abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 10 april 2023 @ 22:46:46 #201
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_208732332
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2023 22:41 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Klopt, ik vind het alleen dat iedereen er zo hijgerig mee omgaat. 95% van het volk vind het leuk om alles dat met het ESF af te zeiken, lacherig over te doen. Normaal hoor je nooit wat over zo'n optreden als het goed gaat, maar nu staat iedereen vooraan om hun kop eraf te hakken.

En als het echt blijkt dat het keer op keer nu live niet goed gaat zijn, dan vind ik dat AVROTROS een flater heeft geslagen door deze mensen te selecteren, maar laat Dion en Mia dan met rust. Die kunnen blijkbaar dan niet beter....
Het past wel echt in de huidige samenleving om maar op iedereen te schieten online en het naar beneden trappen. En dat zijn niet enkel tieners. Ook genoeg oudere mensen die helemaal los gaan online.
  maandag 10 april 2023 @ 22:48:21 #202
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_208732337
quote:
1s.gif Op maandag 10 april 2023 22:44 schreef Greys het volgende:

[..]
Eens, maar dan mogen we toch ook in de spiegel kijken? Oké wij zeiken uiteraard niet alles rondom het esf af, integendeel, maar toch ook wel het optreden van zaterdag. :P En dat wás ook gewoon niet best.

Maar snap wel beetje wat je bedoelt hoor. Zapte net langs Johan D. die Duncan compleet door het slijk trok en zei dat JOLENE uit Zweden toch gaat winnen. Tot drie keer toe. :')
Johan D. zei eerder volgens mij dat enkel bluegrass, jazz en country muziek is toch? De rest was allemaal kut. Die staat zooo compleet buiten het huidige muzikale landschap.
pi_208732363
quote:

[..]
Klopt, ik vind het alleen dat iedereen er zo hijgerig mee omgaat. 95% van het volk vind het leuk om alles dat met het ESF af te zeiken, lacherig over te doen. Normaal hoor je nooit wat over zo'n optreden als het goed gaat, maar nu staat iedereen vooraan om hun kop eraf te hakken.

En als het echt blijkt dat het keer op keer nu live niet goed gaat zijn, dan vind ik dat AVROTROS een flater heeft geslagen door deze mensen te selecteren, maar laat Dion en Mia dan met rust. Die kunnen blijkbaar dan niet beter....
Ik denk dat ze kritiek op de commissie/AVROTROS niet echt meer gedurfd hebben omdat we net hebben gewonnen en S10 ook geliefd was (dus ook wel terecht), maar als we ons dit jaar niet kwalificeren zal dat ook wel weer beginnen. Je hoorde het nu al meer toen het weer een rustig/gevoelig nummer was.

Want inderdaad, de ‘schuld’ ligt dan meer bij hen.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 10 april 2023 @ 22:51:50 #204
163650 Greys
pi_208732367
quote:
Ook voor AvroTros is het grotendeels een gok. Duncan had op het ESF ook knettervals kunnen gaan zingen door een zenuwinzinking. Hoe kan je zoiets voorspellen? Had S10 ook kunnen overkomen dat ze daar zo de bibbers had gekregen dat het door de druk en zenuwen mis ging. AvroTros kan moeilijk elk jaar alleen nog maar heel ervaren artiesten sturen toch.
En die zullen dit jaar oa op Duncan z'n oordeel zijn afgegaan als het om M&D ging.

Het is niet makkelijk, denk ik.

Ik vind wel dat M&D zelf wat steekjes lieten vallen de laatste tijd qua socials en likeability kweken enzo. Mag best gezegd. Daar gaan hun koppen er niet mee af. En we jubelden des te harder toen ze dan wél naar Spanje gingen. Alleen hadden ze daar even die persavond vrijdag mee moeten pakken. :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 10 april 2023 @ 22:52:50 #205
163650 Greys
pi_208732374
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2023 22:46 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Ik vind ons hier op het forum als vaste volgers iets meer recht van spreken hebben dan allerlei fluttekutprogramma's die het ESF alleen aandacht geven als er om te lachen valt. En die hebben ook een iets breder bereik om karaktermoord te kunnen plegen...
Dat is waar. :Y
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 10 april 2023 @ 22:54:07 #206
163650 Greys
pi_208732385
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2023 22:48 schreef Momo het volgende:

[..]
Johan D. zei eerder volgens mij dat enkel bluegrass, jazz en country muziek is toch? De rest was allemaal kut. Die staat zooo compleet buiten het huidige muzikale landschap.
Ja die zeikt altijd het ESF af maar nú was het ineens 'toch een belangrijk iets om je land op de kaart te zetten'. Net hoe de wind waait bij hem denk ik. :') :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_208732387
quote:
14s.gif Op maandag 10 april 2023 22:51 schreef Greys het volgende:

[..]
Ook voor AvroTros is het grotendeels een gok. Duncan had op het ESF ook knettervals kunnen gaan zingen door een zenuwinzinking. Hoe kan je zoiets voorspellen? Had S10 ook kunnen overkomen dat ze daar zo de bibbers had gekregen dat het door de druk en zenuwen mis ging. AvroTros kan moeilijk elk jaar alleen nog maar heel ervaren artiesten sturen toch.
En die zullen dit jaar oa op Duncan z'n oordeel zijn afgegaan als het om M&D ging.

Ik vind wel dat M&D zelf wat steekjes lieten vallen de laatste tijd qua socials en likeability kweken enzo. Mag best gezegd. Daar gaan hun koppen er niet mee af. En we jubelden des te harder toen ze dan wél naar Spanje gingen. Alleen hadden ze daar even die persavond vrijdag mee moeten pakken. :D
Dat het op het moment supreme ineens fout kan gaan valt bijna niet te voorspellen. Ik bedoel meer dat als D&M nu in de komende weken een erg matig zingend duo blijken te zijn had je dat wel kunnen weten lijkt me. Dan zullen ze die keren voor een selectiexcommissie ook niet altijd even zuiver hebben geklonken
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 10 april 2023 @ 22:55:07 #208
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_208732397
quote:
14s.gif Op maandag 10 april 2023 22:51 schreef Greys het volgende:

[..]

Vraag mij af wie over de socials gaat eigenlijk, ligt dat bij M&D zelf of hebben ze daar mensen voor/protocol van AVROTROS die ze moeten volgen? Wie besloot dat ze niet naar die persavond gingen terwijl ze de dag daarvoor al geland waren in Madrid ?
pi_208732421
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2023 22:37 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Het was echt een nonverbale "het zijn gewoon twee amateurs die niet kunnen zingen"... En ja ik vond het ook niet best, ze missen uitstraling en charisma maar het zijn ook twee hele jonge mensen en ik ben er ook bang voor dat het allemaal iets te hoog gegrepen is, maar het kunnen ook gewoon echt de oortjes zijn geweest. En Waylon weet hoe dat werkt maar kiest er bewust voor om het in het midden te laten...
Nou ja, hele jonge mensen... Dion is bijna 30, Mia is 27 of zoiets. Eigenlijk wel bijzonder dat ze zo onervaren zijn.
  Moderator maandag 10 april 2023 @ 23:03:22 #210
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_208732463
Overigens, O'G3NE, Douwe, S10 en Jeangu waren ook nog niet enorm groot als artiesten, maar hadden toch een slag podiumervaring meer. Dat lijkt me toch een groot voordeel.

Duncan miste dat wat meer, maar die had een mega ervaren Mentor met Ilse. Dat hebben Mia en Dion nu niet, wellicht een gemis.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 10 april 2023 @ 23:05:05 #211
163650 Greys
pi_208732470
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2023 22:54 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Dat het op het moment supreme ineens fout kan gaan valt bijna niet te voorspellen. Ik bedoel meer dat als D&M nu in de komende weken een erg matig zingend duo blijken te zijn had je dat wel kunnen weten lijkt me. Dan zullen ze die keren voor een selectiexcommissie ook niet altijd even zuiver hebben geklonken
True. Daarom denk ik zelf dat ze het echt best kunnen, maar dat het voor een handjevol commissieleden toch weer anders is dan voor een zaal vol. Duncan werkt al langer met ze, dus kan me haast niet voorstellen dat hij geen goed beeld bij hun zangmogelijkheden had. Maar om ze zó weinig live vlieguren samen te laten maken voor zoiets groots is wel echt een beetje een drama, dat hadden ze de afgelopen tijd al veel vaker live kunnen doen bij radiostations enzo. Zeker met vrij onervaren artiesten is dat best verstandig om te doen. Geen idee aan wie dat ligt dat nu een maand voor het ESF pas de allereerste keer live voor publiek was.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator maandag 10 april 2023 @ 23:05:15 #212
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_208732471
En dat neem ik de commissie/avrotros dan wel kwalijk, overigens. Als ze die podium- en mediaervaring missen, zorg dan dat ze dat nog extra opdoen!
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_208732487
quote:
1s.gif Op maandag 10 april 2023 23:05 schreef ijs_beer het volgende:
En dat neem ik de commissie/avrotros dan wel kwalijk, overigens. Als ze die podium- en mediaervaring missen, zorg dan dat ze dat nog extra opdoen!
Ergens wel eens, maar als je ziet wat de reacties zijn op het moment dat het even niet lekker klinkt kan ik ook best begrijpen dat je ze daarvoor wil beschermen. Beetje kip en ei-verhaal.
pi_208732497
quote:
1s.gif Op maandag 10 april 2023 23:05 schreef ijs_beer het volgende:
In hoeverre bemoeit de commissie/avrotros ermee? Ik denk dat het vooral bij hunzelf ligt.
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
pi_208732513
quote:
Nee helemaal niet, het is echt vals zeg
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 10 april 2023 @ 23:11:53 #216
163650 Greys
pi_208732520
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2023 23:07 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Ergens wel eens, maar als je ziet wat de reacties zijn op het moment dat het even niet lekker klinkt kan ik ook best begrijpen dat je ze daarvoor wil beschermen. Beetje kip en ei-verhaal.
Had het dan bij de radiostations gedaan bv, waar het geluid goed is. Je zult toch echt IETS moeten doen met zulke onervaren mensen om ze hun nummer al flink wat keren live te laten doen voor het ESF om er wat meer vertrouwen in te krijgen voor ze. Anders ga je kapot op het ESF met 200 miljoen live kijkers en een arena vol. Dan maar reacties, je zult toch ergens een risico moeten nemen en dan liever niet pas op het ESF. :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_208732523
quote:
2s.gif Op maandag 10 april 2023 23:08 schreef hole1988 het volgende:

[..]
In hoeverre bemoeit de commissie/avrotros ermee? Ik denk dat het vooral bij hunzelf ligt.
Dat denk ik niet want Mia wist laatst ook niet waarom ze pas in Amsterdam voor het eerst het nummer live zouden doen.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 10 april 2023 @ 23:14:52 #218
163650 Greys
pi_208732544
quote:
1s.gif Op maandag 10 april 2023 23:12 schreef Em31 het volgende:

[..]
Dat denk ik niet want Mia wist laatst ook niet waarom ze pas in Amsterdam voor het eerst het nummer live zouden doen.
Ik vond dat ook wel vaag. Had hun mentor Duncan dat niet vlot moeten trekken dan bv? Hij gaat tenslotte ook mee naar Liverpool. De commissie heeft andere eerdere deelnemers bv ook nooit tegengehouden om het lied bij radiostations enzo te doen toch? Of heb ik daar nou een heel verkeerd beeld van in m'n ietwat slechte geheugen? M&D gingen wel langs de radiostations maar alleen om te praten en niet om te zingen. Snap het niet.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 10 april 2023 @ 23:15:58 #219
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_208732553
Kansloos.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_208732570
quote:
1s.gif Op maandag 10 april 2023 23:14 schreef Greys het volgende:

[..]
Ik vond dat ook wel vaag. Had hun mentor Duncan dat niet vlot moeten trekken dan bv? Hij gaat tenslotte ook mee naar Liverpool. De commissie heeft andere eerdere deelnemers bv ook nooit tegengehouden om het lied bij radiostations enzo te doen toch? Of heb ik daar nou een heel verkeerd beeld van in m'n ietwat slechte geheugen? M&D gingen wel langs de radiostations maar alleen om te praten en niet om te zingen. Snap het niet.
Duncan is natuurlijk zelf ook geen meester van PR en het creëren van momentum :)
  Moderator maandag 10 april 2023 @ 23:19:32 #221
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_208732573
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2023 23:10 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Nee helemaal niet, het is echt vals zeg
Neh. 3 stukjes zaten ze er een beetje naast. Dat kan zeker beter, maar geen reden tot paniek!
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG en OWS
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_208732579
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2023 23:15 schreef PzKpfw het volgende:
Kansloos.
Wel vereerd dit je in dit topic ideeën voor je signature opdoet!
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
pi_208732586
quote:

[..]
Ik snap er eerlijk gezegd ook niet zoveel meer van. _O- Elke keer gebeurt er wel weer iets vreemds.
pi_208732590
Waylon vliegt nu trouwens ook wel behoorlijk uit de bocht bij Beau... karma is een bitch :7
pi_208732604
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2023 22:57 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Nou ja, hele jonge mensen... Dion is bijna 30, Mia is 27 of zoiets. Eigenlijk wel bijzonder dat ze zo onervaren zijn.
Precies wat ik ook dacht. Onervaren wil niet zeggen dat ze jong zijn.

Ik weet dat ik nu misschien tegen het zere been ga schoppen maar wat is er gebeurd met « Duncan weet wat hij doet » en « Duncan is een perfectionist dus het zal wel goed komen »?
« We » vragen ons af wat de rol van AvroTros is maar wat is Duncan’s aandeel in dit verhaal eigenlijk? Heeft hij louter het lied co-geschreven of heeft hij ook adviezen gegeven mbt tot sociale media en persconferenties? Hij was iig de eerste om rond Mia en Dion te fladderen tijdens een promotiefilmpje.
En zijn Mia en Dion niet zelf verantwoordelijk? Leuk dat je op Instagram laat weten dat je blij bent met je glutenvrij ontbijt in je hotel maar kom nou toch… :{w
Ik weet niet meer wat ik moet denken eerlijk gezegd maar hopelijk laten ze zaterdag zien dat ze het wél kunnen ^O^ w/
pi_208732605
quote:

[..]
Mocht je bij EIC Cornald tegenkomen. Ik zou zeggen stel eens een paar vragen.
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 10 april 2023 @ 23:26:48 #227
163650 Greys
pi_208732609
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2023 23:19 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Duncan is natuurlijk zelf ook geen meester van PR en het creëren van momentum :)
Hij is dit keer de Ilse, gaat mee naar Liverpool, is officieel in 'het team' en hij zal toch als mentor best snappen dat het goed is voor z'n protegés (ik weet nooit hoe je dit schrijft) om samen live vlieguren te maken voor zoiets groots. Dan hoef je weinig van PR of momentum te weten om zoiets in te kunnen schatten dat dat goed voor ze is. Lijkt mij. :@ Maar hij kent ze beter dan wij dus wellicht is er een enorm goede reden. En hopelijk komt alles nog goed. Maar het is denk ik niet heel gek dat we er allemaal toch wat minder vertrouwen in hebben dan de afgelopen best wat jaren.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 10 april 2023 @ 23:27:25 #228
163650 Greys
pi_208732613
quote:
2s.gif Op maandag 10 april 2023 23:25 schreef hole1988 het volgende:

[..]
Mocht je bij EIC Cornald tegenkomen. Ik zou zeggen stel eens een paar vragen.
Dat heb ik hier toch al een paar keer gezegd dat we dat zeker gaan proberen? :) Hij is lang niet altijd in de interviewruimte hoor, hij is dan vaak ook achter de schermen bezig en met de repetities in de zaal als presentator van het concert een paar uur later etc. Maar als het lukt dan zeker.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 10 april 2023 @ 23:35:38 #229
478909 molloot200
alles muziek.
pi_208732651
Andere pre-parties dan alleen Nederland zal er voor volgend jaar alleen niet meer in zitten denk ik zo :+
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 10 april 2023 @ 23:52:16 #230
163650 Greys
pi_208732732
Ja nee da's wel klaar nu.
Nou ja we hebben er erg van geneauteh, die ene keer in twintig jaar. Zullen we maar zeggen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_208733759
Ik heb even dit topic niet kunnen openen de afgelopen dagen :+ ik vind het zo sneu voor ze. Het was echt niet goed. Had zo graag gewild dat ze hier goed uitkwamen. Negativiteit omringt ze al vanaf het begin en dat is zo jammer. Ze lijken het alleen niet te kunnen keren.
En nu staat er voor EIC nog meer spanning op. Ze kunnen echt goed live zingen en oefenen al maanden, ik begrijp het niet…
  dinsdag 11 april 2023 @ 08:52:25 #232
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_208733886
Huh. We zijn 2 plekkies gestegen naar 14 :o
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  dinsdag 11 april 2023 @ 08:59:04 #233
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_208733923
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2023 22:30 schreef TheVulture het volgende:
Kijk het was niet best, ze lijken wat te missen maar ik vind dat smalende en hijgerige gedoe in alle media echt weer typisch voor het riool dat de clickbait en social-mediamaatschappij is geworden...
Ik dacht dat Aran verder wel realistisch was over het optreden, niet ‘hijgerig’ ofzo. En Daphne Bunskoek zei nog dat het goed zou komen.
Voor de rest eens hoor.
Om Johan Derksen kan ik alleen maar lachen. Dat is een gevalletje WG gooit er een muntje in (roept Songfestival) en hij gaat los.
Hij vindt de Clarks geweldig. Die kunnen geen van allen zingen |:)
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_208733924
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2023 08:29 schreef Mlita het volgende:
Ik heb even dit topic niet kunnen openen de afgelopen dagen :+ ik vind het zo sneu voor ze. Het was echt niet goed. Had zo graag gewild dat ze hier goed uitkwamen. Negativiteit omringt ze al vanaf het begin en dat is zo jammer. Ze lijken het alleen niet te kunnen keren.
En nu staat er voor EIC nog meer spanning op. Ze kunnen echt goed live zingen en oefenen al maanden, ik begrijp het niet…
Frankrijk klonk ook behoorlijk beroerd en die stond gisteren op tv gewoon prachtig te zingen. Even afwachten of het echt zo vreselijk is allemaal, want de combinatie van spanning, techniek, etc. kan het ook net even wat erger gemaakt hebben.
pi_208733986
twitter

We zijn dit zeker niet de enigen :+
pi_208734006
Ik snap wel dat artiesten niet mee willen doen. Het is een enorme kans dit platform maar kan ook heel veel breken..
pi_208734673
Ik gun het ze wel dat het zaterdag gewoon goed gaat en dat ze echt de tijd van hun leven hebben bij EIC. w/ w/
pi_208734679
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2023 09:15 schreef Mlita het volgende:
Ik snap wel dat artiesten niet mee willen doen. Het is een enorme kans dit platform maar kan ook heel veel breken..
Zonder hun ESF-deelname hadden we waarschijnlijk nooit van Mia en Dion gehoord, dus wat dat betreft is er weinig af te breken natuurlijk.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Moderator dinsdag 11 april 2023 @ 10:57:16 #239
pi_208734745
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 april 2023 08:59 schreef GeorgeM het volgende:

[..]
Ik dacht dat Aran verder wel realistisch was over het optreden, niet ‘hijgerig’ ofzo. En Daphne Bunskoek zei nog dat het goed zou komen.
Voor de rest eens hoor.
Om Johan Derksen kan ik alleen maar lachen. Dat is een gevalletje WG gooit er een muntje in (roept Songfestival) en hij gaat los.
En hij draagt Davina aan. Al kan die wel erg goed schreeuwen.
Moderator DIG en OWS
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_208734818
We staan gewoon voor lul.
  ESF Reporter dinsdag 11 april 2023 @ 11:09:10 #241
87554 Cee
Welluk?
pi_208734820
Je stelt je gewoon aan.
pi_208734829
Wellicht.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 11 april 2023 @ 11:12:53 #243
163650 Greys
pi_208734848
Het is nu dus extra fijn dat de hele eerste week repetities in Liverpool besloten is. Kunnen ze even goed acclimatiseren en een flink aantal keer dat lied doen.

En zaterdag gaat het vast al wel beter.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 11 april 2023 @ 11:57:23 #244
478909 molloot200
alles muziek.
pi_208735332
Ik geloof gewoon echt niet dat zij niet zouden kunnen zingen. Dan brandt AVROTROS namelijk flink hun vingers (ESF blijft toch een kijkcijferkanon wat ze moeten koesteren in deze tijd van streaming). Dan snap ik ook niet waarom Duncan, de perfectionist, zijn naam eraan wil vasthangen.

Het zal vast meevallen uiteindelijk. Ja, dit ging niet lekker maar ik kan niet geloven dat zij niet kunnen zingen.
pi_208735530
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2023 11:57 schreef molloot200 het volgende:
Ik geloof gewoon echt niet dat zij niet zouden kunnen zingen. Dan brandt AVROTROS namelijk flink hun vingers (ESF blijft toch een kijkcijferkanon wat ze moeten koesteren in deze tijd van streaming). Dan snap ik ook niet waarom Duncan, de perfectionist, zijn naam eraan wil vasthangen.

Het zal vast meevallen uiteindelijk. Ja, dit ging niet lekker maar ik kan niet geloven dat zij niet kunnen zingen.
Iedereen kan zingen, zeker op een zwaar geautotunede opname als de studioversie van Burning Daylight. Maar live zingen voor een publiek met alle zenuwen en chaos die daarbij komen is echt iets anders. En daarbij komt nog dat dit nummer echt 100% draait om de vocals die echt zuiver moeten zijn, als je het een beetje vals zingt klinkt het gelijk voor geen meter. Dus ze maken het zichzelf niet makkelijk. Die uitvoering in Madrid was wel echt dramatisch, dat zullen ze wel beter kunnen.
pi_208735843
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2023 10:57 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
En hij draagt Davina aan. Al kan die wel erg goed schreeuwen.
Davina was erg goed in de interval act van Rotterdam destijds. Die was live helemaal prima.
pi_208735891
Nooit gedacht dat we dit zouden gaan zien met een halve finale met maar 15 landen :P (voordat we het nummer kenden dan :+).
  Moderator dinsdag 11 april 2023 @ 12:56:09 #248
pi_208735913
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2023 12:50 schreef Dutchguy het volgende:

[..]
Davina was erg goed in de interval act van Rotterdam destijds. Die was live helemaal prima.
Dat bedoel ik ook. Ze kan technisch zeker zingen.

Mijn smaak is het alleen niet. Maakt ook niet uit, als ze een goed nummer heeft dan zal ik het zeker aanmoedigen.
Moderator DIG en OWS
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_208736040
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 april 2023 08:59 schreef GeorgeM het volgende:

[..]
Voor de rest eens hoor.
Johan Derksen vindt dat zijn mening de waarheid is. Daarom gaat het ook al jarenlang mis bij hem. Ik kan hem dus niet serieus nemen.
pi_208736408
https://www.radioviainter(...)-nu-namens-nederland
Stefania wil weer naar het Songfestival, maar nu voor Nederland.
Interessant ;). Even luisteren nu.
Ben hier voor het songfestivalforum.
pi_208736448
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 april 2023 13:43 schreef Zigsky het volgende:
Is wel het beluisteren waard, vond dat ze wel wat zinnigs te zeggen had over de verschillen over de aanpak van Griekenland en Nederland.
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
  dinsdag 11 april 2023 @ 13:48:57 #252
478909 molloot200
alles muziek.
pi_208736459
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2023 12:14 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Iedereen kan zingen, zeker op een zwaar geautotunede opname als de studioversie van Burning Daylight. Maar live zingen voor een publiek met alle zenuwen en chaos die daarbij komen is echt iets anders. En daarbij komt nog dat dit nummer echt 100% draait om de vocals die echt zuiver moeten zijn, als je het een beetje vals zingt klinkt het gelijk voor geen meter. Dus ze maken het zichzelf niet makkelijk. Die uitvoering in Madrid was wel echt dramatisch, dat zullen ze wel beter kunnen.
Ja, tuurlijk op een studioversie is het altijd anders. Maar de commissie zal echt eerst wel checken of ze live ook kunnen zingen. En dan zijn zenuwen altijd nog iets waar je geen rekening mee kan houden. Want wat als S10 dat had gekregen in Turijn vlak voor de eerste semi? Dan was er ook geen redden aan en dan hadden we ook gewoon niet gekwalificeerd. Dat kan je op voorhand niet zeggen. Zo’n S10 had ook nog nooit aan een competitie meegedaan, dus of je dan zenuwachtig bent of niet kan AVROTROS nog niks over zeggen.

That’s it :)
  dinsdag 11 april 2023 @ 13:49:43 #253
478909 molloot200
alles muziek.
pi_208736469
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 april 2023 12:53 schreef Em31 het volgende:
Nooit gedacht dat we dit zouden gaan zien met een halve finale met maar 15 landen :P (voordat we het nummer kenden dan :+).
[ afbeelding ]
Ik vind het nog terecht ook en hoop dat het een mooie les voor AVROTROS is :@
pi_208736634
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2023 12:14 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
En daarbij komt nog dat dit nummer echt 100% draait om de vocals die echt zuiver moeten zijn, als je het een beetje vals zingt klinkt het gelijk voor geen meter.
Ja dit idd. Het maakt of breekt het nummer meteen. Dus hoop echt dat ze het nog op orde krijgen
pi_208736667
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2023 12:50 schreef Dutchguy het volgende:

[..]
Zingen kan ze wel, al is dat schreeuwerige niet helemaal mijn ding. Maar ook voor haar geldt, kom maar met een goed liedje. Daar schort het bij haar vaak wel aan, maar Heartbeat is bijvoorbeeld een goed liedje, waarin ze ook niet zo hoeft te schreeuwen.
  dinsdag 11 april 2023 @ 14:13:38 #256
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_208736746
Jaap Reesema is nog beschikbaar.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_208736913
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2023 13:48 schreef molloot200 het volgende:

[..]
Ja, tuurlijk op een studioversie is het altijd anders. Maar de commissie zal echt eerst wel checken of ze live ook kunnen zingen. En dan zijn zenuwen altijd nog iets waar je geen rekening mee kan houden. Want wat als S10 dat had gekregen in Turijn vlak voor de eerste semi? Dan was er ook geen redden aan en dan hadden we ook gewoon niet gekwalificeerd. Dat kan je op voorhand niet zeggen. Zo’n S10 had ook nog nooit aan een competitie meegedaan, dus of je dan zenuwachtig bent of niet kan AVROTROS nog niks over zeggen.

That’s it :)
Volgens mij was S10 ook ontzettend zenuwachtig. Heel veel artiesten zijn dat, dat is toch ook normaal? Veel schijten 7 kleuren voordat ze op moeten. Maar dan moet je dus een manier vinden om daarmee om te gaan, door het vaak te doen.
pi_208737314
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2023 14:13 schreef Koffieplanter het volgende:
Jaap Reesema is nog beschikbaar.
Met Armin van Buuren zeker? :+
  dinsdag 11 april 2023 @ 15:25:13 #259
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_208737532
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 april 2023 13:43 schreef Zigsky het volgende:
kan ze dit jaar niet gaan en het nummer solo zingen?
liedje staat vast - maar artiesten mogen toch nog vervangen worden?
zeg maar wat nadat ik net op de radio WEER die opname van Spanje hoorde - denk RADIO-NL: doe dit nou niet
Gelukkig wel de studio-versie er gelijk achteraan

Fingers crossed op revanche komend weekend in Amsterdam
... en huiver mee
pi_208737854
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2023 15:25 schreef Giggio het volgende:

[..]
kan ze dit jaar niet gaan en het nummer solo zingen?
Helaas blijft Blanka de 'zangeres' }:|
pi_208738007
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2023 15:59 schreef NailQueen het volgende:

[..]
Helaas blijft Blanka de 'zangeres' }:|
Bejba.
pi_208738312
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2023 13:49 schreef molloot200 het volgende:

[..]
Ik vind het nog terecht ook en hoop dat het een mooie les voor AVROTROS is :@
Ja je vergeet zo met dit hele live-debacle bijna dat het in de basis best wel een flutlied is. :@
pi_208738846
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2023 13:48 schreef molloot200 het volgende:
Want wat als S10 dat had gekregen in Turijn vlak voor de eerste semi?
Volgens mij had die zelfs een paniekaanval vlak voor haar optreden.

/spuit11
C’est Davie :o)
  dinsdag 11 april 2023 @ 18:16:16 #264
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_208739262
Laat ze volgend jaar maar eens wat dieper in die paar honderd inzendingen graven en er wat serieuzer naar luisteren, ook als de persoon erachter geen connecties met Ilse/Duncan/enzovoort heeft. Ik ga er iig vanuit dat er boeiender dingen tussen hebben gezeten van mensen die niet bekend zijn bij AvroTros.

Maar ja, zo werkt het in het mediawereldje helaas niet.
  Moderator dinsdag 11 april 2023 @ 18:36:48 #265
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_208739485
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2023 18:16 schreef Eightyone het volgende:
Laat ze volgend jaar maar eens wat dieper in die paar honderd inzendingen graven en er wat serieuzer naar luisteren, ook als de persoon erachter geen connecties met Ilse/Duncan/enzovoort heeft. Ik ga er iig vanuit dat er boeiender dingen tussen hebben gezeten van mensen die niet bekend zijn bij AvroTros.

Maar ja, zo werkt het in het mediawereldje helaas niet.
Dit zijn wel een hele hoop aannames, gebaseerd op lucht hè.
  dinsdag 11 april 2023 @ 18:48:23 #266
478909 molloot200
alles muziek.
pi_208739601
Aran leest hier echt mee hè _O-
  dinsdag 11 april 2023 @ 18:51:45 #267
478909 molloot200
alles muziek.
pi_208739644
Ze hebben na het filmpje een poll op RTL Boulevard gezet na het filmpje en maar 2% van de Nederlanders denken dat ze gaan kwalificeren. Nou, wat een journalistiek :') En zo werkt het ESF niet lol :P

Ik ben heel benieuwd de komende weken. Wel interessante tijden zo :D
pi_208739653
Vind Stefania een erg leuke meid, zou het zeker niet verkeerd vinden als we haar een keertje sturen. Nederland kan wel een slay bop gebruiken voor een jaartje ^O^
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  ESF Reporter dinsdag 11 april 2023 @ 18:59:07 #269
87554 Cee
Welluk?
pi_208739717
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2023 13:47 schreef koffieleuk het volgende:

[..]
Is wel het beluisteren waard, vond dat ze wel wat zinnigs te zeggen had over de verschillen over de aanpak van Griekenland en Nederland.
Wel vreemd dat ze eerst vertelde dat ze vorig jaar Chanel het allerbeste vond en dat het haar favoriet was om een kwartier later een tirade te houden over hoe het meer over het nummer moet gaan en minder over de staging.
Vooral gezien haar eigen act in 2021.
pi_208739797
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 april 2023 18:59 schreef Cee het volgende:

[..]
Wel vreemd dat ze eerst vertelde dat ze vorig jaar Chanel het allerbeste vond en dat het haar favoriet was om een kwartier later een tirade te houden over hoe het meer over het nummer moet gaan en minder over de staging.
Vond ik ook raar. Ze kwam best unlikeable over. Laat Iru met rust :( En jouw beschrijvingen van de liedjes zijn het leukst O+ .
pi_208739806
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2023 18:48 schreef molloot200 het volgende:
Wat werd er gezegd?
pi_208739837
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 april 2023 18:59 schreef Cee het volgende:

[..]
Al waren dat beide prima radionummers imo, dat was wel een tikkeltje hypocriet ja.
Het ESF-playlist topic
  dinsdag 11 april 2023 @ 19:10:09 #273
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_208739845
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2023 18:48 schreef molloot200 het volgende:
Zijn wij dan influencers?
  ESF Reporter dinsdag 11 april 2023 @ 19:17:12 #274
87554 Cee
Welluk?
pi_208739937
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 april 2023 19:05 schreef Zigsky het volgende:

[..]
Vond ik ook raar. Ze kwam best unlikeable over. Laat Iru met rust :( En jouw beschrijvingen van de liedjes zijn het leukst O+ .
(Ik probeer eerlijk te zijn maar ook niet te zuur en sneerderig)
pi_208739975
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 april 2023 19:17 schreef Cee het volgende:

[..]
(Ik probeer eerlijk te zijn maar ook niet te zuur en sneerderig)
Dat doe je echt heel goed! Oprecht ^O^
Het ESF-playlist topic
  Moderator dinsdag 11 april 2023 @ 19:46:14 #276
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_208740420
In de nieuwe pocast van Aussievision raten ze ons nummer :Y : https://www.aussievision.net/podcast

Met een mooi compliment aan de Nederlandse fans in het begin O+ O+
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_208740654
Ah, Aran Bade komt ook naar EIC
  ESF Reporter dinsdag 11 april 2023 @ 20:08:13 #278
87554 Cee
Welluk?
pi_208740831
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2023 19:46 schreef Meke het volgende:
In de nieuwe pocast van Aussievision raten ze ons nummer :Y : https://www.aussievision.net/podcast

Met een mooi compliment aan de Nederlandse fans in het begin O+ O+
Ik vind dat echt zo’n toffe gasten. Leuke reviews hebben ze altijd en het is extra grappig als ze elkaar vertellen hoe hoog een bepaald nummer in hun lijst staat en het blijkt ver uit elkaar te staan.
  Moderator dinsdag 11 april 2023 @ 21:34:00 #279
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_208742131
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 april 2023 20:08 schreef Cee het volgende:

[..]
Ik vind dat echt zo’n toffe gasten. Leuke reviews hebben ze altijd en het is extra grappig als ze elkaar vertellen hoe hoog een bepaald nummer in hun lijst staat en het blijkt ver uit elkaar te staan.
Ja vind ik ook :D En mooi dat ze ook iedereen in hun waarde laten en vrij nuchter daarin zijn!
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
  dinsdag 11 april 2023 @ 22:10:16 #280
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
  woensdag 12 april 2023 @ 08:30:03 #281
477691 Niels93
<3 Muziek in alle vormen
pi_208744406
Ik vind dat Mia & Dion echt veel te veel shit over zich heen krijgen. Ja, ook ik vind de pr tot nu toe zeer matig en ik vind de voorpret voor het ESF veel minder leuk doordat onze inzending relatief negatief naar voren komt. Maar niks, echt niks, doet er in deze voorbereidingsfase toe tenzij je een van de favorieten bent. Je kan alleen nog maar verrassen. Het gaat om die 3 minuten in Liverpool. Als ze daar staan met een goede staging, goede stem dan is alles wat we nu zien/horen vergeten. Heb vertrouwen, komt goed!!
Just do it »
  Moderator / Redactie Sport woensdag 12 april 2023 @ 08:42:28 #282
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_208744487
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2023 14:26 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Volgens mij was S10 ook ontzettend zenuwachtig. Heel veel artiesten zijn dat, dat is toch ook normaal? Veel schijten 7 kleuren voordat ze op moeten. Maar dan moet je dus een manier vinden om daarmee om te gaan, door het vaak te doen.
Vooral categorie artiesten die naar ESF gaan. Die zijn nog relatief jong, onervaren, niet vaak of nog nooit voor zo'n groot publiek opgetreden etc. Zelfs Anouk was zenuwachtig en die heeft toch ook wel wat volle zalen gespeeld.

Kunst is juist om dat om te kunnen zetten naar iets positiefs. Dat maakt het verschil tussen een onervaren iemand die naar excuses gaat zoeken waarom het niet goed ging en iemand met meer ervaring die het gewoon ondanks alles nailed. Mia is gewoon ook een slechte zangeres wat mij betreft. Op studioversie vind ik haar al net niet vals, dus had al weinig verwachtingen live.

Ik heb tot nu toe niks positiefs gezien van de Nederlandse inzending. Liedje is niet super goed, draait vooral om de stemmen, en als ze dat dan live niet kunnen overbrengen dan is de 11e plaats tijdens de halve finale al te hoog gegrepen. Ik snap de drang van velen om maar hoop te houden, maar volgens mij gaat de teleurstelling alleen maar groter worden als het straks niet gaat lukken.

Zullen vast hele lieve leuke aardige mensen zijn, maar daar win je niks mee :D
  woensdag 12 april 2023 @ 09:12:16 #283
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_208744740
Ik hoop wel dat ze een beetje kunnen genieten toch van alles, bij de Madrid pre party, op social media zag je dat Mia zich aan het voorbereiden was stem opwarmen enzo met een blaasding op haar kamer. Maar andere artiesten waren in de coulissen met elkaar aan het praten, feesten, drankjes drinken, tiktoks opnemen etc. Ook de persavond ervoor waren ze niet bij als enige die al in Madrid waren. En sure niet iedereen is een extravert en maakt makkelijk praatjes, maar hoop wel dat alles wat ze doen leuk is geen bevalling voor hun.
pi_208747398
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2023 08:42 schreef Evenstar het volgende:

[..]
Vooral categorie artiesten die naar ESF gaan. Die zijn nog relatief jong, onervaren, niet vaak of nog nooit voor zo'n groot publiek opgetreden etc. Zelfs Anouk was zenuwachtig en die heeft toch ook wel wat volle zalen gespeeld.

Kunst is juist om dat om te kunnen zetten naar iets positiefs. Dat maakt het verschil tussen een onervaren iemand die naar excuses gaat zoeken waarom het niet goed ging en iemand met meer ervaring die het gewoon ondanks alles nailed. Mia is gewoon ook een slechte zangeres wat mij betreft. Op studioversie vind ik haar al net niet vals, dus had al weinig verwachtingen live.

Ik heb tot nu toe niks positiefs gezien van de Nederlandse inzending. Liedje is niet super goed, draait vooral om de stemmen, en als ze dat dan live niet kunnen overbrengen dan is de 11e plaats tijdens de halve finale al te hoog gegrepen. Ik snap de drang van velen om maar hoop te houden, maar volgens mij gaat de teleurstelling alleen maar groter worden als het straks niet gaat lukken.

Zullen vast hele lieve leuke aardige mensen zijn, maar daar win je niks mee :D
Nou als je kijkt op YouTube zijn er genoeg positieve mensen hoor. Tis maar net wat je wilt horen denk ik dan.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 12 april 2023 @ 13:59:55 #285
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_208748091
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2023 12:58 schreef Boomboomkoffie het volgende:

[..]
Nou als je kijkt op YouTube zijn er genoeg positieve mensen hoor. Tis maar net wat je wilt horen denk ik dan.
Ik zei ook "van" en niet "over". Ik zie aardig wat positieve reacties van "kenners", maar om heel eerlijk te zijn hecht ik daar minimale waarde aan, want die hebben het vaker fout dan goed. Wat ik eigenlijk bedoelde was dat ik niks positiefs vanuit Mia en Dion heb gezien. Blijven een beetje schuw en op de achtergrond, promoten nauwelijks en zingen ook nog eens behoorlijk vals bij hun eerste echte publieke optreden.

Had verder "ik vind het liedje niet super goed" moet zeggen, maar ik vergeet wel vaker "ik" te typen, omdat het wel duidelijk zou moeten zijn dat het maar een mening is :D
pi_208748611
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2023 13:59 schreef Evenstar het volgende:

[..]
Ik zei ook "van" en niet "over". Ik zie aardig wat positieve reacties van "kenners", maar om heel eerlijk te zijn hecht ik daar minimale waarde aan, want die hebben het vaker fout dan goed. Wat ik eigenlijk bedoelde was dat ik niks positiefs vanuit Mia en Dion heb gezien. Blijven een beetje schuw en op de achtergrond, promoten nauwelijks en zingen ook nog eens behoorlijk vals bij hun eerste echte publieke optreden.

Had verder "ik vind het liedje niet super goed" moet zeggen, maar ik vergeet wel vaker "ik" te typen, omdat het wel duidelijk zou moeten zijn dat het maar een mening is :D
Ik snap je mening en dankje voor je reactie. Ik vind het gewoon jammer dat het zo neergehaald wordt als iets wat niet goed genoeg is, er is genoeg kans nog dat we de finale gewoon halen. Wat dat betreft zit ik elk jaar weer in de zenuwen of we wel doorgaan, zelfs in 2019.
pi_208749057
Het valt of staat met 2 dingen: hun vocalen en de staging. Het liedje an sich is niet meteen top 10-waardig maar kan dat wel worden :Y
  woensdag 12 april 2023 @ 15:33:51 #288
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_208749083
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2023 15:30 schreef TheVulture het volgende:
Het valt of staat met 2 dingen: hun vocalen en de staging. Het liedje an sich is niet meteen top 10-waardig maar kan dat wel worden :Y
Zou er nog echt een verrassing in kunnen zitten qua staging? Ik dacht er eerder aan dat ze misschien iets zouden kunnen doen met de effecten uit de video, dat bijvoorbeeld Mia en Dion aan een ronde tafel zitten en de camera dan draait. Maar aan de andere kanten vermoed ik weer iets "puur en simpel" qua staging.
  ESF Reporter woensdag 12 april 2023 @ 15:51:31 #289
87554 Cee
Welluk?
pi_208749304
Ik denk dat ze apart van elkaar beginnen (zoals in Madrid met een spot steeds op 1 persoon, camera er dicht op en de ander in het donker) en dan aan het eind (wellicht te laat) komen ze bij elkaar en wordt het allemaal veel lichter en warmer qua kleur.
Props en zo verwacht ik niet.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 12 april 2023 @ 16:28:39 #290
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_208749709
quote:
1s.gif Op maandag 10 april 2023 22:04 schreef Em31 het volgende:
Ook echt een nieuwsbericht, wtf. _O- :')
[ twitter ]
ja dat is het verschil als je zelf in de materie zit. Lokaal nieuws heeft soms ook dagen nodig om landelijk nieuws te worden. Lubach maakt items met oud nieuws voor de mensen die het nieuws volgen op specifieke onderwerpen maar voor het grote publiek kan het wel nieuws zijn. De nieuwe 16-jarige zwemster is voor de volgers niet nieuw maar NOS/kranten schrijven er nu pas echt over.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_208749962
quote:
1s.gif Op woensdag 12 april 2023 15:51 schreef Cee het volgende:
Ik denk dat ze apart van elkaar beginnen (zoals in Madrid met een spot steeds op 1 persoon, camera er dicht op en de ander in het donker) en dan aan het eind (wellicht te laat) komen ze bij elkaar en wordt het allemaal veel lichter en warmer qua kleur.
En we hopen eigenlijk gewoon ook op een smokey plynth.
pi_208750112
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2023 14:51 schreef Boomboomkoffie het volgende:

[..]
Ik snap je mening en dankje voor je reactie. Ik vind het gewoon jammer dat het zo neergehaald wordt als iets wat niet goed genoeg is, er is genoeg kans nog dat we de finale gewoon halen. Wat dat betreft zit ik elk jaar weer in de zenuwen of we wel doorgaan, zelfs in 2019.
Het is lullig voor Mia en Dion, maar het is onderdeel van het fenomeen songfestival. Een heel land gaat zich met je liedje bemoeien. Het zorgt er wel voor dat veel meer mensen dit nummer horen, want als het niet meedeed aan het songfestival had het met moeite de 100.000 streams aangetikt, vrees ik.
pi_208750124
quote:
1s.gif Op woensdag 12 april 2023 15:51 schreef Cee het volgende:
Ja, als je niet uitpakt met een goede act (en er is alle reden om daarvoor te vrezen) kom je daar wel zo’n beetje op uit. Als Dion naar een zwijgende Mia zingt, zou dat immers zo’n ongemakkelijk BZN-optreden worden, waar Jan altijd net iets te aanwezig om Carola heen draaide op de momenten dat hij geen tekst had. Ik vermoed een kopie van Goodbye To Yesterday, en indien goed in beeld gebracht, kan dat een mooie indruk maken. Er moet alleen nog wel een konijn uit de hoge hoed worden getoverd om memorabel te zijn. Bij GTY ging de zanger aan het einde weg, en ging je je als kijker afvragen waar die gebleven was. Wat dat betreft moet er naar het einde dus wel op enige manier worden uitgepakt dat de kijker het nog eens wil zien. En dat moet dan wel iets meer zijn dan wat fellere belichting ofzo.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_208750990
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2023 17:09 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Het is lullig voor Mia en Dion, maar het is onderdeel van het fenomeen songfestival. Een heel land gaat zich met je liedje bemoeien. Het zorgt er wel voor dat veel meer mensen dit nummer horen, want als het niet meedeed aan het songfestival had het met moeite de 100.000 streams aangetikt, vrees ik.
Ach als je het elk jaar in Nederland vraagt is het nooit goed genoeg voor esc.....wat hebben hun er nou verstand van🤣
  woensdag 12 april 2023 @ 18:55:28 #295
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_208751514
https://www.ad.nl/video/p(...)heel-spannend-369052

AD heeft er een zangcoach bij gevraagd voor een oordeel in een filmpje
pi_208751632
quote:
9s.gif Op woensdag 12 april 2023 18:55 schreef Momo het volgende:

NU was ook nog niet klaar :')
twitter
  woensdag 12 april 2023 @ 19:17:24 #297
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_208751851
quote:
9s.gif Op woensdag 12 april 2023 18:55 schreef Momo het volgende:

Over haar kwaliteiten als zangcoach kan ik niet oordelen,
Maar ze zou toch moeten weten dat het totaal pakket moet kloppen.

Life is what happens to you while you're busy making other plans
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 12 april 2023 @ 19:19:33 #298
163650 Greys
pi_208751878
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2023 17:10 schreef Fred_B het volgende:
zou dat immers zo’n ongemakkelijk BZN-optreden worden, waar Jan altijd net iets te aanwezig om Carola heen draaide op de momenten dat hij geen tekst had.
_O- _O-

Hardop lachen omdat ik dit voor me kan halen hoe dat was. Wiebelend dansend met immer een grote glimlach, pal in heur personal space.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_208752216
quote:
1s.gif Op woensdag 12 april 2023 19:19 schreef Greys het volgende:

[..]
_O- _O-

Hardop lachen omdat ik dit voor me kan halen hoe dat was. Wiebelend dansend met immer een grote glimlach, pal in heur personal space.
Ik zie dit nu ook weer zó voor me _O- _O- Carola houterig bewegend, Jan er om heen grijnzend _O-
  woensdag 12 april 2023 @ 19:38:08 #300
341825 PinkLow
Gewoon doorgaan.
pi_208752229
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 april 2023 19:58 schreef NailQueen het volgende:
Ah, Aran Bade komt ook naar EIC
Dan zal hij raar staan te kijken. Aangezien hij van de week op tv vertelde dat het EiC in de ZiggoDome is.
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je hebt gedaan, dan de dingen die je nooit hebt durven doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')