Ja stel je voor dat als je 9 ton wint niet iets voor een ander doet.. toch denk ik dat het hem veel pijn zal doen.quote:Op woensdag 12 april 2023 12:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Bern gaat wel de studieschuld van een vriend betalen als hij wint.
Het maakt haar ook geen onverstandige vrouw natuurlijk.quote:Op woensdag 12 april 2023 12:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee
Op basis van 1 uitspraak verklaar je haar tot verstandige vrouw
Dat ze 1 verstandige uitspraak doet maakt haar nog geen verstandige vrouw
Zou mij ook pijn doen hoor.quote:Op woensdag 12 april 2023 12:52 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja stel je voor dat als je 9 ton wint niet iets voor een ander doet.. toch denk ik dat het hem veel pijn zal doen.
Waarom zou hij geen vrienden hebben.quote:
Ik heb ze geteld en het zijn er meer als die ene van Jeff.quote:
Aah je kent ze persoonlijkquote:Op woensdag 12 april 2023 12:53 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb ze geteld en het zijn er meer als die ene van Jeff.
Eigenlijk ging het over het vermoeden dat Bern daar niks zou delen omdat hij dit toevallig gisteren in de uitzending letterlijk tegen Sasha had gezegd. De studieschuld van iemand buiten de loods heeft daar eigenlijk ook niks mee te maken.quote:Op woensdag 12 april 2023 12:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat?
Het ging over een studieschuld van een vriend van Bern, geen idee wat de boetes er mee te maken hebben.
Mij niet want als ik dan iets doe dan zou ik het met alle liefde doen. Ik wordt gelukkig van delen met mijn geliefden.quote:
Correctquote:
Laten we dan Jeff er maar bij betrekken om een punt te maken?quote:Op woensdag 12 april 2023 12:55 schreef engine het volgende:
[..]
Correct![]()
Nee dat niet maar gebaseerd op uitspraken van beide. Daarnaast zie ik niet waarom Bern geen vrienden zou hebben. Het is geen onaardige kerel.
echt he zulke domme opmerkingquote:Op woensdag 12 april 2023 12:52 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Waarom zou hij geen vrienden hebben.
Hij is van Gorillaquote:Op woensdag 12 april 2023 12:55 schreef ChocoFan het volgende:
En de belt is binnen. Misschien dat Kenzy nu wat meer lacht vandaag.
Wederom correctquote:Op woensdag 12 april 2023 12:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Laten we dan Jeff er maar bij betrekken om een punt te maken?
Terwijl Bern samen met Sasha de crackers met met zalm zaten te eten hadden E het over delen en Bern zei letterlijk dat niet te doen want e andere bewoners hadden dit ook kunnen hebben als ze verstandig hadden ingekocht.quote:Op woensdag 12 april 2023 12:53 schreef Silves het volgende:
Eerlijk delen? Mss had Erik, Eunice en Bern, die voor 40 euro aan gezonde repen hebben gekocht, of de zalm in blik en de pindakaas en crackers dit moeten delen met de groep, toen er niks was afgelopen dagen..
quote:Op woensdag 12 april 2023 12:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij is van Gorilla
Merk geil is ze
Want dat benoemde ze dus ook
Die mis je danquote:
Wil je haar wil laten lachen dan moet je een overvolle koelkast hebben.quote:Op woensdag 12 april 2023 12:55 schreef ChocoFan het volgende:
En de belt is binnen. Misschien dat Kenzy nu wat meer lacht vandaag.
gaat niet om hoevvel vrienden jef of bern heeft ze hebben beide vriendenquote:Op woensdag 12 april 2023 12:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die mis je dan
Als je zijn insta bekijkt was het je al duidelijk
Vind ik ook een prima punt. Voor de skere dagen had iedereen goed kunnen inkopen van zakgeld.quote:Op woensdag 12 april 2023 12:57 schreef lojanda het volgende:
[..]
Terwijl Bern samen met Sasha de crackers met met zalm zaten te eten hadden E het over delen en Bern zei letterlijk dat niet te doen want e andere bewoners hadden dit ook kunnen hebben als ze verstandig hadden ingekocht.
We gaan dus geen vrolijke Kenzy zien komende maanden.quote:Op woensdag 12 april 2023 12:58 schreef lojanda het volgende:
[..]
Wil je haar wil laten lachen dan moet je een overvolle koelkast hebben.
Die zeg maar andere groep zijn ook nog in staat om Babs aan de schandpaal te hangen, als ze iets voor haar eigen gaat kopen.quote:Op woensdag 12 april 2023 12:57 schreef lojanda het volgende:
[..]
Terwijl Bern samen met Sasha de crackers met met zalm zaten te eten hadden E het over delen en Bern zei letterlijk dat niet te doen want e andere bewoners hadden dit ook kunnen hebben als ze verstandig hadden ingekocht.
Maand daarna gaat zequote:Op woensdag 12 april 2023 12:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
We gaan dus geen vrolijke Kenzy zien komende maanden.
Ze moet ook nog afkicken van de tabak, ja de roodstemmer wilde geen tabak hebben...stiekum hopen dat er toch een pot voor haar komt zoals afgelopen weken..quote:Op woensdag 12 april 2023 12:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
We gaan dus geen vrolijke Kenzy zien komende maanden.
Ze is tegen tabak uit de prijzenpot.quote:Op woensdag 12 april 2023 13:01 schreef Silves het volgende:
[..]
Ze moet ook nog afkicken van de tabak, ja de roodstemmer wilde geen tabak hebben...stiekum hopen dat er toch een pot voor haar komt zoals afgelopen weken..
Dat is haar eigen schuld, hypocriet gedoe vanuit haar kant maar ineens wil ze ook weer bij de marine of zo dus moet ze weer gezond worden.quote:Op woensdag 12 april 2023 13:01 schreef Silves het volgende:
[..]
Ze moet ook nog afkicken van de tabak, ja de roodstemmer wilde geen tabak hebben...stiekum hopen dat er toch een pot voor haar komt zoals afgelopen weken..
Van de huishoudpot is natuurlijk 100 x beterquote:Op woensdag 12 april 2023 13:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze is tegen tabak uit de prijzenpot.
Hoe vaak moet dat nog uitgelegd worden.
Als er genoeg geld is, prima.quote:Op woensdag 12 april 2023 13:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Van de huishoudpot is natuurlijk 100 x beter
Pc, kan ik er naast ook nog gamen of zo.quote:Op woensdag 12 april 2023 13:02 schreef Wibehh het volgende:
Waar kijken jullie het liefst de streams? Laptop, tv, etc..
Nog even en hij heeft Mori aan het rondjes rennenquote:
Combinatie van laptop, extra scherm en tvquote:Op woensdag 12 april 2023 13:02 schreef Wibehh het volgende:
ja prima toch..dan ook niet roken van de tabak uit de prijzenpot...de hypocriet.quote:Op woensdag 12 april 2023 13:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze is tegen tabak uit de prijzenpot.
Hoe vaak moet dat nog uitgelegd worden.
Waarom niet. Als het dan toch komt, het is evengoed haar prijzenpot.quote:Op woensdag 12 april 2023 13:04 schreef Silves het volgende:
[..]
ja prima toch..dan ook niet roken van de tabak uit de prijzenpot...de hypocriet.
ik kijk enkel via tabletquote:Op woensdag 12 april 2023 13:02 schreef Wibehh het volgende:
Pc,2 schermen en 1 voor FOK!quote:Op woensdag 12 april 2023 13:02 schreef Wibehh het volgende:
In feite is alleen Jerrold gegaan door Jeff. Wie? Ja het maatje van Mirthe. 1+1 is 2 ..quote:Op woensdag 12 april 2023 13:07 schreef Silves het volgende:
Mirthe aan het vertellen dat er vele weg zijn gegaan door Jef... Mirthe die gevaarlijk aan het roddelen is en haar eigen fantasie aan het benoemen is, gehaaide tante.
Heel erg kort door de bocht deze rekensom.quote:Op woensdag 12 april 2023 13:09 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
In feite is alleen Jerrold gegaan door Jeff. Wie? Ja het maatje van Mirthe. 1+1 is 2 ..
en dan vergeet ze te vertellen, dat Wanda toch echt degene is die kamer 3 heeft leeg gezuigd..quote:Op woensdag 12 april 2023 13:09 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
In feite is alleen Jerrold gegaan door Jeff. Wie? Ja het maatje van Mirthe. 1+1 is 2 ..
Mirthe is ook bang voor Jeff,hij intimideert haar.quote:Op woensdag 12 april 2023 13:07 schreef Silves het volgende:
Mirthe aan het vertellen dat er vele weg zijn gegaan door Jef... Mirthe die gevaarlijk aan het roddelen is en haar eigen fantasie aan het benoemen is, gehaaide tante.
DIt mag je in de SC doenquote:Op woensdag 12 april 2023 13:02 schreef Wibehh het volgende:
quote:Op woensdag 12 april 2023 13:09 schreef engine het volgende:
[..]
Heel erg kort door de bocht deze rekensom.
Wellicht moeten we Mirthe om een toelichting vragenquote:Op woensdag 12 april 2023 13:10 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Net als roepen dat er veel door Jeff gegaan zijn...
Nou ..... Jeff heeft haar wel echt naar behandeld toen , hij had echt de pik op haar. Gelukkig heeft ze dat wat los kunnen laten en zich losgemaakt van die periode en de situatie met Jeff, maar Mirthe is wel een hele tijd het mikpunt geweest van een paar mensen, En dat verdiende ze absoluut niet.quote:Op woensdag 12 april 2023 13:07 schreef Silves het volgende:
Maar dan nog; alles is de schuld van Jeff.quote:Op woensdag 12 april 2023 13:10 schreef Silves het volgende:
[..]
en dan vergeet ze te vertellen, dat Wanda toch echt degene is die kamer 3 heeft leeg gezuigd..
Zoiets meende ik ook te horen.quote:Op woensdag 12 april 2023 13:12 schreef Dotteke het volgende:
Oeps wat zegt Mirthe nu,.. als hij mij zover had gedreven dan had ik hem wel geduwd en dan had hij zijn nek maar gebroken, gelijk een StreamL
Wie zouden dat moeten zijn dan?quote:Op woensdag 12 april 2023 13:07 schreef Silves het volgende:
Soort van Wanda style.Die wilde dat Ivor hem in elkaar zou slaan en zijn huis moest in de fik.quote:Op woensdag 12 april 2023 13:14 schreef Silves het volgende:
Mirthe is ook degene die Jef dood wil en hem begraven, zoals ik al zei gevaarlijk geniepig trutje.
Exact... woorden zonder betekenis. Frustratie uiten als niemand het hoort.quote:Op woensdag 12 april 2023 13:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soort van Wanda style.Die wilde dat Ivor hem in elkaar zou slaan en zijn huis moest in de fik.
Nou er zijn er genoeg die het gehoord hebben, de streamersquote:Op woensdag 12 april 2023 13:17 schreef engine het volgende:
[..]
Exact... woorden zonder betekenis. Frustratie uiten als niemand het hoort.
Is het ook, het zijn woorden.quote:Op woensdag 12 april 2023 13:17 schreef engine het volgende:
Het is geen handige of leuke uitspraak maar in haar acties heb ik nog nooit iets gezien dat ze Jeff iets aan ging doen. Het zijn vooral domme uitspraken die afleiden van wat ze eigenlijk te zeggen heeft.
En alle pissed worden als er bewoners zeggen , dat het oudjes zijn,en dat sommige op de stip moeten staan..quote:Op woensdag 12 april 2023 13:17 schreef engine het volgende:
[..]
Exact... woorden zonder betekenis. Frustratie uiten als niemand het hoort.
Nee, maar als Jeff gefrustreerd is en achter gesloten kantoordeur zegt dat hij haar psychisch kapot gaat maken of Bern dood wil maken dan is dat geen frustratie uiten maar volgens COS direct geel...quote:Op woensdag 12 april 2023 13:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nou er zijn er genoeg die het gehoord hebben, de streamers
Die zijn geen onderdeel van de groep.quote:Op woensdag 12 april 2023 13:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nou er zijn er genoeg die het gehoord hebben, de streamers
Nou dan zijn we er tochquote:Op woensdag 12 april 2023 13:22 schreef KinKiJan het volgende:
Maar snap het wel, Mirthe lief schattig onnozel, Jeff grootmuil. Boe
!!
Maar door op die wijze 'frustratie' te uiten trekt ze er wel een paar mee in haar gedachtegang, precies wat een schande is wanneer Jeff het doet, maar ach, Mirthe/Wanda, die bedoelen het allemaal niet zo ..quote:Op woensdag 12 april 2023 13:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soort van Wanda style.Die wilde dat Ivor hem in elkaar zou slaan en zijn huis moest in de fik.
LLDL.quote:Op woensdag 12 april 2023 13:28 schreef Chea49 het volgende:
Berend gezien in een of ander liefdesprogramma. Hij was daar leuker in dan in Een jaar van je leven. Mensen blijken zich toch anders te gedragen dan in een programma waar ze een jaar lang op elkaars lip zitten.
Zo denk ik ook dat Jeff anders is in de buitenwereld en hier alleen maar de grote macho uit liep te hangen. Laatste tijd minder gelukkig.
Precies ditquote:Op woensdag 12 april 2023 13:36 schreef ChocoFan het volgende:
Volgens mij heb ik van iedereen daar wel nare uitspraken gehoord, ik hou dat op ventileren. Ik doe dat hier en noem de bewoners allemaal hypocriete idioten. En soms hoop ik dat er iemand van een klimrek pleurt of zo, wil ik diegene echt wat aan doen, nee dat niet.
Een schema.quote:Op woensdag 12 april 2023 13:39 schreef 5thencounter het volgende:
Wat moet dat voorstellen?
[ afbeelding ]
Okk "Dinge doen" gezelliiiquote:Op woensdag 12 april 2023 13:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Een schema.
Kan ze invullen hoeveel iedereen heeft gehaald met de dingen die ze zo moeten doen.
quote:
Een soort van sportdag?quote:Op woensdag 12 april 2023 13:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Een schema.
Kan ze invullen hoeveel iedereen heeft gehaald met de dingen die ze zo moeten doen.
Ima.quote:
Sterkste man/vrouw gedoe volgens mij.quote:Op woensdag 12 april 2023 13:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een soort van sportdag?
Ik ga even wat anders doen.
Zou me niets verbazen, ik heb het niet gehoord, zal vast wel ergens terug te vinden zijn later en ik mis de laatste dagen steeds de interessante dingen door op de verkeerde stream te zitten dan.quote:Op woensdag 12 april 2023 13:44 schreef xsaskiax het volgende:
Hoorden jullie ook wat er daarnet in kamer 2 gezegd werd.... Jeffrey had het er over dat 'wat hij voor zijn verjaardag had gekregen bijna op was'.... schijnbaar heeft hij shag gekregen voor zijn verjaardag(dus daarom had hij nog iets te roken de laatste dagen)
Ik heb het hier niet voorbij zien komen, vandaar
zou net zo goed alcohol kunnen zijnquote:Op woensdag 12 april 2023 13:44 schreef xsaskiax het volgende:
Hoorden jullie ook wat er daarnet in kamer 2 gezegd werd.... Jeffrey had het er over dat 'wat hij voor zijn verjaardag had gekregen bijna op was'.... schijnbaar heeft hij shag gekregen voor zijn verjaardag(dus daarom had hij nog iets te roken de laatste dagen)
Was wel gelijk een SreamLquote:
Nee, wel dat Miertje vaak "Achter" heeft gehoord dat ze "dingen moeten blijven doen" vlak voor de Mutequote:Op woensdag 12 april 2023 13:44 schreef xsaskiax het volgende:
Dat dacht ik toen ook, maar nu had hij het er over, vandaarquote:Op woensdag 12 april 2023 13:45 schreef Flow3r het volgende:
[..]
zou net zo goed alcohol kunnen zijn
Oh wacht, dat was een sigaartje toch ?
Klopt , want ze is de organisatorquote:Op woensdag 12 april 2023 13:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Kenzy heeft nog geen sportkleding aan, maar ze zal zoals gewoonlijk zelf wel weer niet meedoen
En daardoor maakt ze fouten, knoeit ze en krijgt ze potten saus over haar heen.quote:Op woensdag 12 april 2023 13:49 schreef Flow3r het volgende:
alles altijd zo gehaast bij janet
[ afbeelding ]
Met als resultaat dat het altijd 'smoezelig' en half-half gedaan wordtquote:Op woensdag 12 april 2023 13:49 schreef Flow3r het volgende:
[ afbeelding ]
Op de kleding van anderenquote:Op woensdag 12 april 2023 13:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En daardoor maakt ze fouten, knoeit ze en krijgt ze potten saus over haar heen.
Ik denk dat zij de belangrijke taak heeft van de gewichten en tijden te noteren op haar flip over.quote:Op woensdag 12 april 2023 13:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Kenzy heeft nog geen sportkleding aan, maar ze zal zoals gewoonlijk zelf wel weer niet meedoen
Nieuwe uitdagingen? Mannen en vrouwen apart.quote:Op woensdag 12 april 2023 13:39 schreef 5thencounter het volgende:
Wat moet dat voorstellen?
[ afbeelding ]
Ook ja. Ze is veel te chaotisch, snelheid eruit zou helpen maar ja, oud wijf wat niet meer bij wil leren en alles beter weet.quote:
Lijken niet echt op elkaar!quote:Op woensdag 12 april 2023 13:43 schreef ChocoFan het volgende:
Oh en imi in de kas, niet babs, voor diegene die het net vroeg.
quote:Op woensdag 12 april 2023 13:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ze krijgen pizza, Janet weer snauwen tegen Wendy
Het lijkt met de dag erger te worden....quote:Op woensdag 12 april 2023 13:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ze krijgen pizza, Janet weer snauwen tegen Wendy
Hopelijk gaat ze wel eerder dan juniquote:Op woensdag 12 april 2023 13:51 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
handig...... misschien is het wel haar laatste 'kunstje' voordat ze vertrekt
Misschien omdat ze het zo zwaar hadden afgelopen dagen met het eten en dan nu iets lekkers.quote:Op woensdag 12 april 2023 13:51 schreef Frummelie het volgende:
Ik snap niet dat dat eten zo uitgebreid moet zijn voor tussen de middag... dit is gewoon een avond hap.
quote:Op woensdag 12 april 2023 13:46 schreef ChocoFan het volgende:
Jasper had een briljant idee maar hij is het weer vergeten.
Zag het op die lijst staan inderdaad.quote:Op woensdag 12 april 2023 13:48 schreef ChocoFan het volgende:
Ok ok, ik geloof dat ze die kar van de BBQ en die ze vorige week met water hebben gevuld, nu aan het vullen zijn met gewichten en zooi. Die heeft inderdaad wieltjes en kunnen ze dan trekken met de belt van Kenzy.
Helemaal mee eens maar degene die een pot saus met de deksel los in de koelkast zet is ook een halve gare.quote:Op woensdag 12 april 2023 13:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En daardoor maakt ze fouten, knoeit ze en krijgt ze potten saus over haar heen.
De meeste managers en minions eten daar als ze kunnen volgens mij.quote:Op woensdag 12 april 2023 13:54 schreef schizolientje het volgende:
Waarom eten de dames apart?? In de salon
Dat zit nu eenmaal in haar systeem. Herken dat wel, kan zelf ook nooit eens iets rustigaan doen.quote:Op woensdag 12 april 2023 13:49 schreef Flow3r het volgende:
[ afbeelding ]
Mssn was ze het zelf, ze is nogal chaotischquote:Op woensdag 12 april 2023 13:54 schreef engine het volgende:
[..]
Helemaal mee eens maar degene die een pot saus met de deksel los in de koelkast zet is ook een halve gare.
Dat zou kunnenquote:Op woensdag 12 april 2023 13:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Mssn was ze het zelf, ze is nogal chaotisch
Omdat hij altijd alles via via wil weten, wil zeggen, nooit rechtstreeksquote:Op woensdag 12 april 2023 13:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Bern heeft aan Zoe gevraagd of Babet het geld wel; met de groep deelt. Waarom niet aan Babet zelf?
Dat vind ik dan ook wel weer triestquote:Op woensdag 12 april 2023 13:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Bern heeft aan Zoe gevraagd of Babet het geld wel; met de groep deelt. Waarom niet aan Babet zelf?
Absoluut, was ze dat niet zelf trouwens?quote:Op woensdag 12 april 2023 13:54 schreef engine het volgende:
[..]
Helemaal mee eens maar degene die een pot saus met de deksel los in de koelkast zet is ook een halve gare.
Sjezus man. Babette heeft dat geld toch gewonnen. Bern zou het zelf nooit delen met de groep.quote:Op woensdag 12 april 2023 13:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Phoe, phoe.quote:Op woensdag 12 april 2023 13:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik denk dat zij de belangrijke taak heeft van de gewichten en tijden te noteren op haar flip over.
O, daar ging ik ook van uit, dat het voor de avond is.quote:Op woensdag 12 april 2023 13:51 schreef Frummelie het volgende:
Ik snap niet dat dat eten zo uitgebreid moet zijn voor tussen de middag... dit is gewoon een avond hap.
Omdat hij een wijf isquote:Op woensdag 12 april 2023 13:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
quote:Op woensdag 12 april 2023 13:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ook ja. Ze is veel te chaotisch, snelheid eruit zou helpen maar ja, oud wijf wat niet meer bij wil leren en alles beter weet.
quote:Op woensdag 12 april 2023 13:55 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat zit nu eenmaal in haar systeem. Herken dat wel, kan zelf ook nooit eens iets rustig doen.
Ja dat vinden ze zelf...quote:Op woensdag 12 april 2023 13:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Misschien omdat ze het zo zwaar hadden afgelopen dagen met het eten en dan nu iets lekkers.
Ik heb geen idee waarom ze zo raar eten daar hoor.
Hij heeft van Isaac een pakje sigaretten gekregen voor zijn verjaardag.quote:Op woensdag 12 april 2023 13:44 schreef xsaskiax het volgende:
De gehaktballen zijn voor vanavond (staat op het bord) .... maar zeker weten doe je het nooit daarquote:Op woensdag 12 april 2023 13:51 schreef Frummelie het volgende:
Janet lijkt mij ook erg bazig inderdaad.quote:Op woensdag 12 april 2023 13:52 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Het lijkt met de dag erger te worden....
Gisteren ergerde Wendy zich zichtbaar aan Janet, vandaag of morgen valt ze uit tegen haar (had ik allang gedaan)
oke, dank je welquote:Op woensdag 12 april 2023 13:58 schreef Ambrine het volgende:
[..]
Hij heeft van Isaac een pakje sigaretten gekregen voor zijn verjaardag.
quote:Op woensdag 12 april 2023 13:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Het was Ses, die vergeef ik hier wel voor.
Bern deelt nog geen pepernoot met een ander.... echt een egotripper.quote:Op woensdag 12 april 2023 13:56 schreef Snensie het volgende:
[..]
Sjezus man. Babette heeft dat geld toch gewonnen. Bern zou het zelf nooit delen met de groep.
Is Mora zóveel afgevallen dan ?quote:Op woensdag 12 april 2023 13:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
De meeste managers en minions eten daar als ze kunnen volgens mij.
Mora zit nu op de kar voor extra gewicht. Volgens mij nog steeds te weinig gewicht in de kar.
quote:Op woensdag 12 april 2023 14:00 schreef Chea49 het volgende:
[..]Sorry, maar er valt niets te vergeven hoor. Vind het alleen maar om te gieren.
Ik had het over de pizza dat vind ik best een flinke hap.quote:Op woensdag 12 april 2023 13:58 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
De gehaktballen zijn voor vanavond (staat op het bord) .... maar zeker weten doe je het nooit daar
Ze hebben nu iets van zelfgemaakte pizza (duurt ff, ze hebben maar 1 oven)
Hier nog een.quote:Op woensdag 12 april 2023 13:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Ik herken het dus ook.
Ik wordt ook een raar oud wijf.![]()
Maar wel altijd klaar staan als anderen iets uitdelenquote:Op woensdag 12 april 2023 14:01 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Bern deelt nog geen pepernoot met een ander.... echt een egotripper.
Nou, daar wil ik wel bewijs van zien want ik heb nog nooit een goed geklede Kenzy gezien. Heb ook geen streams jammer genoeg.quote:Op woensdag 12 april 2023 14:04 schreef ChocoFan het volgende:
Oh, Kenzy ziet er trouwens vandaag wel goed uit qua kleding keuze. Ze lijkt nu slanker dan in bepaalde andere kleding.
Jeej.quote:Op woensdag 12 april 2023 14:08 schreef xsaskiax het volgende:
Aha het nieuwe evenementenboek is er!!!
Zal vast wel een gifje komen zo met Kenzy erin. En het is niet fantastisch of zo maar het kleed beter af. Dus niet te veel hoop hebben nu he.quote:Op woensdag 12 april 2023 14:08 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Nou, daar wil ik wel bewijs van zien want ik heb nog nooit een goed geklede Kenzy gezien. Heb ook geen streams jammer genoeg.
En dat gele duizenddingen doekje ook weer paraatquote:Op woensdag 12 april 2023 13:49 schreef Flow3r het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 april 2023 14:09 schreef Silves het volgende:
het nieuwe entertaimentboek is er...en het zwembad staat erin!
Oké.quote:Op woensdag 12 april 2023 14:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zal vast wel een gifje komen zo met Kenzy erin. En het is niet fantastisch of zo maar het kleed beter af. Dus niet te veel hoop hebben nu he.
Art of sucking dick.quote:
Kijk er staat er nu 1, zeg het zelf maar nu.quote:
Bij de dames gaan moralme en kenzy er afquote:Op woensdag 12 april 2023 14:12 schreef ChocoFan het volgende:
7 onderdelen.
En met de kar trekken gaan mora en kenzy erop zitten en dan gaat het erom wie het snelst aan de overkant is, ik zie hier enige kans op verwondingen bij mensen.
Ze gaan op de kar zitten en niet op de andere deelnemers toch?quote:Op woensdag 12 april 2023 14:12 schreef ChocoFan het volgende:
7 onderdelen.
En met de kar trekken gaan mora en kenzy erop zitten en dan gaat het erom wie het snelst aan de overkant is, ik zie hier enige kans op verwondingen bij mensen.
of 'n karretje die de achillispees vern**ktquote:Op woensdag 12 april 2023 14:12 schreef ChocoFan het volgende:
7 onderdelen.
quote:Op woensdag 12 april 2023 14:13 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ze gaan op de kar zitten en niet op de andere deelnemers toch?
Panters zie ik nu en ja, het staat haar erg goed. Je hebt gelijk.quote:Op woensdag 12 april 2023 14:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Kijk er staat er nu 1, zeg het zelf maar nu.![]()
Er staan dieren op haar shirt, ik denk iig apen te herkennen erin.
Heel handig van 'achter', dan willen ze weer geld uitgeven, wordt de prijzenpot weer lagerquote:Op woensdag 12 april 2023 14:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Echt he, wat hebben ze nog meer geroepen afgelopen weken? Wel geinig om dat te zien verschijnen in dat boekje.
quote:Op woensdag 12 april 2023 14:15 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Panters zie ik nu en ja, het staat haar erg goed. Je hebt gelijk.
hahaha ik dacht dat het luipaarden waren, m'n bril eens poetsenquote:Op woensdag 12 april 2023 14:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Kijk er staat er nu 1, zeg het zelf maar nu.![]()
Er staan dieren op haar shirt, ik denk iig apen te herkennen erin.
Oei, daar zal JW niet blij mee zijn. O nee, dat maakt hem allemaal niet uit.quote:Op woensdag 12 april 2023 14:15 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Heel handig van 'achter', dan willen ze weer geld uitgeven, wordt de prijzenpot weer lager
De winnaar gaat nog flink genaaid worden.quote:Op woensdag 12 april 2023 14:15 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Heel handig van 'achter', dan willen ze weer geld uitgeven, wordt de prijzenpot weer lager
Ooh oké...thnxquote:Op woensdag 12 april 2023 14:17 schreef Silves het volgende:
[..]
Is door haar rug gegaan, toen ze op stip stond.
Moet jij niet aan de bril?quote:Op woensdag 12 april 2023 14:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
Ja panters herken ik nu ook wel en ik denk ook iedere keer een dromedaris te zien maar dan kijk ik beter en lijkt het weer een aap.![]()
Het staat haar wel maar is wel een verwarrend shirt voor mij.
Thnxquote:Op woensdag 12 april 2023 14:18 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ze is vanmorgen door haar rug gegaan toen ze op de stip moest gaan staan
Jij óók al?quote:Op woensdag 12 april 2023 14:17 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
hahaha ik dacht dat het luipaarden waren, m'n bril eens poetsen
Heb ik al, ik word te oud. Heb er nog 1 nodig.quote:
Thnxquote:Op woensdag 12 april 2023 14:18 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ze is vanmorgen door haar rug gegaan toen ze op de stip moest gaan staan
Het wordt hoe langer hoe gekker, ik dacht olifanten...quote:
quote:Op woensdag 12 april 2023 14:22 schreef pingu66 het volgende:
Staan er niet gewoon luiaards op Kenzi's shirt?
En het hoogste woord ...vanavond zit ze weer naast Bern met een lege blik in haar ogenquote:Op woensdag 12 april 2023 14:24 schreef pingu66 het volgende:
Sasha loopt ook als een bootwerker behalve als ze naar bedje gebracht wordt door Bern. Met een warm kruikje
Is ze inmiddels al losgeweekt van Jappie of is het nog steeds zwaan kleeft aan?quote:Op woensdag 12 april 2023 14:24 schreef pingu66 het volgende:
Sasha loopt ook als een bootwerker behalve als ze naar bedje gebracht wordt door Bern. Met een warm kruikje
Dan is ze moe, hele dag bezig geweest, op tijd naar bed met Theetje en Kruikje, gemaakt door Bernquote:Op woensdag 12 april 2023 14:27 schreef humpty het volgende:
[..]
En het hoogste woord ...vanavond zit ze weer naast Bern met een lege blik in haar ogen
quote:Op woensdag 12 april 2023 14:27 schreef D. het volgende:
[..]
Jappie gaat er met alle prijzen vandoor?
Zou wél toepasselijk zijn, maar nee.quote:Op woensdag 12 april 2023 14:22 schreef pingu66 het volgende:
Staan er niet gewoon luiaards op Kenzi's shirt?
En zwaar gefrustreerd want ze bleek de zwakste in alles. Mag Bern weer alles aanhoren.quote:Op woensdag 12 april 2023 14:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dan is ze moe, hele dag bezig geweest, op tijd naar bed met Theetje en Kruikje, gemaakt door Bern
-knip- doe maar niet ieder zijn mening hequote:Op woensdag 12 april 2023 14:29 schreef Daana316 het volgende:
[..]
En zwaar gefrustreerd want ze bleek de zwakste in alles. Mag Bern weer alles aanhoren.
Helaas is dat het gedrag van Sasha. Ze heeft hem ook tegen Jappie gisteravond behoorlijk afgebrandquote:
maar het is nu (nog ) niet op de streams, dus een aannamequote:Op woensdag 12 april 2023 14:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Helaas is dat het gedrag van Sasha. Ze heeft hem ook tegen Jappie gisteravond behoorlijk afgebrand
Laatst in de keuken zet ze hem ook compleet voor schut.En hij pikt alles.quote:Op woensdag 12 april 2023 14:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Helaas is dat het gedrag van Sasha. Ze heeft hem ook tegen Jappie gisteravond behoorlijk afgebrand
Aannames worden hier de hele dag gedaan, ook door jou.quote:Op woensdag 12 april 2023 14:32 schreef Verida het volgende:
[..]
maar het is nu (nog ) niet op de streams, dus een aanname
waarom moet je daar mijn aannames bijhalen?quote:Op woensdag 12 april 2023 14:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Aannames worden hier de hele dag gedaan, ook door jou.
Helaas is het gedrag van Sasha redelijk voorspelbaar door de afgelopen maanden.
Hij zal zich nu wel helemáál het mannetje voelen ondanks dat Eunice al heeft aangegeven alleen een goede vriendschap te voelen.quote:Op woensdag 12 april 2023 14:42 schreef humpty het volgende:
Goed gedaan Eunice ...eerste keer dat ze het doet
Dat is wat Eunice haarzelf probeert wijs te makenquote:Op woensdag 12 april 2023 14:45 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hij zal zich nu wel helemáál het mannetje voelen ondanks dat Eunice al heeft aangegeven alleen een goede vriendschap te voelen.
Er zit progressie in ja..quote:Op woensdag 12 april 2023 14:45 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hij zal zich nu wel helemáál het mannetje voelen ondanks dat Eunice al heeft aangegeven alleen een goede vriendschap te voelen.
Denk je dat er méér is? Hij is in ieder geval een stuk vrolijker sinds Esther weg is, voelt zich vrijer lijkt het wel. Ondanks dat het hem allemaal niet uitmaakt.quote:Op woensdag 12 april 2023 14:46 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is wat Eunice haarzelf probeert wijs te maken
Dat denk ik wel ja. Dat Eunice wel degelijk gevoelens begint te krijgen maar dat eigenlijk niet wil (op camera, leeftijdsverschil..).quote:Op woensdag 12 april 2023 14:47 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Denk je dat er méér is? Hij is in ieder geval een stuk vrolijker sinds Esther weg is, voelt zich vrijer lijkt het wel. Ondanks dat het hem allemaal niet uitmaakt.
Hi had de vaart er mooi in.quote:
Voor binnen de loods. Buiten gingen ze verder kijken. Was in een uitzending.quote:Op woensdag 12 april 2023 14:45 schreef Chea49 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 april 2023 14:48 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Jeff neemt 'Moraima uitlaten' wel erg serieus![]()
Je kunt hierin zomaar gelijk hebben hoor.quote:Op woensdag 12 april 2023 14:51 schreef engine het volgende:
[..]
Dat denk ik wel ja. Dat Eunice wel degelijk gevoelens begint te krijgen maar dat eigenlijk niet wil (op camera, leeftijdsverschil..).
Beter van niet ook want voor JW is het meer een spelletje heb ik het idee.
Boel aannames maar zo zie ik het
Heel verstandig.quote:Op woensdag 12 april 2023 14:52 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Voor binnen de loods. Buiten gingen ze verder kijken. Was in een uitzending.
Denk dat je er niet ver naast zitquote:Op woensdag 12 april 2023 14:51 schreef engine het volgende:
[..]
Dat denk ik wel ja. Dat Eunice wel degelijk gevoelens begint te krijgen maar dat eigenlijk niet wil (op camera, leeftijdsverschil..).
Beter van niet ook want voor JW is het meer een spelletje heb ik het idee.
Boel aannames maar zo zie ik het
Er was nix. en 2 minuten later lag het te snotteren op de bankquote:Op woensdag 12 april 2023 14:54 schreef Flow3r het volgende:
[..]
alweer iemand geblesseerd met sporten ?
Vanmorgen door haar rug gegaanquote:Op woensdag 12 april 2023 14:54 schreef Flow3r het volgende:
[..]
alweer iemand geblesseerd met sporten ?
In haar rug geschoten vanmorgenquote:Op woensdag 12 april 2023 14:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Er was nix. en 2 minuten later lag het te snotteren op de bank![]()
[ afbeelding ]
Was even in zijn oor fluisteren dat hij moest sjoemelen met de tijd.quote:Op woensdag 12 april 2023 14:42 schreef 5thencounter het volgende:
Het was echt een kusje..
[ afbeelding ]
Neuhh... ik hoorde duidelijk een verse smakkertquote:Op woensdag 12 april 2023 14:59 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Was even in zijn oor fluisteren dat hij moest sjoemelen met de tijd.
Of je een kat in de kont kijktquote:Op woensdag 12 april 2023 15:02 schreef Frummelie het volgende:
Die ogen van Zoe zijn vanuit de verte net 2 zwarte gaten... beetje horrorachtig..brrr
Ikquote:Op woensdag 12 april 2023 15:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dacht Marciano, maar kon het niet zo snel zien
Marci met Isaac op z'n rug, regie heeft het gemist, dat wordt opnames van andere camera's bekijkenquote:
1 1/2 x zijn eigen gewichtquote:Op woensdag 12 april 2023 15:12 schreef Deisyy het volgende:
Jappie is toch nog aardig sterk voor zo'n sprinkhaan, loopt de tuin rond te rennen met Isaac op zijn schouders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |