Hij had gelukkig nog wat tijd over naast het drukke tattoogebeuren.. hij heeft het er maar druk mee, die alleskunner (Y)quote:Op vrijdag 7 april 2023 11:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Marciano heeft zich opgeworpen als fotograaf
Welke medebewoner krijgt de eerste tattoo van Marciano?quote:Op vrijdag 7 april 2023 11:23 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Hij had gelukkig nog wat tijd over naast het drukke tattoogebeuren.. hij heeft het er maar druk mee, die alleskunner (Y)
en vergeet de altijd-overal-verstand-van-hebbende JW niet he..... die heeft werkelijk ALLES meegemaakt.... hem hoeven ze echt niets te vertellen...quote:Op vrijdag 7 april 2023 11:09 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Anders Isaac; de grote jongens in de DJ wereld, in die wereld, waarmee hij de hele planeet heeft over gereisd, de he-le pla-neet, moesten ook altijd op die foto, snap je?
Ik lach me slap! Ik ben ooit 13 jaar persfotograaf geweest, en een goede foto maak je niet zomaar eventjes.quote:Op vrijdag 7 april 2023 11:13 schreef chufi het volgende:
Tiano: Manager! Misschien gaan ze uitleggen hoe dat fokking ding werkt!??
Dan komt het vast helemaal goed.quote:
De kapsterquote:Op vrijdag 7 april 2023 10:47 schreef Loveable het volgende:
Wen knipt weer alle haartjes van de bewoners?
Ik denk dat dat best van invloed kan zijn.quote:Op vrijdag 7 april 2023 11:19 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Toch merk je (dat was in de Utopiatijd ook zo), dat wanneer er plezier is in de loods, de sfeer daar goed is, de sfeer in de COS ook heel anders is (kan toeval zijn)
Is mij eerder opgevallen dat die gozer een bril nodig heeft, knijpt vaak met zijn ogen. Maar ja, bril staat natuurlijk niet zo stoer hè?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |