dat is wel sneu...quote:Op vrijdag 7 april 2023 10:33 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ja oke, maar als je het vergelijkt met de verjaardag van Isaac....... (om maar eens even iemand te noemen), toen kon het niet op allemaal
moet ze hare rommel zelf wassenquote:Op vrijdag 7 april 2023 10:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind het bijzonder
Hoe kan je wil verliezen met verkeerd wassen ?
Krimpen ja
Maar wol verliezen
is stelling over geweestquote:Op vrijdag 7 april 2023 10:29 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik weet wel wat dingen waar op geschoten kan worden
was bijna geen eten meerquote:Op vrijdag 7 april 2023 10:30 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Volgens mij is er dus echt NIETS gedaan voor Jeffrey.... vanmorgen een beker koffie van Wendy that's it
Is ook niet de eerste keer.quote:
nu noem je ook wel big boss ice daar kan en moet alles voorquote:Op vrijdag 7 april 2023 10:33 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ja oke, maar als je het vergelijkt met de verjaardag van Isaac....... (om maar eens even iemand te noemen), toen kon het niet op allemaal
Hij lijkt behoorlijk opgewekt, vannacht ook, hoewel hij het wel heel jammer vindt dat Kim er niet isquote:Op vrijdag 7 april 2023 10:34 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
dat is wel sneu...
weet ook niet of hij zelf wel in een feesttstemming is
net zoveel als tatoeerenquote:Op vrijdag 7 april 2023 10:35 schreef xsaskiax het volgende:
Ik vraag me af of Marciano eigenlijk wel ervaring met het maken van mooie foto's heeft, hij lijkt heel verbaasd over de hoeveelheid spullen die er voor hem staat......
oke, an is het gewoon lulligquote:Op vrijdag 7 april 2023 10:37 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Hij lijkt behoorlijk opgewekt, vannacht ook, hoewel hij het wel heel jammer vindt dat Kim er niet is
Kost geldquote:Op vrijdag 7 april 2023 10:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Waar wordt er op fotos geschoten ? Is dat een verdienopdracht of kost het geld?,
Moet hij zelf trouwens niet op de foto?quote:Op vrijdag 7 april 2023 10:37 schreef cinsan het volgende:
gaat tiano de foto s maken , och jee komt boel gezeik en gezeur mee , dit is niet goed , slechte belichting ...................................
het wordt toch niksquote:Op vrijdag 7 april 2023 10:40 schreef xsaskiax het volgende:
Jammer dat William Rutte niet in 1 van die tassen/koffers zit
Wedden dat er prachtig bewerkte foto's uitkomenquote:
ohja want marciano heeft talentquote:Op vrijdag 7 april 2023 10:42 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Wedden dat er prachtig bewerkte foto's uitkomen![]()
Met filters en goede fotobewerking is er best nog wat te redden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |