Wat ze nu doet is haar eigen keuze.quote:Op vrijdag 14 april 2023 22:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee een handdoek in bed, werd ze boos over, want wat zouden haar kinderen er van denken. Maar dat gegeil met JW mogen ze wel zien
Oh nee zeker niet, maar wees dan eerlijk naar Kenzyquote:Op vrijdag 14 april 2023 23:09 schreef engine het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed dat jij daar mee zit. Maakt toch niet uit waar ze op valt?
Maatje heb je daar zeker nodig, maar je hoeft er niet mee te vozen, als je niet verliefd bent en niet eerlijk bent naar je maatjequote:Op vrijdag 14 april 2023 23:08 schreef Verida het volgende:
[..]
ik denk dat dat in de loods heel belangrijk is, een maatje hebben,
Ik snap wel wat ze bedoelt, bij Kenzy vindt ze warmte en liefde / genegenheid, maar verliefd is ze niet, als ze verliefd wordt is dat op een manquote:Op vrijdag 14 april 2023 23:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Oh nee zeker niet, maar wees dan eerlijk naar Kenzy
als zij met haar maatje wil vozen, moet ze dat toch lekker zelf weten. En waarom zou ze dit niet allang eerlijk tegen Kenzi hebben gezegd?quote:Op vrijdag 14 april 2023 23:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Maatje heb je daar zeker nodig, maar je hoeft er niet mee te vozen, als je niet verliefd bent en niet eerlijk bent naar je maatje
Aanname. Misschien heeft ze dat ook al tegen Kenzy gezegd.....Ze is niet 24/7 op stream..quote:Op vrijdag 14 april 2023 23:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Oh nee zeker niet, maar wees dan eerlijk naar Kenzy
Oud nieuws , en ik dacht dat dat soort dingen hier niet mochten gepostquote:Op vrijdag 14 april 2023 23:08 schreef ledn81 het volgende:
Rupi heeft in 2011 meegedaan aan de mr gay verkiezing wereldwijd namens Curacao. Hij werd 4e
[ afbeelding ]
Maar het is toch gewoon leuker om alles en iedereen af te kraken...quote:Op vrijdag 14 april 2023 23:11 schreef Verida het volgende:
[..]
als zij met haar maatje wil vozen, moet ze dat toch lekker zelf weten. En waarom zou ze dit niet allang eerlijk tegen Kenzi hebben gezegd?
ze schijnen er zelf helemaal geen punt van te maken.
excuus, ze hadden het er net over op stream. Was voor mij nieuw en dacht het even te delen.quote:Op vrijdag 14 april 2023 23:12 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oud nieuws , en ik dacht dat dat soort dingen hier niet mochten gepost
Dat zekerquote:Op vrijdag 14 april 2023 23:14 schreef mangalie het volgende:
[..]
Maar het is toch gewoon leuker om alles en iedereen af te kraken...
Maar laatst plaatste ik een muziekvideo waarin Isaac een minirolletje had als figurant en die werd meteen verwijderdquote:Op vrijdag 14 april 2023 23:12 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oud nieuws , en ik dacht dat dat soort dingen hier niet mochten gepost
Ik mag het toch vreemd vinden, net als jij Jeff vreemd vindt en te pas en te onpas afkraakt.quote:Op vrijdag 14 april 2023 23:14 schreef mangalie het volgende:
[..]
Maar het is toch gewoon leuker om alles en iedereen af te kraken...
En vooral vies en ze stinken en ze vreten teveel..Ik herhaal ze stinken en zijn vies.quote:Op vrijdag 14 april 2023 23:15 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dat zekerDit is de COS
![]()
ze zijn allemaal stom
Vooral Janetquote:Op vrijdag 14 april 2023 23:16 schreef mangalie het volgende:
[..]
En vooral vies en ze stinken en ze vreten teveel..Ik herhaal ze stinken en zijn vies.
Iets suggereren of dingen on stream zien, zijn wat mij betreft niet te vergelijken in dezequote:Op vrijdag 14 april 2023 23:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik mag het toch vreemd vinden, net als jij Jeff vreemd vindt en te pas en te onpas afkraakt.
Ik vind Mirthe een apart meisje met aparte denkbeelden die ik niet kan volgen.
ze verteld dat ze dit over heeft gehouden van haar pestverledenquote:Op vrijdag 14 april 2023 23:17 schreef MariaElena2018 het volgende:
“Bij Zoë moet alles perfect zijn voor zichzelf anders moet het weer opnieuw.”
Daar is vandaag dan nog zeker niet aan toegekomen
Die heeft allang op de plee zitten rukkenquote:Op vrijdag 14 april 2023 23:22 schreef Harry het volgende:
Isaac tegen Zoe en Jeffrey: Het gaat niet gebeuren (aftrekken). Ik hou van sex, ik ben een beest, maar als die knop om is.... Ik denk soms, doet ie het nog wel? Dan kijk ik op de wc...... Normaal 4 tot 5 keer per week. Nu nul komma nul.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |