exate bedrag weet ik niet meer is over gestemdquote:Op vrijdag 7 april 2023 10:47 schreef FreshFruit het volgende:
Weet iemand wat dit geintje heeft gekost?
Zeiken om het zeiken is voor velen leuker ja.quote:Op vrijdag 7 april 2023 10:44 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ohja, vergeten dat alles altijd positief moet zijn
mijn excuses
De COS maar verplaatsen naar KLBquote:Op vrijdag 7 april 2023 10:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zeiken om het zeiken is voor velen leuker ja.
Als ze biljarten of kaarten is het niet goed, maar als ze dan eens iets ondernemen moet het worden afgezeken.
De COS is af en toe ene grote klaagzang.
Het gaat niet alleen over jou, maar jouw post is wel aanleiding om er iets over te zeggen.quote:Op vrijdag 7 april 2023 10:50 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ga je dat nou serieus posten als reactie op wat ik zei?
alsof ik de hele tijd negatief ben. Nog niet bijna.
tsssssssssssssssssssssssssssssssssss
Mooi laten liggen.quote:
zou je sieren als je even in overweging meeneeemt dat ik doorgaans harstikke leuk en vrolijk post.quote:Op vrijdag 7 april 2023 10:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen over jou, maar jouw post is wel aanleiding om er iets over te zeggen.
Ik begreep net dat sommigen nogal laat op bed lagen gisteravond, misschien toch een beetje de verjaardag van Jeff gevierdquote:
Het zou jou sieren als je je niet zo aangevallen voelt.quote:Op vrijdag 7 april 2023 10:51 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
zou je sieren als je even in overweging meeneeemt dat ik doorgaans harstikke leuk en vrolijk post.
Ah die is jarig, benieuwd of hij ook ontbijt op bed krijgt enzquote:Op vrijdag 7 april 2023 10:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik begreep net dat sommigen nogal laat op bed lagen gisteravond, misschien toch een beetje de verjaardag van Jeff gevierd
Volgens mij staat er niet veel in de kast en heeft hij alleen een kopje koffie gehad.quote:Op vrijdag 7 april 2023 10:52 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ah die is jarig, benieuwd of hij ook ontbijt op bed krijgt enz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |