quote:Op vrijdag 14 april 2023 14:14 schreef pingu66 het volgende:
Erik denkt niet dat hij genomineerd gaat worden. Wa 't hij ligt goed in de groep.
quote:Op vrijdag 14 april 2023 14:14 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze zal wel weer een schone luier nodig hebben.
Die heeft ook best een plaat voor zijn hoofdquote:
Meteen de stankoverlast op K2 opgehelderd danquote:Op vrijdag 14 april 2023 14:14 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze zal wel weer een schone luier nodig hebben.
Lijkt op dat geweldige idee van Gert Jan, en we weten hoe dat afliep.quote:Op vrijdag 14 april 2023 14:14 schreef Judiwi het volgende:
Dus als Jasper wil gaan spelen gaat hij waarschijnlijk de tegenpartij ook vragen op hem te stemmen. Met de kans dat hij op één van hun stemt.
Gewoon belachelijk.
quote:Op vrijdag 14 april 2023 14:16 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Meteen de stankoverlast op K2 opgehelderd dan
GJ ging als kip zonder kop die eliminatie inquote:Op vrijdag 14 april 2023 14:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Lijkt op dat geweldige idee van Gert Jan, en we weten hoe dat afliep.
quote:Op vrijdag 14 april 2023 14:17 schreef KinKiJan het volgende:
Erik: "Oh voor mij staat het al maanden vast wie ik eruit doe als ik het spel moet spelen. Daar hoef ik niet lang over na te denken."
Bern: "Ik heb al wel tegen Janet gezegd dat ik vrees dat jij of misschien Jan Willem op de stip zal komen, en daarna misschien Kenzy"
Erik: Ik denk dat Kenzy de meeste risico loopt en daarna Jan Willem. En mezelf eh.. Ik acht die kans niet zo groot. Ik lig bij een aantal mensen best wel redelijk goed, dus die zullen niet zo makkelijk mee willen om mij eruit te willen. En ik denk dat ze ook wel in de gaten hebben dat ik bij een aantal spellen een kans maken om te winnen."
Bern: "Ik hoop dat ze zo inderdaad kijken."
Erik: "Hebben ze bij Eunice niet gedaan natuurlijk."
Bern: "Nee"
Erik: "Ik denk dat Kenzy vrij slecht ligt in die andere groep en Jan Willem ligt ook niet zo best denk ik. Ik denk dat ik nog we vrij aardig lig denk ik. Inschatting he, is altijd vrij lastig."
GJ draaide rond als dikke stront.quote:Op vrijdag 14 april 2023 14:17 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
GJ ging als kip zonder kop die eliminatie in
Terwijl Isaac of Jeff ook gefaald zou hebben
Leuk tochquote:Op vrijdag 14 april 2023 14:19 schreef Frummelie het volgende:
Ik zou die poolparty gewoon incalculeren, inwijding hoort er gewoon bij...
Ja en tel daar dat gedoe met die opname bij op, Babs neemt Zoe en Wendy mee, Marciano stemt ook wel op Erik (wil hem al langer kwijt) en dan rolt de bal zo zijn kant op inderdaad.quote:Op vrijdag 14 april 2023 14:19 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
Als je het echt goed bekijkt liggen en kenzi en JW beter bij de andere groep dan Erik
Kenzi door tiano en ice
JW omdat hij nog wel Jeff en ice en tiano kan
Erik is bij tiano en ice een groter target dan JW of Kenziquote:Op vrijdag 14 april 2023 14:21 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja en tel daar dat gedoe met die opname bij op, Babs neemt Zoe en Wendy mee, Marciano stemt ook wel op Erik (wil hem al langer kwijt) en dan rolt de bal zo zijn kant op inderdaad.
Ja ddww...quote:Op vrijdag 14 april 2023 14:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Leuk toch
Probleem met de FEBO is wel dat je nooit weet wanneer je het krijgt
Dat denk ik inderdaad ook nietquote:Op vrijdag 14 april 2023 14:22 schreef pingu66 het volgende:
Ik denk Erik alle fysieke eiliminaties die tot nu toe geweest zijn ook niet gehaald zou hebben.
Moet zeggen met dat rennen rende hij goed mee, hij is best snel ook.quote:Op vrijdag 14 april 2023 14:22 schreef pingu66 het volgende:
Ik denk Erik alle fysieke eiliminaties die tot nu toe geweest zijn ook niet gehaald zou hebben.
Babs hanteert gewoon de methode van Jeffquote:Op vrijdag 14 april 2023 14:09 schreef KinKiJan het volgende:
Babs gaat steekpenningen maken van haar 500. (Ja, 'steekpenningen' gebruikte ze zelf).
Mirthe wil graag melk, een ander wil graag fruit en zo, zo kan niemand het idee krijgen dat ze het alleen aan haarzelf heeft besteedt. Vind ze ook leuker dan iedereen gewoon 10 euro geven, zegt ze.
Rennen?quote:Op vrijdag 14 april 2023 14:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Moet zeggen met dat rennen rende hij goed mee, hij is best snel ook.
het is weer veel inzoom werkquote:Op vrijdag 14 april 2023 14:24 schreef pingu66 het volgende:
Jap moet gewoon de loods verlaten en naar Wanda gaan. ( waar is hij eigenlijk)
Klopt, hij zei later ook dat hij dat in november ook deed alleen van de huishoudpot. Hij had ook al lang wijn besteld van zijn 500 euro mocht hij die gewonnen hebben. Iets wat Babs ook sowieso nog zegt te willen doenquote:Op vrijdag 14 april 2023 14:24 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Babs hanteert gewoon de methode van Jeff
Zou als manager precies hetzelfde doen namelijk
Geef alleen aan dat Erik best meekomt, en geen stijve hark is.quote:Op vrijdag 14 april 2023 14:33 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat was toch geen eliminatieproef.Ik bedoel de watertank,de slackline en het golfkarretje.
En een doorzetter!quote:Op vrijdag 14 april 2023 14:36 schreef spapaars het volgende:
[..]
Geef alleen aan dat Erik best meekomt, en geen stijve hark is.
Onderschat hem niet.
dat heb ik niet zo goed meegekregen, las wel dat er iets aan de hand was/is maar ik weet niet wat. maar goed ik zou zoe ook niet in mijn kielzog hoeven. ik zou haar eens goed door elkaar rammelen en dat ze iets aan haar gedrag moet doenquote:Op vrijdag 14 april 2023 14:08 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Volgens mij is Zoe overal uitgescheten en dat snap ik ook.. ik was er helemaal klaar mee toen dat achterlijke gedoe met Isaac begon..
Ik weet ook niet wat er gebeurd is tussen haar en Isaac. Hopelijk komt het op tv dan wordt het een en ander wat duidelijker hoop ik.quote:Op vrijdag 14 april 2023 14:38 schreef Charmian het volgende:
[..]
dat heb ik niet zo goed meegekregen, las wel dat er iets aan de hand was/is maar ik weet niet wat. maar goed ik zou zoe ook niet in mijn kielzog hoeven. ik zou haar eens goed door elkaar rammelen en dat ze iets aan haar gedrag moet doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |