Hoe laat moet alles weer terug? Alleen Janet, Moraima en Erik zijn nu geweest?quote:Op vrijdag 7 april 2023 12:59 schreef greysbones het volgende:
1 uur
Babs is nog niet eens fatsoenlijk aangekleed
Er mag niemand van buitenaf in de loods komen... toch?quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:01 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Dat was een hele slechte fotoErik helemaal links, kijkend naar links.
Ze hadden een fotograaf voor een paar uurtjes in moeten huren om wat uit te leggen over de camera, belichting en compositie. Dit slaat nergens op, al zullen er best foto's bij zitten die oké zijn.
Ze hebben toch gewoon lol met z'n allen?quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:01 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Dat was een hele slechte fotoErik helemaal links, kijkend naar links.
Ze hadden een fotograaf voor een paar uurtjes in moeten huren om wat uit te leggen over de camera, belichting en compositie. Dit slaat nergens op, al zullen er best foto's bij zitten die oké zijn.
Ze heeft ook Sasha geknipt, die haar gister weer helemaal zat af te brandenquote:Op vrijdag 7 april 2023 13:02 schreef greysbones het volgende:
En wendy die al om 9 uur eruit was lapt iedereen op en doet de haren
Jeetje die mogen ze wel eens op een voetstuk zetten hoor
Daar heb je een punt.quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:02 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Er mag niemand van buitenaf in de loods komen... toch?
Hoorde ice het hebben over vanavondquote:Op vrijdag 7 april 2023 13:02 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hoe laat moet alles weer terug? Alleen Janet, Moraima en Erik zijn nu geweest?
Dan kan hij evt. Kenzy de schuld geven als het verkloot wordt.....quote:Op vrijdag 7 april 2023 12:53 schreef xsaskiax het volgende:
Marciano krijgt in de gaten (en geeft ook toe) dat hij heel veel niet weet en roept zelfs de hulp van Kenzy in (had ik niet van hem verwacht als ik eerlijk ben)
Ik vind Wendy echt DE topper in de loodsquote:Op vrijdag 7 april 2023 13:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze heeft ook Sasha geknipt, die haar gister weer helemaal zat af te branden
Mwoah ik krijg niet de indruk dat dit de bedoeling zal zijn, hij vroeg echt om adviesquote:Op vrijdag 7 april 2023 13:03 schreef Harry het volgende:
[..]
Dan kan hij evt. Kenzy de schuld geven als het verkloot wordt.....
Misschien is het wel omdat hij het zelf niet weet en dus aan een van de medebewoners wat advies vraagt.quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:03 schreef Harry het volgende:
[..]
Dan kan hij evt. Kenzy de schuld geven als het verkloot wordt.....
Ja, is ook prima, maar als zgn 'persoonlijk doel' stelt het natuurlijk bar weinig voor. Zoveel lol zie ik ze nog niet hebben overigens, maar ik kijk ook niet de hele tijd.quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:02 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze hebben toch gewoon lol met z'n allen?
Dat is toch het uitganspunt?
Ze zijn in ieder geval bezig, komen leuke dingen uit, ze maken er wat van met kleding e.d.quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:05 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Ja, is ook prima, maar als zgn 'persoonlijk doel' stelt het natuurlijk bar weinig voor. Zoveel lol zie ik ze nog niet hebben overigens, maar ik kijk ook niet de hele tijd.
Dat geloof ik, maar het is ook zo'n mannetje die als het er op aan komt de schuld aan een ander kan geven.quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:04 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Mwoah ik krijg niet de indruk dat dit de bedoeling zal zijn, hij vroeg echt om advies
Daar heb je zonder meer gelijk in, maar ik krijg hierbij de indruk dat het niet zo is (ik probeer vandaag lekker positief te blijvenquote:Op vrijdag 7 april 2023 13:07 schreef Harry het volgende:
[..]
Dat geloof ik, maar het is ook zo'n mannetje die als het er op aan komt de schuld aan een ander kan geven.
Buiten bij de sluisquote:Op vrijdag 7 april 2023 13:08 schreef engine het volgende:
Imi wil buiten want hij wil graag een loods element in de foto
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |