Dus dan wordt het woensdag dinsdag dat hij gaat zeggen dat hij toch niet gaat?quote:Op vrijdag 14 april 2023 22:21 schreef Verida het volgende:
[..]
nee, want dat kan niet in het weekend, als hij het wil aanvragen zal hij moeten wachten tot maandag

Nee, dinsdag horen we dat dan, net zoals vorige keer op dinsdag...quote:Op vrijdag 14 april 2023 22:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dus dan wordt het woensdag dat hij gaat zeggen dat hij toch niet gaat?

Ja klopt deed 48 uur, en dat mag nietquote:Op vrijdag 14 april 2023 22:23 schreef Verida het volgende:
[..]
Nee, dinsdag horen we dat dan, net zoals vorige keer op dinsdag...

Of nog iets leuks van de FEBO..quote:Op vrijdag 14 april 2023 22:22 schreef xsaskiax het volgende:
Het enige dat hem daar nog kan houden is een bericht van Kim, hetzij aan het hek, hetzij via 'achter'... als hij dat niet krijgt gaat hij volgens mij echt naar huis.
Ja natuurlijk lacht hij tussen het huilen/sniffen door, omdat die gast er compleet doorheen zit. In de nachtshots zie je hem regelmatig met zijn ogen open liggen of zijn bed uit en in gaan..... dat sloopt je ook volgens mij.

Ah afgesproken met de FEBO dus??quote:Op vrijdag 14 april 2023 22:23 schreef Kakadylo het volgende:
Jeff heeft zelf gezegd dat ie dit scenario al tig maanden geleden 'wist' van zichzelf dus zou bij een eliminatie van Kim hetzelfde zijn geweest. Vanaf het moment dat ie een vriendin (!) kreeg was ie zich ervan bewust dat dit vroeg of laat zou gaan gebeuren.

in haar vorige leven..
  in haar vorige leven..

Denk dat we aan zoiets moeten denken, er zal van het weekend echt wel wat gebeuren of veranderen nog. De Febo heeft nu alleen maar tijd winst om hem daar te houden want het is wel erg toevallig dat de vorige keer ook in het weekend dit hele verhaal speelde.quote:Op vrijdag 14 april 2023 22:22 schreef xsaskiax het volgende:
Het enige dat hem daar nog kan houden is een bericht van Kim, hetzij aan het hek, hetzij via 'achter'... als hij dat niet krijgt gaat hij volgens mij echt naar huis.
Ja natuurlijk lacht hij tussen het huilen/sniffen door, omdat die gast er compleet doorheen zit. In de nachtshots zie je hem regelmatig met zijn ogen open liggen of zijn bed uit en in gaan..... dat sloopt je ook volgens mij.

Of nicotinepleisters betaal door de FEBOquote:Op vrijdag 14 april 2023 22:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hartbewaking, gemiste kans dat ze dat niet hebben bedacht.

Links lullen, rechts vullen.quote:Op vrijdag 14 april 2023 22:27 schreef Kakadylo het volgende:
De politiek correcte Bern trekt normaliter z'n mond nooit open maar met cabaret als excuus loopt ie opeens helemaal leeg

Dat licht ook aan de opdrachten.quote:Op vrijdag 14 april 2023 22:30 schreef Hoempah het volgende:
Van mij mogen ze hem laten gaan. Nu is het alleen nog een beetje wandelen met Moraima. De comeback die we vanaf maandag zouden krijgen is er niet gekomen.

Hij beloofde nog één keer op te laden, te vlammen.. dit het het moment zeker.. De Sjeffie Exit-Show Deel IIquote:Op vrijdag 14 april 2023 22:30 schreef Hoempah het volgende:
Van mij mogen ze hem laten gaan. Nu is het alleen nog een beetje wandelen met Moraima. De comeback die we vanaf maandag zouden krijgen is er niet gekomen.

Hoe dan ook, ze hebben er een naam voor wat hij mankeert, Hypochondriequote:Op vrijdag 14 april 2023 22:27 schreef mangalie het volgende:
[..]
Of nicotinepleisters betaal door de FEBO

Dit vond ik al voordat BB begon. Toen had hij Kim nog, maar was het al gezeur. Kim is er nu idd ook niet meer. Zie hem ook amper meer. Hij moet lekker naar huis gaan.quote:Op vrijdag 14 april 2023 22:30 schreef Hoempah het volgende:

Zoe moet denken aan mensen met verstand over laten, ga lekker plamuren of wimpers plakken ofzoquote:Op vrijdag 14 april 2023 22:34 schreef Harry het volgende:
Isaac: dit komt niet meer goed!
Zoe: ik denk nog een weekje.

Vanaf het moment dat ie een relatie aanging wist ie dat ie vroeg of laat fucked up zou zijn. Niet eens omdat je als koppeltje een makkelijk doelwit bent maar vanwege 'alles' eromheen want hij vertrekt niet voor niets. Is verder ook geen type die zomaar iets met een vrouw begint en dat bijzondere gevoel is hem overkomen waarna het niet eens meer een keuze is. Denk dat ie er altijd stiekem vanuit ging dat hijzelf als toptarget eerder zou moeten gaan dan Kim waarbij zij met hem zou zijn meegegaan.quote:

Zou ze beseffen dat zij juist de aanstichter is geweest van deze dip bij Jeff, die heeft het laatste setje gegeven dat hoerenkind.quote:Op vrijdag 14 april 2023 22:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zoe moet denken aan mensen met verstand over laten, ga lekker plamuren of wimpers plakken ofzo

Eindbazen!quote:Op vrijdag 14 april 2023 22:37 schreef ledn81 het volgende:
Liep iets achter, maar vond het mooie beelden en nam ze ook even op.
Al hebben anderen ze vast ook opgenomen en hoef ik ze niet online te zetten.
Maar voor het geval dat heb ik ze ook.
[ afbeelding ]

eckte vriendenquote:Op vrijdag 14 april 2023 22:37 schreef ledn81 het volgende:
[ afbeelding ]

Welk setje?quote:Op vrijdag 14 april 2023 22:36 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zou ze beseffen dat zij juist de aanstichter is geweest van deze dip bij Jeff, die heeft het laatste setje gegeven dat hoerenkind.

En hoe klonk het volkslied?quote:Op vrijdag 14 april 2023 22:37 schreef ledn81 het volgende:
[ afbeelding ]

Gaat er weer om welk konijn de Regie uit de Hoge Hoed gaat trekken om Sjeffie te laten blijvenquote:Op vrijdag 14 april 2023 22:37 schreef ledn81 het volgende:
[ afbeelding ]

Gesprek eerder vanmiddag toen hij zijn nagels liet doen door haar had ze het over Kim, dat het bijna weer koningsdag is en dat er festivals aan komen. Daar zal ze ook wel weer heen gaan. Ze was heel vals en subtiel bezig.quote:Op vrijdag 14 april 2023 22:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Welk setje?
En weet je zeker dat dat het beroep van haar moeder is?

Nu al meelij met deze one night stand....quote:Op vrijdag 14 april 2023 22:40 schreef engine het volgende:
Janet lijkt een one night stand wel een keer grappig.

echt vals hoor, vragen of iemand normaal gesproken naar festivals gaat.quote:Op vrijdag 14 april 2023 22:39 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Gesprek eerder vanmiddag toen hij zijn nagels liet doen door haar had ze het over Kim, dat het bijna weer koningsdag is en dat er festivals aan komen. Daar zal ze ook wel weer heen gaan. Ze was heel vals en subtiel bezig.

quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!

Met Jeff gewoon.quote:Op vrijdag 14 april 2023 22:41 schreef ledn81 het volgende:
Met wie moet Morrie dan rondje rennen als Jef weg is

Dan heb je het duidelijk niet mee gekregen, waren letterlijk haar woorden.quote:Op vrijdag 14 april 2023 22:41 schreef Verida het volgende:
[..]
echt vals hoor, vragen of iemand normaal gesproken naar festivals gaat.

Waar is FEBO als je ze nodig hebtquote:Op vrijdag 14 april 2023 22:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Nu over het seksleven van janet, dat gaat mij echt te ver.

Kenziquote:Op vrijdag 14 april 2023 22:41 schreef ledn81 het volgende:

quote:Op vrijdag 14 april 2023 22:41 schreef ledn81 het volgende:

die hebben een ingelaste vergaderingquote:

Ja, maar wat is daar dan vals aan? Vragen of iemand naar festivals zal gaan?quote:Op vrijdag 14 april 2023 22:42 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dan heb je het duidelijk niet mee gekregen, waren letterlijk haar woorden.

icequote:Op vrijdag 14 april 2023 22:41 schreef ledn81 het volgende:

Mora zei laatst dat iedereen die met haar omgaat uiteindelijk wegvalt dus met die theorie slaat ze de plank totaal niet misquote:Op vrijdag 14 april 2023 22:41 schreef ledn81 het volgende:

Daar gaat het niet om, je weet dat Jeff daar over gaat malen, dat is er vals aan.quote:Op vrijdag 14 april 2023 22:43 schreef Verida het volgende:
[..]
Ja, maar wat is daar dan vals aan? Vragen of iemand naar festivals zal gaan?
Je kunt ook gewoon met vriendinnen of je zus of een groep naar een festival.

dus dat mag niet ? Jeff mag alles zeggen en doen en banjeren enz. en een andere bewoner mag niet vragen of Kim naar festivals zal gaan?quote:Op vrijdag 14 april 2023 22:44 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, je weet dat Jeff daar over gaat malen, dat is er vals aan.

Je snapt het duidelijk niet, en je trolt. Klaar er mee.quote:Op vrijdag 14 april 2023 22:45 schreef Verida het volgende:
[..]
dus dat mag niet ? Jeff mag alles zeggen en doen en banjeren enz. en een andere bewoner mag niet vragen of Kim naar festivals zal gaan?

Ik snap het prima, en trol nietquote:Op vrijdag 14 april 2023 22:46 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Je snapt het duidelijk niet, en je trolt. Klaar er mee.

maar ze wil niet zo over komen op tvquote:Op vrijdag 14 april 2023 22:46 schreef pingu66 het volgende:
Eunice die ge en de camera in kijkt als ze het over tantra heeft

Jeff gaat lekker naar huis....Feest vieren met Kimquote:Op vrijdag 14 april 2023 22:44 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, je weet dat Jeff daar over gaat malen, dat is er vals aan.

Nee een handdoek in bed, werd ze boos over, want wat zouden haar kinderen er van denken. Maar dat gegeil met JW mogen ze wel zienquote:Op vrijdag 14 april 2023 22:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar ze wil niet zo over komen op tv
voor haar kinderen

Nee.quote:Op vrijdag 14 april 2023 22:48 schreef mangalie het volgende:
[..]
Jeff gaat lekker naar huis....Feest vieren met Kim

voor of na de sex?quote:Op vrijdag 14 april 2023 22:49 schreef Flow3r het volgende:
Janet kan wel leuk lullen over sex, maar 1 x douchen per week ?

Zal een partner fijn vindenquote:Op vrijdag 14 april 2023 22:49 schreef Flow3r het volgende:
Janet kan wel leuk lullen over sex, maar 1 x douchen per week ?

Bij Rupiepoepie nietquote:Op vrijdag 14 april 2023 22:48 schreef engine het volgende:
Nu gaat het over de anus. Bij Moraima verboden.

Laat heen joh, soms is met tekst alleen niet over te brengen hoe iets op beeld gegaan is. Zoals jouw voorbeeld, dat er 1 is van de meerdere speldenprikken die ze tijdens dat gesprek gaf. Ook medefokker Saskia was dit tijdens dat gesprek duidelijk opgevallenquote:Op vrijdag 14 april 2023 22:44 schreef freaky40 het volgende:
[..]

Dus dat.quote:Op vrijdag 14 april 2023 22:50 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Laat heen joh, soms is met tekst alleen niet over te brengen hoe iets op beeld gegaan is. Zoals jouw voorbeeld, dat er 1 is van de meerdere speldenprikken die ze tijdens dat gesprek gaf. Ook medefokker Saskia was dit tijdens dat gesprek duidelijk opgevallen

quote:Op vrijdag 14 april 2023 22:50 schreef Flow3r het volgende:
er flikkert iets kapot in de keuken
Moraima : LEILA @
 Alweer?! Deed ze gisteren ook al toen er in de tuin een bord kapot viel
 Alweer?! Deed ze gisteren ook al toen er in de tuin een bord kapot viel  

quote:
Ik vind Erik wel wat voor Janet, kan ze hem alles leren en lekker over hem bazenquote:

Dan had Bern moeten slapen tijdens zijn voorstellingquote:Op vrijdag 14 april 2023 22:52 schreef engine het volgende:
Is Kenzi nou teleurgesteld dat Bern haar niet voor de gek heeft gehouden?

Het is en blijft een loeder,quote:Op vrijdag 14 april 2023 22:50 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Laat heen joh, soms is met tekst alleen niet over te brengen hoe iets op beeld gegaan is. Zoals jouw voorbeeld, dat er 1 is van de meerdere speldenprikken die ze tijdens dat gesprek gaf. Ook medefokker Saskia was dit tijdens dat gesprek duidelijk opgevallen

heeft hij wel edaan met dat zout niet veelquote:Op vrijdag 14 april 2023 22:52 schreef engine het volgende:
Is Kenzi nou teleurgesteld dat Bern haar niet voor de gek heeft gehouden?

Nog veel erger...En het erge is, ze lijkt zich van geen kwaad bewust..quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |