Soort van Wanda style.Die wilde dat Ivor hem in elkaar zou slaan en zijn huis moest in de fik.quote:Op woensdag 12 april 2023 13:14 schreef Silves het volgende:
Mirthe is ook degene die Jef dood wil en hem begraven, zoals ik al zei gevaarlijk geniepig trutje.
Exact... woorden zonder betekenis. Frustratie uiten als niemand het hoort.quote:Op woensdag 12 april 2023 13:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soort van Wanda style.Die wilde dat Ivor hem in elkaar zou slaan en zijn huis moest in de fik.
Nou er zijn er genoeg die het gehoord hebben, de streamersquote:Op woensdag 12 april 2023 13:17 schreef engine het volgende:
[..]
Exact... woorden zonder betekenis. Frustratie uiten als niemand het hoort.
Is het ook, het zijn woorden.quote:Op woensdag 12 april 2023 13:17 schreef engine het volgende:
Het is geen handige of leuke uitspraak maar in haar acties heb ik nog nooit iets gezien dat ze Jeff iets aan ging doen. Het zijn vooral domme uitspraken die afleiden van wat ze eigenlijk te zeggen heeft.
En alle pissed worden als er bewoners zeggen , dat het oudjes zijn,en dat sommige op de stip moeten staan..quote:Op woensdag 12 april 2023 13:17 schreef engine het volgende:
[..]
Exact... woorden zonder betekenis. Frustratie uiten als niemand het hoort.
Nee, maar als Jeff gefrustreerd is en achter gesloten kantoordeur zegt dat hij haar psychisch kapot gaat maken of Bern dood wil maken dan is dat geen frustratie uiten maar volgens COS direct geel...quote:Op woensdag 12 april 2023 13:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nou er zijn er genoeg die het gehoord hebben, de streamers
Die zijn geen onderdeel van de groep.quote:Op woensdag 12 april 2023 13:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nou er zijn er genoeg die het gehoord hebben, de streamers
Nou dan zijn we er tochquote:Op woensdag 12 april 2023 13:22 schreef KinKiJan het volgende:
Maar snap het wel, Mirthe lief schattig onnozel, Jeff grootmuil. Boe
!!
Maar door op die wijze 'frustratie' te uiten trekt ze er wel een paar mee in haar gedachtegang, precies wat een schande is wanneer Jeff het doet, maar ach, Mirthe/Wanda, die bedoelen het allemaal niet zo ..quote:Op woensdag 12 april 2023 13:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soort van Wanda style.Die wilde dat Ivor hem in elkaar zou slaan en zijn huis moest in de fik.
LLDL.quote:Op woensdag 12 april 2023 13:28 schreef Chea49 het volgende:
Berend gezien in een of ander liefdesprogramma. Hij was daar leuker in dan in Een jaar van je leven. Mensen blijken zich toch anders te gedragen dan in een programma waar ze een jaar lang op elkaars lip zitten.
Zo denk ik ook dat Jeff anders is in de buitenwereld en hier alleen maar de grote macho uit liep te hangen. Laatste tijd minder gelukkig.
Precies ditquote:Op woensdag 12 april 2023 13:36 schreef ChocoFan het volgende:
Volgens mij heb ik van iedereen daar wel nare uitspraken gehoord, ik hou dat op ventileren. Ik doe dat hier en noem de bewoners allemaal hypocriete idioten. En soms hoop ik dat er iemand van een klimrek pleurt of zo, wil ik diegene echt wat aan doen, nee dat niet.
Een schema.quote:Op woensdag 12 april 2023 13:39 schreef 5thencounter het volgende:
Wat moet dat voorstellen?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |