Zeker.quote:
eensquote:Op vrijdag 7 april 2023 23:29 schreef Pisces29 het volgende:
Kleine letters. Ga ik ook heel slecht op.
Zegt veel als dit jouw eerste associatie is.quote:
Hoeksche waard, lange rokken dus. Als je god niet op de knieën aanbid dan wordt je met een schuin oog aangekeken.quote:Op vrijdag 7 april 2023 23:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zeker.
Welk dialect kunnen we bij jou noteren?
GodGodquote:Op vrijdag 7 april 2023 23:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoeksche waard, lange rokken dus. Als je god niet op de knieën aanbid dan wordt je met een schuin oog aangekeken.
@GGMMquote:Op vrijdag 7 april 2023 23:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoeksche waard, lange rokken dus. Als je god niet op de knieën aanbid dan wordt je met een schuin oog aangekeken.
Goed, heb nog eens FM voor hem gekochtquote:Op vrijdag 7 april 2023 23:29 schreef Scrummie het volgende:
Hoe is het met jouw relatie dan Typisch?
regio rijnmond geluid met wat ander spul er doorheen vat het wel samenquote:Op vrijdag 7 april 2023 23:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zeker.
Welk dialect kunnen we bij jou noteren?
Laat mij met rust. sorry hoor dat ik alles met mijn telefoon doe en niks naleesquote:
Sorry maat. Gewoon nog steeds boos dat je Benediction niet meer op wil rapen.quote:Op vrijdag 7 april 2023 23:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laat mij met rust. sorry hoor dat ik alles met mijn telefoon doe en niks nalees
Bij dezen post ik nooit meer op fok
bijna een jaar overquote:Op vrijdag 7 april 2023 23:29 schreef Scrummie het volgende:
Hoe is het met jouw relatie dan Typisch?
XVI?quote:Op vrijdag 7 april 2023 23:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sorry maat. Gewoon nog steeds boos dat je Benediction niet meer op wil rapen.
dat accent is niet zo sterkquote:Op vrijdag 7 april 2023 23:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 april 2023 23:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goed, heb nog eens FM voor hem gekocht
Fijn!quote:Op zaterdag 8 april 2023 09:12 schreef onlogisch het volgende:
Vandaag spelen we een inhaalwedstrijd tegen de koploper. 3 gespeeld 9 punten.
Ik hou jullie op de hoogte.
@:lange_lans
@:maxi-mus
@:Caland
Oké Angela de Jong.quote:Op vrijdag 7 april 2023 23:33 schreef aTypisch het volgende:
[..]
regio rijnmond geluid met wat ander spul er doorheen vat het wel samen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yea, she's on crack.
HALLO!quote:
quote:Op zaterdag 8 april 2023 10:42 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Oké Angela de Jong.wieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fixedquote:Op zaterdag 8 april 2023 12:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eindelijk weer een mod zonder beperking
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |