nee Kim zei dat hij daar kon blijvenquote:
Jeff gaatquote:Op vrijdag 14 april 2023 20:23 schreef engine het volgende:
Isaac maakt zich echt zorgen deze keer. 300%.
Febo is al aan het bellen met Kim. Anders is het einde programma.quote:Op vrijdag 14 april 2023 20:23 schreef xsaskiax het volgende:
Konden ze nog maar bij het hek komen en dat Kim kon roepen dat het goed gaat en dat hij moet blijven..........rotnet!
Dat verandert toch niks?quote:Op vrijdag 14 april 2023 20:23 schreef xsaskiax het volgende:
Konden ze nog maar bij het hek komen en dat Kim kon roepen dat het goed gaat en dat hij moet blijven..........rotnet!
Eerst zien, dan geloven.quote:
Is gewoon weer verhaallijntje waarvan Zoe die aanstichter is.quote:Op vrijdag 14 april 2023 20:24 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nah.. stoppen maar weer met die flauwekul
Ook dat zou niet helpenquote:Op vrijdag 14 april 2023 20:23 schreef xsaskiax het volgende:
Ik snapte 'm niet... shotje zout?quote:Op vrijdag 14 april 2023 20:25 schreef Puzzie het volgende:
De eerste grap is gevallen : Kenzy en zout
Wel hoor, en vond hem niet grappig op de manier zoals hij hem vertelde.quote:
Niks te verliezen dusquote:Op vrijdag 14 april 2023 20:27 schreef greysbones het volgende:
Sasha godin van preutsheid
soww geen seks het komende jaar
Rondjes lopen giebelen met Moira?quote:Op vrijdag 14 april 2023 20:33 schreef Hoempah het volgende:
Jeffrey was de hele dag al down als ik zo fragmenten voor vandaag aan het zoeken ben
3 min op stream 1quote:Op vrijdag 14 april 2023 20:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Rondjes lopen giebelen met Moira?
Ja ik vind het ook grappig. En in het publiek wordt er ook hard om gelachenquote:Op vrijdag 14 april 2023 20:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hij zoekt de randjes op, ik vind geinig.
Springt die ook in de lucht van een komkommer?quote:Op vrijdag 14 april 2023 20:34 schreef ChocoFan het volgende:
Ik vind het grappig, Bern is grappig.
![]()
Net als een frikandel in een gang.
Welke randjesquote:Op vrijdag 14 april 2023 20:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hij zoekt de randjes op, ik vind geinig.
met korrel zout nemen is soort roastquote:Op vrijdag 14 april 2023 20:48 schreef greysbones het volgende:
Is Bern al zijn frustratie van 7 maanden aan het ventileren?
Die was leukquote:
Ja lijkt het wel een beetje op ... Normaal zn bek niet opentrekken, maar nu onder het mom van grappig alles spuien wat hem nog dwars zat ..quote:Op vrijdag 14 april 2023 20:48 schreef greysbones het volgende:
Is Bern al zijn frustratie van 7 maanden aan het ventileren?
preciesquote:Op vrijdag 14 april 2023 20:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja lijkt het wel een beetje op ... Normaal zn bek niet opentrekken, maar nu onder het mom van grappig alles spuien wat hem nog dwars zat ..
Opvallend wel jaquote:Op vrijdag 14 april 2023 20:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja lijkt het wel een beetje op ... Normaal zn bek niet opentrekken, maar nu onder het mom van grappig alles spuien wat hem nog dwars zat ..
Hij doet het leukquote:
Een roast is ook cabaret.quote:
Geweldig hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |