepast moet wordenquote:Op vrijdag 14 april 2023 21:59 schreef Flow3r het volgende:
Febo moet eens met een verrassing komen, onverwacht Isaac of Marciano naar huis of zoiets, allemaal veel te voorspelbaar
Nee. Hij was op slot heb hem even weer opengedaan om een post te plaatsen om zo een nieuwe cos te maken.quote:
Ice heeft er zometeen al die tijd voor saus gezeten want zijn hele masterpiece stort ineenquote:Op vrijdag 14 april 2023 21:59 schreef engine het volgende:
Ice ziet zijn imperium weer uiteenvallen.
hij valt gewoon Ice af nuquote:Op vrijdag 14 april 2023 22:01 schreef Flow3r het volgende:
Dat slome gelul van Marciano![]()
komop man, beetje peper in je reet
ik denk dat ice hem als vriend ook echt gaat missenquote:Op vrijdag 14 april 2023 22:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Er wordt hier bijna nog meer gejankt over Jeff dan hijzelf. Genieten van het verdriet van een ander. Ik gun het hem om naar huis te gaan. Om iemand zo verdrietig te zien is niet leuk. Isaac nu bang zijn maat kwijt te raken, maar denk dat Isaac hem dit keer niet meer tegen kan houden of van gedachten kan veranderen.
Ik kan er niet echt naar luisteren, vind het zo'n interessant doenerij van hem, nooit eens losjes lol maken, elk woordje overdenkenquote:
Hij gaat helemaal nergens heen, mark my words.quote:Op vrijdag 14 april 2023 22:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Er wordt hier bijna nog meer gejankt over Jeff dan hijzelf. Genieten van het verdriet van een ander. Ik gun het hem om naar huis te gaan. Om iemand zo verdrietig te zien is niet leuk. Isaac nu bang zijn maat kwijt te raken, maar denk dat Isaac hem dit keer niet meer tegen kan houden of van gedachten kan veranderen.
Ja, er wordt ook de hele dag over Erik en Janet gejankt dus...quote:Op vrijdag 14 april 2023 22:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
gehaaidquote:Op vrijdag 14 april 2023 22:03 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik kan er niet echt naar luisteren, vind het zo'n interessant doenerij van hem, nooit eens losjes lol maken, elk woordje overdenken
Ja FEBO daar gaat het hier al bijna vaker over dan over de streams....quote:Op vrijdag 14 april 2023 22:04 schreef 5thencounter het volgende:
Die "Ik kan zo niet werken" is een standaard uitdrukking geworden van Sjeffie .. duidelijk dat 'ie wat wil van Achter
Hij kan t niet handelen dat bern aandacht krijgtquote:Op vrijdag 14 april 2023 22:04 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij gaat helemaal nergens heen, mark my words.
Zo is dat. Denk zelfs dat Kim nog terug keert, dat script kunnen ze ook nog uit de kast trekken. Onder het mom het was niet haar schuld dat ze het programma moest verlaten dus mag ze terug.quote:Op vrijdag 14 april 2023 22:06 schreef 5thencounter het volgende:
Even een kroketje halen Achter, gesprekje met de Psych, telefoontje met Kim en Mama.. alles weer ok Maandag
quote:Op vrijdag 14 april 2023 22:07 schreef woxxel het volgende:
[..]
Hij kan t niet handelen dat bern aandacht krijgt
Daar heeft het niet mee te maken.quote:Op vrijdag 14 april 2023 22:07 schreef woxxel het volgende:
[..]
Hij kan t niet handelen dat bern aandacht krijgt
Dat zou een mooie mindfuck zijn jaquote:Op vrijdag 14 april 2023 22:07 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zo is dat. Denk zelfs dat Kim nog terug keert, dat script kunnen ze ook nog uit de kast trekken. Onder het mom het was niet haar schuld dat ze het programma moest verlaten dus mag ze terug.
Hadden we dit eigenlijk al niet verwacht ?quote:Op vrijdag 14 april 2023 22:07 schreef pingu66 het volgende:
Nou ik vind het niet leuk als Jeff gaat.
Arme Morrie.
Ik zeg doen!quote:Op vrijdag 14 april 2023 22:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat zou een mooie mindfuck zijn ja
Nee, was een grote act ...quote:Op vrijdag 14 april 2023 22:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hadden we dit eigenlijk al niet verwacht ?
ik had verwacht dat hij bij zijn aanvraag zou gaanquote:Op vrijdag 14 april 2023 22:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Natuurlijk wisten we dit allang , het gaat al maanden niet lekkerquote:
Welnee, dan neemt die ongediplomeerde sporttrainer Isaac het wel over.quote:Op vrijdag 14 april 2023 22:07 schreef pingu66 het volgende:
Nou ik vind het niet leuk als Jeff gaat.
Arme Morrie.
Eigenlijk ik wel. Vermoed dat hem iets extra's si beloofd om te blijven na het incident met Marciano, maar het gaat hem denk ik niet meer worden.quote:Op vrijdag 14 april 2023 22:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij verstand had van tv nakenquote:Op vrijdag 14 april 2023 22:07 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zo is dat. Denk zelfs dat Kim nog terug keert, dat script kunnen ze ook nog uit de kast trekken. Onder het mom het was niet haar schuld dat ze het programma moest verlaten dus mag ze terug.
Dan hebben ze zich zelf er mee dan is het klaar en over met dit programma.quote:Op vrijdag 14 april 2023 22:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Eigenlijk ik wel. Vermoed dat hem iets extra's si beloofd om te blijven na het incident met Marciano, maar het gaat hem denk ik niet meer worden.
Nou dat dus.quote:Op vrijdag 14 april 2023 22:10 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij verstand had van tv naken
Daar zorgt die jankmuil Sjeffie zelf voor, zijn gebedel on stream om dingen anders te willen druipt er bij hem aan alle kanten uitquote:Op vrijdag 14 april 2023 22:06 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ja FEBO daar gaat het hier al bijna vaker over dan over de streams....
ja want afscheid van je vader nemen en een crematie regelen is iets wat je best naast je neer kunt leggenquote:Op vrijdag 14 april 2023 22:13 schreef freaky40 het volgende:
Kim is mij te stil op social media, ook dat is een teken dat er misschien wel iets speelt.
Of ze zit heerlijk met haar dinnetjes in de kroegquote:Op vrijdag 14 april 2023 22:13 schreef freaky40 het volgende:
Kim is mij te stil op social media, ook dat is een teken dat er misschien wel iets speelt. Heb nog geen enkel posting van haar gezien.
Misschien grote verrassing?😁quote:Op vrijdag 14 april 2023 22:13 schreef freaky40 het volgende:
Kim is mij te stil op social media, ook dat is een teken dat er misschien wel iets speelt. Heb nog geen enkel posting van haar gezien.
Echt hequote:Op vrijdag 14 april 2023 22:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja want afscheid van je vader nemen en een crematie regelen is iets wat je best naast je neer kunt leggen
gewoon blije berichten op SM gooien
het FEBO shot zit eropquote:
Dat verdient 'n tegeltjequote:Op vrijdag 14 april 2023 22:14 schreef 5thencounter het volgende:
Drie Maal is Jeffie Weg? zou een leuk spreekwoord zijn
Precies dat jaquote:Op vrijdag 14 april 2023 22:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
het FEBO shot zit erop
Jeff kan zijn koffer pakken
is het niet zo dat ze een bepaalde tijd niets mogen plaatsen op social media?quote:Op vrijdag 14 april 2023 22:13 schreef freaky40 het volgende:
FEBO regelt wel iets..quote:Op vrijdag 14 april 2023 22:18 schreef woxxel het volgende:
Wat ie zelf al zei. Hij is vooral opvulling nu.
Ik vind dat ie geëlimineerd moet worden omdat ie zo graag naar huis wil
Juist niet, die willen hem er niet uit anders valt het als een plumpudding in elkaar, blijven er alleen nog maar geitenwollensokkenneukers over en Isaac en JW, nou dat is wat.quote:Op vrijdag 14 april 2023 22:18 schreef mangalie het volgende:
[..]
FEBO wil niet meer..FEBO is hem zat...FEBO Olee olee
Jij kent de FEBO nog niet...quote:Op vrijdag 14 april 2023 22:19 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Juist niet, die willen hem er niet uit anders valt het als een plumpudding in elkaar, blijven er alleen nog maar geitenwollensokkenneukers over en Isaac en JW, nou dat is wat.
Alleen als het nog niet in de uitzending is geweest hun vertrek, daarna mag het weer.quote:Op vrijdag 14 april 2023 22:19 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
is het niet zo dat ze een bepaalde tijd niets mogen plaatsen op social media?
ze heeft vorige week afscheid genomen van haar vaderquote:Op vrijdag 14 april 2023 22:19 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
is het niet zo dat ze een bepaalde tijd niets mogen plaatsen op social media?
Niets daar over gelezen...quote:Op vrijdag 14 april 2023 22:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze heeft vorige week afscheid genomen van haar vader
ik zou ook niet snel wat posten dan
Nee.quote:Op vrijdag 14 april 2023 22:20 schreef Thorelf het volgende:
Ahh nee heeft jeff echt zijn 24 uur aangevraagd? Kan hier geen beelden kijken...ben op visite
nee, want dat kan niet in het weekend, als hij het wil aanvragen zal hij moeten wachten tot maandagquote:Op vrijdag 14 april 2023 22:20 schreef Thorelf het volgende:
Ahh nee heeft jeff echt zijn 24 uur aangevraagd? Kan hier geen beelden kijken...ben op visite
Dus dan wordt het woensdag dinsdag dat hij gaat zeggen dat hij toch niet gaat?quote:Op vrijdag 14 april 2023 22:21 schreef Verida het volgende:
[..]
nee, want dat kan niet in het weekend, als hij het wil aanvragen zal hij moeten wachten tot maandag
Nee, dinsdag horen we dat dan, net zoals vorige keer op dinsdag...quote:Op vrijdag 14 april 2023 22:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dus dan wordt het woensdag dat hij gaat zeggen dat hij toch niet gaat?
Ja klopt deed 48 uur, en dat mag nietquote:Op vrijdag 14 april 2023 22:23 schreef Verida het volgende:
[..]
Nee, dinsdag horen we dat dan, net zoals vorige keer op dinsdag...
Of nog iets leuks van de FEBO..quote:Op vrijdag 14 april 2023 22:22 schreef xsaskiax het volgende:
Het enige dat hem daar nog kan houden is een bericht van Kim, hetzij aan het hek, hetzij via 'achter'... als hij dat niet krijgt gaat hij volgens mij echt naar huis.
Ja natuurlijk lacht hij tussen het huilen/sniffen door, omdat die gast er compleet doorheen zit. In de nachtshots zie je hem regelmatig met zijn ogen open liggen of zijn bed uit en in gaan..... dat sloopt je ook volgens mij.
Ah afgesproken met de FEBO dus??quote:Op vrijdag 14 april 2023 22:23 schreef Kakadylo het volgende:
Jeff heeft zelf gezegd dat ie dit scenario al tig maanden geleden 'wist' van zichzelf dus zou bij een eliminatie van Kim hetzelfde zijn geweest. Vanaf het moment dat ie een vriendin (!) kreeg was ie zich ervan bewust dat dit vroeg of laat zou gaan gebeuren.
Denk dat we aan zoiets moeten denken, er zal van het weekend echt wel wat gebeuren of veranderen nog. De Febo heeft nu alleen maar tijd winst om hem daar te houden want het is wel erg toevallig dat de vorige keer ook in het weekend dit hele verhaal speelde.quote:Op vrijdag 14 april 2023 22:22 schreef xsaskiax het volgende:
Het enige dat hem daar nog kan houden is een bericht van Kim, hetzij aan het hek, hetzij via 'achter'... als hij dat niet krijgt gaat hij volgens mij echt naar huis.
Ja natuurlijk lacht hij tussen het huilen/sniffen door, omdat die gast er compleet doorheen zit. In de nachtshots zie je hem regelmatig met zijn ogen open liggen of zijn bed uit en in gaan..... dat sloopt je ook volgens mij.
Of nicotinepleisters betaal door de FEBOquote:Op vrijdag 14 april 2023 22:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hartbewaking, gemiste kans dat ze dat niet hebben bedacht.
Links lullen, rechts vullen.quote:Op vrijdag 14 april 2023 22:27 schreef Kakadylo het volgende:
De politiek correcte Bern trekt normaliter z'n mond nooit open maar met cabaret als excuus loopt ie opeens helemaal leeg
Dat licht ook aan de opdrachten.quote:Op vrijdag 14 april 2023 22:30 schreef Hoempah het volgende:
Van mij mogen ze hem laten gaan. Nu is het alleen nog een beetje wandelen met Moraima. De comeback die we vanaf maandag zouden krijgen is er niet gekomen.
Hij beloofde nog één keer op te laden, te vlammen.. dit het het moment zeker.. De Sjeffie Exit-Show Deel IIquote:Op vrijdag 14 april 2023 22:30 schreef Hoempah het volgende:
Van mij mogen ze hem laten gaan. Nu is het alleen nog een beetje wandelen met Moraima. De comeback die we vanaf maandag zouden krijgen is er niet gekomen.
Hoe dan ook, ze hebben er een naam voor wat hij mankeert, Hypochondriequote:Op vrijdag 14 april 2023 22:27 schreef mangalie het volgende:
[..]
Of nicotinepleisters betaal door de FEBO
Dit vond ik al voordat BB begon. Toen had hij Kim nog, maar was het al gezeur. Kim is er nu idd ook niet meer. Zie hem ook amper meer. Hij moet lekker naar huis gaan.quote:Op vrijdag 14 april 2023 22:30 schreef Hoempah het volgende:
Zoe moet denken aan mensen met verstand over laten, ga lekker plamuren of wimpers plakken ofzoquote:Op vrijdag 14 april 2023 22:34 schreef Harry het volgende:
Isaac: dit komt niet meer goed!
Zoe: ik denk nog een weekje.
Vanaf het moment dat ie een relatie aanging wist ie dat ie vroeg of laat fucked up zou zijn. Niet eens omdat je als koppeltje een makkelijk doelwit bent maar vanwege 'alles' eromheen want hij vertrekt niet voor niets. Is verder ook geen type die zomaar iets met een vrouw begint en dat bijzondere gevoel is hem overkomen waarna het niet eens meer een keuze is. Denk dat ie er altijd stiekem vanuit ging dat hijzelf als toptarget eerder zou moeten gaan dan Kim waarbij zij met hem zou zijn meegegaan.quote:
Zou ze beseffen dat zij juist de aanstichter is geweest van deze dip bij Jeff, die heeft het laatste setje gegeven dat hoerenkind.quote:Op vrijdag 14 april 2023 22:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zoe moet denken aan mensen met verstand over laten, ga lekker plamuren of wimpers plakken ofzo
Eindbazen!quote:Op vrijdag 14 april 2023 22:37 schreef ledn81 het volgende:
Liep iets achter, maar vond het mooie beelden en nam ze ook even op.![]()
Al hebben anderen ze vast ook opgenomen en hoef ik ze niet online te zetten.
Maar voor het geval dat heb ik ze ook.
[ afbeelding ]
eckte vriendenquote:Op vrijdag 14 april 2023 22:37 schreef ledn81 het volgende:
[ afbeelding ]
Welk setje?quote:Op vrijdag 14 april 2023 22:36 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zou ze beseffen dat zij juist de aanstichter is geweest van deze dip bij Jeff, die heeft het laatste setje gegeven dat hoerenkind.
En hoe klonk het volkslied?quote:Op vrijdag 14 april 2023 22:37 schreef ledn81 het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat er weer om welk konijn de Regie uit de Hoge Hoed gaat trekken om Sjeffie te laten blijvenquote:Op vrijdag 14 april 2023 22:37 schreef ledn81 het volgende:
[ afbeelding ]
Gesprek eerder vanmiddag toen hij zijn nagels liet doen door haar had ze het over Kim, dat het bijna weer koningsdag is en dat er festivals aan komen. Daar zal ze ook wel weer heen gaan. Ze was heel vals en subtiel bezig.quote:Op vrijdag 14 april 2023 22:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Welk setje?
En weet je zeker dat dat het beroep van haar moeder is?
Nu al meelij met deze one night stand....quote:Op vrijdag 14 april 2023 22:40 schreef engine het volgende:
Janet lijkt een one night stand wel een keer grappig.
echt vals hoor, vragen of iemand normaal gesproken naar festivals gaat.quote:Op vrijdag 14 april 2023 22:39 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Gesprek eerder vanmiddag toen hij zijn nagels liet doen door haar had ze het over Kim, dat het bijna weer koningsdag is en dat er festivals aan komen. Daar zal ze ook wel weer heen gaan. Ze was heel vals en subtiel bezig.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
Met Jeff gewoon.quote:Op vrijdag 14 april 2023 22:41 schreef ledn81 het volgende:
Met wie moet Morrie dan rondje rennen als Jef weg is
Dan heb je het duidelijk niet mee gekregen, waren letterlijk haar woorden.quote:Op vrijdag 14 april 2023 22:41 schreef Verida het volgende:
[..]
echt vals hoor, vragen of iemand normaal gesproken naar festivals gaat.
Waar is FEBO als je ze nodig hebtquote:Op vrijdag 14 april 2023 22:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Nu over het seksleven van janet, dat gaat mij echt te ver.![]()
![]()
Kenziquote:Op vrijdag 14 april 2023 22:41 schreef ledn81 het volgende:
quote:Op vrijdag 14 april 2023 22:41 schreef ledn81 het volgende:
Ja, maar wat is daar dan vals aan? Vragen of iemand naar festivals zal gaan?quote:Op vrijdag 14 april 2023 22:42 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dan heb je het duidelijk niet mee gekregen, waren letterlijk haar woorden.
icequote:Op vrijdag 14 april 2023 22:41 schreef ledn81 het volgende:
Mora zei laatst dat iedereen die met haar omgaat uiteindelijk wegvalt dus met die theorie slaat ze de plank totaal niet misquote:Op vrijdag 14 april 2023 22:41 schreef ledn81 het volgende:
Daar gaat het niet om, je weet dat Jeff daar over gaat malen, dat is er vals aan.quote:Op vrijdag 14 april 2023 22:43 schreef Verida het volgende:
[..]
Ja, maar wat is daar dan vals aan? Vragen of iemand naar festivals zal gaan?
Je kunt ook gewoon met vriendinnen of je zus of een groep naar een festival.
dus dat mag niet ? Jeff mag alles zeggen en doen en banjeren enz. en een andere bewoner mag niet vragen of Kim naar festivals zal gaan?quote:Op vrijdag 14 april 2023 22:44 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, je weet dat Jeff daar over gaat malen, dat is er vals aan.
Je snapt het duidelijk niet, en je trolt. Klaar er mee.quote:Op vrijdag 14 april 2023 22:45 schreef Verida het volgende:
[..]
dus dat mag niet ? Jeff mag alles zeggen en doen en banjeren enz. en een andere bewoner mag niet vragen of Kim naar festivals zal gaan?
Ik snap het prima, en trol nietquote:Op vrijdag 14 april 2023 22:46 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Je snapt het duidelijk niet, en je trolt. Klaar er mee.
maar ze wil niet zo over komen op tvquote:Op vrijdag 14 april 2023 22:46 schreef pingu66 het volgende:
Eunice die ge en de camera in kijkt als ze het over tantra heeft
Jeff gaat lekker naar huis....Feest vieren met Kimquote:Op vrijdag 14 april 2023 22:44 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, je weet dat Jeff daar over gaat malen, dat is er vals aan.
Nee een handdoek in bed, werd ze boos over, want wat zouden haar kinderen er van denken. Maar dat gegeil met JW mogen ze wel zienquote:Op vrijdag 14 april 2023 22:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar ze wil niet zo over komen op tv
voor haar kinderen
Nee.quote:Op vrijdag 14 april 2023 22:48 schreef mangalie het volgende:
[..]
Jeff gaat lekker naar huis....Feest vieren met Kim
voor of na de sex?quote:Op vrijdag 14 april 2023 22:49 schreef Flow3r het volgende:
Janet kan wel leuk lullen over sex, maar 1 x douchen per week ?
Zal een partner fijn vindenquote:Op vrijdag 14 april 2023 22:49 schreef Flow3r het volgende:
Janet kan wel leuk lullen over sex, maar 1 x douchen per week ?
Bij Rupiepoepie nietquote:Op vrijdag 14 april 2023 22:48 schreef engine het volgende:
Nu gaat het over de anus. Bij Moraima verboden.
Laat heen joh, soms is met tekst alleen niet over te brengen hoe iets op beeld gegaan is. Zoals jouw voorbeeld, dat er 1 is van de meerdere speldenprikken die ze tijdens dat gesprek gaf. Ook medefokker Saskia was dit tijdens dat gesprek duidelijk opgevallenquote:Op vrijdag 14 april 2023 22:44 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dus dat.quote:Op vrijdag 14 april 2023 22:50 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Laat heen joh, soms is met tekst alleen niet over te brengen hoe iets op beeld gegaan is. Zoals jouw voorbeeld, dat er 1 is van de meerdere speldenprikken die ze tijdens dat gesprek gaf. Ook medefokker Saskia was dit tijdens dat gesprek duidelijk opgevallen
quote:Op vrijdag 14 april 2023 22:50 schreef Flow3r het volgende:
er flikkert iets kapot in de keuken
Moraima : LEILA @
quote:
Ik vind Erik wel wat voor Janet, kan ze hem alles leren en lekker over hem bazenquote:
Dan had Bern moeten slapen tijdens zijn voorstellingquote:Op vrijdag 14 april 2023 22:52 schreef engine het volgende:
Is Kenzi nou teleurgesteld dat Bern haar niet voor de gek heeft gehouden?
Het is en blijft een loeder,quote:Op vrijdag 14 april 2023 22:50 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Laat heen joh, soms is met tekst alleen niet over te brengen hoe iets op beeld gegaan is. Zoals jouw voorbeeld, dat er 1 is van de meerdere speldenprikken die ze tijdens dat gesprek gaf. Ook medefokker Saskia was dit tijdens dat gesprek duidelijk opgevallen
heeft hij wel edaan met dat zout niet veelquote:Op vrijdag 14 april 2023 22:52 schreef engine het volgende:
Is Kenzi nou teleurgesteld dat Bern haar niet voor de gek heeft gehouden?
Nog veel erger...En het erge is, ze lijkt zich van geen kwaad bewust..quote:
nou ja als je kan zeggen dat je iemand het liefste dood maaktquote:
geloof er geen reet vanquote:Op vrijdag 14 april 2023 22:57 schreef Flow3r het volgende:
"Ze " hebben Kenzy geadviseerd om in de kas te slapen
EEns, de ene keer het onschuldige meisje uithangen en de andere keer de duivel willen spelenquote:Op vrijdag 14 april 2023 22:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
nou ja als je kan zeggen dat je iemand het liefste dood maakt
kun je ook wel Mother I Like to Fuck zeggen
heilig boontje spelenquote:Op vrijdag 14 april 2023 22:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
EEns, de ene keer het onschuldige meisje uithangen en de andere keer de duivel willen spelen
Dat is ook moeilijk voor eencelligenquote:Op vrijdag 14 april 2023 22:55 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nog veel erger...En het erge is, ze lijkt zich van geen kwaad bewust..
Met Kenzy vozen, haar voor de gek houden en maar tegen anderen roepen dat ze 100% hetero is, dat is ook valsquote:
Zat vanavond de uitzending te bekijken, daar was ook af en toe een shot van haar....die is echt niet helemaal van deze wereld hoor.quote:Op vrijdag 14 april 2023 22:59 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat is ook moeilijk voor eencelligen
nog een maandjequote:Op vrijdag 14 april 2023 23:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Met Kenzy vozen, haar voor de gek houden en maar tegen anderen roepen dat ze 100% hetero is, dat is ook vals
Nee, Jeffrey wel dan?quote:Op vrijdag 14 april 2023 23:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zat vanavond de uitzending te bekijken, daar was ook af en toe een shot van haar....die is echt niet helemaal van deze wereld hoor.
Ik ook niet.quote:
snachts moet de pomp aanquote:Op vrijdag 14 april 2023 23:03 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Gelijk dat zwembadkopen met losse zwembadverwarming en naast de kas plaatsen en elke morgen om 7 uur met z'n xallen in het zwembad lawaai maken.
quote:Op vrijdag 14 april 2023 23:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
oh ja dat moet sowieso en die maken best wat herrie![]()
![]()
Is ze ook bezeten van JWquote:Op vrijdag 14 april 2023 23:05 schreef Kakadylo het volgende:
Wat ik altijd 'eng' vind zijn die yogashots van Eunice alsof ze bezeten is van de duivel
Heel gezellig, maar Mirthe heeft wel echt een man nodig, ze is 100 % hetero hoorquote:Op vrijdag 14 april 2023 23:06 schreef engine het volgende:
Mirthe en Kenzi hebben het best wel gezellig samen
ik denk dat dat in de loods heel belangrijk is, een maatje hebben,quote:Op vrijdag 14 april 2023 23:06 schreef engine het volgende:
Mirthe en Kenzi hebben het best wel gezellig samen
Ik snap niet zo goed dat jij daar mee zit. Maakt toch niet uit waar ze op valt?quote:Op vrijdag 14 april 2023 23:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Heel gezellig, maar Mirthe heeft wel echt een man nodig, ze is 100 % hetero hoor
hij kan het dus welquote:Op vrijdag 14 april 2023 23:08 schreef ledn81 het volgende:
Rupi heeft in 2011 meegedaan aan de mr gay verkiezing wereldwijd namens Curacao. Hij werd 4e
[ afbeelding ]
Wat ze nu doet is haar eigen keuze.quote:Op vrijdag 14 april 2023 22:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee een handdoek in bed, werd ze boos over, want wat zouden haar kinderen er van denken. Maar dat gegeil met JW mogen ze wel zien
Oh nee zeker niet, maar wees dan eerlijk naar Kenzyquote:Op vrijdag 14 april 2023 23:09 schreef engine het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed dat jij daar mee zit. Maakt toch niet uit waar ze op valt?
Maatje heb je daar zeker nodig, maar je hoeft er niet mee te vozen, als je niet verliefd bent en niet eerlijk bent naar je maatjequote:Op vrijdag 14 april 2023 23:08 schreef Verida het volgende:
[..]
ik denk dat dat in de loods heel belangrijk is, een maatje hebben,
Ik snap wel wat ze bedoelt, bij Kenzy vindt ze warmte en liefde / genegenheid, maar verliefd is ze niet, als ze verliefd wordt is dat op een manquote:Op vrijdag 14 april 2023 23:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Oh nee zeker niet, maar wees dan eerlijk naar Kenzy
als zij met haar maatje wil vozen, moet ze dat toch lekker zelf weten. En waarom zou ze dit niet allang eerlijk tegen Kenzi hebben gezegd?quote:Op vrijdag 14 april 2023 23:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Maatje heb je daar zeker nodig, maar je hoeft er niet mee te vozen, als je niet verliefd bent en niet eerlijk bent naar je maatje
Aanname. Misschien heeft ze dat ook al tegen Kenzy gezegd.....Ze is niet 24/7 op stream..quote:Op vrijdag 14 april 2023 23:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Oh nee zeker niet, maar wees dan eerlijk naar Kenzy
Oud nieuws , en ik dacht dat dat soort dingen hier niet mochten gepostquote:Op vrijdag 14 april 2023 23:08 schreef ledn81 het volgende:
Rupi heeft in 2011 meegedaan aan de mr gay verkiezing wereldwijd namens Curacao. Hij werd 4e
[ afbeelding ]
Maar het is toch gewoon leuker om alles en iedereen af te kraken...quote:Op vrijdag 14 april 2023 23:11 schreef Verida het volgende:
[..]
als zij met haar maatje wil vozen, moet ze dat toch lekker zelf weten. En waarom zou ze dit niet allang eerlijk tegen Kenzi hebben gezegd?
ze schijnen er zelf helemaal geen punt van te maken.
excuus, ze hadden het er net over op stream. Was voor mij nieuw en dacht het even te delen.quote:Op vrijdag 14 april 2023 23:12 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oud nieuws , en ik dacht dat dat soort dingen hier niet mochten gepost
Dat zekerquote:Op vrijdag 14 april 2023 23:14 schreef mangalie het volgende:
[..]
Maar het is toch gewoon leuker om alles en iedereen af te kraken...
Maar laatst plaatste ik een muziekvideo waarin Isaac een minirolletje had als figurant en die werd meteen verwijderdquote:Op vrijdag 14 april 2023 23:12 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oud nieuws , en ik dacht dat dat soort dingen hier niet mochten gepost
Ik mag het toch vreemd vinden, net als jij Jeff vreemd vindt en te pas en te onpas afkraakt.quote:Op vrijdag 14 april 2023 23:14 schreef mangalie het volgende:
[..]
Maar het is toch gewoon leuker om alles en iedereen af te kraken...
En vooral vies en ze stinken en ze vreten teveel..Ik herhaal ze stinken en zijn vies.quote:Op vrijdag 14 april 2023 23:15 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dat zekerDit is de COS
![]()
ze zijn allemaal stom
Vooral Janetquote:Op vrijdag 14 april 2023 23:16 schreef mangalie het volgende:
[..]
En vooral vies en ze stinken en ze vreten teveel..Ik herhaal ze stinken en zijn vies.
Iets suggereren of dingen on stream zien, zijn wat mij betreft niet te vergelijken in dezequote:Op vrijdag 14 april 2023 23:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik mag het toch vreemd vinden, net als jij Jeff vreemd vindt en te pas en te onpas afkraakt.
Ik vind Mirthe een apart meisje met aparte denkbeelden die ik niet kan volgen.
ze verteld dat ze dit over heeft gehouden van haar pestverledenquote:Op vrijdag 14 april 2023 23:17 schreef MariaElena2018 het volgende:
“Bij Zoë moet alles perfect zijn voor zichzelf anders moet het weer opnieuw.”
Daar is vandaag dan nog zeker niet aan toegekomen
Die heeft allang op de plee zitten rukkenquote:Op vrijdag 14 april 2023 23:22 schreef Harry het volgende:
Isaac tegen Zoe en Jeffrey: Het gaat niet gebeuren (aftrekken). Ik hou van sex, ik ben een beest, maar als die knop om is.... Ik denk soms, doet ie het nog wel? Dan kijk ik op de wc...... Normaal 4 tot 5 keer per week. Nu nul komma nul.
quote:Op vrijdag 14 april 2023 23:23 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Die heeft allang op de plee zitten rukken
#gesuggereerd en aangenomen
Daar hangt volgens mij ook een cameraquote:Op vrijdag 14 april 2023 23:23 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Die heeft allang op de plee zitten rukken
#gesuggereerd en aangenomen
Isaac vind dit wel leuk....quote:Op vrijdag 14 april 2023 23:24 schreef pingu66 het volgende:
Isaac heeft last van zijn arm.
Zoë: Ben je links of rechts.
Jeff zucht
Isaak zegt dat doe ik niet in de loods.
Zoë: dat geloof ik niet.
Echt ik snap niet dat zie Isaak haar ubdrhaupt antwoord dgeeft
wendyquote:Op vrijdag 14 april 2023 23:27 schreef KinKiJan het volgende:
Isaac en Jeff vertellen Zoe hetzelfde als dat ze al vaker van Babette en Zoe gehoord heeft.
Zoe is in ieder geval weer volop aan het flirtenquote:Op vrijdag 14 april 2023 23:28 schreef MariaElena2018 het volgende:
Is Isaac nou Zoë aan het opgeilen?
Maar hij wakkert het zeker aan met zijn “eroverheen links recht en er doorheen”quote:Op vrijdag 14 april 2023 23:29 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zoe is in ieder geval weer volop aan het flirten
Ja, vieze gluiperd is het..quote:Op vrijdag 14 april 2023 23:28 schreef MariaElena2018 het volgende:
Is Isaac nou Zoë aan het opgeilen?
Ze heeft wel gelijk dit keerquote:Op vrijdag 14 april 2023 23:32 schreef KinKiJan het volgende:
Zoe over Mirthe: "Vandaag zat ze op de grond, de grond te ruiken want het stonk, zij is echt ... bijzonder!"Zoe is een cosser!
Heeft al een kratje bier op..Niks aan de handquote:Op vrijdag 14 april 2023 23:35 schreef greysbones het volgende:
wat zei Jeff nu over 3ton aan gele kaarten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |