exate bedrag weet ik niet meer is over gestemdquote:Op vrijdag 7 april 2023 10:47 schreef FreshFruit het volgende:
Weet iemand wat dit geintje heeft gekost?
Zeiken om het zeiken is voor velen leuker ja.quote:Op vrijdag 7 april 2023 10:44 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ohja, vergeten dat alles altijd positief moet zijn
mijn excuses
De COS maar verplaatsen naar KLBquote:Op vrijdag 7 april 2023 10:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zeiken om het zeiken is voor velen leuker ja.
Als ze biljarten of kaarten is het niet goed, maar als ze dan eens iets ondernemen moet het worden afgezeken.
De COS is af en toe ene grote klaagzang.
Het gaat niet alleen over jou, maar jouw post is wel aanleiding om er iets over te zeggen.quote:Op vrijdag 7 april 2023 10:50 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ga je dat nou serieus posten als reactie op wat ik zei?
alsof ik de hele tijd negatief ben. Nog niet bijna.
tsssssssssssssssssssssssssssssssssss
Mooi laten liggen.quote:
zou je sieren als je even in overweging meeneeemt dat ik doorgaans harstikke leuk en vrolijk post.quote:Op vrijdag 7 april 2023 10:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen over jou, maar jouw post is wel aanleiding om er iets over te zeggen.
Ik begreep net dat sommigen nogal laat op bed lagen gisteravond, misschien toch een beetje de verjaardag van Jeff gevierdquote:
Het zou jou sieren als je je niet zo aangevallen voelt.quote:Op vrijdag 7 april 2023 10:51 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
zou je sieren als je even in overweging meeneeemt dat ik doorgaans harstikke leuk en vrolijk post.
Ah die is jarig, benieuwd of hij ook ontbijt op bed krijgt enzquote:Op vrijdag 7 april 2023 10:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik begreep net dat sommigen nogal laat op bed lagen gisteravond, misschien toch een beetje de verjaardag van Jeff gevierd
Volgens mij staat er niet veel in de kast en heeft hij alleen een kopje koffie gehad.quote:Op vrijdag 7 april 2023 10:52 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ah die is jarig, benieuwd of hij ook ontbijt op bed krijgt enz
Oh dat is wel jammer danquote:Op vrijdag 7 april 2023 10:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij staat er niet veel in de kast en heeft hij alleen een kopje koffie gehad.
Dat idee kreeg ik al.quote:Op vrijdag 7 april 2023 10:53 schreef chufi het volgende:
TIANO: Ik weet geeneens wat ik aan het doen ben ..
Hij heeft gisteravond wel bier gehad, dat maakt veel goed bij Jeffquote:
oh jee dat belooft word schoot met veel hindernissenquote:Op vrijdag 7 april 2023 10:53 schreef chufi het volgende:
Al tevreden met iets simpelsquote:Op vrijdag 7 april 2023 10:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij heeft gisteravond wel bier gehad, dat maakt veel goed bij Jeff
Ik vind het wel vermakelijk.quote:Op vrijdag 7 april 2023 10:58 schreef Silves het volgende:
lampen is dat niet Erik zijn beroep? licht expert , ze staan me daar te klungelen Jw en Marcia.
35 euro per kalender of boek, de rest weet ik niet meer iets tegen de 400 euro ofzo.quote:Op vrijdag 7 april 2023 10:47 schreef FreshFruit het volgende:
Weet iemand wat dit geintje heeft gekost?
Dank u.quote:Op vrijdag 7 april 2023 10:59 schreef Silves het volgende:
[..]
35 euro per kalender of boek, de rest weet ik niet meer iets tegen de 400 euro ofzo.
En toch doet hij het, leuk dat hij er toch iets van probeert te maken.quote:Op vrijdag 7 april 2023 10:53 schreef chufi het volgende:
Als ze het maar niet slopen. Dan is de prijzenpot zo leeg om het te vergoedenquote:Op vrijdag 7 april 2023 10:59 schreef spapaars het volgende:
Professionele apparatuur, probleem is, niemand daar heeft er ooit mee gewerkt.
[ afbeelding ]
JiWi weet er vast alles vanquote:Op vrijdag 7 april 2023 10:59 schreef spapaars het volgende:
Professionele apparatuur, probleem is, niemand daar heeft er ooit mee gewerkt.
[ afbeelding ]
Nu moet kamer 5 liegen dat er veel bestellingen zijn, en uitbetalen.quote:Op vrijdag 7 april 2023 10:59 schreef Silves het volgende:
[..]
35 euro per kalender of boek, de rest weet ik niet meer iets tegen de 400 euro ofzo.
Marciano heeft zich opgeworpen als fotograafquote:Op vrijdag 7 april 2023 11:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Komt er ook nog een fotograaf? Anders is dit toch een beetje zinloosZelfde als dat ik ineens in een F1 auto mag rijden...
Niemand van buiten... hadden ze zelf ook ff vergeten vermoed ik zo..quote:Op vrijdag 7 april 2023 11:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Komt er ook nog een fotograaf? Anders is dit toch een beetje zinloosZelfde als dat ik ineens in een F1 auto mag rijden...
Ik hoop dat hij dan een beetje ervaring heeft.. anders is het wel veel geld voor een paar foto's die wij ook zouden kunnen makenquote:Op vrijdag 7 april 2023 11:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Marciano heft zich opgeworpen als fotograaf
Zat ik net aan te denken.quote:Op vrijdag 7 april 2023 11:06 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij dan een beetje ervaring heeft.. anders is het wel veel geld voor een paar foto's die wij ook zouden kunnen maken
kijk eens naar het vogeltje , klick klick , lachen aub flits flitsquote:Op vrijdag 7 april 2023 11:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Marciano heft zich opgeworpen als fotograaf
Hij zei net dat hij niet wist wat hij aan het doen was, maar dat ging over de lampen, misschien is hij meer ervaren met zo'n cameraquote:Op vrijdag 7 april 2023 11:06 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij dan een beetje ervaring heeft.. anders is het wel veel geld voor een paar foto's die wij ook zouden kunnen maken
Anders Isaac; de grote jongens in de DJ wereld, in die wereld, waarmee hij de hele planeet heeft over gereisd, de he-le pla-neet, moesten ook altijd op die foto, snap je?quote:
Hey we hebben een nieuwe modquote:Op vrijdag 7 april 2023 10:53 schreef Loveable het volgende:
Ok mensen laten we maar weer over de streams gaan hebben
Uiteraardquote:Op vrijdag 7 april 2023 11:09 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Anders Isaac; de grote jongens in de DJ wereld, in die wereld, waarmee hij de hele planeet heeft over gereisd, de he-le pla-neet, moesten ook altijd op die foto, snap je?
quote:Op vrijdag 7 april 2023 11:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Heh .. alle mannen druk aan het werk ... alleen Bern zit rustig nog z'n ontbijtje te nuttigen.
Die fotoquote:Op vrijdag 7 april 2023 11:09 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Anders Isaac; de grote jongens in de DJ wereld, in die wereld, waarmee hij de hele planeet heeft over gereisd, de he-le pla-neet, moesten ook altijd op die foto, snap je?
Alle dames willen eerst, maar die zitten nog bij de kapster, die daarna ook nog de nagels moet doen en dan pas kunnen ze in de makeup en mogen we hopen dat ze wel de leukste outfit kunnen vinden..quote:
Wat een logica weer.quote:Op vrijdag 7 april 2023 11:18 schreef Dotteke het volgende:
Sas had gevraagd of ze voor een keer kamer 3 mochten gebruiken voor de foto, anders voelt ze zich zo bekeken ( door de bewoners) Euhh ze vergeet een ding, de streams
dat had tiano ook gevraagdquote:Op vrijdag 7 april 2023 11:18 schreef Dotteke het volgende:
Sas had gevraagd of ze voor een keer kamer 3 mochten gebruiken voor de foto, anders voelt ze zich zo bekeken ( door de bewoners) Euhh ze vergeet een ding, de streams
Wij kijken niet hoorquote:Op vrijdag 7 april 2023 11:18 schreef Dotteke het volgende:
Toch merk je (dat was in de Utopiatijd ook zo), dat wanneer er plezier is in de loods, de sfeer daar goed is, de sfeer in de COS ook heel anders is (kan toeval zijnquote:Op vrijdag 7 april 2023 10:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zeiken om het zeiken is voor velen leuker ja.
Als ze biljarten of kaarten is het niet goed, maar als ze dan eens iets ondernemen moet het worden afgezeken.
De COS is af en toe ene grote klaagzang.
Hij had gelukkig nog wat tijd over naast het drukke tattoogebeuren.. hij heeft het er maar druk mee, die alleskunner (Y)quote:Op vrijdag 7 april 2023 11:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Marciano heeft zich opgeworpen als fotograaf
Welke medebewoner krijgt de eerste tattoo van Marciano?quote:Op vrijdag 7 april 2023 11:23 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Hij had gelukkig nog wat tijd over naast het drukke tattoogebeuren.. hij heeft het er maar druk mee, die alleskunner (Y)
en vergeet de altijd-overal-verstand-van-hebbende JW niet he..... die heeft werkelijk ALLES meegemaakt.... hem hoeven ze echt niets te vertellen...quote:Op vrijdag 7 april 2023 11:09 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik lach me slap! Ik ben ooit 13 jaar persfotograaf geweest, en een goede foto maak je niet zomaar eventjes.quote:Op vrijdag 7 april 2023 11:13 schreef chufi het volgende:
Tiano: Manager! Misschien gaan ze uitleggen hoe dat fokking ding werkt!??
Dan komt het vast helemaal goed.quote:
De kapsterquote:Op vrijdag 7 april 2023 10:47 schreef Loveable het volgende:
Wen knipt weer alle haartjes van de bewoners?
Ik denk dat dat best van invloed kan zijn.quote:Op vrijdag 7 april 2023 11:19 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Toch merk je (dat was in de Utopiatijd ook zo), dat wanneer er plezier is in de loods, de sfeer daar goed is, de sfeer in de COS ook heel anders is (kan toeval zijn)
Is mij eerder opgevallen dat die gozer een bril nodig heeft, knijpt vaak met zijn ogen. Maar ja, bril staat natuurlijk niet zo stoer hč?quote:
Heb hem wel eens gezien met een leesbril, waarschijnlijk even geleend daar.quote:Op vrijdag 7 april 2023 11:32 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Is mij eerder opgevallen dat die gozer een bril nodig heeft, knijpt vaak met zijn ogen. Maar ja, bril staat natuurlijk niet zo stoer hč?
Is Janet druk mee bezigquote:Op vrijdag 7 april 2023 11:32 schreef xsaskiax het volgende:
Heeft iemand de pop die Kim met behulp van Janet gemaakt had voor Jeffrey's verjaardag al gegeven????
Heeft ook een leesbril soms.quote:Op vrijdag 7 april 2023 11:32 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Is mij eerder opgevallen dat die gozer een bril nodig heeft, knijpt vaak met zijn ogen. Maar ja, bril staat natuurlijk niet zo stoer hč?
Zou best eens kunnen maar heb dat dan gemist.quote:Op vrijdag 7 april 2023 11:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heb hem wel eens gezien met een leesbril, waarschijnlijk even geleend daar.
Misschien kan Marciano het leesbrilletje van Erik lenenquote:
Volgens mij hebben ze soms niet in de gaten dat 24 uur per dag te zien zijnquote:
hahaha toen hadden ze toch een professionele fotograaf???quote:
Ook, maar ook Naomi pretendeerde fotografe te zijn...quote:Op vrijdag 7 april 2023 11:51 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
hahaha toen hadden ze toch een professionele fotograaf???
(waren trouwens heel mooie reportages )
Ik snap het wel. Het is heel wat anders als 20 mensen je fysiek staan aan te gapen.quote:Op vrijdag 7 april 2023 11:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze soms niet in de gaten dat 24 uur per dag te zien zijn
Mogu mensen...quote:Op vrijdag 7 april 2023 11:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze soms niet in de gaten dat 24 uur per dag te zien zijn
Alleen die lach...quote:Op vrijdag 7 april 2023 11:59 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Prachtig meisje vind ik het, mooi gezicht en mooi haar.
ja is ze ook, als zij begeleiding zou krijgen hoe te kleden zal ze er super uitzien denk ikquote:Op vrijdag 7 april 2023 11:59 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Prachtig meisje vind ik het, mooi gezicht en mooi haar.
Ben ik helemaal met je eens, de kleding die ze doorgaans draagt siert haar niet.quote:Op vrijdag 7 april 2023 12:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ja is ze ook, als zij begeleiding zou krijgen hoe te kleden zal ze er super uitzien denk ik
jammer dat haar innerlijk zo verrot is…quote:Op vrijdag 7 april 2023 12:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ja is ze ook, als zij begeleiding zou krijgen hoe te kleden zal ze er super uitzien denk ik
A-lijn of laagjes, of met 'n schootje doet wonderenquote:Op vrijdag 7 april 2023 12:04 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ben ik helemaal met je eens, de kleding die ze doorgaans draagt siert haar niet.
Je kan weinig doen aan de vorm van je lichaam, maar met kleding kun je veel 'verbloemen'.
Als ze begeleiding krijgt wat te eten nog beterquote:Op vrijdag 7 april 2023 12:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het kan ook aan haar stofwisseling liggen, het is niet altijd wat of hoeveel iemand eet.quote:Op vrijdag 7 april 2023 12:08 schreef engine het volgende:
[..]
Als ze begeleiding krijgt wat te eten nog beter
Idd ja, dacht ik ook!quote:Op vrijdag 7 april 2023 12:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
A-lijn of laagjes, of met 'n schootje doet wonderen
Ook daar kan iemand advies over geven. Stofwisseling of niet...mayo wordt niemand slank van.quote:Op vrijdag 7 april 2023 12:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Het kan ook aan haar stofwisseling liggen, het is niet altijd wat of hoeveel iemand eet.
Heb heel veel geleerd van moeders en Oma, mijn mams was coupeuse en bontwerkster. Kan zelf ookquote:Op vrijdag 7 april 2023 12:10 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Idd ja, dacht ik ook!
Leuk om te lezen dat een man hier verstand van heeft..
Hier wel, de drank staat al klaar/koudquote:Op vrijdag 7 april 2023 12:12 schreef engine het volgende:
Is er eigenlijk wel gewoon een vrijmibo vandaag?
Dacht het niet, dat was gisteren eigenlijk al een soort van.quote:Op vrijdag 7 april 2023 12:12 schreef engine het volgende:
Is er eigenlijk wel gewoon een vrijmibo vandaag?
quote:Op vrijdag 7 april 2023 12:11 schreef engine het volgende:
[..]
Ook daar kan iemand advies over geven. Stofwisseling of niet...mayo wordt niemand slank van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gaaf en bijzonder...quote:Op vrijdag 7 april 2023 12:12 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Heb heel veel geleerd van moeders en Oma, mijn mams was coupeuse en bontwerkster. Kan zelf ook
patroontekenen en eenvoudige kleding maken maar ook borduren/breien en mijn grootste hobby is haken.
quote:Op vrijdag 7 april 2023 12:14 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]Dan doet Kenzi toch iets foutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
quote:Op vrijdag 7 april 2023 12:15 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Je ziet de schrik in haar ogen.... ze ziet 'n hele grote lul (achter de camera)
quote:Op vrijdag 7 april 2023 12:11 schreef FreshFruit het volgende:
Marciano: "Waar ben ik aan begonnen? "
Heeft genoeg gekost. Dan maar van genietenquote:Op vrijdag 7 april 2023 12:24 schreef xsaskiax het volgende:
Oh jee als je alles gehad hebt komt Mirthe erbij staan, hangt over Marciano te kijken wat hij fotografeert......en natuurlijk de hele tijd kwekken......
De grootste stoorzender in die loods ...voelt nooit aan dat ze teveel isquote:Op vrijdag 7 april 2023 12:24 schreef xsaskiax het volgende:
Oh jee als je alles gehad hebt komt Mirthe erbij staan, hangt over Marciano te kijken wat hij fotografeert......en natuurlijk de hele tijd kwekken......
ik heb niet het idee dat de medebewoners dat zo ervaren.quote:Op vrijdag 7 april 2023 12:27 schreef humpty het volgende:
[..]
De grootste stoorzender in die loods ...voelt nooit aan dat ze teveel is
raar irritant kind is het
Geen eten geen geld en geen drankquote:Op vrijdag 7 april 2023 12:12 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hier wel, de drank staat al klaar/koud
quote:
Verdienopdracht dan maar?quote:
Hij heeft zelf een brilquote:Op vrijdag 7 april 2023 11:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien kan Marciano het leesbrilletje van Erik lenen
Die mocht ze houden van Kim Dquote:Op vrijdag 7 april 2023 11:52 schreef KinKiJan het volgende:
Babs: "Janet loop ook al 3 uur rond met haar koiboi laarzen"
Kelner.quote:Op vrijdag 7 april 2023 12:42 schreef greysbones het volgende:
Erik als professor Barabas op de foto ?
On stream mirthe die met haar boezem achter tiano hangtquote:Op vrijdag 7 april 2023 12:49 schreef KinKiJan het volgende:
Marciano vraagt wie ook nog op die plek op de foto wil. Mirthe's naam wordt genoemd en Jeff roept haar erbij. Ze loopt wat rond en zegt dan dat ze toch ergerns anders wil. Ze wil in die houten bak gaan zitten, als country girl. Maar ja das ook al country zegt ze. Ter plekke verzint ze nog wat dingen maar wordt door Maciano onderbroken. "Bro jij hebt knoflook gegeten he?". Bleek om een uitje te gaan. Jeff oppert het idee om een bed van hooibalen te maken waar ze dan op kan liggen. Dat vindt ze een goed idee, dus dat gaat 'm vanmiddag (waarschijnlijk) worden.
Snap niet waarom er last minute ideeën bedacht moeten worden, ze hebben het al weken over die shoot. Tijd zat gehad om te plannen wie wat wil en wanneer wie aan de beurt is..
Calm-your-tits-claimer: In het algemeen dan, dus niet perse kritiek op Mirthe...
Ik denk dat ze nu pas doorhebben wat er allemaal mogelijk is voor die shootquote:Op vrijdag 7 april 2023 12:49 schreef KinKiJan het volgende:
Marciano vraagt wie ook nog op die plek op de foto wil. Mirthe's naam wordt genoemd en Jeff roept haar erbij. Ze loopt wat rond en zegt dan dat ze toch ergerns anders wil. Ze wil in die houten bak gaan zitten, als country girl. Maar ja das ook al country zegt ze. Ter plekke verzint ze nog wat dingen maar wordt door Maciano onderbroken. "Bro jij hebt knoflook gegeten he?". Bleek om een uitje te gaan. Jeff oppert het idee om een bed van hooibalen te maken waar ze dan op kan liggen. Dat vindt ze een goed idee, dus dat gaat 'm vanmiddag (waarschijnlijk) worden.
Snap niet waarom er last minute ideeën bedacht moeten worden, ze hebben het al weken over die shoot. Tijd zat gehad om te plannen wie wat wil en wanneer wie aan de beurt is..
Calm-your-tits-claimer: In het algemeen dan, dus niet perse kritiek op Mirthe...
Dikke kans dat Mirthe straks iets heel anders wil.quote:Op vrijdag 7 april 2023 12:49 schreef KinKiJan het volgende:
Op de kop aan het klimrekquote:Op vrijdag 7 april 2023 12:51 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dikke kans dat Mirthe straks iets heel anders wil.
Op het biljart liggen ofzo.quote:Op vrijdag 7 april 2023 12:51 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ja zoietsquote:
In ieder geval moet het toch iets zijn met eten of drinken in haar handenquote:Op vrijdag 7 april 2023 12:51 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Su wil het allemaal.quote:
Ze laat ze straks de hele loods en tuin doorsjouwen omdat ze overal foto's van zichzelf wil laten maken, hoe meer hoe beter (zoals gewoonlijk)quote:
aanname.quote:Op vrijdag 7 april 2023 12:56 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ze laat ze straks de hele loods en tuin doorsjouwen omdat ze overal foto's van zichzelf wil laten maken, hoe meer hoe beter (zoals gewoonlijk)
Laten ze vooral niet vergeten er een paar met een tandenborstel in haar mond te maken, liefst pratend zoals ze altijd doet
Echt hoor.quote:Op vrijdag 7 april 2023 12:56 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ze laat ze straks de hele loods en tuin doorsjouwen omdat ze overal foto's van zichzelf wil laten maken, hoe meer hoe beter (zoals gewoonlijk)
Laten ze vooral niet vergeten er een paar met een tandenborstel in haar mond te maken, liefst pratend zoals ze altijd doet
Beter met een keu in zijn hand dan met wat anders...quote:Op vrijdag 7 april 2023 12:57 schreef xsaskiax het volgende:
Dat kunnen best weleens mooie foto's worden, Erik zittend op het biljart met een keu in zijn handen
Die is vanavond toch pas aan de beurt??quote:Op vrijdag 7 april 2023 12:59 schreef greysbones het volgende:
1 uur
Babs is nog niet eens fatsoenlijk aangekleed
Dat was een hele slechte fotoquote:Op vrijdag 7 april 2023 12:57 schreef xsaskiax het volgende:
Dat kunnen best weleens mooie foto's worden, Erik zittend op het biljart met een keu in zijn handen
Hoe laat moet alles weer terug? Alleen Janet, Moraima en Erik zijn nu geweest?quote:Op vrijdag 7 april 2023 12:59 schreef greysbones het volgende:
1 uur
Babs is nog niet eens fatsoenlijk aangekleed
Er mag niemand van buitenaf in de loods komen... toch?quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:01 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Dat was een hele slechte fotoErik helemaal links, kijkend naar links.
Ze hadden een fotograaf voor een paar uurtjes in moeten huren om wat uit te leggen over de camera, belichting en compositie. Dit slaat nergens op, al zullen er best foto's bij zitten die oké zijn.
Ze hebben toch gewoon lol met z'n allen?quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:01 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Dat was een hele slechte fotoErik helemaal links, kijkend naar links.
Ze hadden een fotograaf voor een paar uurtjes in moeten huren om wat uit te leggen over de camera, belichting en compositie. Dit slaat nergens op, al zullen er best foto's bij zitten die oké zijn.
Ze heeft ook Sasha geknipt, die haar gister weer helemaal zat af te brandenquote:Op vrijdag 7 april 2023 13:02 schreef greysbones het volgende:
En wendy die al om 9 uur eruit was lapt iedereen op en doet de haren
Jeetje die mogen ze wel eens op een voetstuk zetten hoor
Daar heb je een punt.quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:02 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Er mag niemand van buitenaf in de loods komen... toch?
Hoorde ice het hebben over vanavondquote:Op vrijdag 7 april 2023 13:02 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hoe laat moet alles weer terug? Alleen Janet, Moraima en Erik zijn nu geweest?
Dan kan hij evt. Kenzy de schuld geven als het verkloot wordt.....quote:Op vrijdag 7 april 2023 12:53 schreef xsaskiax het volgende:
Marciano krijgt in de gaten (en geeft ook toe) dat hij heel veel niet weet en roept zelfs de hulp van Kenzy in (had ik niet van hem verwacht als ik eerlijk ben)
Ik vind Wendy echt DE topper in de loodsquote:Op vrijdag 7 april 2023 13:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze heeft ook Sasha geknipt, die haar gister weer helemaal zat af te branden
Mwoah ik krijg niet de indruk dat dit de bedoeling zal zijn, hij vroeg echt om adviesquote:Op vrijdag 7 april 2023 13:03 schreef Harry het volgende:
[..]
Dan kan hij evt. Kenzy de schuld geven als het verkloot wordt.....
Misschien is het wel omdat hij het zelf niet weet en dus aan een van de medebewoners wat advies vraagt.quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:03 schreef Harry het volgende:
[..]
Dan kan hij evt. Kenzy de schuld geven als het verkloot wordt.....
Ja, is ook prima, maar als zgn 'persoonlijk doel' stelt het natuurlijk bar weinig voor. Zoveel lol zie ik ze nog niet hebben overigens, maar ik kijk ook niet de hele tijd.quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:02 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze hebben toch gewoon lol met z'n allen?
Dat is toch het uitganspunt?
Ze zijn in ieder geval bezig, komen leuke dingen uit, ze maken er wat van met kleding e.d.quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:05 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Ja, is ook prima, maar als zgn 'persoonlijk doel' stelt het natuurlijk bar weinig voor. Zoveel lol zie ik ze nog niet hebben overigens, maar ik kijk ook niet de hele tijd.
Dat geloof ik, maar het is ook zo'n mannetje die als het er op aan komt de schuld aan een ander kan geven.quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:04 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Mwoah ik krijg niet de indruk dat dit de bedoeling zal zijn, hij vroeg echt om advies
Daar heb je zonder meer gelijk in, maar ik krijg hierbij de indruk dat het niet zo is (ik probeer vandaag lekker positief te blijvenquote:Op vrijdag 7 april 2023 13:07 schreef Harry het volgende:
[..]
Dat geloof ik, maar het is ook zo'n mannetje die als het er op aan komt de schuld aan een ander kan geven.
Buiten bij de sluisquote:Op vrijdag 7 april 2023 13:08 schreef engine het volgende:
Imi wil buiten want hij wil graag een loods element in de foto
quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Beter had Ima vertrokken van de week i.p.v. Esther...
Die staat te kijken hoe Sas zijn overhemd strijkt. Ze denkt dat het zo wel goed is, geeft hem aan Bern of hij even wil kijken of het goed staat. Bern vraagt of hij het over zijn kleren heen aan kan trekken...quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:07 schreef greysbones het volgende:
Bern is wat aan het vertellen
Maar jeetje wat duurt dat en is het vaag
ja....quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Buiten bij de sluis
Maar bedoelt hij nu bij het game over bord ?
Ik zie echt een significant verschil,ook in zijn gedrag.quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:09 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die ziet er 'n stuk rustiger uit nu Esther weg is, zijn klit/schaduw
Denk aan de kant waar de namen hangenquote:Op vrijdag 7 april 2023 13:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Buiten bij de sluis
Maar bedoelt hij nu bij het game over bord ?
Hij lijkt veel vrolijker (kan ook komen omdat hij een verbrande kop heeft door het zonnetje)quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zie echt een significant verschil,ook in zijn gedrag.
Dit dus, dat ze samen finetunen is leuk, maar 'hele sets' moeten bouwen terwijl ze het al weken weten is niet zo handigquote:Op vrijdag 7 april 2023 13:12 schreef xsaskiax het volgende:
Jasper wil ook buiten in zijn monteurskloffie bij de werkbank......
Jeffrey zegt dat hij zelf zijn 'setting' in orde moet maken
Het houdt ze wel bezig.quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:13 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dit dus, dat ze samen finetunen is leuk, maar 'hele sets' moeten bouwen terwijl ze het al weken weten is niet zo handig
quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:10 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die staat te kijken hoe Sas zijn overhemd strijkt. Ze denkt dat het zo wel goed is, geeft hem aan Bern of hij even wil kijken of het goed staat. Bern vraagt of hij het over zijn kleren heen aan kan trekken...
Denk dat het bij de boze look en bijl hoort.quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:18 schreef greysbones het volgende:
Hij wil dus game over op de foto hebben??
quote:
tja maar wel veel gevarieerder dan welke dag ook de laatste wekenquote:Op vrijdag 7 april 2023 13:22 schreef 5thencounter het volgende:
De hele dag fotosjooten.. weer een dag verder
Ik vermaak me prima.quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:23 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
tja maar wel veel gevarieerder dan welke dag ook de laatste weken
Het kan me niet boeienquote:Op vrijdag 7 april 2023 13:23 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ik persoonlijk vond die dag die Jasper had met die motor de leukste dag ever van EJVJLquote:Op vrijdag 7 april 2023 13:23 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ik de paalzit opdracht.quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik persoonlijk vond die dag die Jasper had met die motor de leukste dag ever van EJVJL
Vooral toen hij de heg vernielde, maar die zeepkistenrace was best leuk.quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik persoonlijk vond die dag die Jasper had met die motor de leukste dag ever van EJVJL
Uiteraardquote:Op vrijdag 7 april 2023 13:28 schreef xsaskiax het volgende:
Marciano tegen Rupert: wil je ook GAME OVER erop of gaat het alleen om jou??
Rupert: alleen om MIJ!!
Straks ook even een foto in het ei.quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:30 schreef xsaskiax het volgende:
wow Jasper heeft in recordtempo de hele werkbank opgeruimd!!!
Hij loopt in zijn rode outfit met racebril rond
broodje eet fotoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |