Ik denk dat zij de belangrijke taak heeft van de gewichten en tijden te noteren op haar flip over.quote:Op woensdag 12 april 2023 13:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Kenzy heeft nog geen sportkleding aan, maar ze zal zoals gewoonlijk zelf wel weer niet meedoen
Nieuwe uitdagingen? Mannen en vrouwen apart.quote:Op woensdag 12 april 2023 13:39 schreef 5thencounter het volgende:
Wat moet dat voorstellen?
[ afbeelding ]
Ook ja. Ze is veel te chaotisch, snelheid eruit zou helpen maar ja, oud wijf wat niet meer bij wil leren en alles beter weet.quote:
Lijken niet echt op elkaar!quote:Op woensdag 12 april 2023 13:43 schreef ChocoFan het volgende:
Oh en imi in de kas, niet babs, voor diegene die het net vroeg.
quote:Op woensdag 12 april 2023 13:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ze krijgen pizza, Janet weer snauwen tegen Wendy
Het lijkt met de dag erger te worden....quote:Op woensdag 12 april 2023 13:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ze krijgen pizza, Janet weer snauwen tegen Wendy
Hopelijk gaat ze wel eerder dan juniquote:Op woensdag 12 april 2023 13:51 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
handig...... misschien is het wel haar laatste 'kunstje' voordat ze vertrekt
Misschien omdat ze het zo zwaar hadden afgelopen dagen met het eten en dan nu iets lekkers.quote:Op woensdag 12 april 2023 13:51 schreef Frummelie het volgende:
Ik snap niet dat dat eten zo uitgebreid moet zijn voor tussen de middag... dit is gewoon een avond hap.
quote:Op woensdag 12 april 2023 13:46 schreef ChocoFan het volgende:
Jasper had een briljant idee maar hij is het weer vergeten.
Zag het op die lijst staan inderdaad.quote:Op woensdag 12 april 2023 13:48 schreef ChocoFan het volgende:
Ok ok, ik geloof dat ze die kar van de BBQ en die ze vorige week met water hebben gevuld, nu aan het vullen zijn met gewichten en zooi. Die heeft inderdaad wieltjes en kunnen ze dan trekken met de belt van Kenzy.
Helemaal mee eens maar degene die een pot saus met de deksel los in de koelkast zet is ook een halve gare.quote:Op woensdag 12 april 2023 13:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En daardoor maakt ze fouten, knoeit ze en krijgt ze potten saus over haar heen.
De meeste managers en minions eten daar als ze kunnen volgens mij.quote:Op woensdag 12 april 2023 13:54 schreef schizolientje het volgende:
Waarom eten de dames apart?? In de salon
Dat zit nu eenmaal in haar systeem. Herken dat wel, kan zelf ook nooit eens iets rustigaan doen.quote:Op woensdag 12 april 2023 13:49 schreef Flow3r het volgende:
alles altijd zo gehaast bij janet
[ afbeelding ]
Mssn was ze het zelf, ze is nogal chaotischquote:Op woensdag 12 april 2023 13:54 schreef engine het volgende:
[..]
Helemaal mee eens maar degene die een pot saus met de deksel los in de koelkast zet is ook een halve gare.
Dat zou kunnenquote:Op woensdag 12 april 2023 13:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Mssn was ze het zelf, ze is nogal chaotisch
Omdat hij altijd alles via via wil weten, wil zeggen, nooit rechtstreeksquote:Op woensdag 12 april 2023 13:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Bern heeft aan Zoe gevraagd of Babet het geld wel; met de groep deelt. Waarom niet aan Babet zelf?
Dat vind ik dan ook wel weer triestquote:Op woensdag 12 april 2023 13:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Bern heeft aan Zoe gevraagd of Babet het geld wel; met de groep deelt. Waarom niet aan Babet zelf?
Absoluut, was ze dat niet zelf trouwens?quote:Op woensdag 12 april 2023 13:54 schreef engine het volgende:
[..]
Helemaal mee eens maar degene die een pot saus met de deksel los in de koelkast zet is ook een halve gare.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |