Zeker.quote:
eensquote:Op vrijdag 7 april 2023 23:29 schreef Pisces29 het volgende:
Kleine letters. Ga ik ook heel slecht op.
Zegt veel als dit jouw eerste associatie is.quote:
Hoeksche waard, lange rokken dus. Als je god niet op de knieën aanbid dan wordt je met een schuin oog aangekeken.quote:Op vrijdag 7 april 2023 23:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zeker.
Welk dialect kunnen we bij jou noteren?
GodGodquote:Op vrijdag 7 april 2023 23:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoeksche waard, lange rokken dus. Als je god niet op de knieën aanbid dan wordt je met een schuin oog aangekeken.
@GGMMquote:Op vrijdag 7 april 2023 23:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoeksche waard, lange rokken dus. Als je god niet op de knieën aanbid dan wordt je met een schuin oog aangekeken.
Goed, heb nog eens FM voor hem gekochtquote:Op vrijdag 7 april 2023 23:29 schreef Scrummie het volgende:
Hoe is het met jouw relatie dan Typisch?
regio rijnmond geluid met wat ander spul er doorheen vat het wel samenquote:Op vrijdag 7 april 2023 23:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zeker.
Welk dialect kunnen we bij jou noteren?
Laat mij met rust. sorry hoor dat ik alles met mijn telefoon doe en niks naleesquote:
Sorry maat. Gewoon nog steeds boos dat je Benediction niet meer op wil rapen.quote:Op vrijdag 7 april 2023 23:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laat mij met rust. sorry hoor dat ik alles met mijn telefoon doe en niks nalees
Bij dezen post ik nooit meer op fok
bijna een jaar overquote:Op vrijdag 7 april 2023 23:29 schreef Scrummie het volgende:
Hoe is het met jouw relatie dan Typisch?
XVI?quote:Op vrijdag 7 april 2023 23:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sorry maat. Gewoon nog steeds boos dat je Benediction niet meer op wil rapen.
dat accent is niet zo sterkquote:Op vrijdag 7 april 2023 23:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 april 2023 23:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goed, heb nog eens FM voor hem gekocht
Fijn!quote:Op zaterdag 8 april 2023 09:12 schreef onlogisch het volgende:
Vandaag spelen we een inhaalwedstrijd tegen de koploper. 3 gespeeld 9 punten.
Ik hou jullie op de hoogte.
@:lange_lans
@:maxi-mus
@:Caland
Oké Angela de Jong.quote:Op vrijdag 7 april 2023 23:33 schreef aTypisch het volgende:
[..]
regio rijnmond geluid met wat ander spul er doorheen vat het wel samen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yea, she's on crack.
HALLO!quote:
quote:Op zaterdag 8 april 2023 10:42 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Oké Angela de Jong.wieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fixedquote:Op zaterdag 8 april 2023 12:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eindelijk weer een mod zonder beperking
Ah net te laatquote:
Okquote:Op zaterdag 8 april 2023 13:45 schreef Speedfight het volgende:
Ik kom even tussendoor stiekem mijn ego opkrikken.
Woordle 658 4/6
⬜⬜🟨⬜⬜
🟩⬜🟨🟨🟩
🟩⬜🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 454 4/6
⬜🟩⬜⬜🟨⬜
⬜🟩🟨⬜🟨🟨
🟩🟩🟩🟨⬜⬜
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Leuk dat je je oude UI weer hebtquote:Op zaterdag 8 april 2023 13:45 schreef Speedfight het volgende:
Ik kom even tussendoor stiekem mijn ego opkrikken.
Woordle 658 4/6
⬜⬜🟨⬜⬜
🟩⬜🟨🟨🟩
🟩⬜🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 454 4/6
⬜🟩⬜⬜🟨⬜
⬜🟩🟨⬜🟨🟨
🟩🟩🟩🟨⬜⬜
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Thanks! Hij werd door menig mens gemist. Ik vind jouw UI die je nu hebt t minst sexy van de 3quote:
Maar ik heb er vier.quote:Op zaterdag 8 april 2023 13:47 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Thanks! Hij werd door menig mens gemist. Ik vind jouw UI die je nu hebt t minst sexy van de 3
Vier??? Deze, de man die knipoogt, de voetballer die opzij kijkt en..?quote:
Deze.quote:Op zaterdag 8 april 2023 13:48 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Vier??? Deze, de man die knipoogt, de voetballer die opzij kijkt en..?
Ohja! Hahahaquote:
Zou even controleren of je lenzen nog wel werkenquote:Op zaterdag 8 april 2023 13:50 schreef Speedfight het volgende:
Ik dacht lange tijd dat de 3 anderen dan de roze fietser dezelfde persoon waren
@-river- hij doet t weer.quote:
Omdat hij al mod was.quote:Op zaterdag 8 april 2023 14:14 schreef Paul het volgende:
[..]
Waarom misgun jij de ontgroening hee van Rwoud hee
quote:Op zaterdag 8 april 2023 14:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zie hier een vijfjarige in discussie gaan met een FA...
Nope.quote:Op zaterdag 8 april 2023 14:21 schreef BaksteenMongool het volgende:
Is er geen topic voor 'the old firm' Celtic- Rangers?
Ahh oke, ik vroeg mij al af of dat dan daar gedaan werd maar wilde niet off-topic gaan daar.quote:Op zaterdag 8 april 2023 14:23 schreef Sked het volgende:
[..]
Nope.
Het Schotse voetbal wordt meestal besproken in het Premier League-topic.
Het Schotse voetbal is op FOK! dusdanig klein dat dit al een tijdje de beste oplossing lijkt.quote:Op zaterdag 8 april 2023 14:24 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Ahh oke, ik vroeg mij al af of dat dan daar gedaan werd maar wilde niet off-topic gaan daar.
Ja ik verwacht ook eigenlijk niet dat er enige interesse is buiten de wedstrijden tussen Celtic en Rangersquote:Op zaterdag 8 april 2023 14:27 schreef Sked het volgende:
[..]
Het Schotse voetbal is op FOK! dusdanig klein dat dit al een tijdje de beste oplossing lijkt.
Ik zou geen speler van een Hearts of Aberdeen kunnen opnoemen.quote:Op zaterdag 8 april 2023 14:28 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Ja ik verwacht ook eigenlijk niet dat er enige interesse is buiten de wedstrijden tussen Celtic en Rangers
Dat zou je nog meevallenquote:Op zaterdag 8 april 2023 14:30 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik zou geen speler van een Hearts of Aberdeen kunnen opnoemen.
Oh ja, Gorter. Toen ik dat las begreep ik er echt niets van waarom hij daar nou heen wilde.quote:Op zaterdag 8 april 2023 14:32 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Dat zou je nog meevallen
Aberdeen heeft twee Nederlandse keepers in de selectie, Jay Gorter (huur Ajax) en Kelle Roos die nog wel eens heel kort bij Oranje genoemd is.
Omdat hij in Nederland aardig door het ijs zakte.quote:Op zaterdag 8 april 2023 14:33 schreef Sked het volgende:
[..]
Oh ja, Gorter. Toen ik dat las begreep ik er echt niets van waarom hij daar nou heen wilde.
Daarom, dan kan je toch veel meer van jezelf laten zien. Ik geloof niet dat je in Schotland op de kaart komt te staan tenzij je uitblinkt bij Rangers of Celtic, zoals Van Dijk destijds.quote:Op zaterdag 8 april 2023 14:35 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Omdat hij in Nederland aardig door het ijs zakte.
Maar hij had nog wel naar een lage middenmotor in Nederland gekund zoals een Vitesse momenteel.
Nee dat denk ik ook niet inderdaad, maar wel lekker rustig hahaquote:Op zaterdag 8 april 2023 14:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Daarom, dan kan je toch veel meer van jezelf laten zien. Ik geloof niet dat je in Schotland op de kaart komt te staan tenzij je uitblinkt bij Rangers of Celtic, zoals Van Dijk destijds.
Als er verloren wordt ligt het aan de spelers. Als je wint ligt het aan de trainer.quote:Op zaterdag 8 april 2023 13:01 schreef onlogisch het volgende:
Ik kan na vandaag wel inpakken
5-2 verloren.
Onlo jr. 1 assist, 0 goals.
Volgende week wel een kelderkraker.
@:Caland
@:maxi-mus
@:Lange_lans
Ze houden xG bij tijdens jeugdwedstrijden?quote:Op zaterdag 8 april 2023 15:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Als er verloren wordt ligt het aan de spelers. Als je wint ligt het aan de trainer.
4-1 gewonnen. xG van 22,3 voor. Matig afwerken had ons bijna genekt.
Misschien kun je @onlogisch wat tips geven, die kan hij goed gebruiken!quote:Op zaterdag 8 april 2023 15:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Als er verloren wordt ligt het aan de spelers. Als je wint ligt het aan de trainer.
Goede tijd wel voor zo'n klein tussendoortje.quote:Op zaterdag 8 april 2023 15:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien kun je @:onlogisch wat tips geven, die kan hij goed gebruiken!
Hier alvast mijn tip, ga naar de sportschool en eet daarna een kippenpoot en een loempia.
[ twitter ]
Hoe vaak ben jij in de sportschool geweest?quote:Op zaterdag 8 april 2023 15:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hier alvast mijn tip, ga naar de sportschool en eet daarna een kippenpoot en een loempia.
[ twitter ]
Als Aad het doet, dan moet het wel zo zijn, ik denk dat ik dit ook maar eens ga proberen.quote:Op zaterdag 8 april 2023 15:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goede tijd wel voor zo'n klein tussendoortje.
Ik ben geen voetbaltrainer, dit is op mij niet van toepassing.quote:Op zaterdag 8 april 2023 15:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hoe vaak ben jij in de sportschool geweest?
Wat is dit voor een rare reactie op @AFCNiels zijn post?quote:Op zaterdag 8 april 2023 15:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hoe vaak ben jij in de sportschool geweest?
Ik wil user AFCNiels graag beter leren kennen.quote:Op zaterdag 8 april 2023 15:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat is dit voor een rare reactie op @:afcniels zijn post?
Ik ben nog nooit in een sportschool geweest overigens.
quote:
@KingRoland , @onlogisch vraagt tips voor effectiever biddenquote:Op zaterdag 25 maart 2023 21:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Laten we met zijn alle bidden dat hij niet terugkomt!
Volgende week weer regen en wolken tochquote:Op zaterdag 8 april 2023 15:57 schreef AFCNiels het volgende:
Het was hier trouwens de hele dag zonnig, tot nu dus, het lijkt wel alsof het alweer kutweer wordt.
Zover kijk ik niet vooruit.quote:Op zaterdag 8 april 2023 16:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Volgende week weer regen en wolken toch
Ik kijk voornamelijk achteruit en gezien ik gisteren 13 uur achter elkaar ben natgeregend... Fantastisch weer!quote:
Het is geen feest dit voorjaar, ik vind het ook nog steeds ijskoud.quote:Op zaterdag 8 april 2023 16:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kijk voornamelijk achteruit en gezien ik gisteren 13 uur achter elkaar ben natgeregend... Fantastisch weer!
Ik had vandaag een zomerjas aanquote:Op zaterdag 8 april 2023 16:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het is geen feest dit voorjaar, ik vind het ook nog steeds ijskoud.
Vind het prima eigenlijk.quote:Op zaterdag 8 april 2023 16:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het is geen feest dit voorjaar, ik vind het ook nog steeds ijskoud.
Precies mijn instelling.quote:
Misschien stam je af van Eskimo's, die zijn die ijzige kou gewend.quote:
Ik ben normaal een behoorlijke koukleumquote:Op zaterdag 8 april 2023 16:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien stam je af van Eskimo's, die zijn die ijzige kou gewend.
Verschil in provincie is ook wel enorm.quote:Op zaterdag 8 april 2023 16:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien stam je af van Eskimo's, die zijn die ijzige kou gewend.
@Caland en ik wonen op fietsafstand inderdaad.quote:Op zaterdag 8 april 2023 16:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Verschil in provincie is ook wel enorm.
De helft van hier woont voor m’n gevoel half in België of tegen Duitsland aan.
Heel apart.quote:Op zaterdag 8 april 2023 16:40 schreef Sked het volgende:
[..]
@:Caland en ik wonen op fietsafstand inderdaad.
Ik kende mensen die naar Duitsland op de fiets gingen voor zaken als sigaretten en persoonlijke verzorging.quote:
Daar hoef je je niet voor te schamen.quote:Op zaterdag 8 april 2023 16:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik kende mensen die naar Duitsland op de fiets gingen voor zaken als sigaretten en persoonlijke verzorging.
Ik schaam me ook niet. Ik ben veel te lui daarvoor.quote:Op zaterdag 8 april 2023 16:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daar hoef je je niet voor te schamen.![]()
Leuk buitenlandse supermarkten. Zou ik ook doen. Altijd net andere smaken.
Moet je eens voor de lol de post lezen van de gemiddelde user van de sc. Denk dat het voor bepaalde users niet eens nut heeft om te gaan bidden.quote:Op zaterdag 8 april 2023 16:18 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
[..]
@:KingRoland , @:onlogisch vraagt tips voor effectiever bidden
Elk nieuw moment is een kans tot bezinningquote:Op zaterdag 8 april 2023 16:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Moet je eens voor de lol de post lezen van de gemiddelde user van de sc. Denk dat het voor bepaalde users niet eens nut heeft om te gaan bidden
Dan heb je mijn fiets nog niet gezien.quote:Op zaterdag 8 april 2023 16:40 schreef Sked het volgende:
[..]
@:Caland en ik wonen op fietsafstand inderdaad.
Ik weet niet waar jij exact woont, inderdaad.quote:Op zaterdag 8 april 2023 16:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan heb je mijn fiets nog niet gezien.
Ik heb graag dat je mij specifiek als uitzondering in je post noemt.quote:Op zaterdag 8 april 2023 16:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Moet je eens voor de lol de post lezen van de gemiddelde user van de sc. Denk dat het voor bepaalde users niet eens nut heeft om te gaan bidden
Spijtigquote:Op zaterdag 8 april 2023 16:55 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij exact woont, inderdaad.
Dat spreekt voor zich maar ik zal het erbij zettenquote:Op zaterdag 8 april 2023 16:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb graag dat je mij specifiek als uitzondering in je post noemt.
[..]
Spijtig
Ik vond bullet train verrassend leuk op Netflix gisteren.quote:Op zaterdag 8 april 2023 16:56 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dat spreekt voor zich maar ik zal het erbij zetten
Jij gaat met je bus naar de Duitse buren voor een grote stash korting.quote:Op zaterdag 8 april 2023 16:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan heb je mijn fiets nog niet gezien.
Review?quote:Op zaterdag 8 april 2023 16:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vond bullet train verrassend leuk op Netflix gisteren.
Ik ben niet met geld bezig joh. Als je vrij minimalistisch leeft houd je altijd wat over.quote:Op zaterdag 8 april 2023 16:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij gaat met je bus naar de Duitse buren voor een grote stash korting.
Slaat nergens op maar af en toe grappig in zijn doelloosheid en verder goed gedoseerde actie en Brad Pitt is een prima acteur.quote:
Beidequote:Op zaterdag 8 april 2023 16:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Verschil in provincie is ook wel enorm.
De helft van hier woont voor m’n gevoel half in België of tegen Duitsland aan.
Gister met zonder jas naar buiten gegaan, genot.quote:
Wat is het nouquote:Op zaterdag 8 april 2023 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gister met zonder jas naar buiten gegaan, genot.
Vrijheid is zonder jas naar buiten.quote:Op zaterdag 8 april 2023 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gister met zonder jas naar buiten gegaan, genot.
Naast een volgetankte Mercedes dan welquote:Op zaterdag 8 april 2023 17:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vrijheid is zonder jas naar buiten.
Dat voelt ook nooit verkeerd, nee.quote:Op zaterdag 8 april 2023 17:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Naast een volgetankte Mercedes dan wel
mousseline van argentijnse garnalen, kabeljauw met morillesausquote:Op zaterdag 8 april 2023 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Jij woont toch niet meer in hulst, of heb je daar nog een buitenverblijf?quote:
Loempiaatje was al op zeker?quote:Op zaterdag 8 april 2023 15:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[ twitter ]
quote:Op zaterdag 8 april 2023 17:03 schreef Sked het volgende:
[..]
Woon jij op twee plekken tegelijk? Rijke tatta
Woon al bijna 10 jaar niet meer in Hulst, maar is gewoon humor dat ik bij beide grenzen woon/heb gewoondquote:Op zaterdag 8 april 2023 17:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jij woont toch niet meer in hulst, of heb je daar nog een buitenverblijf?
Humor om te lachen.quote:Op zaterdag 8 april 2023 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
Woon al bijna 10 jaar niet meer in Hulst, maar is gewoon humor dat ik bij beide grenzen woon/heb gewoond
Het overkomt je gewoon.quote:Op zaterdag 8 april 2023 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
Woon al bijna 10 jaar niet meer in Hulst, maar is gewoon humor dat ik bij beide grenzen woon/heb gewoond
Couscousquote:Op zaterdag 8 april 2023 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De leef, je zoekt de grenzen wel op hè.quote:Op zaterdag 8 april 2023 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
Zo weer lekker een peukie.quote:Op zaterdag 8 april 2023 17:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
De leef, je zoekt de grenzen wel op hè.
Vorig jaar heeft hij nog een keer gluten gegeten, Drizzt leeft echt op het randje.quote:Op zaterdag 8 april 2023 17:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
De leef, je zoekt de grenzen wel op hè.
Ik neem een broodje kroket! (met mosterd natuurlijk)quote:Op zaterdag 8 april 2023 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Daar hebben zijn spelers ook altijd last van.quote:Op zaterdag 8 april 2023 18:41 schreef Pisces29 het volgende:
Ik kan Gertjan Verbeek echt slecht verstaan.
Het leven is één groot hoorcollege.quote:Op zaterdag 8 april 2023 16:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben niet met geld bezig joh. Als je vrij minimalistisch leeft houd je altijd wat over.
Morgen een nieuwe levensles.
Er ging zeker geen lampje bij ze brandenquote:Op zaterdag 8 april 2023 19:02 schreef KingRoland het volgende:
Lol Philips wat is dat bedrijf naar de tering geholpen. Welke idioot had daar überhaupt besloten om het product waar ze wereldwijd bekend zijn geworden af te stoten en de focus te zetten richting gezondheidstechnologie?
@:wereldgozer die Frans van Houten zag ik paar jaar geleden ook regelmatige bij presentaties aan de erasmus uni en de uva, die heeft het bedrijf ook naar de tering geholpen na het vullen van zijn zakken en is meteen verdwenen
lekker, eindelijk een keer wat anders dan die ander troep die bepaalde users hier eten.quote:Op zaterdag 8 april 2023 17:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik neem een broodje kroket! (met mosterd natuurlijk)
Eet smakelijk!quote:
Had een verjaardag, daar ging de bbq aanquote:Op zaterdag 8 april 2023 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Logisch.quote:Op zaterdag 8 april 2023 15:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
@Pisces29 wat vind jij hier nou van?quote:Op zaterdag 8 april 2023 20:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Maar hij is wel moddertjevet makker
Ik noteer en kijk verder naar AZ.quote:
Die gaan dit wel winnen.quote:
Schaken > voetbalquote:Op zaterdag 8 april 2023 20:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Is het wat of kan ik mijn schaakpotje in alle rust afmaken?
quote:
We laten hem verder schaken ja.quote:
Klinkt als Disney+quote:Op zaterdag 8 april 2023 20:20 schreef AFCNiels het volgende:
Je kunt op dit moment trouwens ook The Bronzed Adonis bewonderen.
Wat is je huidige ELO?quote:Op zaterdag 8 april 2023 20:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik kon beter schaken dan voetballen als kind
Lekker gegeten?quote:Op zaterdag 8 april 2023 20:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Had een verjaardag, daar ging de bbq aan
GM-achtige proportiesquote:Op zaterdag 8 april 2023 20:28 schreef Sked het volgende:
[..]
ik schaak al jaren niet meer, maar ik zat wel rond de 2000.
Ik heb aardig wat trofeetjes in de kast bij mijn vader staan.quote:Op zaterdag 8 april 2023 20:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
GM-achtige proporties
@:Knutdeijsbeer en ik zijn jaloers.
Speel je online?quote:Op zaterdag 8 april 2023 20:30 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik heb aardig wat trofeetjes in de kast bij mijn vader staan.
Toen het uitgaan begon.quote:Op zaterdag 8 april 2023 20:34 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Je hebt blijkbaar beter tijdverdrijf gevonden
Oh dit is de scquote:
Prima analysequote:Op zaterdag 8 april 2023 20:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh dit is de sc
Ik kan ook weinig hahaha
Tofu, rijst, tomaat, sperzieboontjes.quote:Op zaterdag 8 april 2023 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Even regelen @yvonnequote:Op zaterdag 8 april 2023 21:56 schreef KingRoland het volgende:
ik wil vertrouwenspersoon op FOK! worden
Jip.quote:Op zaterdag 8 april 2023 15:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Ze houden xG bij tijdens jeugdwedstrijden?
Goeiemorgenquote:Op zondag 9 april 2023 07:37 schreef vrijgevochten het volgende:
Woordle6 455 3/6
⬜🟩🟨⬜🟨⬜
🟩🟩⬜🟩🟩⬜
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Hallo zeg
Fijne paasdagen!
Met welke aap voel jij je het meest verwant?quote:
Lekker. Vandaag moet ik weer gezond doen dus het wordt krbquote:Op zondag 9 april 2023 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pizza #viesdik
Kip.quote:Op zondag 9 april 2023 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nasi a la Cocoquote:Op zondag 9 april 2023 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Als hij echt blij was om haar te zien had hij die kus wel aangenomen.quote:Op zondag 9 april 2023 18:12 schreef AFCNiels het volgende:
@:Drizzt_Dourden jij herkent dit ook wel denk ik?
[ twitter ]
Absoluut, Odin wil altijd kusjes hebben en Freyja gaat gewoonm voor me zitten en laat haar koppie dan hangen zodat ik mijn neus in haar nekje kan duwenquote:Op zondag 9 april 2023 18:12 schreef AFCNiels het volgende:
[ twitter ]
Schijt jij ook weleens op iemand die je lief vindt?quote:Op zondag 9 april 2023 18:12 schreef AFCNiels het volgende:
[ twitter ]
quote:
Hey onlo, twijfel jij ook nog steeds aan de titel?quote:
quote:Op zondag 9 april 2023 22:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hey onlo, twijfel jij ook nog steeds aan de titel?
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Ik denk het ook, het is ook wel terecht dit seizoen.quote:
Een blije Els maakt mijn dag goedquote:Op zondag 9 april 2023 18:12 schreef AFCNiels het volgende:
[ twitter ]
Els heeft een topdag!quote:Op zondag 9 april 2023 22:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een blije Els maakt mijn dag goed
Vind het maar een vermoeiende hype rond die man en hij mist ook veelte veel grote kansen.quote:Op zondag 9 april 2023 22:50 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb een topic voor Santigod aangemaakt. Ik zou het leuk vinden als jullie hier zouden posten.
VBL / Het grote Santiago Giminez topic
Die link heb ik gemist.quote:Op zondag 9 april 2023 22:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zag net ook die YouTube link van haar, wat is dat slecht
Oh deze zeker:quote:
Gepost.quote:Op zondag 9 april 2023 22:50 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb een topic voor Santigod aangemaakt. Ik zou het leuk vinden als jullie hier zouden posten.
quote:Op zondag 9 april 2023 22:50 schreef onlogisch het volgende:
Het topic is nu al een groot succes!quote:
Ik heb het alweer goedgemaakt met een inhoudelijke post!quote:Op zondag 9 april 2023 23:31 schreef onlogisch het volgende:
Laten we het ontopic houden @:AFCNiels
Jeetje wat bezorg je me een hoop werk op deze manier
Dank je wel vriend!quote:Op zondag 9 april 2023 23:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb het alweer goedgemaakt met een inhoudelijke post!
die onlogisch tochquote:Op zondag 9 april 2023 23:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@:onlogisch die de naam van Gimenez verkeerd spelt als ‘Giminez’ en vervolgens alle posts uit het topic waarin hij wordt gecorrigeerd verwijdert
Ongelooflijk he. En dat in het seizoen waarin Feyenoord al 3500 keer heeft gescoord. Waarvan 900 van Giminez.quote:
Wereldsgozerrr, biertjes adten, vies vingertje halen daarna nog een potje huighockey. We doen het snel een keertje overr, lullo.quote:
Jongste heeft potentie en een natuurlijke uitstraling, lijkt een beetje op mijn grote vriendin @Aberkullie ookquote:
Pardon?quote:Op maandag 10 april 2023 09:57 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Jongste heeft potentie en een natuurlijke uitstraling, lijkt een beetje op mijn grote vriendin @:aberkullie ook
Niet alleen spelt hij de naam verkeerd. Er bestond ook al een ander topicquote:Op zondag 9 april 2023 23:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@:onlogisch die de naam van Gimenez verkeerd spelt als ‘Giminez’ en vervolgens alle posts uit het topic waarin hij wordt gecorrigeerd verwijdert
De mindere periodes van het hoofdtrainerschap beginnen toch aan het oppervlak te komen. Gaat het goed verder?quote:Op maandag 10 april 2023 10:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niet alleen spelt hij de naam verkeerd. Er bestond ook al een ander topic
die onlogisch toch![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Woensdag een ingelast trainersoverleg. Dat i.c.m. de witte zakdoekjes doet mij het ergste vermoedenquote:Op maandag 10 april 2023 10:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De mindere periodes van het hoofdtrainerschap beginnen toch aan het oppervlak te komen. Gaat het goed verder?
Het bestuur heeft zojuist zijn vertrouwen uitgesproken in @onlogischquote:Op maandag 10 april 2023 10:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De mindere periodes van het hoofdtrainerschap beginnen toch aan het oppervlak te komen. Gaat het goed verder?
GEBRUIK JE PIEMEL SCRUP, JE HEBT 'EM NIET VOOR NIKSquote:Op maandag 10 april 2023 11:21 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Hier ook een persoon die wordt gedemoniseerd
[ afbeelding ]
@:lange_lans
ZAL IK DOEN GEIL BEFBEKJE VAN MEquote:Op maandag 10 april 2023 14:09 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
GEBRUIK JE PIEMEL SCRUP, JE HEBT 'EM NIET VOOR NIKS
Hopelijk ga je snel weer.quote:Op maandag 10 april 2023 15:09 schreef tong80 het volgende:
[ afbeelding ]
Vakantie weer achter de rug.
Ach, dat je fan bent van een derderangs voetballer zegt alles.quote:Op maandag 10 april 2023 15:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hopelijk ga je snel weer.
Dank je. Even teruglezen. Briljant reageren en dode topics activeren.quote:
Als je je maar gedraagtquote:Op maandag 10 april 2023 15:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dank je. Even teruglezen. Briljant reageren en dode topics activeren.
U voor jou.quote:
'geen' ?quote:Op maandag 10 april 2023 15:24 schreef Sked het volgende:
[..]
Als je zo begint volgende keer abonnement voor jou
Ik verwacht geen ironie terug. Al helemaal niet verkeerd gespeld.quote:Op maandag 10 april 2023 15:29 schreef Sked het volgende:
[..]
Nee hoor, maar dan moet je het wel terug kunnen verwachten
Misschien moet je je verwachtingen bijstellen van wat je van anderen kan verwachten.quote:Op maandag 10 april 2023 15:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik verwacht geen ironie terug. Al helemaal niet verkeerd gespeld.
Ja ik leg de verwachtingen te hoog.quote:Op maandag 10 april 2023 15:33 schreef Sked het volgende:
[..]
Misschien moet je je verwachtingen bijstellen van wat je van anderen kan verwachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |