Denk dat je er niet ver naast zitquote:Op woensdag 12 april 2023 14:51 schreef engine het volgende:
[..]
Dat denk ik wel ja. Dat Eunice wel degelijk gevoelens begint te krijgen maar dat eigenlijk niet wil (op camera, leeftijdsverschil..).
Beter van niet ook want voor JW is het meer een spelletje heb ik het idee.
Boel aannames maar zo zie ik het
Er was nix. en 2 minuten later lag het te snotteren op de bankquote:Op woensdag 12 april 2023 14:54 schreef Flow3r het volgende:
[..]
alweer iemand geblesseerd met sporten ?
Vanmorgen door haar rug gegaanquote:Op woensdag 12 april 2023 14:54 schreef Flow3r het volgende:
[..]
alweer iemand geblesseerd met sporten ?
In haar rug geschoten vanmorgenquote:Op woensdag 12 april 2023 14:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Er was nix. en 2 minuten later lag het te snotteren op de bank![]()
[ afbeelding ]
Was even in zijn oor fluisteren dat hij moest sjoemelen met de tijd.quote:Op woensdag 12 april 2023 14:42 schreef 5thencounter het volgende:
Het was echt een kusje..
[ afbeelding ]
Neuhh... ik hoorde duidelijk een verse smakkertquote:Op woensdag 12 april 2023 14:59 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Was even in zijn oor fluisteren dat hij moest sjoemelen met de tijd.
Of je een kat in de kont kijktquote:Op woensdag 12 april 2023 15:02 schreef Frummelie het volgende:
Die ogen van Zoe zijn vanuit de verte net 2 zwarte gaten... beetje horrorachtig..brrr
Ikquote:Op woensdag 12 april 2023 15:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dacht Marciano, maar kon het niet zo snel zien
Marci met Isaac op z'n rug, regie heeft het gemist, dat wordt opnames van andere camera's bekijkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |