Is wel het beluisteren waard, vond dat ze wel wat zinnigs te zeggen had over de verschillen over de aanpak van Griekenland en Nederland.quote:Op dinsdag 11 april 2023 13:43 schreef Zigsky het volgende:
https://www.radioviainter(...)-nu-namens-nederland
Stefania wil weer naar het Songfestival, maar nu voor Nederland.
Interessant. Even luisteren nu.
Ja, tuurlijk op een studioversie is het altijd anders. Maar de commissie zal echt eerst wel checken of ze live ook kunnen zingen. En dan zijn zenuwen altijd nog iets waar je geen rekening mee kan houden. Want wat als S10 dat had gekregen in Turijn vlak voor de eerste semi? Dan was er ook geen redden aan en dan hadden we ook gewoon niet gekwalificeerd. Dat kan je op voorhand niet zeggen. Zo’n S10 had ook nog nooit aan een competitie meegedaan, dus of je dan zenuwachtig bent of niet kan AVROTROS nog niks over zeggen.quote:Op dinsdag 11 april 2023 12:14 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Iedereen kan zingen, zeker op een zwaar geautotunede opname als de studioversie van Burning Daylight. Maar live zingen voor een publiek met alle zenuwen en chaos die daarbij komen is echt iets anders. En daarbij komt nog dat dit nummer echt 100% draait om de vocals die echt zuiver moeten zijn, als je het een beetje vals zingt klinkt het gelijk voor geen meter. Dus ze maken het zichzelf niet makkelijk. Die uitvoering in Madrid was wel echt dramatisch, dat zullen ze wel beter kunnen.
Ik vind het nog terecht ook en hoop dat het een mooie les voor AVROTROS isquote:Op dinsdag 11 april 2023 12:53 schreef Em31 het volgende:
Nooit gedacht dat we dit zouden gaan zien met een halve finale met maar 15 landen(voordat we het nummer kenden dan
).
[ afbeelding ]
Ja dit idd. Het maakt of breekt het nummer meteen. Dus hoop echt dat ze het nog op orde krijgenquote:Op dinsdag 11 april 2023 12:14 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
En daarbij komt nog dat dit nummer echt 100% draait om de vocals die echt zuiver moeten zijn, als je het een beetje vals zingt klinkt het gelijk voor geen meter.
Zingen kan ze wel, al is dat schreeuwerige niet helemaal mijn ding. Maar ook voor haar geldt, kom maar met een goed liedje. Daar schort het bij haar vaak wel aan, maar Heartbeat is bijvoorbeeld een goed liedje, waarin ze ook niet zo hoeft te schreeuwen.quote:Op dinsdag 11 april 2023 12:50 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Davina was erg goed in de interval act van Rotterdam destijds. Die was live helemaal prima.
Volgens mij was S10 ook ontzettend zenuwachtig. Heel veel artiesten zijn dat, dat is toch ook normaal? Veel schijten 7 kleuren voordat ze op moeten. Maar dan moet je dus een manier vinden om daarmee om te gaan, door het vaak te doen.quote:Op dinsdag 11 april 2023 13:48 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk op een studioversie is het altijd anders. Maar de commissie zal echt eerst wel checken of ze live ook kunnen zingen. En dan zijn zenuwen altijd nog iets waar je geen rekening mee kan houden. Want wat als S10 dat had gekregen in Turijn vlak voor de eerste semi? Dan was er ook geen redden aan en dan hadden we ook gewoon niet gekwalificeerd. Dat kan je op voorhand niet zeggen. Zo’n S10 had ook nog nooit aan een competitie meegedaan, dus of je dan zenuwachtig bent of niet kan AVROTROS nog niks over zeggen.
That’s it
kan ze dit jaar niet gaan en het nummer solo zingen?quote:Op dinsdag 11 april 2023 13:43 schreef Zigsky het volgende:
https://www.radioviainter(...)-nu-namens-nederland
Stefania wil weer naar het Songfestival, maar nu voor Nederland.
Interessant. Even luisteren nu.
Helaas blijft Blanka de 'zangeres'quote:Op dinsdag 11 april 2023 15:25 schreef Giggio het volgende:
[..]
kan ze dit jaar niet gaan en het nummer solo zingen?
Bejba.quote:Op dinsdag 11 april 2023 15:59 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Helaas blijft Blanka de 'zangeres'
Ja je vergeet zo met dit hele live-debacle bijna dat het in de basis best wel een flutlied is.quote:Op dinsdag 11 april 2023 13:49 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik vind het nog terecht ook en hoop dat het een mooie les voor AVROTROS is
Volgens mij had die zelfs een paniekaanval vlak voor haar optreden.quote:Op dinsdag 11 april 2023 13:48 schreef molloot200 het volgende:
Want wat als S10 dat had gekregen in Turijn vlak voor de eerste semi?
Dit zijn wel een hele hoop aannames, gebaseerd op lucht hè.quote:Op dinsdag 11 april 2023 18:16 schreef Eightyone het volgende:
Laat ze volgend jaar maar eens wat dieper in die paar honderd inzendingen graven en er wat serieuzer naar luisteren, ook als de persoon erachter geen connecties met Ilse/Duncan/enzovoort heeft. Ik ga er iig vanuit dat er boeiender dingen tussen hebben gezeten van mensen die niet bekend zijn bij AvroTros.
Maar ja, zo werkt het in het mediawereldje helaas niet.
Wel vreemd dat ze eerst vertelde dat ze vorig jaar Chanel het allerbeste vond en dat het haar favoriet was om een kwartier later een tirade te houden over hoe het meer over het nummer moet gaan en minder over de staging.quote:Op dinsdag 11 april 2023 13:47 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Is wel het beluisteren waard, vond dat ze wel wat zinnigs te zeggen had over de verschillen over de aanpak van Griekenland en Nederland.
Vond ik ook raar. Ze kwam best unlikeable over. Laat Iru met rustquote:Op dinsdag 11 april 2023 18:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Wel vreemd dat ze eerst vertelde dat ze vorig jaar Chanel het allerbeste vond en dat het haar favoriet was om een kwartier later een tirade te houden over hoe het meer over het nummer moet gaan en minder over de staging.
Vooral gezien haar eigen act in 2021.
Al waren dat beide prima radionummers imo, dat was wel een tikkeltje hypocriet ja.quote:Op dinsdag 11 april 2023 18:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Wel vreemd dat ze eerst vertelde dat ze vorig jaar Chanel het allerbeste vond en dat het haar favoriet was om een kwartier later een tirade te houden over hoe het meer over het nummer moet gaan en minder over de staging.
Vooral gezien haar eigen act in 2021.
Thanksquote:Op dinsdag 11 april 2023 19:05 schreef Zigsky het volgende:
[..]
Vond ik ook raar. Ze kwam best unlikeable over. Laat Iru met rustEn jouw beschrijvingen van de liedjes zijn het leukst
.
Dat doe je echt heel goed! Oprechtquote:Op dinsdag 11 april 2023 19:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Thanks![]()
(Ik probeer eerlijk te zijn maar ook niet te zuur en sneerderig)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |