Met Kenzy vozen, haar voor de gek houden en maar tegen anderen roepen dat ze 100% hetero is, dat is ook valsquote:
Zat vanavond de uitzending te bekijken, daar was ook af en toe een shot van haar....die is echt niet helemaal van deze wereld hoor.quote:Op vrijdag 14 april 2023 22:59 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat is ook moeilijk voor eencelligen
nog een maandjequote:Op vrijdag 14 april 2023 23:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Met Kenzy vozen, haar voor de gek houden en maar tegen anderen roepen dat ze 100% hetero is, dat is ook vals
Nee, Jeffrey wel dan?quote:Op vrijdag 14 april 2023 23:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zat vanavond de uitzending te bekijken, daar was ook af en toe een shot van haar....die is echt niet helemaal van deze wereld hoor.
Ik ook niet.quote:
snachts moet de pomp aanquote:Op vrijdag 14 april 2023 23:03 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Gelijk dat zwembadkopen met losse zwembadverwarming en naast de kas plaatsen en elke morgen om 7 uur met z'n xallen in het zwembad lawaai maken.
quote:Op vrijdag 14 april 2023 23:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
oh ja dat moet sowieso en die maken best wat herrie![]()
![]()
dat is wel wat ze suggereertquote:
Is ze ook bezeten van JWquote:Op vrijdag 14 april 2023 23:05 schreef Kakadylo het volgende:
Wat ik altijd 'eng' vind zijn die yogashots van Eunice alsof ze bezeten is van de duivel
Heel gezellig, maar Mirthe heeft wel echt een man nodig, ze is 100 % hetero hoorquote:Op vrijdag 14 april 2023 23:06 schreef engine het volgende:
Mirthe en Kenzi hebben het best wel gezellig samen
ik denk dat dat in de loods heel belangrijk is, een maatje hebben,quote:Op vrijdag 14 april 2023 23:06 schreef engine het volgende:
Mirthe en Kenzi hebben het best wel gezellig samen
Ik snap niet zo goed dat jij daar mee zit. Maakt toch niet uit waar ze op valt?quote:Op vrijdag 14 april 2023 23:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Heel gezellig, maar Mirthe heeft wel echt een man nodig, ze is 100 % hetero hoor
hij kan het dus welquote:Op vrijdag 14 april 2023 23:08 schreef ledn81 het volgende:
Rupi heeft in 2011 meegedaan aan de mr gay verkiezing wereldwijd namens Curacao. Hij werd 4e
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |