Jip.quote:Op zaterdag 8 april 2023 15:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Ze houden xG bij tijdens jeugdwedstrijden?
Goeiemorgenquote:Op zondag 9 april 2023 07:37 schreef vrijgevochten het volgende:
Woordle6 455 3/6
⬜🟩🟨⬜🟨⬜
🟩🟩⬜🟩🟩⬜
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Hallo zeg
Fijne paasdagen!
Met welke aap voel jij je het meest verwant?quote:
Lekker. Vandaag moet ik weer gezond doen dus het wordt krbquote:Op zondag 9 april 2023 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pizza #viesdik
Kip.quote:Op zondag 9 april 2023 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nasi a la Cocoquote:Op zondag 9 april 2023 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Als hij echt blij was om haar te zien had hij die kus wel aangenomen.quote:Op zondag 9 april 2023 18:12 schreef AFCNiels het volgende:
@:Drizzt_Dourden jij herkent dit ook wel denk ik?
[ twitter ]
Absoluut, Odin wil altijd kusjes hebben en Freyja gaat gewoonm voor me zitten en laat haar koppie dan hangen zodat ik mijn neus in haar nekje kan duwenquote:Op zondag 9 april 2023 18:12 schreef AFCNiels het volgende:
[ twitter ]
Schijt jij ook weleens op iemand die je lief vindt?quote:Op zondag 9 april 2023 18:12 schreef AFCNiels het volgende:
[ twitter ]
quote:
Hey onlo, twijfel jij ook nog steeds aan de titel?quote:
quote:Op zondag 9 april 2023 22:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hey onlo, twijfel jij ook nog steeds aan de titel?
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Ik denk het ook, het is ook wel terecht dit seizoen.quote:
Een blije Els maakt mijn dag goedquote:Op zondag 9 april 2023 18:12 schreef AFCNiels het volgende:
[ twitter ]
Els heeft een topdag!quote:Op zondag 9 april 2023 22:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een blije Els maakt mijn dag goed
Vind het maar een vermoeiende hype rond die man en hij mist ook veelte veel grote kansen.quote:Op zondag 9 april 2023 22:50 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb een topic voor Santigod aangemaakt. Ik zou het leuk vinden als jullie hier zouden posten.
VBL / Het grote Santiago Giminez topic
Die link heb ik gemist.quote:Op zondag 9 april 2023 22:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zag net ook die YouTube link van haar, wat is dat slecht
Oh deze zeker:quote:
Gepost.quote:Op zondag 9 april 2023 22:50 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb een topic voor Santigod aangemaakt. Ik zou het leuk vinden als jullie hier zouden posten.
quote:Op zondag 9 april 2023 22:50 schreef onlogisch het volgende:
Het topic is nu al een groot succes!quote:
Ik heb het alweer goedgemaakt met een inhoudelijke post!quote:Op zondag 9 april 2023 23:31 schreef onlogisch het volgende:
Laten we het ontopic houden @:AFCNiels
Jeetje wat bezorg je me een hoop werk op deze manier
Dank je wel vriend!quote:Op zondag 9 april 2023 23:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb het alweer goedgemaakt met een inhoudelijke post!
die onlogisch tochquote:Op zondag 9 april 2023 23:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@:onlogisch die de naam van Gimenez verkeerd spelt als ‘Giminez’ en vervolgens alle posts uit het topic waarin hij wordt gecorrigeerd verwijdert
Ongelooflijk he. En dat in het seizoen waarin Feyenoord al 3500 keer heeft gescoord. Waarvan 900 van Giminez.quote:
Wereldsgozerrr, biertjes adten, vies vingertje halen daarna nog een potje huighockey. We doen het snel een keertje overr, lullo.quote:
Jongste heeft potentie en een natuurlijke uitstraling, lijkt een beetje op mijn grote vriendin @Aberkullie ookquote:
Pardon?quote:Op maandag 10 april 2023 09:57 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Jongste heeft potentie en een natuurlijke uitstraling, lijkt een beetje op mijn grote vriendin @:aberkullie ook
Niet alleen spelt hij de naam verkeerd. Er bestond ook al een ander topicquote:Op zondag 9 april 2023 23:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@:onlogisch die de naam van Gimenez verkeerd spelt als ‘Giminez’ en vervolgens alle posts uit het topic waarin hij wordt gecorrigeerd verwijdert
De mindere periodes van het hoofdtrainerschap beginnen toch aan het oppervlak te komen. Gaat het goed verder?quote:Op maandag 10 april 2023 10:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niet alleen spelt hij de naam verkeerd. Er bestond ook al een ander topic
die onlogisch toch![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Woensdag een ingelast trainersoverleg. Dat i.c.m. de witte zakdoekjes doet mij het ergste vermoedenquote:Op maandag 10 april 2023 10:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De mindere periodes van het hoofdtrainerschap beginnen toch aan het oppervlak te komen. Gaat het goed verder?
Het bestuur heeft zojuist zijn vertrouwen uitgesproken in @onlogischquote:Op maandag 10 april 2023 10:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De mindere periodes van het hoofdtrainerschap beginnen toch aan het oppervlak te komen. Gaat het goed verder?
GEBRUIK JE PIEMEL SCRUP, JE HEBT 'EM NIET VOOR NIKSquote:Op maandag 10 april 2023 11:21 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Hier ook een persoon die wordt gedemoniseerd
[ afbeelding ]
@:lange_lans
ZAL IK DOEN GEIL BEFBEKJE VAN MEquote:Op maandag 10 april 2023 14:09 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
GEBRUIK JE PIEMEL SCRUP, JE HEBT 'EM NIET VOOR NIKS
Hopelijk ga je snel weer.quote:Op maandag 10 april 2023 15:09 schreef tong80 het volgende:
[ afbeelding ]
Vakantie weer achter de rug.
Ach, dat je fan bent van een derderangs voetballer zegt alles.quote:Op maandag 10 april 2023 15:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hopelijk ga je snel weer.
Dank je. Even teruglezen. Briljant reageren en dode topics activeren.quote:
Als je je maar gedraagtquote:Op maandag 10 april 2023 15:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dank je. Even teruglezen. Briljant reageren en dode topics activeren.
U voor jou.quote:
'geen' ?quote:Op maandag 10 april 2023 15:24 schreef Sked het volgende:
[..]
Als je zo begint volgende keer abonnement voor jou
Ik verwacht geen ironie terug. Al helemaal niet verkeerd gespeld.quote:Op maandag 10 april 2023 15:29 schreef Sked het volgende:
[..]
Nee hoor, maar dan moet je het wel terug kunnen verwachten
Misschien moet je je verwachtingen bijstellen van wat je van anderen kan verwachten.quote:Op maandag 10 april 2023 15:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik verwacht geen ironie terug. Al helemaal niet verkeerd gespeld.
Ja ik leg de verwachtingen te hoog.quote:Op maandag 10 april 2023 15:33 schreef Sked het volgende:
[..]
Misschien moet je je verwachtingen bijstellen van wat je van anderen kan verwachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |