Heb hem wel eens gezien met een leesbril, waarschijnlijk even geleend daar.quote:Op vrijdag 7 april 2023 11:32 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Is mij eerder opgevallen dat die gozer een bril nodig heeft, knijpt vaak met zijn ogen. Maar ja, bril staat natuurlijk niet zo stoer hè?
Is Janet druk mee bezigquote:Op vrijdag 7 april 2023 11:32 schreef xsaskiax het volgende:
Heeft iemand de pop die Kim met behulp van Janet gemaakt had voor Jeffrey's verjaardag al gegeven????
Heeft ook een leesbril soms.quote:Op vrijdag 7 april 2023 11:32 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Is mij eerder opgevallen dat die gozer een bril nodig heeft, knijpt vaak met zijn ogen. Maar ja, bril staat natuurlijk niet zo stoer hè?
Zou best eens kunnen maar heb dat dan gemist.quote:Op vrijdag 7 april 2023 11:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heb hem wel eens gezien met een leesbril, waarschijnlijk even geleend daar.
Misschien kan Marciano het leesbrilletje van Erik lenenquote:
Volgens mij hebben ze soms niet in de gaten dat 24 uur per dag te zien zijnquote:
hahaha toen hadden ze toch een professionele fotograaf???quote:
Ook, maar ook Naomi pretendeerde fotografe te zijn...quote:Op vrijdag 7 april 2023 11:51 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
hahaha toen hadden ze toch een professionele fotograaf???
(waren trouwens heel mooie reportages )
Ik snap het wel. Het is heel wat anders als 20 mensen je fysiek staan aan te gapen.quote:Op vrijdag 7 april 2023 11:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze soms niet in de gaten dat 24 uur per dag te zien zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |