Ik denk dat ze het nog slechter kan.quote:Op vrijdag 14 april 2023 16:20 schreef xsaskiax het volgende:
Jeffrey zegt dat hij het aan iedereen gaat laten zien......
tegen Bern (ze gaat Sasha straks opmaken): kijkkkkkk erg he, nu weet je hoe zij er straks uit gaat zien!!! (iedereen lacht)
Jeffrey: ach Zoë denk maar zo: het kan hierna alleen maar beter gaan......
Ik heb iemand nog nooit op deze manier nagels zien lakken. Alsof ze aan het schilderen is en dan nog zeggen dat hij zijn handen maar even moet gaan wassen. Nog dommer dan dom dat mens.quote:Op vrijdag 14 april 2023 16:12 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Even je handen wassen en dan is het goed adviseert Zoë
Voor de clown van een circus dan toch zeker?quote:Op vrijdag 14 april 2023 16:34 schreef Charmian het volgende:
gaat zoe zich nu opwerpen als make-up artist?
Ik zie dat niet, nog net zo'n zeiksnor als voorheenquote:
Hij komt wel verliefderig over, daar had ze het ook overquote:Op vrijdag 14 april 2023 16:56 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik zie dat niet, nog net zo'n zeiksnor als voorheen
Doelde meer op "Oh JW ik zie echt weer de jonge JW die hier binnenkwam en niet die 60 jarige"quote:Op vrijdag 14 april 2023 16:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hij komt wel verliefderig over, daar had ze het ook over
Ze hadden het over zijn periode met Esther en het verschil met nu , dat is een best verschilquote:Op vrijdag 14 april 2023 16:58 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Doelde meer op "Oh JW ik zie echt weer de jonge JW die hier binnenkwam en niet die 60 jarige"
Tot ie weg loopt ...
Ook, maar daar doelde ik niet op met dat slijmen.. Die is al sinds dat feest na die opname met een overdreven charmeoffensief bezig (in die keuken toen Esther boven hem was gaan liggen, tegen het puberale aan).quote:Op vrijdag 14 april 2023 16:59 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze hadden het over zijn periode met Esther en het verschil met nu , dat is een best verschil
'Wij twee zijn echt geen travestieten hoor, echt niet!'quote:
Wendy heeft Gillian Anderson (Agent Scully, X-files) vibesquote:
Dan snap ik idd totaal niet wat je bedoeltquote:Op vrijdag 14 april 2023 17:00 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ook, maar daar doelde ik niet op met dat slijmen.. Die is al sinds dat feest na die opname met een overdreven charmeoffensief bezig (in die keuken toen Esther boven hem was gaan liggen, tegen het puberale aan).
Dat ie anders met Eunice is dan met Esther kun je zonder beeld ook zien
'Hier heb je Jeffrey den fucking Hartog, de absolute winnaar die niet weet wat verliezen is!'quote:
'Honderd procent hetero ben ik en dat t-shirt is geheel toevallig!'quote:
quote:Op vrijdag 14 april 2023 17:06 schreef Sestra666 het volgende:
zoe heeft haar rijbewijs? lekker gevaarlijk met die wimpers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
quote:Op vrijdag 14 april 2023 17:11 schreef Kakadylo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En gooit XTC bij iemand in de koffie aldus Babs die even een anekdote vertelde die vervolgens werd weggedraaidquote:
quote:Op vrijdag 14 april 2023 17:11 schreef Kakadylo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op vrijdag 14 april 2023 18:04 schreef KinKiJan het volgende:
Terwijl Jappie in de hottub zit, vindt elders een reünie plaatsik zou Djedi niet herkend hebben..... het is daar 1 groot feest zo te zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zat ook al te kijken, tis dat haar naam erin getagd isquote:Op vrijdag 14 april 2023 18:08 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik zou Djedi niet herkend hebben..... het is daar 1 groot feest zo te zien
Hier nog eentje.... ik moest ook even goed kijken en toen zag ik het nog niet...quote:Op vrijdag 14 april 2023 18:08 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 april 2023 18:04 schreef KinKiJan het volgende:
Terwijl Jappie in de hottub zit, vindt elders een reünie plaatsHaal dat lieve maar weg en verander 'meiden' in 'secreten'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
ik dacht dat het Mexx wasquote:Op vrijdag 14 april 2023 18:08 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Maar waar is Ruben? Staat ie buiten bij de parkeermeter?quote:Op vrijdag 14 april 2023 18:08 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Misschien naast Ivor?quote:Op vrijdag 14 april 2023 18:40 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maar waar is Ruben? Staat ie buiten bij de parkeermeter?
Janet is ineens flink aan het bonden met Kenzy en Mirthe. Aan Kenzy had ze een grote hekel. Maar ze moet de dames natuurlijk dicht in hun groepje houden. Janet valt steeds meer door de mand. Roddel achterklap en manipuleren . Ze wilt iedereen uit haar groepje te laten stemmen op Rupiquote:Op vrijdag 14 april 2023 18:39 schreef xsaskiax het volgende:
ik heb verbaasd naar Janet zitten kijken..... het tempo waarmee ze haar patat, mayonaise, curry en uitjes weg zat te werken.... da's niet normaal!
De sauzen verdwijnen weer als sneeuw voor de zon, mayo, curry, mosterd en uitjes........ hoppa weg!
jaja je kan proeven dat Jeffrey nieuw vet gebruikt heeft zeggen ze en overal klinken positieve geluiden....
ze eten of ze bang zijn dat het gejat wordt
Gewoon zo'n verwarmingsmat kopen die je in het zwembad legtquote:Op vrijdag 14 april 2023 18:48 schreef spapaars het volgende:
Zwembad 350 euro?
Waterslang voor warm water 30 euro (wat is er mis met emmertjes water dragen?)
Lekker goed voor zijn leververvetting.quote:Op vrijdag 14 april 2023 18:47 schreef 5thencounter het volgende:
Ik hoop dat Erik nog puf heeft om zijn bord af te likken..![]()
2 Borden pasta+saus
Kroket
Kaassoufle
Patat
Extra Saus 2x
[ afbeelding ]
Ze hadden het over douchen voordat je het zwembad in gaat........ nou dan hebben ze niet op Janet gerekend.... ik vind haar steeds smoezeligerquote:Op vrijdag 14 april 2023 18:50 schreef pingu66 het volgende:
Janet verteld aan Mirthe dat ze maar een keer in de week douched en dat ze zo het zwembad in duikt warm of niet.
Erik moet er nog van groeien..quote:Op vrijdag 14 april 2023 18:54 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Lekker goed voor zijn leverbaar vervetting.
lijkt mij ook. Had Wendy het vanmiddag ook over volgens mijquote:Op vrijdag 14 april 2023 18:58 schreef xsaskiax het volgende:
Als ze nou die hottub goed opstoken, kunnen ze dat water toch in dat zwembad gooien.... als je dat een paar keer doet scheelt dat heel wat warm water uit de loods (of denk ik nu te simpel? ze hebben hout zat liggen)
JW wil het hequote:Op vrijdag 14 april 2023 18:58 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
lijkt mij ook. Had Wendy het vanmiddag ook over volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |