Ongelooflijk he. En dat in het seizoen waarin Feyenoord al 3500 keer heeft gescoord. Waarvan 900 van Giminez.quote:
Wereldsgozerrr, biertjes adten, vies vingertje halen daarna nog een potje huighockey. We doen het snel een keertje overr, lullo.quote:
Jongste heeft potentie en een natuurlijke uitstraling, lijkt een beetje op mijn grote vriendin @Aberkullie ookquote:
Pardon?quote:Op maandag 10 april 2023 09:57 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Jongste heeft potentie en een natuurlijke uitstraling, lijkt een beetje op mijn grote vriendin @:aberkullie ook
Niet alleen spelt hij de naam verkeerd. Er bestond ook al een ander topicquote:Op zondag 9 april 2023 23:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@:onlogisch die de naam van Gimenez verkeerd spelt als ‘Giminez’ en vervolgens alle posts uit het topic waarin hij wordt gecorrigeerd verwijdert
De mindere periodes van het hoofdtrainerschap beginnen toch aan het oppervlak te komen. Gaat het goed verder?quote:Op maandag 10 april 2023 10:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niet alleen spelt hij de naam verkeerd. Er bestond ook al een ander topic
die onlogisch toch![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Woensdag een ingelast trainersoverleg. Dat i.c.m. de witte zakdoekjes doet mij het ergste vermoedenquote:Op maandag 10 april 2023 10:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De mindere periodes van het hoofdtrainerschap beginnen toch aan het oppervlak te komen. Gaat het goed verder?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |