Bij de dames gaan moralme en kenzy er afquote:Op woensdag 12 april 2023 14:12 schreef ChocoFan het volgende:
7 onderdelen.
En met de kar trekken gaan mora en kenzy erop zitten en dan gaat het erom wie het snelst aan de overkant is, ik zie hier enige kans op verwondingen bij mensen.
Ze gaan op de kar zitten en niet op de andere deelnemers toch?quote:Op woensdag 12 april 2023 14:12 schreef ChocoFan het volgende:
7 onderdelen.
En met de kar trekken gaan mora en kenzy erop zitten en dan gaat het erom wie het snelst aan de overkant is, ik zie hier enige kans op verwondingen bij mensen.
of 'n karretje die de achillispees vern**ktquote:Op woensdag 12 april 2023 14:12 schreef ChocoFan het volgende:
7 onderdelen.
quote:Op woensdag 12 april 2023 14:13 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ze gaan op de kar zitten en niet op de andere deelnemers toch?
Panters zie ik nu en ja, het staat haar erg goed. Je hebt gelijk.quote:Op woensdag 12 april 2023 14:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Kijk er staat er nu 1, zeg het zelf maar nu.![]()
Er staan dieren op haar shirt, ik denk iig apen te herkennen erin.
Heel handig van 'achter', dan willen ze weer geld uitgeven, wordt de prijzenpot weer lagerquote:Op woensdag 12 april 2023 14:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Echt he, wat hebben ze nog meer geroepen afgelopen weken? Wel geinig om dat te zien verschijnen in dat boekje.
quote:Op woensdag 12 april 2023 14:15 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Panters zie ik nu en ja, het staat haar erg goed. Je hebt gelijk.
hahaha ik dacht dat het luipaarden waren, m'n bril eens poetsenquote:Op woensdag 12 april 2023 14:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Kijk er staat er nu 1, zeg het zelf maar nu.![]()
Er staan dieren op haar shirt, ik denk iig apen te herkennen erin.
Oei, daar zal JW niet blij mee zijn. O nee, dat maakt hem allemaal niet uit.quote:Op woensdag 12 april 2023 14:15 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Heel handig van 'achter', dan willen ze weer geld uitgeven, wordt de prijzenpot weer lager
De winnaar gaat nog flink genaaid worden.quote:Op woensdag 12 april 2023 14:15 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Heel handig van 'achter', dan willen ze weer geld uitgeven, wordt de prijzenpot weer lager
Ooh oké...thnxquote:Op woensdag 12 april 2023 14:17 schreef Silves het volgende:
[..]
Is door haar rug gegaan, toen ze op stip stond.
Moet jij niet aan de bril?quote:Op woensdag 12 april 2023 14:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
Ja panters herken ik nu ook wel en ik denk ook iedere keer een dromedaris te zien maar dan kijk ik beter en lijkt het weer een aap.![]()
Het staat haar wel maar is wel een verwarrend shirt voor mij.
Thnxquote:Op woensdag 12 april 2023 14:18 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ze is vanmorgen door haar rug gegaan toen ze op de stip moest gaan staan
Jij óók al?quote:Op woensdag 12 april 2023 14:17 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
hahaha ik dacht dat het luipaarden waren, m'n bril eens poetsen
Heb ik al, ik word te oud. Heb er nog 1 nodig.quote:
Thnxquote:Op woensdag 12 april 2023 14:18 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ze is vanmorgen door haar rug gegaan toen ze op de stip moest gaan staan
Het wordt hoe langer hoe gekker, ik dacht olifanten...quote:
quote:Op woensdag 12 april 2023 14:22 schreef pingu66 het volgende:
Staan er niet gewoon luiaards op Kenzi's shirt?
En het hoogste woord ...vanavond zit ze weer naast Bern met een lege blik in haar ogenquote:Op woensdag 12 april 2023 14:24 schreef pingu66 het volgende:
Sasha loopt ook als een bootwerker behalve als ze naar bedje gebracht wordt door Bern. Met een warm kruikje
Is ze inmiddels al losgeweekt van Jappie of is het nog steeds zwaan kleeft aan?quote:Op woensdag 12 april 2023 14:24 schreef pingu66 het volgende:
Sasha loopt ook als een bootwerker behalve als ze naar bedje gebracht wordt door Bern. Met een warm kruikje
Dan is ze moe, hele dag bezig geweest, op tijd naar bed met Theetje en Kruikje, gemaakt door Bernquote:Op woensdag 12 april 2023 14:27 schreef humpty het volgende:
[..]
En het hoogste woord ...vanavond zit ze weer naast Bern met een lege blik in haar ogen
quote:Op woensdag 12 april 2023 14:27 schreef D. het volgende:
[..]
Jappie gaat er met alle prijzen vandoor?
Zou wél toepasselijk zijn, maar nee.quote:Op woensdag 12 april 2023 14:22 schreef pingu66 het volgende:
Staan er niet gewoon luiaards op Kenzi's shirt?
En zwaar gefrustreerd want ze bleek de zwakste in alles. Mag Bern weer alles aanhoren.quote:Op woensdag 12 april 2023 14:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dan is ze moe, hele dag bezig geweest, op tijd naar bed met Theetje en Kruikje, gemaakt door Bern
-knip- doe maar niet ieder zijn mening hequote:Op woensdag 12 april 2023 14:29 schreef Daana316 het volgende:
[..]
En zwaar gefrustreerd want ze bleek de zwakste in alles. Mag Bern weer alles aanhoren.
Helaas is dat het gedrag van Sasha. Ze heeft hem ook tegen Jappie gisteravond behoorlijk afgebrandquote:
maar het is nu (nog ) niet op de streams, dus een aannamequote:Op woensdag 12 april 2023 14:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Helaas is dat het gedrag van Sasha. Ze heeft hem ook tegen Jappie gisteravond behoorlijk afgebrand
Laatst in de keuken zet ze hem ook compleet voor schut.En hij pikt alles.quote:Op woensdag 12 april 2023 14:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Helaas is dat het gedrag van Sasha. Ze heeft hem ook tegen Jappie gisteravond behoorlijk afgebrand
Aannames worden hier de hele dag gedaan, ook door jou.quote:Op woensdag 12 april 2023 14:32 schreef Verida het volgende:
[..]
maar het is nu (nog ) niet op de streams, dus een aanname
waarom moet je daar mijn aannames bijhalen?quote:Op woensdag 12 april 2023 14:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Aannames worden hier de hele dag gedaan, ook door jou.
Helaas is het gedrag van Sasha redelijk voorspelbaar door de afgelopen maanden.
Hij zal zich nu wel helemáál het mannetje voelen ondanks dat Eunice al heeft aangegeven alleen een goede vriendschap te voelen.quote:Op woensdag 12 april 2023 14:42 schreef humpty het volgende:
Goed gedaan Eunice ...eerste keer dat ze het doet
Dat is wat Eunice haarzelf probeert wijs te makenquote:Op woensdag 12 april 2023 14:45 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hij zal zich nu wel helemáál het mannetje voelen ondanks dat Eunice al heeft aangegeven alleen een goede vriendschap te voelen.
Er zit progressie in ja..quote:Op woensdag 12 april 2023 14:45 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hij zal zich nu wel helemáál het mannetje voelen ondanks dat Eunice al heeft aangegeven alleen een goede vriendschap te voelen.
Denk je dat er méér is? Hij is in ieder geval een stuk vrolijker sinds Esther weg is, voelt zich vrijer lijkt het wel. Ondanks dat het hem allemaal niet uitmaakt.quote:Op woensdag 12 april 2023 14:46 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is wat Eunice haarzelf probeert wijs te maken
Dat denk ik wel ja. Dat Eunice wel degelijk gevoelens begint te krijgen maar dat eigenlijk niet wil (op camera, leeftijdsverschil..).quote:Op woensdag 12 april 2023 14:47 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Denk je dat er méér is? Hij is in ieder geval een stuk vrolijker sinds Esther weg is, voelt zich vrijer lijkt het wel. Ondanks dat het hem allemaal niet uitmaakt.
Hi had de vaart er mooi in.quote:
Voor binnen de loods. Buiten gingen ze verder kijken. Was in een uitzending.quote:Op woensdag 12 april 2023 14:45 schreef Chea49 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 april 2023 14:48 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Jeff neemt 'Moraima uitlaten' wel erg serieus![]()
Je kunt hierin zomaar gelijk hebben hoor.quote:Op woensdag 12 april 2023 14:51 schreef engine het volgende:
[..]
Dat denk ik wel ja. Dat Eunice wel degelijk gevoelens begint te krijgen maar dat eigenlijk niet wil (op camera, leeftijdsverschil..).
Beter van niet ook want voor JW is het meer een spelletje heb ik het idee.
Boel aannames maar zo zie ik het
Heel verstandig.quote:Op woensdag 12 april 2023 14:52 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Voor binnen de loods. Buiten gingen ze verder kijken. Was in een uitzending.
Denk dat je er niet ver naast zitquote:Op woensdag 12 april 2023 14:51 schreef engine het volgende:
[..]
Dat denk ik wel ja. Dat Eunice wel degelijk gevoelens begint te krijgen maar dat eigenlijk niet wil (op camera, leeftijdsverschil..).
Beter van niet ook want voor JW is het meer een spelletje heb ik het idee.
Boel aannames maar zo zie ik het
Er was nix. en 2 minuten later lag het te snotteren op de bankquote:Op woensdag 12 april 2023 14:54 schreef Flow3r het volgende:
[..]
alweer iemand geblesseerd met sporten ?
Vanmorgen door haar rug gegaanquote:Op woensdag 12 april 2023 14:54 schreef Flow3r het volgende:
[..]
alweer iemand geblesseerd met sporten ?
In haar rug geschoten vanmorgenquote:Op woensdag 12 april 2023 14:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Er was nix. en 2 minuten later lag het te snotteren op de bank![]()
[ afbeelding ]
Was even in zijn oor fluisteren dat hij moest sjoemelen met de tijd.quote:Op woensdag 12 april 2023 14:42 schreef 5thencounter het volgende:
Het was echt een kusje..
[ afbeelding ]
Neuhh... ik hoorde duidelijk een verse smakkertquote:Op woensdag 12 april 2023 14:59 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Was even in zijn oor fluisteren dat hij moest sjoemelen met de tijd.
Of je een kat in de kont kijktquote:Op woensdag 12 april 2023 15:02 schreef Frummelie het volgende:
Die ogen van Zoe zijn vanuit de verte net 2 zwarte gaten... beetje horrorachtig..brrr
Ikquote:Op woensdag 12 april 2023 15:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dacht Marciano, maar kon het niet zo snel zien
Marci met Isaac op z'n rug, regie heeft het gemist, dat wordt opnames van andere camera's bekijkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |