quote:Op vrijdag 14 april 2023 19:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee
Kenzi heeft een poging gedaan jeff te 'versieren'
Lekker of niet .aandacht krijgt ze.quote:Op vrijdag 14 april 2023 19:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan kun je het nog beter even in de oven gooien inderdaad
Dit krijg je volgens mij niet lekker opgewarmd.quote:Op vrijdag 14 april 2023 19:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan kun je het nog beter even in de oven gooien inderdaad
poeh geen ideequote:
Ze is er toch echt zelf gaan zitten in de loodsquote:Op vrijdag 14 april 2023 19:25 schreef maryo55 het volgende:
Eunice die zegt als ik veel geluk had gehad dan was ik bij mijn kinderen.
Ik zou voor geen geld een jaar bij mijn minderjarige kinderen weggaan.
Is mij geen miljoen waard om hun een jaar niet te zien.
Heb het in ieder geval nog op m'n netvlies staanquote:Op vrijdag 14 april 2023 19:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
poeh geen idee
waren toen gewoon nog 37 ofzo bewoners
dus geen idee of dat er nog tussen zit
en daarna verdween ze weer richting Berendquote:Op vrijdag 14 april 2023 19:28 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Heb het in ieder geval nog op m'n netvlies staan
Om hem vervolgens te eliminerenquote:Op vrijdag 14 april 2023 19:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
en daarna verdween ze weer richting Berend
En daar was het bij Kenzy dan weer niet wederzijdsquote:Op vrijdag 14 april 2023 19:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
en daarna verdween ze weer richting Berend
En daar zit ze dan met haar natte broek. (zweet door het sporten) gewoon aan tafel. waar vervolgens andere weer op moeten zitten.quote:Op vrijdag 14 april 2023 19:27 schreef 5thencounter het volgende:
En natuurlijk gaat ons Aandachthoertje weer als laatste eten , in de volle aandacht van de hele loods ... want ze was zo druk met van alles [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik wil het echt niet zienquote:Op vrijdag 14 april 2023 19:31 schreef engine het volgende:
Had iemand al opgemerkt dat in de vlog van Martin en Mexx beelden zitten van de meet bij Berend?
Ook beelden van het kinderfeestje van het zusje van Mexx dus wees gewaarschuwd
Oja dat was die keer dat ze hem op het bed vastbond en op hem ging zitten...Ik zie het weer op mijn netvlies.quote:Op vrijdag 14 april 2023 19:28 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Heb het in ieder geval nog op m'n netvlies staan
Berend in lederhosenquote:Op vrijdag 14 april 2023 19:31 schreef engine het volgende:
Had iemand al opgemerkt dat in de vlog van Martin en Mexx beelden zitten van de meet bij Berend?
omg nu ben ik nieuwsgierigquote:Op vrijdag 14 april 2023 19:32 schreef mangalie het volgende:
[..]
Oja dat was die keer dat ze hem op het bed vastbond en op hem ging zitten...Ik zie het weer op mijn netvlies.
En bij #lldl was Berend.quote:Op vrijdag 14 april 2023 19:33 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Dit had je nou niet moeten zeggen........ ik zie het gelijk voor me!
Mini moest er dus met hoge nood uit omdat Maxi een YT-kanaal wilde opstarten want je bent een famous couple of nietquote:Op vrijdag 14 april 2023 19:31 schreef engine het volgende:
Zal het iets erger makenquote:Op vrijdag 14 april 2023 19:33 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Dit had je nou niet moeten zeggen........ ik zie het gelijk voor me!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |