Het bestuur heeft zojuist zijn vertrouwen uitgesproken in @onlogischquote:Op maandag 10 april 2023 10:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De mindere periodes van het hoofdtrainerschap beginnen toch aan het oppervlak te komen. Gaat het goed verder?
GEBRUIK JE PIEMEL SCRUP, JE HEBT 'EM NIET VOOR NIKSquote:Op maandag 10 april 2023 11:21 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Hier ook een persoon die wordt gedemoniseerd
[ afbeelding ]
@:lange_lans
ZAL IK DOEN GEIL BEFBEKJE VAN MEquote:Op maandag 10 april 2023 14:09 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
GEBRUIK JE PIEMEL SCRUP, JE HEBT 'EM NIET VOOR NIKS
Hopelijk ga je snel weer.quote:Op maandag 10 april 2023 15:09 schreef tong80 het volgende:
[ afbeelding ]
Vakantie weer achter de rug.
Ach, dat je fan bent van een derderangs voetballer zegt alles.quote:Op maandag 10 april 2023 15:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hopelijk ga je snel weer.
Dank je. Even teruglezen. Briljant reageren en dode topics activeren.quote:
Als je je maar gedraagtquote:Op maandag 10 april 2023 15:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dank je. Even teruglezen. Briljant reageren en dode topics activeren.
U voor jou.quote:
'geen' ?quote:Op maandag 10 april 2023 15:24 schreef Sked het volgende:
[..]
Als je zo begint volgende keer abonnement voor jou
Ik verwacht geen ironie terug. Al helemaal niet verkeerd gespeld.quote:Op maandag 10 april 2023 15:29 schreef Sked het volgende:
[..]
Nee hoor, maar dan moet je het wel terug kunnen verwachten
Misschien moet je je verwachtingen bijstellen van wat je van anderen kan verwachten.quote:Op maandag 10 april 2023 15:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik verwacht geen ironie terug. Al helemaal niet verkeerd gespeld.
Ja ik leg de verwachtingen te hoog.quote:Op maandag 10 april 2023 15:33 schreef Sked het volgende:
[..]
Misschien moet je je verwachtingen bijstellen van wat je van anderen kan verwachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |