Janet kan het beste gewoon een vuilniszak aantrekkenquote:Op vrijdag 14 april 2023 19:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
tis hem niet he
dat jurkje bij Janet
ze heeft zelf een jurkje dat haar echt leuk staatquote:Op vrijdag 14 april 2023 19:54 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Janet kan het beste gewoon een vuilniszak aantrekken
hij zei net ook tegen Moriquote:
Ik snap het ook welquote:Op vrijdag 14 april 2023 19:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij zei net ook tegen Mori
ik wil gewoon naar huis
dan moet gewoon gaan ,word erger met de dag preciesquote:Op vrijdag 14 april 2023 19:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij zei net ook tegen Mori
ik wil gewoon naar huis
Sjeffie begint stierlijk vervelend te worden, het was al voorspelbaar dat zijn adrenaline shot en Egotripperij van zijn vorige nep Exit-Show snel zou opraken.. het is een kwestie van wachten tot zijn volgende Exit-Showquote:Op vrijdag 14 april 2023 19:57 schreef maryo55 het volgende:
Bij Jeff zie je grote mond klein hartje. Hij zei heel zielig net in bed huilend tegen mora Ik wil naar huis.
Die gaat uiteindelijk ook gewoon hoorquote:Op vrijdag 14 april 2023 19:57 schreef maryo55 het volgende:
Bij Jeff zie je grote mond klein hartje. Hij zei heel zielig net in bed huilend tegen mora Ik wil naar huis.
Maandag pas weerquote:Op vrijdag 14 april 2023 20:03 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohw... laat me raden.. hij kan nu nét geen 24 uur meer aanvragen?
vind het vooral heel sneu voor hemquote:Op vrijdag 14 april 2023 20:03 schreef Puzzie het volgende:
Het is nooit goed hier : is hij nep is het niet goed, is hij echt is het ook niet goed
[ afbeelding ]
Dit is ook sneuquote:Op vrijdag 14 april 2023 20:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
vind het vooral heel sneu voor hem
Geen idee. Ik hoor het dinsdag wel.quote:Op vrijdag 14 april 2023 20:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Morgen maar weer een Skreewert aan het hek?
FEBO is nu in crisisberaadquote:Op vrijdag 14 april 2023 20:05 schreef 5thencounter het volgende:
Hallóóww.. er zijn belangrijker dingen dan Sjefff die weg wil.. Bern doet zijn soundcheck
ga lekker Bern kijkenquote:Op vrijdag 14 april 2023 20:08 schreef 5thencounter het volgende:
Welke Show moeten we nu kijken.. Het Bern Cabaret of de zoveelste fake ExitShow van jankmuil Sjeffie
Ik hoor Babbel al weer geiten binnen.. zal dus we weer over zijn met Sjeffiequote:Op vrijdag 14 april 2023 20:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
ga lekker Bern kijken
veel plezier
ga lekker Bern kijken , scheelt een hoop geklaagquote:Op vrijdag 14 april 2023 20:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik hoor Babbel al weer geiten binnen.. zal dus we weer over zijn met Sjeffie
Of je nou Kim bent of Isaac dit moet je hem niet aan willen doenquote:Op vrijdag 14 april 2023 20:05 schreef greysbones het volgende:
Ik snap het wel
liefde van zijn leven gevonden
maar wil niet opgeven
maar hij kan ook niet meer door
het zijn gewoon mensen
dat gaat de FEBO niet doenquote:Op vrijdag 14 april 2023 20:10 schreef HopScotch het volgende:
Laat 'm dan ook gelijk gaan. Geen weekend regels, geen 24 uur. Klaar en weg. Goed bedoeld overigens.
Dat mag alleen op de andere bewoners?quote:Op vrijdag 14 april 2023 20:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]
ga lekker Bern kijken , scheelt een hoop geklaag
Dan heb je niet het beste met hem voor als je dat zegt en denk je alleen maar aan jezelf want groupiequote:
Dit wordt een beetje vermoeiend, begint ook op een act te lijkenquote:Op vrijdag 14 april 2023 20:10 schreef engine het volgende:
[..]
Dat mag alleen op de andere bewoners?
Wat een BS, maar echtquote:Op vrijdag 14 april 2023 20:10 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dan heb je niet het beste met hem voor als je dat zegt en denk je alleen maar aan jezelf want groupie
Het is 1 grote act wat hij daar neerzet.quote:Op vrijdag 14 april 2023 20:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dit wordt een beetje vermoeiend, begint ook op een act te lijken
Dat kun je van heel veel commentaar hier zeggen.quote:Op vrijdag 14 april 2023 20:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dit wordt een beetje vermoeiend, begint ook op een act te lijken
Dat snap ik maar dat vind ik. Hij heeft het geprobeerd, het gaat niet. Dan moet je iemand gewoon laten gaan.quote:
Dat mag niet.quote:Op vrijdag 14 april 2023 20:13 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Dat snap ik maar dat vind ik. Hij heeft het geprobeerd, het gaat niet. Dan moet je iemand gewoon laten gaan.
zou voor hem het beste zijnquote:Op vrijdag 14 april 2023 20:13 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Dat snap ik maar dat vind ik. Hij heeft het geprobeerd, het gaat niet. Dan moet je iemand gewoon laten gaan.
Jeff moet blijven!quote:Op vrijdag 14 april 2023 20:03 schreef Puzzie het volgende:
Het is nooit goed hier : is hij nep is het niet goed, is hij echt is het ook niet goed
[ afbeelding ]
neequote:Op vrijdag 14 april 2023 20:13 schreef Kakadylo het volgende:
Dit wat je nu ziet is totaal geen act hoor
Wel raar dat het altijd op vrijdag is. Hij weet dat hij dan zeker tot maandag moet wachtenquote:Op vrijdag 14 april 2023 20:13 schreef HopScotch het volgende:
[..]
dat wilde hij ookquote:
Geloof je het zelf? Voor ice?quote:Op vrijdag 14 april 2023 20:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat wilde hij ook
voor ice is hij gebleven
god mag weten waarom
Ik heb het over die act hierquote:Op vrijdag 14 april 2023 20:13 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dit wat je nu ziet is totaal geen act hoor
quote:
Jasper? Bij wie dan?quote:Op vrijdag 14 april 2023 20:14 schreef ChocoFan het volgende:
Sas zegt dat Jasper een cockblocker is.
Het leek toen ook wel alsof ie even 'achter' was geweest als je snapt wat ik bedoelquote:Op vrijdag 14 april 2023 20:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat wilde hij ook
voor ice is hij gebleven
god mag weten waarom
Isaac probeerde het weer te draaienquote:Op vrijdag 14 april 2023 20:17 schreef HopScotch het volgende:
Isaac ziet de eliminatie weer een probleem worden 'geef het nog twee weken bro'.
Uhuh.
Daar moest ik dus ook gelijk aan denken, je zag aan zijn gezicht dat hij al die opmerkingen echt niet leuk vondquote:Op vrijdag 14 april 2023 20:15 schreef freaky40 het volgende:
Komt gewoon door Zoe vanmiddag dit. Die heeft hele valse opmerkingen over Kim gemaakt naar hem toe.
Volgens mij tussen sas en bern ff, was een grapje van haar tegen jasper maar ik was net aan het wisselen dus niet alles gehoord.quote:
Vies vuil hoeejjjjren kind.quote:Op vrijdag 14 april 2023 20:20 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Daar moest ik dus ook gelijk aan denken, je zag aan zijn gezicht dat hij al die opmerkingen echt niet leuk vond
quote:Op vrijdag 14 april 2023 20:21 schreef ChocoFan het volgende:
Bern heeft weer een Bern shirtje aan, door zijn vader gemaakt, #pas op zachte Bern.
Nee we gaan beginnenquote:
nee Kim zei dat hij daar kon blijvenquote:
Jeff gaatquote:Op vrijdag 14 april 2023 20:23 schreef engine het volgende:
Isaac maakt zich echt zorgen deze keer. 300%.
Febo is al aan het bellen met Kim. Anders is het einde programma.quote:Op vrijdag 14 april 2023 20:23 schreef xsaskiax het volgende:
Konden ze nog maar bij het hek komen en dat Kim kon roepen dat het goed gaat en dat hij moet blijven..........rotnet!
Dat verandert toch niks?quote:Op vrijdag 14 april 2023 20:23 schreef xsaskiax het volgende:
Konden ze nog maar bij het hek komen en dat Kim kon roepen dat het goed gaat en dat hij moet blijven..........rotnet!
Eerst zien, dan geloven.quote:
Is gewoon weer verhaallijntje waarvan Zoe die aanstichter is.quote:Op vrijdag 14 april 2023 20:24 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nah.. stoppen maar weer met die flauwekul
Ook dat zou niet helpenquote:Op vrijdag 14 april 2023 20:23 schreef xsaskiax het volgende:
Ik snapte 'm niet... shotje zout?quote:Op vrijdag 14 april 2023 20:25 schreef Puzzie het volgende:
De eerste grap is gevallen : Kenzy en zout
Dan heb je de grap niet begrepenquote:
Wel hoor, en vond hem niet grappig op de manier zoals hij hem vertelde.quote:
Niks te verliezen dusquote:Op vrijdag 14 april 2023 20:27 schreef greysbones het volgende:
Sasha godin van preutsheid
soww geen seks het komende jaar
Rondjes lopen giebelen met Moira?quote:Op vrijdag 14 april 2023 20:33 schreef Hoempah het volgende:
Jeffrey was de hele dag al down als ik zo fragmenten voor vandaag aan het zoeken ben
3 min op stream 1quote:Op vrijdag 14 april 2023 20:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Rondjes lopen giebelen met Moira?
Ja ik vind het ook grappig. En in het publiek wordt er ook hard om gelachenquote:Op vrijdag 14 april 2023 20:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hij zoekt de randjes op, ik vind geinig.
Springt die ook in de lucht van een komkommer?quote:Op vrijdag 14 april 2023 20:34 schreef ChocoFan het volgende:
Ik vind het grappig, Bern is grappig.
![]()
Net als een frikandel in een gang.
Welke randjesquote:Op vrijdag 14 april 2023 20:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hij zoekt de randjes op, ik vind geinig.
met korrel zout nemen is soort roastquote:Op vrijdag 14 april 2023 20:48 schreef greysbones het volgende:
Is Bern al zijn frustratie van 7 maanden aan het ventileren?
Die was leukquote:
Ja lijkt het wel een beetje op ... Normaal zn bek niet opentrekken, maar nu onder het mom van grappig alles spuien wat hem nog dwars zat ..quote:Op vrijdag 14 april 2023 20:48 schreef greysbones het volgende:
Is Bern al zijn frustratie van 7 maanden aan het ventileren?
preciesquote:Op vrijdag 14 april 2023 20:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja lijkt het wel een beetje op ... Normaal zn bek niet opentrekken, maar nu onder het mom van grappig alles spuien wat hem nog dwars zat ..
Opvallend wel jaquote:Op vrijdag 14 april 2023 20:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja lijkt het wel een beetje op ... Normaal zn bek niet opentrekken, maar nu onder het mom van grappig alles spuien wat hem nog dwars zat ..
Een roast is ook cabaret.quote:
Ja geinig en dan JW en Eunice op stream 2quote:
JW kon er wel om lachen.quote:Op vrijdag 14 april 2023 20:58 schreef engine het volgende:
[..]
Ja geinig en dan JW en Eunice op stream 2
Ziet er niet gezond meer uit.quote:Op vrijdag 14 april 2023 21:00 schreef 5thencounter het volgende:
Sjeffie krijgt effe geen aandacht.. zoveel lachters om Bern moet extra zuur zijn![]()
[ afbeelding ]
Weg ermeequote:Op vrijdag 14 april 2023 21:00 schreef 5thencounter het volgende:
Sjeffie krijgt effe geen aandacht.. zoveel lachters om Bern moet extra zuur zijn![]()
[ afbeelding ]
Ja schattig.quote:
Het raakt haar zeker deze woordenquote:
hoezoquote:Op vrijdag 14 april 2023 21:17 schreef Judiwi het volgende:
Denk dat Bern denkt dat hij al de winnaar is.
Dat denkt Erik ookquote:Op vrijdag 14 april 2023 21:17 schreef Judiwi het volgende:
Lulgedicht, het is precies wat Bern zelf wenst.. iedereen zijn bek houdt, lief en aardig en eerlijk en Hallelujah Prase The Lordquote:
Dat blijkt nergens uit toch```/ `heb hem dat niet horen zeggen.quote:Op vrijdag 14 april 2023 21:17 schreef Judiwi het volgende:
Ja was zeker leuk en volgens mij vonden de andere bewoners het ook leuk.quote:Op vrijdag 14 april 2023 21:17 schreef engine het volgende:
Staande ovatie voor Bern![]()
Echt leuk gedaan.
Dat zou leuk zij.quote:Op vrijdag 14 april 2023 21:19 schreef pingu66 het volgende:
Als Jeff vertrekt is de Bro groep verloren.
Die comediant heeft weer lol op stream 2quote:Op vrijdag 14 april 2023 21:21 schreef 5thencounter het volgende:
Nah.. Genoeg Berngeslijm.. waar is Sjeffie
Ze is in het begin goed aan bod gekomenquote:Op vrijdag 14 april 2023 21:21 schreef pingu66 het volgende:
[..]
En morgen scheldt ze hem weer verrot.
Had wel een Sasha roast verwacht....maar helaas
dan heb je het begin gemist zekerquote:Op vrijdag 14 april 2023 21:21 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed opgelet.quote:Op vrijdag 14 april 2023 21:21 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Lacht alweer.. Exit-Show nr zoveel de mist inquote:Op vrijdag 14 april 2023 21:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die comediant heeft weer lol op stream 2
Tijdens de hele show zit hij daar als een doodvogeltje en het is klaar en hij lacht weer onvoorstelbaarquote:Op vrijdag 14 april 2023 21:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Lacht alweer.. Exit-Show nr zoveel de mist in![]()
[ afbeelding ]
Als die ze van Sas niet krijgt....quote:Op vrijdag 14 april 2023 21:24 schreef Fritsie1960 het volgende:
Bern heeft komende nacht 'n aantal natte dromen van al die aandacht
Het blijft een gluiperig ventje, verslaaft aan egotripperij en adrenalinequote:Op vrijdag 14 april 2023 21:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tijdens de hele show zit hij daar als een doodvogeltje en het is klaar en hij lacht weer onvoorstelbaar
Godin van de preutsheid en kuisheid, geen sex met Sasha, witte benen die zo wit zijn dat ze licht geven en ze zo als vuurtoren aan het werk kanquote:
Oh ik dacht toen hij het had over een ex die rollenspel wilde spelen. Hij moest zich zelf blijven en die ex speelde heel de dag een bitch. ....ik dacht dat ie verkapt Sasha bedoeldequote:Op vrijdag 14 april 2023 21:25 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Godin van de preutsheid en kuisheid, geen sex met Sasha, witte benen die zo wit zijn dat ze licht geven en ze zo als vuurtoren aan het werk kan
Yep, de show van Bern is over. Nu kan hij weer de show gaan stelen..quote:Op vrijdag 14 april 2023 21:25 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het blijft een gluiperig ventje, verslaaft aan egotripperij en adrenaline
alleen weet hij niet dat het beter voor hem is dat naar huis gaatquote:Op vrijdag 14 april 2023 21:32 schreef engine het volgende:
Ik weet alles en ken mezelf door en door.
Laat me raden..Jeffrey uitspraak?quote:Op vrijdag 14 april 2023 21:30 schreef engine het volgende:
Op deze manier kan ik nooit boven mij uitstijgen. Ik kan echt bergen verzetten.
De regie brengt hem in beeld. En hoezo de show stelen? Zowel Jappie als Jeff zijn er klaar mee. Ze vervelen zich kapot en het was al niet wat ze er van verwacht hadden.quote:Op vrijdag 14 april 2023 21:32 schreef mangalie het volgende:
[..]
Yep, de show van Bern is over. Nu kan hij weer de show gaan stelen..
Ze zitten weer in hetzelfde schuitje "allebei hun liefde kwijtquote:Op vrijdag 14 april 2023 21:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
De regie brengt hem in beeld. En hoezo de show stelen? Zowel Jappie als Jeff zijn er klaar mee. Ze vervelen zich kapot en het was al niet wat ze er van verwacht hadden.
`Dan moeten ze gaan heel makkelijk.quote:Op vrijdag 14 april 2023 21:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
De regie brengt hem in beeld. En hoezo de show stelen? Zowel Jappie als Jeff zijn er klaar mee. Ze vervelen zich kapot en het was al niet wat ze er van verwacht hadden.
Uiteraard.quote:
Misschien kan hij Japperman meteen meenemenquote:
Dat, maar velen klagen over het programma, waar ze heel erg teleurgesteld in zijn. Niet de grote spelshow, maar kinderspelletjes. Ze hadden er veel meer van verwacht en door hun liefdes konden ze het volhouden. Nu die weg zijn, is de lol er helemaal vanafquote:Op vrijdag 14 april 2023 21:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze zitten weer in hetzelfde schuitje "allebei hun liefde kwijt
Daar gaan we weer het hele weekend zielig doen en dan maandag toch besluiten te blijven.quote:Op vrijdag 14 april 2023 21:36 schreef 5thencounter het volgende:
Sjeffie kan allesMaar hij kijkt het weekend nog effe aan,..
Evenementen enzo
![]()
Wachten op Febo dat die Sjeffie roepen om hem weer binnen te houden![]()
Berichtjes van Thuis Afchanteren
quote:Op vrijdag 14 april 2023 21:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar gaan we weer het hele weekend zielig doen en dan maandag toch besluiten te blijven.
Ja, goede smoes van al die klagen..Lekker naar huis gaan dan..quote:Op vrijdag 14 april 2023 21:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat, maar velen klagen over het programma, waar ze heel erg teleurgesteld in zijn. Niet de grote spelshow, maar kinderspelletjes. Ze hadden er veel meer van verwacht en door hun liefdes konden ze het volhouden. Nu die weg zijn, is de lol er helemaal vanaf
Dat hoort erbij. De febo is niet verantwoordelijk om ze te vermaken.quote:Op vrijdag 14 april 2023 21:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat, maar velen klagen over het programma, waar ze heel erg teleurgesteld in zijn. Niet de grote spelshow, maar kinderspelletjes. Ze hadden er veel meer van verwacht en door hun liefdes konden ze het volhouden. Nu die weg zijn, is de lol er helemaal vanaf
Gottegod drama...Mooi naar huis gaan...quote:Op vrijdag 14 april 2023 21:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zorgen om gezondheid Een Jaar van je Leven-deelnemer Jeffrey
https://www.veronicasuper(...)2Fl.instagram.com%2F
Zeker, hij moet ze alle 17 nog af om zijn bestaansrecht te consolideren.. oftewel slijmend kijken of er nog wegstemmers zitten ergensquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |