Bij de dames gaan moralme en kenzy er afquote:Op woensdag 12 april 2023 14:12 schreef ChocoFan het volgende:
7 onderdelen.
En met de kar trekken gaan mora en kenzy erop zitten en dan gaat het erom wie het snelst aan de overkant is, ik zie hier enige kans op verwondingen bij mensen.
Ze gaan op de kar zitten en niet op de andere deelnemers toch?quote:Op woensdag 12 april 2023 14:12 schreef ChocoFan het volgende:
7 onderdelen.
En met de kar trekken gaan mora en kenzy erop zitten en dan gaat het erom wie het snelst aan de overkant is, ik zie hier enige kans op verwondingen bij mensen.
of 'n karretje die de achillispees vern**ktquote:Op woensdag 12 april 2023 14:12 schreef ChocoFan het volgende:
7 onderdelen.
quote:Op woensdag 12 april 2023 14:13 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ze gaan op de kar zitten en niet op de andere deelnemers toch?
Panters zie ik nu en ja, het staat haar erg goed. Je hebt gelijk.quote:Op woensdag 12 april 2023 14:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Kijk er staat er nu 1, zeg het zelf maar nu.![]()
Er staan dieren op haar shirt, ik denk iig apen te herkennen erin.
Heel handig van 'achter', dan willen ze weer geld uitgeven, wordt de prijzenpot weer lagerquote:Op woensdag 12 april 2023 14:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Echt he, wat hebben ze nog meer geroepen afgelopen weken? Wel geinig om dat te zien verschijnen in dat boekje.
quote:Op woensdag 12 april 2023 14:15 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Panters zie ik nu en ja, het staat haar erg goed. Je hebt gelijk.
hahaha ik dacht dat het luipaarden waren, m'n bril eens poetsenquote:Op woensdag 12 april 2023 14:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Kijk er staat er nu 1, zeg het zelf maar nu.![]()
Er staan dieren op haar shirt, ik denk iig apen te herkennen erin.
Oei, daar zal JW niet blij mee zijn. O nee, dat maakt hem allemaal niet uit.quote:Op woensdag 12 april 2023 14:15 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Heel handig van 'achter', dan willen ze weer geld uitgeven, wordt de prijzenpot weer lager
De winnaar gaat nog flink genaaid worden.quote:Op woensdag 12 april 2023 14:15 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Heel handig van 'achter', dan willen ze weer geld uitgeven, wordt de prijzenpot weer lager
Ooh oké...thnxquote:Op woensdag 12 april 2023 14:17 schreef Silves het volgende:
[..]
Is door haar rug gegaan, toen ze op stip stond.
Moet jij niet aan de bril?quote:Op woensdag 12 april 2023 14:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
Ja panters herken ik nu ook wel en ik denk ook iedere keer een dromedaris te zien maar dan kijk ik beter en lijkt het weer een aap.![]()
Het staat haar wel maar is wel een verwarrend shirt voor mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |