Ook daar kan iemand advies over geven. Stofwisseling of niet...mayo wordt niemand slank van.quote:Op vrijdag 7 april 2023 12:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Het kan ook aan haar stofwisseling liggen, het is niet altijd wat of hoeveel iemand eet.
Heb heel veel geleerd van moeders en Oma, mijn mams was coupeuse en bontwerkster. Kan zelf ookquote:Op vrijdag 7 april 2023 12:10 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Idd ja, dacht ik ook!
Leuk om te lezen dat een man hier verstand van heeft..
Hier wel, de drank staat al klaar/koudquote:Op vrijdag 7 april 2023 12:12 schreef engine het volgende:
Is er eigenlijk wel gewoon een vrijmibo vandaag?
Dacht het niet, dat was gisteren eigenlijk al een soort van.quote:Op vrijdag 7 april 2023 12:12 schreef engine het volgende:
Is er eigenlijk wel gewoon een vrijmibo vandaag?
quote:Op vrijdag 7 april 2023 12:11 schreef engine het volgende:
[..]
Ook daar kan iemand advies over geven. Stofwisseling of niet...mayo wordt niemand slank van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gaaf en bijzonder...quote:Op vrijdag 7 april 2023 12:12 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Heb heel veel geleerd van moeders en Oma, mijn mams was coupeuse en bontwerkster. Kan zelf ook
patroontekenen en eenvoudige kleding maken maar ook borduren/breien en mijn grootste hobby is haken.
quote:Op vrijdag 7 april 2023 12:14 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]Dan doet Kenzi toch iets foutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
quote:Op vrijdag 7 april 2023 12:15 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Je ziet de schrik in haar ogen.... ze ziet 'n hele grote lul (achter de camera)
quote:Op vrijdag 7 april 2023 12:11 schreef FreshFruit het volgende:
Marciano: "Waar ben ik aan begonnen? "
Heeft genoeg gekost. Dan maar van genietenquote:Op vrijdag 7 april 2023 12:24 schreef xsaskiax het volgende:
Oh jee als je alles gehad hebt komt Mirthe erbij staan, hangt over Marciano te kijken wat hij fotografeert......en natuurlijk de hele tijd kwekken......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |