Zoe moet denken aan mensen met verstand over laten, ga lekker plamuren of wimpers plakken ofzoquote:Op vrijdag 14 april 2023 22:34 schreef Harry het volgende:
Isaac: dit komt niet meer goed!
Zoe: ik denk nog een weekje.
Vanaf het moment dat ie een relatie aanging wist ie dat ie vroeg of laat fucked up zou zijn. Niet eens omdat je als koppeltje een makkelijk doelwit bent maar vanwege 'alles' eromheen want hij vertrekt niet voor niets. Is verder ook geen type die zomaar iets met een vrouw begint en dat bijzondere gevoel is hem overkomen waarna het niet eens meer een keuze is. Denk dat ie er altijd stiekem vanuit ging dat hijzelf als toptarget eerder zou moeten gaan dan Kim waarbij zij met hem zou zijn meegegaan.quote:
Zou ze beseffen dat zij juist de aanstichter is geweest van deze dip bij Jeff, die heeft het laatste setje gegeven dat hoerenkind.quote:Op vrijdag 14 april 2023 22:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zoe moet denken aan mensen met verstand over laten, ga lekker plamuren of wimpers plakken ofzo
Eindbazen!quote:Op vrijdag 14 april 2023 22:37 schreef ledn81 het volgende:
Liep iets achter, maar vond het mooie beelden en nam ze ook even op.![]()
Al hebben anderen ze vast ook opgenomen en hoef ik ze niet online te zetten.
Maar voor het geval dat heb ik ze ook.
[ afbeelding ]
eckte vriendenquote:Op vrijdag 14 april 2023 22:37 schreef ledn81 het volgende:
[ afbeelding ]
Welk setje?quote:Op vrijdag 14 april 2023 22:36 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zou ze beseffen dat zij juist de aanstichter is geweest van deze dip bij Jeff, die heeft het laatste setje gegeven dat hoerenkind.
En hoe klonk het volkslied?quote:Op vrijdag 14 april 2023 22:37 schreef ledn81 het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat er weer om welk konijn de Regie uit de Hoge Hoed gaat trekken om Sjeffie te laten blijvenquote:Op vrijdag 14 april 2023 22:37 schreef ledn81 het volgende:
[ afbeelding ]
Gesprek eerder vanmiddag toen hij zijn nagels liet doen door haar had ze het over Kim, dat het bijna weer koningsdag is en dat er festivals aan komen. Daar zal ze ook wel weer heen gaan. Ze was heel vals en subtiel bezig.quote:Op vrijdag 14 april 2023 22:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Welk setje?
En weet je zeker dat dat het beroep van haar moeder is?
Nu al meelij met deze one night stand....quote:Op vrijdag 14 april 2023 22:40 schreef engine het volgende:
Janet lijkt een one night stand wel een keer grappig.
echt vals hoor, vragen of iemand normaal gesproken naar festivals gaat.quote:Op vrijdag 14 april 2023 22:39 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Gesprek eerder vanmiddag toen hij zijn nagels liet doen door haar had ze het over Kim, dat het bijna weer koningsdag is en dat er festivals aan komen. Daar zal ze ook wel weer heen gaan. Ze was heel vals en subtiel bezig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |