Dat denk ik inderdaad ook nietquote:Op vrijdag 14 april 2023 14:22 schreef pingu66 het volgende:
Ik denk Erik alle fysieke eiliminaties die tot nu toe geweest zijn ook niet gehaald zou hebben.
Moet zeggen met dat rennen rende hij goed mee, hij is best snel ook.quote:Op vrijdag 14 april 2023 14:22 schreef pingu66 het volgende:
Ik denk Erik alle fysieke eiliminaties die tot nu toe geweest zijn ook niet gehaald zou hebben.
Babs hanteert gewoon de methode van Jeffquote:Op vrijdag 14 april 2023 14:09 schreef KinKiJan het volgende:
Babs gaat steekpenningen maken van haar 500. (Ja, 'steekpenningen' gebruikte ze zelf).
Mirthe wil graag melk, een ander wil graag fruit en zo, zo kan niemand het idee krijgen dat ze het alleen aan haarzelf heeft besteedt. Vind ze ook leuker dan iedereen gewoon 10 euro geven, zegt ze.
Rennen?quote:Op vrijdag 14 april 2023 14:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Moet zeggen met dat rennen rende hij goed mee, hij is best snel ook.
het is weer veel inzoom werkquote:Op vrijdag 14 april 2023 14:24 schreef pingu66 het volgende:
Jap moet gewoon de loods verlaten en naar Wanda gaan. ( waar is hij eigenlijk)
Klopt, hij zei later ook dat hij dat in november ook deed alleen van de huishoudpot. Hij had ook al lang wijn besteld van zijn 500 euro mocht hij die gewonnen hebben. Iets wat Babs ook sowieso nog zegt te willen doenquote:Op vrijdag 14 april 2023 14:24 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Babs hanteert gewoon de methode van Jeff
Zou als manager precies hetzelfde doen namelijk
Geef alleen aan dat Erik best meekomt, en geen stijve hark is.quote:Op vrijdag 14 april 2023 14:33 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat was toch geen eliminatieproef.Ik bedoel de watertank,de slackline en het golfkarretje.
En een doorzetter!quote:Op vrijdag 14 april 2023 14:36 schreef spapaars het volgende:
[..]
Geef alleen aan dat Erik best meekomt, en geen stijve hark is.
Onderschat hem niet.
dat heb ik niet zo goed meegekregen, las wel dat er iets aan de hand was/is maar ik weet niet wat. maar goed ik zou zoe ook niet in mijn kielzog hoeven. ik zou haar eens goed door elkaar rammelen en dat ze iets aan haar gedrag moet doenquote:Op vrijdag 14 april 2023 14:08 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Volgens mij is Zoe overal uitgescheten en dat snap ik ook.. ik was er helemaal klaar mee toen dat achterlijke gedoe met Isaac begon..
Ik weet ook niet wat er gebeurd is tussen haar en Isaac. Hopelijk komt het op tv dan wordt het een en ander wat duidelijker hoop ik.quote:Op vrijdag 14 april 2023 14:38 schreef Charmian het volgende:
[..]
dat heb ik niet zo goed meegekregen, las wel dat er iets aan de hand was/is maar ik weet niet wat. maar goed ik zou zoe ook niet in mijn kielzog hoeven. ik zou haar eens goed door elkaar rammelen en dat ze iets aan haar gedrag moet doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |