Okk "Dinge doen" gezelliiiquote:Op woensdag 12 april 2023 13:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Een schema.
Kan ze invullen hoeveel iedereen heeft gehaald met de dingen die ze zo moeten doen.
quote:
Een soort van sportdag?quote:Op woensdag 12 april 2023 13:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Een schema.
Kan ze invullen hoeveel iedereen heeft gehaald met de dingen die ze zo moeten doen.
Ima.quote:
Sterkste man/vrouw gedoe volgens mij.quote:Op woensdag 12 april 2023 13:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een soort van sportdag?
Ik ga even wat anders doen.
Zou me niets verbazen, ik heb het niet gehoord, zal vast wel ergens terug te vinden zijn later en ik mis de laatste dagen steeds de interessante dingen door op de verkeerde stream te zitten dan.quote:Op woensdag 12 april 2023 13:44 schreef xsaskiax het volgende:
Hoorden jullie ook wat er daarnet in kamer 2 gezegd werd.... Jeffrey had het er over dat 'wat hij voor zijn verjaardag had gekregen bijna op was'.... schijnbaar heeft hij shag gekregen voor zijn verjaardag(dus daarom had hij nog iets te roken de laatste dagen)
Ik heb het hier niet voorbij zien komen, vandaar
zou net zo goed alcohol kunnen zijnquote:Op woensdag 12 april 2023 13:44 schreef xsaskiax het volgende:
Hoorden jullie ook wat er daarnet in kamer 2 gezegd werd.... Jeffrey had het er over dat 'wat hij voor zijn verjaardag had gekregen bijna op was'.... schijnbaar heeft hij shag gekregen voor zijn verjaardag(dus daarom had hij nog iets te roken de laatste dagen)
Was wel gelijk een SreamLquote:
Nee, wel dat Miertje vaak "Achter" heeft gehoord dat ze "dingen moeten blijven doen" vlak voor de Mutequote:Op woensdag 12 april 2023 13:44 schreef xsaskiax het volgende:
Dat dacht ik toen ook, maar nu had hij het er over, vandaarquote:Op woensdag 12 april 2023 13:45 schreef Flow3r het volgende:
[..]
zou net zo goed alcohol kunnen zijn
Oh wacht, dat was een sigaartje toch ?
Klopt , want ze is de organisatorquote:Op woensdag 12 april 2023 13:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Kenzy heeft nog geen sportkleding aan, maar ze zal zoals gewoonlijk zelf wel weer niet meedoen
En daardoor maakt ze fouten, knoeit ze en krijgt ze potten saus over haar heen.quote:Op woensdag 12 april 2023 13:49 schreef Flow3r het volgende:
alles altijd zo gehaast bij janet
[ afbeelding ]
Met als resultaat dat het altijd 'smoezelig' en half-half gedaan wordtquote:Op woensdag 12 april 2023 13:49 schreef Flow3r het volgende:
alles altijd zo gehaast bij janet
[ afbeelding ]
Op de kleding van anderenquote:Op woensdag 12 april 2023 13:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En daardoor maakt ze fouten, knoeit ze en krijgt ze potten saus over haar heen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |