Marciano heeft zich opgeworpen als fotograafquote:Op vrijdag 7 april 2023 11:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Komt er ook nog een fotograaf? Anders is dit toch een beetje zinloosZelfde als dat ik ineens in een F1 auto mag rijden...
Niemand van buiten... hadden ze zelf ook ff vergeten vermoed ik zo..quote:Op vrijdag 7 april 2023 11:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Komt er ook nog een fotograaf? Anders is dit toch een beetje zinloosZelfde als dat ik ineens in een F1 auto mag rijden...
Ik hoop dat hij dan een beetje ervaring heeft.. anders is het wel veel geld voor een paar foto's die wij ook zouden kunnen makenquote:Op vrijdag 7 april 2023 11:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Marciano heft zich opgeworpen als fotograaf
Zat ik net aan te denken.quote:Op vrijdag 7 april 2023 11:06 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij dan een beetje ervaring heeft.. anders is het wel veel geld voor een paar foto's die wij ook zouden kunnen maken
kijk eens naar het vogeltje , klick klick , lachen aub flits flitsquote:Op vrijdag 7 april 2023 11:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Marciano heft zich opgeworpen als fotograaf
Hij zei net dat hij niet wist wat hij aan het doen was, maar dat ging over de lampen, misschien is hij meer ervaren met zo'n cameraquote:Op vrijdag 7 april 2023 11:06 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij dan een beetje ervaring heeft.. anders is het wel veel geld voor een paar foto's die wij ook zouden kunnen maken
Anders Isaac; de grote jongens in de DJ wereld, in die wereld, waarmee hij de hele planeet heeft over gereisd, de he-le pla-neet, moesten ook altijd op die foto, snap je?quote:
Hey we hebben een nieuwe modquote:Op vrijdag 7 april 2023 10:53 schreef Loveable het volgende:
Ok mensen laten we maar weer over de streams gaan hebben
Uiteraardquote:Op vrijdag 7 april 2023 11:09 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Anders Isaac; de grote jongens in de DJ wereld, in die wereld, waarmee hij de hele planeet heeft over gereisd, de he-le pla-neet, moesten ook altijd op die foto, snap je?
quote:Op vrijdag 7 april 2023 11:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Heh .. alle mannen druk aan het werk ... alleen Bern zit rustig nog z'n ontbijtje te nuttigen.
Die fotoquote:Op vrijdag 7 april 2023 11:09 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Anders Isaac; de grote jongens in de DJ wereld, in die wereld, waarmee hij de hele planeet heeft over gereisd, de he-le pla-neet, moesten ook altijd op die foto, snap je?
Alle dames willen eerst, maar die zitten nog bij de kapster, die daarna ook nog de nagels moet doen en dan pas kunnen ze in de makeup en mogen we hopen dat ze wel de leukste outfit kunnen vinden..quote:
Wat een logica weer.quote:Op vrijdag 7 april 2023 11:18 schreef Dotteke het volgende:
Sas had gevraagd of ze voor een keer kamer 3 mochten gebruiken voor de foto, anders voelt ze zich zo bekeken ( door de bewoners) Euhh ze vergeet een ding, de streams
dat had tiano ook gevraagdquote:Op vrijdag 7 april 2023 11:18 schreef Dotteke het volgende:
Sas had gevraagd of ze voor een keer kamer 3 mochten gebruiken voor de foto, anders voelt ze zich zo bekeken ( door de bewoners) Euhh ze vergeet een ding, de streams
Wij kijken niet hoorquote:Op vrijdag 7 april 2023 11:18 schreef Dotteke het volgende:
Toch merk je (dat was in de Utopiatijd ook zo), dat wanneer er plezier is in de loods, de sfeer daar goed is, de sfeer in de COS ook heel anders is (kan toeval zijnquote:Op vrijdag 7 april 2023 10:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zeiken om het zeiken is voor velen leuker ja.
Als ze biljarten of kaarten is het niet goed, maar als ze dan eens iets ondernemen moet het worden afgezeken.
De COS is af en toe ene grote klaagzang.
Hij had gelukkig nog wat tijd over naast het drukke tattoogebeuren.. hij heeft het er maar druk mee, die alleskunner (Y)quote:Op vrijdag 7 april 2023 11:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Marciano heeft zich opgeworpen als fotograaf
Welke medebewoner krijgt de eerste tattoo van Marciano?quote:Op vrijdag 7 april 2023 11:23 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Hij had gelukkig nog wat tijd over naast het drukke tattoogebeuren.. hij heeft het er maar druk mee, die alleskunner (Y)
en vergeet de altijd-overal-verstand-van-hebbende JW niet he..... die heeft werkelijk ALLES meegemaakt.... hem hoeven ze echt niets te vertellen...quote:Op vrijdag 7 april 2023 11:09 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik lach me slap! Ik ben ooit 13 jaar persfotograaf geweest, en een goede foto maak je niet zomaar eventjes.quote:Op vrijdag 7 april 2023 11:13 schreef chufi het volgende:
Tiano: Manager! Misschien gaan ze uitleggen hoe dat fokking ding werkt!??
Dan komt het vast helemaal goed.quote:
De kapsterquote:Op vrijdag 7 april 2023 10:47 schreef Loveable het volgende:
Wen knipt weer alle haartjes van de bewoners?
Ik denk dat dat best van invloed kan zijn.quote:Op vrijdag 7 april 2023 11:19 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Toch merk je (dat was in de Utopiatijd ook zo), dat wanneer er plezier is in de loods, de sfeer daar goed is, de sfeer in de COS ook heel anders is (kan toeval zijn)
Is mij eerder opgevallen dat die gozer een bril nodig heeft, knijpt vaak met zijn ogen. Maar ja, bril staat natuurlijk niet zo stoer hč?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |