Jij had laatste post dus zeg het maar wil je deze als TT?quote:Op vrijdag 14 april 2023 21:57 schreef 5thencounter het volgende:
Mooi, nu nog de passende TT "Jeffrey gaat wéér naar huis "
Het valt voor Jeff te hopen dat zij saampjes acht kinderen mogen krijgen ofzo want hij zit qua gevoel vuistdiep in Kimquote:Op vrijdag 14 april 2023 21:36 schreef Judiwi het volgende:
Hoop dat Kim D wel op hem wacht. Dat hij niet voor niets naar buiten gaat.
Doe maar ja///Die had ik al, maar ik mocht niet van het "systeem"quote:Op vrijdag 14 april 2023 21:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij had laatste post dus zeg het maar wil je deze als TT?
Niet alles is nepquote:Op vrijdag 14 april 2023 21:59 schreef engine het volgende:
Ice ziet zijn imperium weer uiteenvallen.
Jij had laatste post Dotquote:Op vrijdag 14 april 2023 21:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij had laatste post dus zeg het maar wil je deze als TT?
Was net even weg kwam terug en miste een COS maar hij is er weerquote:
En ook niet alles is echtquote:
Die suggestieve artikeltjes in de Media dat deelnemers op sterven dood rondlopen doet wel vermoeden dat het format aangepast moet wordenquote:Op vrijdag 14 april 2023 21:59 schreef Flow3r het volgende:
Febo moet eens met een verrassing komen, onverwacht Isaac of Marciano naar huis of zoiets, allemaal veel te voorspelbaar
Nee. Hij was op slot heb hem even weer opengedaan om een post te plaatsen om zo een nieuwe cos te maken.quote:
Ice heeft er zometeen al die tijd voor saus gezeten want zijn hele masterpiece stort ineenquote:Op vrijdag 14 april 2023 21:59 schreef engine het volgende:
Ice ziet zijn imperium weer uiteenvallen.
hij valt gewoon Ice af nuquote:Op vrijdag 14 april 2023 22:01 schreef Flow3r het volgende:
Dat slome gelul van Marciano![]()
komop man, beetje peper in je reet
ik denk dat ice hem als vriend ook echt gaat missenquote:Op vrijdag 14 april 2023 22:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Er wordt hier bijna nog meer gejankt over Jeff dan hijzelf. Genieten van het verdriet van een ander. Ik gun het hem om naar huis te gaan. Om iemand zo verdrietig te zien is niet leuk. Isaac nu bang zijn maat kwijt te raken, maar denk dat Isaac hem dit keer niet meer tegen kan houden of van gedachten kan veranderen.
Ik kan er niet echt naar luisteren, vind het zo'n interessant doenerij van hem, nooit eens losjes lol maken, elk woordje overdenkenquote:
Hij gaat helemaal nergens heen, mark my words.quote:Op vrijdag 14 april 2023 22:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Er wordt hier bijna nog meer gejankt over Jeff dan hijzelf. Genieten van het verdriet van een ander. Ik gun het hem om naar huis te gaan. Om iemand zo verdrietig te zien is niet leuk. Isaac nu bang zijn maat kwijt te raken, maar denk dat Isaac hem dit keer niet meer tegen kan houden of van gedachten kan veranderen.
Ja, er wordt ook de hele dag over Erik en Janet gejankt dus...quote:Op vrijdag 14 april 2023 22:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
gehaaidquote:Op vrijdag 14 april 2023 22:03 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik kan er niet echt naar luisteren, vind het zo'n interessant doenerij van hem, nooit eens losjes lol maken, elk woordje overdenken
Ja FEBO daar gaat het hier al bijna vaker over dan over de streams....quote:Op vrijdag 14 april 2023 22:04 schreef 5thencounter het volgende:
Die "Ik kan zo niet werken" is een standaard uitdrukking geworden van Sjeffie .. duidelijk dat 'ie wat wil van Achter
Hij kan t niet handelen dat bern aandacht krijgtquote:Op vrijdag 14 april 2023 22:04 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij gaat helemaal nergens heen, mark my words.
Zo is dat. Denk zelfs dat Kim nog terug keert, dat script kunnen ze ook nog uit de kast trekken. Onder het mom het was niet haar schuld dat ze het programma moest verlaten dus mag ze terug.quote:Op vrijdag 14 april 2023 22:06 schreef 5thencounter het volgende:
Even een kroketje halen Achter, gesprekje met de Psych, telefoontje met Kim en Mama.. alles weer ok Maandag
quote:Op vrijdag 14 april 2023 22:07 schreef woxxel het volgende:
[..]
Hij kan t niet handelen dat bern aandacht krijgt
Daar heeft het niet mee te maken.quote:Op vrijdag 14 april 2023 22:07 schreef woxxel het volgende:
[..]
Hij kan t niet handelen dat bern aandacht krijgt
Dat zou een mooie mindfuck zijn jaquote:Op vrijdag 14 april 2023 22:07 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zo is dat. Denk zelfs dat Kim nog terug keert, dat script kunnen ze ook nog uit de kast trekken. Onder het mom het was niet haar schuld dat ze het programma moest verlaten dus mag ze terug.
Hadden we dit eigenlijk al niet verwacht ?quote:Op vrijdag 14 april 2023 22:07 schreef pingu66 het volgende:
Nou ik vind het niet leuk als Jeff gaat.
Arme Morrie.
Ik zeg doen!quote:Op vrijdag 14 april 2023 22:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat zou een mooie mindfuck zijn ja
Nee, was een grote act ...quote:Op vrijdag 14 april 2023 22:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hadden we dit eigenlijk al niet verwacht ?
ik had verwacht dat hij bij zijn aanvraag zou gaanquote:Op vrijdag 14 april 2023 22:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Natuurlijk wisten we dit allang , het gaat al maanden niet lekkerquote:
Welnee, dan neemt die ongediplomeerde sporttrainer Isaac het wel over.quote:Op vrijdag 14 april 2023 22:07 schreef pingu66 het volgende:
Nou ik vind het niet leuk als Jeff gaat.
Arme Morrie.
Eigenlijk ik wel. Vermoed dat hem iets extra's si beloofd om te blijven na het incident met Marciano, maar het gaat hem denk ik niet meer worden.quote:Op vrijdag 14 april 2023 22:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij verstand had van tv nakenquote:Op vrijdag 14 april 2023 22:07 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zo is dat. Denk zelfs dat Kim nog terug keert, dat script kunnen ze ook nog uit de kast trekken. Onder het mom het was niet haar schuld dat ze het programma moest verlaten dus mag ze terug.
Dan hebben ze zich zelf er mee dan is het klaar en over met dit programma.quote:Op vrijdag 14 april 2023 22:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Eigenlijk ik wel. Vermoed dat hem iets extra's si beloofd om te blijven na het incident met Marciano, maar het gaat hem denk ik niet meer worden.
Nou dat dus.quote:Op vrijdag 14 april 2023 22:10 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij verstand had van tv naken
Daar zorgt die jankmuil Sjeffie zelf voor, zijn gebedel on stream om dingen anders te willen druipt er bij hem aan alle kanten uitquote:Op vrijdag 14 april 2023 22:06 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ja FEBO daar gaat het hier al bijna vaker over dan over de streams....
ja want afscheid van je vader nemen en een crematie regelen is iets wat je best naast je neer kunt leggenquote:Op vrijdag 14 april 2023 22:13 schreef freaky40 het volgende:
Kim is mij te stil op social media, ook dat is een teken dat er misschien wel iets speelt.
Of ze zit heerlijk met haar dinnetjes in de kroegquote:Op vrijdag 14 april 2023 22:13 schreef freaky40 het volgende:
Kim is mij te stil op social media, ook dat is een teken dat er misschien wel iets speelt. Heb nog geen enkel posting van haar gezien.
Misschien grote verrassing?😁quote:Op vrijdag 14 april 2023 22:13 schreef freaky40 het volgende:
Kim is mij te stil op social media, ook dat is een teken dat er misschien wel iets speelt. Heb nog geen enkel posting van haar gezien.
Echt hequote:Op vrijdag 14 april 2023 22:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja want afscheid van je vader nemen en een crematie regelen is iets wat je best naast je neer kunt leggen
gewoon blije berichten op SM gooien
het FEBO shot zit eropquote:
Dat verdient 'n tegeltjequote:Op vrijdag 14 april 2023 22:14 schreef 5thencounter het volgende:
Drie Maal is Jeffie Weg? zou een leuk spreekwoord zijn
Precies dat jaquote:Op vrijdag 14 april 2023 22:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
het FEBO shot zit erop
Jeff kan zijn koffer pakken
is het niet zo dat ze een bepaalde tijd niets mogen plaatsen op social media?quote:Op vrijdag 14 april 2023 22:13 schreef freaky40 het volgende:
FEBO regelt wel iets..quote:Op vrijdag 14 april 2023 22:18 schreef woxxel het volgende:
Wat ie zelf al zei. Hij is vooral opvulling nu.
Ik vind dat ie geëlimineerd moet worden omdat ie zo graag naar huis wil
Juist niet, die willen hem er niet uit anders valt het als een plumpudding in elkaar, blijven er alleen nog maar geitenwollensokkenneukers over en Isaac en JW, nou dat is wat.quote:Op vrijdag 14 april 2023 22:18 schreef mangalie het volgende:
[..]
FEBO wil niet meer..FEBO is hem zat...FEBO Olee olee
Jij kent de FEBO nog niet...quote:Op vrijdag 14 april 2023 22:19 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Juist niet, die willen hem er niet uit anders valt het als een plumpudding in elkaar, blijven er alleen nog maar geitenwollensokkenneukers over en Isaac en JW, nou dat is wat.
Alleen als het nog niet in de uitzending is geweest hun vertrek, daarna mag het weer.quote:Op vrijdag 14 april 2023 22:19 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
is het niet zo dat ze een bepaalde tijd niets mogen plaatsen op social media?
ze heeft vorige week afscheid genomen van haar vaderquote:Op vrijdag 14 april 2023 22:19 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
is het niet zo dat ze een bepaalde tijd niets mogen plaatsen op social media?
Niets daar over gelezen...quote:Op vrijdag 14 april 2023 22:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze heeft vorige week afscheid genomen van haar vader
ik zou ook niet snel wat posten dan
Nee.quote:Op vrijdag 14 april 2023 22:20 schreef Thorelf het volgende:
Ahh nee heeft jeff echt zijn 24 uur aangevraagd? Kan hier geen beelden kijken...ben op visite
nee, want dat kan niet in het weekend, als hij het wil aanvragen zal hij moeten wachten tot maandagquote:Op vrijdag 14 april 2023 22:20 schreef Thorelf het volgende:
Ahh nee heeft jeff echt zijn 24 uur aangevraagd? Kan hier geen beelden kijken...ben op visite
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |