Goeie!quote:Op vrijdag 14 april 2023 14:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik zou Sasha weg stemmen, veel chagrijnig en daar pak je 2 mensen mee, die verder weinig met de rest van de groep hebben, Jappie en Bern.
Met Bern eruit pak je er 2+2, Jappie en Sasha, die mogelijk verder naar elkaar groeien. Wanda en Bern thuis die het zien gebeurenquote:Op vrijdag 14 april 2023 14:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik zou Sasha weg stemmen, veel chagrijnig en daar pak je 2 mensen mee, die verder weinig met de rest van de groep hebben, Jappie en Bern.
Vind het nog wel mee vallen met die ouderen, vind Babette vele malen erger. Zoë en Kenzy mogen ook wel gaan.quote:Op vrijdag 14 april 2023 14:47 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Met Bern eruit pak je er 2+2, Jappie en Sasha, die mogelijk verder naar elkaar groeien. Wanda en Bern thuis die het zien gebeuren![]()
Just kidding, eerst maar eens een van die ouwe zeurmuppets weg wat mij betreft (daar hoort Kenzy ook bij).
kenzy gaat zelf weg binnenkort , eerst bep of zoe wegquote:Op vrijdag 14 april 2023 14:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind het nog wel mee vallen met die ouderen, vind Babette vele malen erger. Zoë en Kenzy mogen ook wel gaan.
Oh zeker, alle drie ook vaak strontvervelend, maar als ik moet kiezen hou ik liever Babs erin dan die saaie oudjes. JW met z'n zelfde verhalen en Erik met die zelfde dagelijkse saaie routines, beiden weten het allemaal beter. Nee als ik daar nog maanden naar moet kijken terwijl de meer 'aanwezige' figuren weg zijn, ga ik dat niet volhouden.quote:Op vrijdag 14 april 2023 14:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind het nog wel mee vallen met die ouderen, vind Babette vele malen erger. Zoë en Kenzy mogen ook wel gaan.
Dan maar eerst Babette.quote:Op vrijdag 14 april 2023 14:49 schreef cinsan het volgende:
[..]
kenzy gaat zelf weg binnenkort , eerst bep of zoe weg
Zoe zat constant op Isaac z'n lip in de veronderstelling dat Isaac haar ook zag zitten, ze kreeg op een gegeven moment ook waanideeën en had het er constant over met Babette en Wendy... de laaste keer dat ze bezopen was ging ze te ver wat betreft Isaac, wat er gebeurd is weet ik niet precies maar isaac was er helemaal klaar mee... dus nu heeft ze een soort van liefdesverdriet... Isaac laat haar redelijk links liggen...quote:Op vrijdag 14 april 2023 14:38 schreef Charmian het volgende:
[..]
dat heb ik niet zo goed meegekregen, las wel dat er iets aan de hand was/is maar ik weet niet wat. maar goed ik zou zoe ook niet in mijn kielzog hoeven. ik zou haar eens goed door elkaar rammelen en dat ze iets aan haar gedrag moet doen
Toch zie ik liever Babette gaan, vind haar echt niet om aan te horen.quote:Op vrijdag 14 april 2023 14:51 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Oh zeker, alle drie ook vaak strontvervelend, maar als ik moet kiezen hou ik liever Babs erin dan die saaie oudjes. JW met z'n zelfde verhalen en Erik met die zelfde dagelijkse saaie routines, beiden weten het allemaal beter. Nee als ik daar nog maanden naar moet kijken terwijl de meer 'aanwezige' figuren weg zijn, ga ik dat niet volhouden.
Het Jappie scenario met SeikSas is een exacte copie van wat 'ie met Waffel heeft geflikt.. de hele dag kleven maar doen of je totaal geen interesse hebt..intussen Sasje naar de bek wauwelen, hij heeft nog máánden de tijdquote:
Ik zie jasper geen maanden meer blijven want het wanda verhaal dat hij haar mist komt steeds terugquote:Op vrijdag 14 april 2023 14:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het Jappie scenario met SeikSas is een exacte copie van wat 'ie met Waffel heeft geflikt.. de hele dag kleven maar doen of je totaal geen interesse hebt..intussen Sasje naar de bek wauwelen, hij heeft nog máánden de tijd
Ik weet niet wie erger is, Esther of Eunicequote:Op vrijdag 14 april 2023 14:56 schreef Wibehh het volgende:
Eunice lijkt wel een puber, strontvervelend
Eunice > Estherquote:Op vrijdag 14 april 2023 14:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik weet niet wie erger is, Esther of Eunice
jasper wil mss zelf op de stip komen en het spel spelenquote:Op vrijdag 14 april 2023 14:56 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Ik zie jasper geen maanden meer blijven want het wanda verhaal dat hij haar mist komt steeds terug
met haar gekier brrrrrrrrrrrrrrrquote:Op vrijdag 14 april 2023 14:56 schreef Wibehh het volgende:
Eunice lijkt wel een puber, strontvervelend
Wel, elke maand dat Jappie ziet dat zijn acties uitwerken en dattie steeds maar geen nominatie kandidaat is, gaat dat trolletje doorquote:Op vrijdag 14 april 2023 14:56 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Ik zie jasper geen maanden meer blijven want het wanda verhaal dat hij haar mist komt steeds terug
De eerstvolgende zal waarschijnlijk een 'fysieke' worden en zij staat daarin ergens onderaan de ladder qua deelnemersveld. Al viel die van GJ eigenlijk niet eens in die categorie en moet je daarin accuraat kunnen schakelen voordat je dus gaat stemmen.quote:Op vrijdag 14 april 2023 14:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Babs kan met Wendy niet zulke diepzinnige gesprekken hebbenquote:Op vrijdag 14 april 2023 15:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Babet nu roddelen over Wendy met Marciano, van je vrienden moet je het maar hebben. Wat een naar mens
GJ, de bestie van Babs, was een moraalridderquote:Op vrijdag 14 april 2023 15:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Babet noemt Wendy een moraalridder. Had Babet het moraal van Wendy maar
Isaac is in de 40, die had ook wel eens heel duidelijk kunnen zijn in al die maanden.quote:Op vrijdag 14 april 2023 14:53 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Zoe zat constant op Isaac z'n lip in de veronderstelling dat Isaac haar ook zag zitten, ze kreeg op een gegeven moment ook waanideeën en had het er constant over met Babette en Wendy... de laaste keer dat ze bezopen was ging ze te ver wat betreft Isaac, wat er gebeurd is weet ik niet precies maar isaac was er helemaal klaar mee... dus nu heeft ze een soort van liefdesverdriet... Isaac laat haar redelijk links liggen...
Maar ze heeft wel een beetje gelijk... toen Rupie manager was zoop Wendy alles wat los en vast zat een nu hangt ze inderdaad de moraalridder uit en doet alles volgens het boekje...quote:Op vrijdag 14 april 2023 15:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Babet noemt Wendy en moraalridder. Had Babet het moraal van Wendy maar
Ooh helemaal eens hij had veel duidelijker moeten zijn, hij schijnt meerdere pogingen te hebben gedaan zonder resultaat...quote:Op vrijdag 14 april 2023 15:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Isaac is in de 40, die had ook wel eens heel duidelijk kunnen zijn in al die maanden.
Babs geeft een zwerver twee euro om daarna in de winkel ernaast tweehonderd uit te geven aan een trui die ze nooit draagtquote:Op vrijdag 14 april 2023 15:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Babet noemt Wendy een moraalridder. Had Babet het moraal van Wendy maar
Zoë is gewoon een meisje dat aandacht zoekt.quote:Op vrijdag 14 april 2023 14:53 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Zoe zat constant op Isaac z'n lip in de veronderstelling dat Isaac haar ook zag zitten, ze kreeg op een gegeven moment ook waanideeën en had het er constant over met Babette en Wendy... de laaste keer dat ze bezopen was ging ze te ver wat betreft Isaac, wat er gebeurd is weet ik niet precies maar isaac was er helemaal klaar mee... dus nu heeft ze een soort van liefdesverdriet... Isaac laat haar redelijk links liggen...
Hij gaf haar zelf dubbele signalen, je kan wel het 1 zeggen en het ander doen. Tegen Zoe moet je duidelijk zijn, in woorden en gedrag.quote:Op vrijdag 14 april 2023 15:11 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh helemaal eens hij had veel duidelijker moeten zijn, hij schijnt meerdere pogingen te hebben gedaan zonder resultaat...
Ik denk wel dat ze gelijk heeft. Zoe steeds bezig houden die alleen maar over Make-up weet te praten.quote:Op vrijdag 14 april 2023 15:04 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Babs kan met Wendy niet zulke diepzinnige gesprekken hebben
![]()
In de tijd van Jeff zat ze een keertje in extreem bezopen toestand op kantoor en gedroeg ze zich onuitstaanbaar schandelijkquote:Op vrijdag 14 april 2023 15:08 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Maar ze heeft wel een beetje gelijk... toen Rupie manager was zoop Wendy alles wat los en vast zat een nu hangt ze inderdaad de moraalridder uit en doet alles volgens het boekje...
Dus ik snap Babette wel..
Desalniettemin alle respect voor Wendy hoor...
Babet praat bij voorkeur over de gedragingen van anderen, heeft op iedereen wel wat, maar ziet niet hoe zij zelf is. Aan iedereen mankeert wel wat, maar om daar hele dagen met iedereen over te lullen is net zo erg als alleen over make-up of huishouden praten.quote:Op vrijdag 14 april 2023 15:14 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Ik denk wel dat ze gelijk heeft. Zoe steeds bezig houden die alleen maar over Make-up weet te praten.
En Wendy die een type is die alleen maar kan praten over huishouden ect. Babs is meer een beterweter persoon die over alles wilt spreken.
Lekker blijven herhalenquote:Op vrijdag 14 april 2023 15:11 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Babs geeft een zwerver twee euro om daarna in de winkel ernaast tweehonderd uit te geven aan een trui die ze nooit draagt
Eens... maar ik snap niet dat Babette en Wendy dat gedrag niet afgeremd hebben.. het leek soms wel of ze het aan zaten te moedigen.quote:Op vrijdag 14 april 2023 15:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij gaf haar zelf dubbele signalen, je kan wel het 1 zeggen en het ander doen. Tegen Zoe moet je duidelijk zijn, in woorden en gedrag.
Vermaak me opperbest met Babs maar geheimhoudingsplicht kent ze (nog) niet en gooit je zo voor de bus met al die infoquote:Op vrijdag 14 april 2023 15:14 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Ik denk wel dat ze gelijk heeft. Zoe steeds bezig houden die alleen maar over Make-up weet te praten.
En Wendy die een type is die alleen maar kan praten over huishouden ect. Babs is meer een beterweter persoon die over alles wilt spreken.
Dat is ook raar je zag het ook stiekem roken stiekem drinken allemaal stiekem gekocht van huishoudpot wat ze wel wist.quote:Op vrijdag 14 april 2023 15:10 schreef mootie het volgende:
Het bevalt Bep dus niet dat Wendy wel volgens de regels wil werken.
Maar het is wel hypocriet dat Wendy met volle teugen meegenoot als de andere managers over de schreef gingen.
Bep heeft het sowieso aangemoedigd. Deed ze bij Esther ook.quote:Op vrijdag 14 april 2023 15:16 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Eens... maar ik snap niet dat Babette en Wendy dat gedrag niet afgeremd hebben.. het leek soms wel of ze het aan zaten te moedigen.
Jeff kocht wat voor zichzelf, maar ook voor de groep, iedereen kon naar hem toe om te vragen wat ze nodig hadden. En Kenzy maakte wel verschil in het kookbudget voor de verschillende mensen.quote:Op vrijdag 14 april 2023 15:17 schreef mootie het volgende:
Kenzy was dus doodeerlijk tijdens haar managerschap.
Jeff kocht veel voor zichzelf.
Duidelijk jaquote:Op vrijdag 14 april 2023 15:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij gaf haar zelf dubbele signalen, je kan wel het 1 zeggen en het ander doen. Tegen Zoe moet je duidelijk zijn, in woorden en gedrag.
Je liegt want Ima praat nooitquote:Op vrijdag 14 april 2023 15:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Imi zegt nu ook dat hij zich verveelt en zin heeft om irritant te doen
Wow, jij durft.. Mssn kan iemand ff filmpje van maken @spapaarsquote:
Gggggh, ggggghquote:
Wat je ziet zijn momentopnames maar Jeff wil gewoon weg want denkt constant aan Kimquote:Op vrijdag 14 april 2023 15:26 schreef Frummelie het volgende:
Ik dacht vanmorgen dat Jeff zich herpakt had... want dat kan hij! maar ik ben bang dat het hem dit keer niet gaat lukken.
quote:
Thanks! maakt het iets duidelijker. Gevalletje pubergedrag volgens mij.quote:Op vrijdag 14 april 2023 14:53 schreef Frummelie het volgende:
[..]
dat deed hij bij esther nooitquote:
Niet he?quote:
bij godsgratie mocht ze zijn hand vasthouden tijdens het wandelenquote:
Ik gun het de jeugd wel.quote:Op vrijdag 14 april 2023 15:38 schreef Frummelie het volgende:
Nou dat wordt pielen met JW pielen in het zwembad, pielen tijdens de filmdag...
Stijfje.quote:Op vrijdag 14 april 2023 15:41 schreef danaqui het volgende:
Volgens mij moest hij ff zijn piel goedleggen
Denk dat Jeff dit wel doorziet hoor.quote:Op vrijdag 14 april 2023 15:48 schreef xsaskiax het volgende:
Pffffff Zoë kap er eens mee...... Kimmetje voor en Kimmetje na..... herinneringen... misschien wel leuk en goed bedoeld, maar ik hoor de hele tijd een 'ondertoon' van "ga naar huis"..... misschien omdat ze dat in al die maanden al zo vaak gezegd heeft, dat ze hem eruit wilde hebben
ik vind het gewoon bezopen/egocentrisch van haar, geen rekening houden met het gevoel van anderen, alleen ikke, ikke, ikke.... ze gooit er van alles uit zonder na te denken (lijkt het).... aan de andere kant weet ze vaak juist heel goed wat ze tegen wie zegt.quote:Op vrijdag 14 april 2023 15:52 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Denk dat Jeff dit wel doorziet hoor.
Uitgekookt als de klere.quote:Op vrijdag 14 april 2023 15:55 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik vind het gewoon bezopen/egocentrisch van haar, geen rekening houden met het gevoel van anderen, alleen ikke, ikke, ikke.... ze gooit er van alles uit zonder na te denken (lijkt het).... aan de andere kant weet ze vaak juist heel goed wat ze tegen wie zegt.
toch knap... om bij ieder onderwerp het gesprek zo te draaien dat het over Isaac gaat, om gelijk erna weer 'Kimmetje' erbij te halenquote:Op vrijdag 14 april 2023 15:55 schreef KinKiJan het volgende:
Zoe: "Ik zei tegen Isaac 'kom je zo draaien?' is leuk"
Jeff: "Hij ging hardlopen toch?"
Z: "Nee hij ligt toch in die hangmat volgens mij?"
J: "Ja z'n eigen op te laden voor het hardlopen"
Z: "Oh, maar jullie moeten zo koken?"
J: "Nee, ik"
Z: "Hoezo, hij is toch jouw kookbuddy? Isaac neemt de benen weer"
J: "Letterlijk"
Z: "Die man, ik weet niet waar hij die energie vandaan haalt om te hardlopen, te sporten echt vreselijk. Marciano en Babette zijn ook niet uit elkaar te slaan"
J: "Nee, nou veel geluk ermee"
Z: "Ja ik slaap er ook mee samen joh! Als zij 1x beweegt zegt ie 'Babette, wat ga je doen?' vreselijk!"
J: "...."
Zei Zoe dat?quote:Op vrijdag 14 april 2023 15:59 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
'Koningsdag binnenkort, gaat ze naar festivals?'
ja ook zo'n 'kleine vraag'..... over zijn familie of ze haar wel of niet zullen mogen...... en dan weer over iets totaal anders beginnen, om gelijk erna weer terug te komen over hoe ze elkaar hebben leren kennen, dat Jeffrey het 'vrouwtje' en Kim het 'mannetje' was.......quote:Op vrijdag 14 april 2023 15:59 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
'Koningsdag binnenkort, gaat ze naar festivals?'
Ik denk dat ze het nog slechter kan.quote:Op vrijdag 14 april 2023 16:20 schreef xsaskiax het volgende:
Jeffrey zegt dat hij het aan iedereen gaat laten zien......
tegen Bern (ze gaat Sasha straks opmaken): kijkkkkkk erg he, nu weet je hoe zij er straks uit gaat zien!!! (iedereen lacht)
Jeffrey: ach Zoë denk maar zo: het kan hierna alleen maar beter gaan......
Ik heb iemand nog nooit op deze manier nagels zien lakken. Alsof ze aan het schilderen is en dan nog zeggen dat hij zijn handen maar even moet gaan wassen. Nog dommer dan dom dat mens.quote:Op vrijdag 14 april 2023 16:12 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Even je handen wassen en dan is het goed adviseert Zoë
Voor de clown van een circus dan toch zeker?quote:Op vrijdag 14 april 2023 16:34 schreef Charmian het volgende:
gaat zoe zich nu opwerpen als make-up artist?
Ik zie dat niet, nog net zo'n zeiksnor als voorheenquote:
Hij komt wel verliefderig over, daar had ze het ook overquote:Op vrijdag 14 april 2023 16:56 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik zie dat niet, nog net zo'n zeiksnor als voorheen
Doelde meer op "Oh JW ik zie echt weer de jonge JW die hier binnenkwam en niet die 60 jarige"quote:Op vrijdag 14 april 2023 16:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hij komt wel verliefderig over, daar had ze het ook over
Ze hadden het over zijn periode met Esther en het verschil met nu , dat is een best verschilquote:Op vrijdag 14 april 2023 16:58 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Doelde meer op "Oh JW ik zie echt weer de jonge JW die hier binnenkwam en niet die 60 jarige"
Tot ie weg loopt ...
Ook, maar daar doelde ik niet op met dat slijmen.. Die is al sinds dat feest na die opname met een overdreven charmeoffensief bezig (in die keuken toen Esther boven hem was gaan liggen, tegen het puberale aan).quote:Op vrijdag 14 april 2023 16:59 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze hadden het over zijn periode met Esther en het verschil met nu , dat is een best verschil
'Wij twee zijn echt geen travestieten hoor, echt niet!'quote:
Wendy heeft Gillian Anderson (Agent Scully, X-files) vibesquote:
Dan snap ik idd totaal niet wat je bedoeltquote:Op vrijdag 14 april 2023 17:00 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ook, maar daar doelde ik niet op met dat slijmen.. Die is al sinds dat feest na die opname met een overdreven charmeoffensief bezig (in die keuken toen Esther boven hem was gaan liggen, tegen het puberale aan).
Dat ie anders met Eunice is dan met Esther kun je zonder beeld ook zien
'Hier heb je Jeffrey den fucking Hartog, de absolute winnaar die niet weet wat verliezen is!'quote:
'Honderd procent hetero ben ik en dat t-shirt is geheel toevallig!'quote:
quote:Op vrijdag 14 april 2023 17:06 schreef Sestra666 het volgende:
zoe heeft haar rijbewijs? lekker gevaarlijk met die wimpers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
quote:Op vrijdag 14 april 2023 17:11 schreef Kakadylo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En gooit XTC bij iemand in de koffie aldus Babs die even een anekdote vertelde die vervolgens werd weggedraaidquote:
quote:Op vrijdag 14 april 2023 17:11 schreef Kakadylo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op vrijdag 14 april 2023 18:04 schreef KinKiJan het volgende:
Terwijl Jappie in de hottub zit, vindt elders een reünie plaatsik zou Djedi niet herkend hebben..... het is daar 1 groot feest zo te zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zat ook al te kijken, tis dat haar naam erin getagd isquote:Op vrijdag 14 april 2023 18:08 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik zou Djedi niet herkend hebben..... het is daar 1 groot feest zo te zien
Hier nog eentje.... ik moest ook even goed kijken en toen zag ik het nog niet...quote:Op vrijdag 14 april 2023 18:08 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 april 2023 18:04 schreef KinKiJan het volgende:
Terwijl Jappie in de hottub zit, vindt elders een reünie plaatsHaal dat lieve maar weg en verander 'meiden' in 'secreten'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
ik dacht dat het Mexx wasquote:Op vrijdag 14 april 2023 18:08 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Maar waar is Ruben? Staat ie buiten bij de parkeermeter?quote:Op vrijdag 14 april 2023 18:08 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Misschien naast Ivor?quote:Op vrijdag 14 april 2023 18:40 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maar waar is Ruben? Staat ie buiten bij de parkeermeter?
Janet is ineens flink aan het bonden met Kenzy en Mirthe. Aan Kenzy had ze een grote hekel. Maar ze moet de dames natuurlijk dicht in hun groepje houden. Janet valt steeds meer door de mand. Roddel achterklap en manipuleren . Ze wilt iedereen uit haar groepje te laten stemmen op Rupiquote:Op vrijdag 14 april 2023 18:39 schreef xsaskiax het volgende:
ik heb verbaasd naar Janet zitten kijken..... het tempo waarmee ze haar patat, mayonaise, curry en uitjes weg zat te werken.... da's niet normaal!
De sauzen verdwijnen weer als sneeuw voor de zon, mayo, curry, mosterd en uitjes........ hoppa weg!
jaja je kan proeven dat Jeffrey nieuw vet gebruikt heeft zeggen ze en overal klinken positieve geluiden....
ze eten of ze bang zijn dat het gejat wordt
Gewoon zo'n verwarmingsmat kopen die je in het zwembad legtquote:Op vrijdag 14 april 2023 18:48 schreef spapaars het volgende:
Zwembad 350 euro?
Waterslang voor warm water 30 euro (wat is er mis met emmertjes water dragen?)
Lekker goed voor zijn leververvetting.quote:Op vrijdag 14 april 2023 18:47 schreef 5thencounter het volgende:
Ik hoop dat Erik nog puf heeft om zijn bord af te likken..![]()
2 Borden pasta+saus
Kroket
Kaassoufle
Patat
Extra Saus 2x
[ afbeelding ]
Ze hadden het over douchen voordat je het zwembad in gaat........ nou dan hebben ze niet op Janet gerekend.... ik vind haar steeds smoezeligerquote:Op vrijdag 14 april 2023 18:50 schreef pingu66 het volgende:
Janet verteld aan Mirthe dat ze maar een keer in de week douched en dat ze zo het zwembad in duikt warm of niet.
Erik moet er nog van groeien..quote:Op vrijdag 14 april 2023 18:54 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Lekker goed voor zijn leverbaar vervetting.
lijkt mij ook. Had Wendy het vanmiddag ook over volgens mijquote:Op vrijdag 14 april 2023 18:58 schreef xsaskiax het volgende:
Als ze nou die hottub goed opstoken, kunnen ze dat water toch in dat zwembad gooien.... als je dat een paar keer doet scheelt dat heel wat warm water uit de loods (of denk ik nu te simpel? ze hebben hout zat liggen)
JW wil het hequote:Op vrijdag 14 april 2023 18:58 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
lijkt mij ook. Had Wendy het vanmiddag ook over volgens mij
ja zoals die jongens zeggen hij is de duurste tata van de loods inmiddelsquote:Op vrijdag 14 april 2023 18:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
JW wil het he
dus die dramt en dramt en dramt
Nog even zo doorgaan en ze kunnen hem de loods uitrollen... ik vind het werkelijk aso worden zoals hij zit te vretenquote:Op vrijdag 14 april 2023 18:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Erik moet er nog van groeien..krijgt nog als laatste een stuk kaassoufle op zijn bord geworpen .. die man is de vleesgeworden beschamen de vertoning
![]()
[ afbeelding ]
maar echt!quote:Op vrijdag 14 april 2023 18:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Erik moet er nog van groeien..krijgt nog als laatste een stuk kaassoufle op zijn bord geworpen .. die man is de vleesgeworden beschamen de vertoning
![]()
[ afbeelding ]
denk dat de bro's nog steeds het duurst zijnquote:Op vrijdag 14 april 2023 19:00 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
ja zoals die jongens zeggen hij is de duurste tata van de loods inmiddels
Wat ik niet snap is waarom hij niet dichtgroeit net als sommige daar.. hij doet geen zak aan sport, sluipt rond als een ½dooie doodgraver. en daarna uren rond het billiard hangenquote:Op vrijdag 14 april 2023 19:01 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Nog even zo doorgaan en ze kunnen hem de loods uitrollen... ik vind het werkelijk aso worden zoals hij zit te vreten
toch kunnen die het (zij het af en toe) wel met elkaar vindenquote:Op vrijdag 14 april 2023 19:02 schreef xsaskiax het volgende:
Iets positiefs over Kenzy (jaja van mijn kant, niet te geloven): ze vroeg aan Jeffrey of hij hulp nodig had bij het klaarmaken van het eten en ze kreeg zelfs 'thanks Jeff' uit haar mond tijdens het eten!!!
En zelden in de keuken staan of ook maar een compliment of bedankje aan degene die kookt heeft gegeven.quote:Op vrijdag 14 april 2023 19:01 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Nog even zo doorgaan en ze kunnen hem de loods uitrollen... ik vind het werkelijk aso worden zoals hij zit te vreten
Wat die man op 1 dag naar binnen werkt is werkelijk bij de wilde konijnen af... hij schooiert minstens 3 keer per dag extra eten bij elkaar (krijgt vaak al extra en/of schept een paar keer extra op), likt schalen en borden leeg, op dagen dat er minder eten is spreekt hij zijn ruime voorraad eten aan en staat stiekem naast zijn bed te eten....quote:Op vrijdag 14 april 2023 19:03 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wat ik niet snap is waarom hij niet dichtgroeit net als sommige daar.. hij doet geen zak aan sport, sluipt rond als een ½dooie doodgraver. en daarna uren rond het billiard hangen
nee dat kan hij niet, want z'n mond zit altijd volquote:Op vrijdag 14 april 2023 19:05 schreef pingu66 het volgende:
[..]
En zelden in de keuken staan of ook maar een compliment of bedankje aan degene die kookt heeft gegeven.
😅quote:quote]
Op vrijdag 14 april 2023 19:08 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
nee dat kan hij niet, want z'n mond zit altijd vol
_knip_ niet persoonlijk wordenquote:Op vrijdag 14 april 2023 19:07 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Wat die man op 1 dag naar binnen werkt is werkelijk bij de wilde konijnen af... hij schooiert minstens 3 keer per dag extra eten bij elkaar (krijgt vaak al extra en/of schept een paar keer extra op), likt schalen en borden leeg, op dagen dat er minder eten is spreekt hij zijn ruime voorraad eten aan en staat stiekem naast zijn bed te eten....
en ja hoor, ik keek vanmorgen bijtijds naar de streams en zag dat het werkelijk waar is...... 10 minuten lang in beeld en 10 minuten lang zat hij zijn neus en ogen leeg te eten.......
Waarom houden ze die man zo lang in beeld als hij dat doet, dan krijg je toch een bepaald beeld van iemand........jasses!
en maar zeuren over het roken!quote:Op vrijdag 14 april 2023 19:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
denk dat de bro's nog steeds het duurst zijn
met tattoo gedoe en klimrek
en dan de shakes en pillen
maar JW die overal voor op rood staat alleen niet als het voor hem zelf is
Knipquote:
Enig idee hoe laat dat begint?quote:Op vrijdag 14 april 2023 19:14 schreef xsaskiax het volgende:
Bern is bloednerveus voor het cabaret van vanavond..... hij had daarnet geen kleur meer in zijn gezicht
Dat heb ik steeds met Jeff die donker plek op zijn broek zit precies op een plaats waaardoor het lijkt of hij in zijnnn broek geplast heeftquote:Op vrijdag 14 april 2023 19:17 schreef greysbones het volgende:
Eunice bukte net en leek net of ze een hele natte broeknaad had
Niet zo heel gek als je de hele dag loopt te soppenquote:Op vrijdag 14 april 2023 19:17 schreef greysbones het volgende:
krolse Mexicaanse poes.quote:Op vrijdag 14 april 2023 19:17 schreef greysbones het volgende:
Er wordt hier zoveel geknipt dat het haast wel een kapsalon lijktquote:Op vrijdag 14 april 2023 19:13 schreef mangalie het volgende:
[..]
Knip
Genoeg nu. Ieder mag posten over de streams wat ze willen.
Dat knippen snap ik ook nietquote:Op vrijdag 14 april 2023 19:20 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Er wordt hier zoveel geknipt dat het haast wel een kapsalon lijkt
aandachtquote:Op vrijdag 14 april 2023 19:21 schreef greysbones het volgende:
Heeft Eunice nog niet gegeten??
en waarom nu weer niet?
Sorry ik had niet terug moeten reageren!quote:Op vrijdag 14 april 2023 19:20 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Er wordt hier zoveel geknipt dat het haast wel een kapsalon lijkt
In het begin zaten die twee zelfs na middernacht weleens saampjes in de hottubquote:Op vrijdag 14 april 2023 19:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
toch kunnen die het (zij het af en toe) wel met elkaar vinden
Het stond hier vandaag ook al, het lijkt of ze steeds vaker apart wil eten (als ik het goed begrepen heb)quote:Op vrijdag 14 april 2023 19:21 schreef greysbones het volgende:
Heeft Eunice nog niet gegeten??
en waarom nu weer niet?
dat was de week dat Kenzi probeerde Jeff te porren voor wat bed activiteitenquote:Op vrijdag 14 april 2023 19:22 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
In het begin zaten die twee zelfs na middernacht weleens saampjes in de hottub
omg echt? dacht dat die elkaar gelijk al niet mochtenquote:Op vrijdag 14 april 2023 19:22 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
In het begin zaten die twee zelfs na middernacht weleens saampjes in de hottub
Jij lust geen friet?quote:
neequote:Op vrijdag 14 april 2023 19:23 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
omg echt? dacht dat die elkaar gelijk al niet mochten
en toen jappie toehapte was ze not amusedquote:Op vrijdag 14 april 2023 19:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat was de week dat Kenzi probeerde Jeff te porren voor wat bed activiteiten
dan kun je het nog beter even in de oven gooien inderdaadquote:Op vrijdag 14 april 2023 19:23 schreef Dotteke het volgende:
Friet. En kroket opwarmen in de koekenpan lijkt mij niet echt lekker
neeee echt????? dat heb ik gemistquote:Op vrijdag 14 april 2023 19:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is Morrie dan aandachtorgel 1.0?quote:Op vrijdag 14 april 2023 19:24 schreef pingu66 het volgende:
En Eunice wéér later eten dan de groep. En ook nog tegen haarzelf( de camera) praten.
Aandachtsorgel 2.0
Daarnaast hadden ze ook gewoon tactische gesprekken dus het kan in zo'n jaar verkering verkeren allemaalquote:Op vrijdag 14 april 2023 19:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
zijn daar nog beelden van?quote:Op vrijdag 14 april 2023 19:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 april 2023 19:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee
Kenzi heeft een poging gedaan jeff te 'versieren'
Lekker of niet .aandacht krijgt ze.quote:Op vrijdag 14 april 2023 19:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan kun je het nog beter even in de oven gooien inderdaad
Dit krijg je volgens mij niet lekker opgewarmd.quote:Op vrijdag 14 april 2023 19:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan kun je het nog beter even in de oven gooien inderdaad
poeh geen ideequote:
Ze is er toch echt zelf gaan zitten in de loodsquote:Op vrijdag 14 april 2023 19:25 schreef maryo55 het volgende:
Eunice die zegt als ik veel geluk had gehad dan was ik bij mijn kinderen.
Ik zou voor geen geld een jaar bij mijn minderjarige kinderen weggaan.
Is mij geen miljoen waard om hun een jaar niet te zien.
Heb het in ieder geval nog op m'n netvlies staanquote:Op vrijdag 14 april 2023 19:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
poeh geen idee
waren toen gewoon nog 37 ofzo bewoners
dus geen idee of dat er nog tussen zit
en daarna verdween ze weer richting Berendquote:Op vrijdag 14 april 2023 19:28 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Heb het in ieder geval nog op m'n netvlies staan
Om hem vervolgens te eliminerenquote:Op vrijdag 14 april 2023 19:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
en daarna verdween ze weer richting Berend
En daar was het bij Kenzy dan weer niet wederzijdsquote:Op vrijdag 14 april 2023 19:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
en daarna verdween ze weer richting Berend
En daar zit ze dan met haar natte broek. (zweet door het sporten) gewoon aan tafel. waar vervolgens andere weer op moeten zitten.quote:Op vrijdag 14 april 2023 19:27 schreef 5thencounter het volgende:
En natuurlijk gaat ons Aandachthoertje weer als laatste eten , in de volle aandacht van de hele loods ... want ze was zo druk met van alles [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik wil het echt niet zienquote:Op vrijdag 14 april 2023 19:31 schreef engine het volgende:
Had iemand al opgemerkt dat in de vlog van Martin en Mexx beelden zitten van de meet bij Berend?
Ook beelden van het kinderfeestje van het zusje van Mexx dus wees gewaarschuwd
Oja dat was die keer dat ze hem op het bed vastbond en op hem ging zitten...Ik zie het weer op mijn netvlies.quote:Op vrijdag 14 april 2023 19:28 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Heb het in ieder geval nog op m'n netvlies staan
Berend in lederhosenquote:Op vrijdag 14 april 2023 19:31 schreef engine het volgende:
Had iemand al opgemerkt dat in de vlog van Martin en Mexx beelden zitten van de meet bij Berend?
omg nu ben ik nieuwsgierigquote:Op vrijdag 14 april 2023 19:32 schreef mangalie het volgende:
[..]
Oja dat was die keer dat ze hem op het bed vastbond en op hem ging zitten...Ik zie het weer op mijn netvlies.
En bij #lldl was Berend.quote:Op vrijdag 14 april 2023 19:33 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Dit had je nou niet moeten zeggen........ ik zie het gelijk voor me!
Mini moest er dus met hoge nood uit omdat Maxi een YT-kanaal wilde opstarten want je bent een famous couple of nietquote:Op vrijdag 14 april 2023 19:31 schreef engine het volgende:
Zal het iets erger makenquote:Op vrijdag 14 april 2023 19:33 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Dit had je nou niet moeten zeggen........ ik zie het gelijk voor me!
Vond het erg vreemd.quote:Op vrijdag 14 april 2023 19:36 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Mini moest er dus met hoge nood uit omdat Maxi een YT-kanaal wilde opstarten want je bent een famous couple of niet
Mooi schilderij welquote:Op vrijdag 14 april 2023 19:37 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zal het iets erger maken
[ afbeelding ]
ik zou echt pissed zijn als iemand mij voor saus eruit zou halen terwijl hij best ver had kunnen komenquote:Op vrijdag 14 april 2023 19:38 schreef Thorelf het volgende:
weet eigenlijk nog steeds niet de reden die zo belangrijk was dat martin eruit ging
OMGquote:Op vrijdag 14 april 2023 19:37 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zal het iets erger maken
[ afbeelding ]
Mexx kan nog geen ballon opblazen maar Martin was een regelrechte alleskunnerquote:Op vrijdag 14 april 2023 19:39 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
ik zou echt pissed zijn als iemand mij voor saus eruit zou halen terwijl hij best ver had kunnen komen
echt heel creatiefquote:Op vrijdag 14 april 2023 19:41 schreef engine het volgende:
Jappie op de pianohet klinkt erg goed!
[ afbeelding ]
Dat waag ik te betwijfelenquote:
Heb hoge verwachtingen vanwege die vorige keer want toen was het werkelijk fenomenaalquote:
Beste jurk aangetrokken voor een avondje theaterquote:
Ik keek vooral naar de meppertquote:Op vrijdag 14 april 2023 19:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
tis hem niet he
dat jurkje bij Janet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |