oh eww voetbalquote:Op dinsdag 4 april 2023 22:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat hij die voetballer bedoelt
Yep dat las ik in de vorige COS pas , helemaal niet op gelet , maar idd geen klok, dus buillshitquote:Op dinsdag 4 april 2023 22:48 schreef Harry het volgende:
Marciano denkt dat Jeffrey een gespleten persoonlijkheid heeft.
Marciano: er is iets niet goed.
Marciano zegt tegen Babette dat er geen klok op het scherm was.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Quincy_Promesquote:Op dinsdag 4 april 2023 22:50 schreef Thorelf het volgende:
heb niets met voetbal..dus eerlijk gezegd weet ik het nog niet
Denk dat het met de amusementswaarde gaat voor de streamers. Aan die kaartjes kun jezelf ook nog mee doen voor jezelf. D&D gaat wat lastiger...quote:Op dinsdag 4 april 2023 22:51 schreef HopScotch het volgende:
D&D mag maximaal 1x in de week maar maaaaaaaaaaandenlang die kutkaartjes van elkaar beantwoorden is dikke prima. Wat een willekeur daar.
Omringd door idioten misschien wel eens leuk voor de febo om te lezen.quote:Op dinsdag 4 april 2023 22:51 schreef HopScotch het volgende:
D&D mag maximaal 1x in de week maar maaaaaaaaaaandenlang die kutkaartjes van elkaar beantwoorden is dikke prima. Wat een willekeur daar.
quote:Op dinsdag 4 april 2023 22:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dus de kans is groot dat hij straks gaat steken?
Sorry hoor
Ja, en ze laten hem lekker zittenquote:Op dinsdag 4 april 2023 22:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dus de kans is groot dat hij straks gaat steken?
Sorry hoor
Helemaal niet anders had hij wel een gele of misschien zelfs rode kaart gekregen. Van mij had Marciano een donker rode kaart verdiend afgelopen weekend en linea recta naar huis gemogen! Maar ja, willekeur hč....quote:Op dinsdag 4 april 2023 22:53 schreef Daana316 het volgende:
Jeff zijn agressie/pest/scheld gedrag kan misschien wel voor 75% geacteerd zijn, maar de overige bewoners weten niet altijd wat echt of spel is. Jeff heeft een grens aangegeven m.b.t. aanraken maar gaat zelf over de grenzen van anderen heen zonder enige schoom.
Nou ja, kezen, klaverjassen, rummikub, schaken, biljarten, darten alles is prima en vind ik ook niks aan om naar te kijken. En ik heb niet het idee dat ze een zier geven om de amusementswaarde voor de streamers.quote:Op dinsdag 4 april 2023 22:52 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Denk dat het met de amusementswaarde gaat voor de streamers. Aan die kaartjes kun jezelf ook nog mee doen voor jezelf. D&D gaat wat lastiger...
Nee, ik bedoel dat andere niet tegen hem in durven gaan door zijn gedrag en dat creëert bij sommige een angstcultuur/onveilig gevoel.quote:Op dinsdag 4 april 2023 22:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Helemaal niet anders had hij wel een gele of misschien zelfs rode kaart gekregen. Van mij had Marciano een donker rode kaart verdiend afgelopen weekend en linea recta naar huis gemogen! Maar ja, willekeur hč....
Heb wel gezien dat Rupie de koffer binnen bracht en toen meteen aan Jeff vroeg wat hij wou, Jeff zei toen dat ie eerst maar de groep bij elkaar moest roepen en liep de slaapkamer inquote:Op dinsdag 4 april 2023 22:56 schreef KinKiJan het volgende:
Nog maar een keer over die klok.
De manager vraagt altijd nog 1x aan de 24u-aanvrager of hij/zij het zeker weet zodra die koffer binnen is gehaald. Als iemand dan duidelijk maakt te vertrekken gaat die klok lopen.
Jeff is de eerst die er op dat moment van afziet. Tuurlijk is die klok niet gaan lopen.
Jij was erbij? Of hebt de beelden van het voorval gezien? En Kim die Jeff een knietje gaf dan? Ook fysiek geweld toch?quote:Op dinsdag 4 april 2023 22:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Helemaal niet anders had hij wel een gele of misschien zelfs rode kaart gekregen. Van mij had Marciano een donker rode kaart verdiend afgelopen weekend en linea recta naar huis gemogen! Maar ja, willekeur hč....
Kennelijk was er bij vorige eliminaties toch wel een klok, anders beginnen de mensen er niet over.quote:Op dinsdag 4 april 2023 22:56 schreef KinKiJan het volgende:
Nog maar een keer over die klok.
De manager vraagt altijd nog 1x aan de 24u-aanvrager of hij/zij het zeker weet zodra die koffer binnen is gehaald. Als iemand dan duidelijk maakt te vertrekken gaat die klok lopen.
Jeff is de eerst die er op dat moment van afziet. Tuurlijk is die klok niet gaan lopen.
Maar ... dat is dan toch een nee op de vraag of hij het zeker weet en dus geen klok?quote:Op dinsdag 4 april 2023 22:58 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Heb wel gezien dat Rupie de koffer binnen bracht en toen meteen aan Jeff vroeg wat hij wou, Jeff zei toen dat ie eerst maar de groep bij elkaar moest roepen en liep de slaapkamer in
Dus geen antwoord gegeven, dat kwam pas in zijn speech
We hebben het over 24u aanvragen!quote:Op dinsdag 4 april 2023 22:59 schreef Harry het volgende:
[..]
Kennelijk was er bij vorige eliminaties toch wel een klok, anders beginnen de mensen er niet over.
Nee, maar ik heb het van hear say. Maar daar was geen woord Spaans bij.quote:Op dinsdag 4 april 2023 22:59 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jij was erbij? Of hebt de beelden van het voorval gezien? En Kim die Jeff een knietje gaf dan? Ook fysiek geweld toch?
Isaac kan 1 ding goed...Alles recht lullen wat krom is...quote:Op dinsdag 4 april 2023 23:02 schreef woxxel het volgende:
Ik ben benieuwd wat marciano er van vind dat isaak al wist dat jeff zou blijven voordat marciano vannacht nog een keer door t stof is gegaan
Daar was geen klok, dat klopt. Bij al die aanvragen van bv Madeleine ook niet.....quote:
en heel overdreven en theatraal gaan acteren dat hij zo verdrietig is dat Jeff weggaat. Hij jankt en snottert in een hoekje, rukt ondertussen heel overdreven acterend een halve heg uit de muur. Maar wel op zo'n manier dat zijn gezicht niet te zien is.quote:Op dinsdag 4 april 2023 23:03 schreef mangalie het volgende:
[..]
Isaac kan 1 ding goed...Alles recht lullen wat krom is...
Ja, dat was mooi...Oscarwaardig.quote:Op dinsdag 4 april 2023 23:06 schreef Verida het volgende:
[..]
en heel overdreven en theatraal gaan acteren dat hij zo verdrietig is dat Jeff weggaat. Hij jankt en snottert in een hoekje, rukt ondertussen heel overdreven acterend een halve heg uit de muur. Maar wel op zo'n manier dat zijn gezicht niet te zien is.
En toch ben ik het hier niet mee eens... ja ik vind ook dat jeff soms te ver gaat, maar marcio zat op k3 en heeft zijn vriendinnetjes ook vreselijk horen schelden op o.a. wendy en had daar weinig problemen mee. of mag het achter gesloten deuren wel? vind dit wel hypocriet van hemquote:Op dinsdag 4 april 2023 22:55 schreef Verida het volgende:
Jef gaat al maanden uit zijn plaat, scheld zijn vriendin letterlijk verrot, wat iedereen mag en kan horen. Totdat Kim zelfs erom moet huilen. Scheld martin helemaal de grond in, niemand die iets durft te zeggen.
Daarna gaat hij op gezette tijden 'banjeren" om tabak af te dwingen, drank af te dwingen, of gewoon voor zijn eigen lol en lacht erom dat iedereen voor hem huivert, stil zit en niets durft te zeggen. Slaat en passant nog even een deur of wat half aan diggelen enz. Maar dat is vermaak voor hem....
marciano is twee keer kwaad geworden. De eerste keer nogal hardhandig door isaac in een houtgreep genomen. En wat was er helemaal gebeurd? Hij had een klap gegeven tegen een kastdeur en moest daarom in een soort klemgreep genomen worden.
En hij heeft Jef een duw gegeven,
En dan is nu marciano het grootste gevaar in de loods? Wil Jeff dat er wat aan gedaan wordt want Jeff wil wel veilig kunnen rondlopen?
Het is te bizar voor woorden.
oh en Marciano heeft een keer heel kwaad gekeken naar Jeff......(niemand die het gezegde als blikken konden doden meer kent ) Dat maakt marciano ook gevaarlijk, hij kijkt heel boos alsof hij iemand iets wil aan doen.
En pathetic Jeff is nu zielig en slachtoffer, want die is tegen geweld....
Die trok ze ook steeds in voordat die koffer binnenkwam.quote:Op dinsdag 4 april 2023 23:05 schreef Harry het volgende:
[..]
Daar was geen klok, dat klopt. Bij al die aanvragen van bv Madeleine ook niet.....
La gente esta muy locaquote:Op dinsdag 4 april 2023 23:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb het van hear say. Maar daar was geen woord Spaans bij.
quote:Op dinsdag 4 april 2023 23:11 schreef mangalie het volgende:
[..]
Beste Deissy: graag in het Nederlands praten
Je klinkt bijna als een youtube modjequote:Op dinsdag 4 april 2023 23:11 schreef mangalie het volgende:
[..]
Beste Deissy: graag in het Nederlands praten
je hoeft het niet met me eens te zijn hoorquote:Op dinsdag 4 april 2023 23:08 schreef Thorelf het volgende:
[..]
En toch ben ik het hier niet mee eens... ja ik vind ook dat jeff soms te ver gaat, maar marcio zat op k3 en heeft zijn vriendinnetjes ook vreselijk horen schelden op o.a. wendy en had daar weinig problemen mee. of mag het achter gesloten deuren wel? vind dit wel hypocriet van hem
heb even voor muziek gekozenquote:Op dinsdag 4 april 2023 23:17 schreef chufi het volgende:
Wat heb ik liever ? Marciano en Babs ... of Erik , JW en Eunice ?
En Bep vind het ook superquote:Op dinsdag 4 april 2023 23:20 schreef Puzzie het volgende:
Marciano is heel erg blij dat hij onder Bep ligt
En vanaf nu is ze stil?quote:Op dinsdag 4 april 2023 23:23 schreef mangalie het volgende:
Babette heeft haar aantal woorden voor vandaag weer gehaal zegt ze...
Daar hadden we het vandaag nog met Deis over : volgens mij was dat dit de eerste keer dat ze ook echt allemaal op twee personen hebben gestemdquote:Op dinsdag 4 april 2023 23:24 schreef Judiwi het volgende:
Vraag me af, als het geen duel was geweest. Was Janet dan nog op Babet meegegaan.
Groep ging nu unaniem op Imadin.
Ik was al niet serieusquote:Op dinsdag 4 april 2023 23:26 schreef mangalie het volgende:
[..]
Whahahhaaaaaaaa whaaahaaa Ik hoor haar lachen..
Hij wist tijdens het avondeten van de dag ervoor al dat ie bleef dus als je dan alsnog je koffer laat komen voer je een act op. Het werd gewoonweg gebruikt als verkooppraatje om ertussenuit te kunnen knijpen want hij mist Kim tot op het bot. Zou ze daar nog hebben gezeten dan zou een vertrek überhaupt nooit in de steigers hebben gestaan. En juist hijzelf is de laatste die moet miepen want als zijn eigen vriendin hem knock-out had geslagen dan was het nog terecht geweest ook tijdens weeral zo'n minachtende publieke vernedering. Natuurlijk praat ik fysiek geweld op geen enkele manier goed en ageer er juist flink tegen maar verbaal geweld is niet per definitie 'minder'. Op zeker dat Tiano een rode kaart had gekregen bij een serieuze klap.quote:Op dinsdag 4 april 2023 23:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb het van hear say. Maar daar was geen woord Spaans bij.
Psssst Erik gaat naar bed...quote:Op dinsdag 4 april 2023 23:33 schreef Flow3r het volgende:
JW : de ene persoon is heel rustig, den ander heel hieperdepieper, je moet mensen niet willen veranderen
hou je kop dan ook tegen Wendy elke keer als je haar aanvalt op haar manier van reageren![]()
Oh manager is morgenquote:Op dinsdag 4 april 2023 23:48 schreef Thorelf het volgende:
vraagje het laatste wat ik vanmiddag zag in de kas bij stemming ex managers met kenzy... hoe was uiteindelijk de stemming?
Je hebt het prima omschreven ja en normaliter allang door een individu weggestuurd bij een normaal eliminatieverloopquote:Op dinsdag 4 april 2023 22:55 schreef Verida het volgende:
Jef gaat al maanden uit zijn plaat, scheld zijn vriendin letterlijk verrot, wat iedereen mag en kan horen. Totdat Kim zelfs erom moet huilen. Scheld martin helemaal de grond in, niemand die iets durft te zeggen.
Daarna gaat hij op gezette tijden 'banjeren" om tabak af te dwingen, drank af te dwingen, of gewoon voor zijn eigen lol en lacht erom dat iedereen voor hem huivert, stil zit en niets durft te zeggen. Slaat en passant nog even een deur of wat half aan diggelen enz. Maar dat is vermaak voor hem....
marciano is twee keer kwaad geworden. De eerste keer nogal hardhandig door isaac in een houtgreep genomen. En wat was er helemaal gebeurd? Hij had een klap gegeven tegen een kastdeur en moest daarom in een soort klemgreep genomen worden.
En dan is nu marciano het grootste gevaar in de loods? Wil Jeff dat er wat aan gedaan wordt want Jeff wil wel veilig kunnen rondlopen?
oh en Marciano heeft een keer heel kwaad gekeken naar Jeff......(niemand die het gezegde als blikken konden doden meer kent ) Dat maakt marciano ook gevaarlijk, hij kijkt heel boos alsof hij iemand iets wil aan doen.
Over wie had hij het?quote:Op dinsdag 4 april 2023 23:46 schreef Flow3r het volgende:
Isaac : fucking fake people jongen, allang toch
true, maar het is kenzy dus niet gelukt om ice en marcio om te praten?quote:Op dinsdag 4 april 2023 23:53 schreef mangalie het volgende:
[..]
Als ik het goed begrepen heb gaan ze voor Wendy. Maar het kan daar zomaar omslaan..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Neequote:Op dinsdag 4 april 2023 23:54 schreef Thorelf het volgende:
[..]
true, maar het is kenzy dus niet gelukt om ice en marcio om te praten?
Het filmpjestopic is anders ook een aanrader.quote:Op dinsdag 4 april 2023 23:59 schreef Thorelf het volgende:
en om deze beelden ben ik voor groep ice... anders hebben we alleen slapers....nee ik vind ze niet allemaal even leuk, maar heb nog wat te kijken na mijn late dienst
Dat Jeff sowieso met enige regelmaat een act opvoert, gelooft bijna iedereen wel inmiddels. Maar waarom denk je dat de andere bewoners in de loods dat niet doen? Ik zelf denk dat iedereen dat inmiddels wel doet. Was Mirthe wel echt zo bang bv. . De ene act valt meer op dan de andere act en Jeffrey valt sowieso op en zijn act is de aller aller grootste dus alle focus op hem.quote:Op dinsdag 4 april 2023 23:33 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Hij wist tijdens het avondeten van de dag ervoor al dat ie bleef dus als je dan alsnog je koffer laat komen voer je een act op. Het werd gewoonweg gebruikt als verkooppraatje om ertussenuit te kunnen knijpen want hij mist Kim tot op het bot. Zou ze daar nog hebben gezeten dan zou een vertrek überhaupt nooit in de steigers hebben gestaan. En juist hijzelf is de laatste die moet miepen want als zijn eigen vriendin hem knock-out had geslagen dan was het nog terecht geweest ook tijdens weeral zo'n minachtende publieke vernedering. Natuurlijk praat ik fysiek geweld op geen enkele manier goed en ageer er juist flink tegen maar verbaal geweld is niet per definitie 'minder'. Op zeker dat Tiano een rode kaart had gekregen bij een serieuze klap.
Als iemand als Mirthe bang voor je is of Kenzy haar tranen verhuld tijdens weer zo'n tirade dan mag je je toch weleens afvragen waar je mee bezig bent. Of een vrouw zoals Babs die op kantoor helemaal werd uitgekafferd en nadat ie weg was in tranen uitbarstte want in zijn bijzijn klapte ze totaal dicht en hield ze zich groot. En dit zeg ik dus terwijl ik Jeff juist overall een topgozer vind die met z'n lolbroek daarna weer iedereen om z'n vinger weet te winden want ja mensen gaan daar zelf in mee.
Eensquote:Op dinsdag 4 april 2023 23:33 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Hij wist tijdens het avondeten van de dag ervoor al dat ie bleef dus als je dan alsnog je koffer laat komen voer je een act op. Het werd gewoonweg gebruikt als verkooppraatje om ertussenuit te kunnen knijpen want hij mist Kim tot op het bot. Zou ze daar nog hebben gezeten dan zou een vertrek überhaupt nooit in de steigers hebben gestaan. En juist hijzelf is de laatste die moet miepen want als zijn eigen vriendin hem knock-out had geslagen dan was het nog terecht geweest ook tijdens weeral zo'n minachtende publieke vernedering. Natuurlijk praat ik fysiek geweld op geen enkele manier goed en ageer er juist flink tegen maar verbaal geweld is niet per definitie 'minder'. Op zeker dat Tiano een rode kaart had gekregen bij een serieuze klap.
Als iemand als Mirthe bang voor je is of Kenzy haar tranen verhuld tijdens weer zo'n tirade dan mag je je toch weleens afvragen waar je mee bezig bent. Of een vrouw zoals Babs die op kantoor helemaal werd uitgekafferd en nadat ie weg was in tranen uitbarstte want in zijn bijzijn klapte ze totaal dicht en hield ze zich groot. En dit zeg ik dus terwijl ik Jeff juist overall een topgozer vind die met z'n lolbroek daarna weer iedereen om z'n vinger weet te winden want ja mensen gaan daar zelf in mee.
Jaquote:Op woensdag 5 april 2023 00:13 schreef mangalie het volgende:
Als ze nog een mooie stunt willen maken zouden ze Moiraima manager moeten maken...
JW vindt dat hij meer recht heeft om te blijven dan Moryquote:
Jaquote:Op woensdag 5 april 2023 00:20 schreef mangalie het volgende:
[..]
Die denken al dat ze in de finale staan...
Denk dat alles al beklonken is, de Febo moet hier eerst van weten. Wendy wordt het gewoon, dat is na Esther en na Kim de beste optie.quote:Op woensdag 5 april 2023 00:13 schreef mangalie het volgende:
Als ze nog een mooie stunt willen maken zouden ze Moiraima manager moeten maken...
Een heel erg spitsvondige zet (van beiden) want je wint zo informatie in van het andere kamp en je bouwt een soort van beschermingsschild op. Mits je het geslepen doet. Je helemaal in één specifiek groepje voegen en de ander tot absolute vijand bombarderen klinkt leuk maar niet slim. Natuurlijk voel je je prettig bij het ene groepje mensen maar het blijft een menselijk schaakspel. Als je goed bent met bepaalde mensen dan kun je dat op een volwassen manier met mekaar uitbuiten zonder dat je je eigen 'groep' loopt te verraden of hoe je het ook noemen wilt. Je moet natuurlijk wel weten wat je kan delen en vooral hoe zodat je altijd je verhaaltje klaar hebt indien nodig. Het programma heeft bovendien baat bij frictie dus die hebben er niets aan als het ene groepje het andere uitroeit want dan krijg je maar saaie televisie. De topprioriteit bij mij zou liggen dat ik wil overblijven/overleven met m'n innercircle en daarna pas het aantal leuke mensen waarbij je enkel voorkeuren kunt hebben.quote:
Dat maakt dat ik juist van hem dat riedeltje niet serieus kan nemen want ga dan ook bij jezelf te rade en stel je kwetsbaar opquote:Op dinsdag 4 april 2023 22:53 schreef Daana316 het volgende:
Jeff zijn agressie/pest/scheld gedrag kan misschien wel voor 75% geacteerd zijn, maar de overige bewoners weten niet altijd wat echt of spel is. Jeff heeft een grens aangegeven m.b.t. aanraken maar gaat zelf over de grenzen van anderen heen zonder enige schoom.
Isac zat vanmiddag in de kas met Kenzy..Maar Sas kan ook idd..quote:Op woensdag 5 april 2023 00:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
En Sas maar ook weer niet , daarom vaag
Kenzy gaf sowieso al info doorquote:Op woensdag 5 april 2023 00:37 schreef mangalie het volgende:
[..]
Isac zat vanmiddag in de kas met Kenzy..Maar Sas kan ook idd..
die 2 miogen datquote:Op woensdag 5 april 2023 00:37 schreef mangalie het volgende:
[..]
Isac zat vanmiddag in de kas met Kenzy..Maar Sas kan ook idd..
Als iemand zich bang gedraagt en zegt dat ze bang is, dan is die persoon bang.quote:Op woensdag 5 april 2023 00:07 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Dat Jeff sowieso met enige regelmaat een act opvoert, gelooft bijna iedereen wel inmiddels. Maar waarom denk je dat de andere bewoners in de loods dat niet doen? Ik zelf denk dat iedereen dat inmiddels wel doet. Was Mirthe wel echt zo bang bv. . De ene act valt meer op dan de andere act en Jeffrey valt sowieso op en zijn act is de aller aller grootste dus alle focus op hem.
Daarbij worden eventueel "heftige" dingen besproken met achter. Lijkt me ook vrij logisch dat het programma zich indekt en niets aan het toeval overlaat. Toch?
Het zou kunnen. In real life? Jazeker. Maar in deze setting....mwaaaaahhhh. Gaan we er ooit achter komen, geen idee. Erover speculeren is kei leuk.quote:Op woensdag 5 april 2023 00:57 schreef Harry het volgende:
[..]
Als iemand zich bang gedraagt en zegt dat ze bang is, dan is die persoon bang.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Al eerder gezegd, maar jij blijft volhouden dat het hardhandig was. Deze manier wordt ook gebruikt in de zorg, GGZ, gevangenis, beveiliging etc. als mensen uit hun plaat gaan om ze te beschermen tegen zichzelf (dat ze zichzelf geen pijn doen, tegen vernieling en om andere personen te beschermen) Als jij daar geen ervaring mee hebt, prima, maar geloof het dan als er mensen zijn die deze handeling wel kennen, zoals zojuist beschreven, dat dit een veilige manier van handelen is.quote:Op dinsdag 4 april 2023 22:55 schreef Verida het volgende:
Voor een deel eens, maar herinner je je nog hoe Isaac tegen Kenzy tekeer ging, dat ze lag te huilen in bed? Er zijn er meerderen die er aan handje van hebben/ hadden om medebewoners te vernederen, al dan niet recht in hun gezicht. Herinner je de scheldpartijden van KimW , Wanda, Mirthe die Jeff wel wilde vermoorden. Het zijn geen van allen lieverdjes en mssn spant Jeff de kroon, maar laten we niet net zo hypocriet zijn als de bewonersquote:Op dinsdag 4 april 2023 23:33 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Weer alle kanten op wijzen om maar te kunnen zeggen dat Jeff het ook magquote:Op woensdag 5 april 2023 02:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Voor een deel eens, maar herinner je je nog hoe Isaac tegen Kenzy tekeer ging, dat ze lag te huilen in bed? Er zijn er meerderen die er aan handje van hebben/ hadden om medebewoners te vernederen, al dan niet recht in hun gezicht. Herinner je de scheldpartijden van KimW , Wanda, Mirthe die Jeff wel wilde vermoorden. Het zijn geen van allen lieverdjes en mssn spant Jeff de kroon, maar laten we niet net zo hypocriet zijn als de bewoners
Goedemorgenquote:Op woensdag 5 april 2023 06:49 schreef cinsan het volgende:
goede morgen
managersverkiezing ook 1 grote pot nat word toch iemand waar ice en co invloed gaan op hebben
is toch overduidelijk team ice kan en mag alles van k5
Daarom nu ook duels bij de eliminaties, niemand durft Isaac op de stip te zetten want hij wint zogenaamd alles, en bij een duel mogen ze niet kiezen wie er uit gaatquote:Op woensdag 5 april 2023 06:52 schreef engine het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Heel erg duidelijk. Alles blijft maar om dezelfde personen draaien en Isaac is er altijd bij betrokken.
juist en dat valt op nadat gj ice eruit wilde , dus nominaties nu alleen maar duelsquote:Op woensdag 5 april 2023 07:20 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Daarom nu ook duels bij de eliminaties, niemand durft Isaac op de stip te zetten want hij wint zogenaamd alles, en bij een duel mogen ze niet kiezen wie er uit gaat
Erik bijvoorbeeld loopt risico om op de stip te komen, maar als Erik mag kiezen gooit hij Rupie of Isaac er uit
Heeft de Febo mooi voorkomen met deze verandering
zeker weten , wendy doet veel , maar is niets anders dan meeloper en iemand die geen tegenstand gaat bieden , zo iemand moet team ice hebben brave volgelingen.mensen die mss hun mening willen doordrukken als ze manager zijn oa bern , erik zullen ze geen manager makenquote:Op woensdag 5 april 2023 07:32 schreef Setje72 het volgende:
[..]
Die laat zich ook lekker inpalmen door die groep
Jasper heeft gisteren aangekondigd dat hij op de stip wil.quote:Op woensdag 5 april 2023 07:30 schreef cinsan het volgende:
[..]
juist en dat valt op nadat gj ice eruit wilde , dus nominaties nu alleen maar duels
woord houden denk ik wel , de kans krijgen geloof ik minder inquote:Op woensdag 5 april 2023 07:52 schreef Harry het volgende:
[..]
Jasper heeft gisteren aangekondigd dat hij op de stip wil.
Na aandringen van Sasha pas na een maand.
Hij wil actief het spel kunnen spelen.
We gaan zien of hij woord houdt, en die kans gaat krijgen.
Niet alleen icequote:Op woensdag 5 april 2023 02:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Voor een deel eens, maar herinner je je nog hoe Isaac tegen Kenzy tekeer ging, dat ze lag te huilen in bed? Er zijn er meerderen die er aan handje van hebben/ hadden om medebewoners te vernederen, al dan niet recht in hun gezicht. Herinner je de scheldpartijden van KimW , Wanda, Mirthe die Jeff wel wilde vermoorden. Het zijn geen van allen lieverdjes en mssn spant Jeff de kroon, maar laten we niet net zo hypocriet zijn als de bewoners
En als hij de kans krijgt denk ik dat hij zichzelf naar huis speeltquote:Op woensdag 5 april 2023 07:59 schreef cinsan het volgende:
[..]
woord houden denk ik wel , de kans krijgen geloof ik minder in
Ik vraag me werkelijk af of de sterke spelers echt zo sterk zijnquote:Op woensdag 5 april 2023 08:03 schreef Seattle het volgende:
Goedemorgen op deze heerlijke zonnige dag!
Dat nomineren doen de bewoners toch echt zelf. GJ was een sterke speler die ver had kunnen komen en hij heeft er zelf voor gekozen om op die stip te staan. Dat de FEBO zo’n actie afstraft snak ik wel.
En ik weet bv niet of FEBO Esther er echt uit wilde hebben. Die had een leuk verhaallijntje lopen itt Bern of Imadidin
dat zit er ook dik inquote:Op woensdag 5 april 2023 08:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
En als hij de kans krijgt denk ik dat hij zichzelf naar huis speelt
GJ was wel 1 van de deelnemers die veel kon en niet zo maar weggestemd zou worden.quote:Op woensdag 5 april 2023 08:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vraag me werkelijk af of de sterke spelers echt zo sterk zijn
Ze hebben geen idee welke eliminatie ze krijgen dus ze hebben alle kans om naar huis te gaan
FEBO past gewoon aan op degene die naar huis gaat
Denk het welquote:Op woensdag 5 april 2023 08:08 schreef greysbones het volgende:
En wat Esther betreft
Is een stalker verhaallijn iets wat ze echt nastreven ?? ( FEBO )
Ik denk dan dat ze aan stalker zoe genoeg hebbenquote:
gek niet nee , wel mega oneerlijkquote:Op woensdag 5 april 2023 08:13 schreef Seattle het volgende:
[..]
GJ was wel 1 van de deelnemers die veel kon en niet zo maar weggestemd zou worden.
Maar idd denk ik dat niet per se zgn sterke spelers over zullen blijven of gaan winnen.
En FEBO heeft er belang bij dat spraakmakende personen blijven dus op zich niet gek dat ze daar in sturen.
wrm gooien ze dat poederloeder niet op de stip ........................ och kan en mag niet meeloper van ice en coquote:Op woensdag 5 april 2023 08:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dan dat ze aan stalker zoe genoeg hebben
Janet had het er wel overquote:Op woensdag 5 april 2023 08:17 schreef cinsan het volgende:
[..]
wrm gooien ze dat poederloeder niet op de stip ........................ och kan en mag niet meeloper van ice en co
Ik ben me volledig bewust van de aanpak in de GGZ. Maar daar zitten dus patienten die bekend zijn met psychose, doordraaien enz. Die moeten dus daadwerkelijk tegen zichzelf in bescherming worden genomen.quote:Op woensdag 5 april 2023 02:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Al eerder gezegd, maar jij blijft volhouden dat het hardhandig was. Deze manier wordt ook gebruikt in de zorg, GGZ, gevangenis, beveiliging etc. als mensen uit hun plaat gaan om ze te beschermen tegen zichzelf (dat ze zichzelf geen pijn doen, tegen vernieling en om andere personen te beschermen) Als jij daar geen ervaring mee hebt, prima, maar geloof het dan als er mensen zijn die deze handeling wel kennen, zoals zojuist beschreven, dat dit een veilige manier van handelen is.
En het grote verschil isquote:Op woensdag 5 april 2023 08:24 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik ben me volledig bewust van de aanpak in de GGZ. Maar daar zitten dus patienten die bekend zijn met psychose, doordraaien enz. Die moeten dus daadwerkelijk tegen zichzelf in bescherming worden genomen.
Dat is geen ggz instelling, marciano is geen patient en Isaac is geen zorgmedewerker.
Dat is dus het grote verschil.
We moeten niets hequote:Op woensdag 5 april 2023 07:55 schreef humpty het volgende:
Het is allemaal zo ongeloofwaardig het verandert haast per dagdeel
maar de streamers moeten wel hele dagen het geklets er over aanhoren
En als het zover is dat er gestemd moet worden doen ze heel iemand anders
waar ik ze nog nooit over gehoord heb
Is maar een die daar bepaalt en dat is kamer 5
KGBquote:Op woensdag 5 april 2023 08:07 schreef Harry het volgende:
Dus, straks gaat de KGB (Kleine Groep Bewoners) Wendy als manager kiezen. Nou, wat een verrassing.....
Maar dat gaan de bro's niet doen natuurlijk, Erik al helemaal niet, want die laat zich niet instrueren.quote:Op woensdag 5 april 2023 08:39 schreef engine het volgende:
Moriama zou ik wel grappig vinden. Of Erik. Gewoon even iets totaal anders.
En geen peuken en drankquote:Op woensdag 5 april 2023 08:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar dat gaan de bro's niet doen natuurlijk, Erik al helemaal niet, want die laat zich niet instrueren.
en bern ook niet , morrie mss wel die laat zich sturen door rupi en coquote:Op woensdag 5 april 2023 08:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar dat gaan de bro's niet doen natuurlijk, Erik al helemaal niet, want die laat zich niet instrueren.
denk dat rupi veel gesjoemeld heeft met geld en bestellingen tijdens zijn managersperiode , zoals tabak die van de week binnenkwamquote:Op woensdag 5 april 2023 08:49 schreef pingu66 het volgende:
Ik heb het idee dat Rupi schulden heeft staan bij de Febo er is zo weinig eten.
Kan nietquote:Op woensdag 5 april 2023 08:49 schreef pingu66 het volgende:
Ik heb het idee dat Rupi schulden heeft staan bij de Febo er is zo weinig eten.
yep word wendyquote:Op woensdag 5 april 2023 08:56 schreef Frummelie het volgende:
Hebben de bro's, Jeff en Rupie nog gesprekken gevoerd over wie de manager moet worden.
Dat schijnt toch anders te zitten, FEBO blijkt voor te schieten..quote:Op woensdag 5 april 2023 08:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kan niet
Ze kunnen niet meer bestellen dan dat er geld is
Enige bij wie hij schulden kan hebben is ice
Neequote:Op woensdag 5 april 2023 08:58 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat schijnt toch anders zitten, FEBO blijkt voor te schieten..
Nee..(ik klikte te snel weg)quote:Op woensdag 5 april 2023 09:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee
Ze moeten een bestelling doen
En die haalt de FEBO er uit
En dan zet de FEBO die bestelling er zelf weer in
Dat klopt. Er is diverse keren in het rood gestaan. Niet heel veel, maar toch. Dat moeten ze later dan weer 'inhalen'.quote:Op woensdag 5 april 2023 08:58 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat schijnt toch anders te zitten, FEBO blijkt voor te schieten..
quote:
Bij Ice jaquote:Op woensdag 5 april 2023 09:03 schreef Harry het volgende:
[..]
Dat klopt. Er is diverse keren in het rood gestaan. Niet heel veel, maar toch. Dat moeten ze later dan weer 'inhalen'.
Het zit anders maar geeft niet...quote:Op woensdag 5 april 2023 09:03 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
De bestelling die zij er in zetten ( manager deelnemers ) wordt er door de FEBO uitgehaald
En dan zetten de FEBO de officiële bestelling er opnieuw in
Hebben al een aantal managers aangegeven
Geschoten nog welquote:Op woensdag 5 april 2023 08:57 schreef pingu66 het volgende:
Staande ovatie voor JW: helemaal zelfstandig zijn ontbijt gemaakt en koffie ingeschoten!!!
Nee klopt, die zijn er ook al eventjes niet geweest...quote:Op woensdag 5 april 2023 09:06 schreef cinsan het volgende:
valt me ook op geen weekbespreking meer de laatste tijd , de bewoners buiten manager en zijn kliek weten niet wat er binnenkomt en uitgaat qwa, is boekhouden met de franse slag
Er zijn weinig mensen die daar op zitten te wachtenquote:Op woensdag 5 april 2023 09:06 schreef cinsan het volgende:
valt me ook op geen weekbespreking meer de laatste tijd , de bewoners buiten manager en zijn kliek weten niet wat er binnenkomt en uitgaat qwa, is boekhouden met de franse slag
dat wel , maar beter dat dan biljart of kaartstreamsquote:Op woensdag 5 april 2023 09:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er zijn weinig mensen die daar op zitten te wachten
Die weekbesprekingen voegen weinig toe
D'r is geen mens die iets durft te zeggen in de weekbespreking allemaal volgzame schaapjes, dan heeft zo'n overleg ook helemaal geen zin.quote:Op woensdag 5 april 2023 09:17 schreef cinsan het volgende:
[..]
dat wel , maar beter dat dan biljart of kaartstreams
Die is met de hondjes wandelen denk ikquote:
Nu heb ik beeld, hoe ze achter haar pc/laptop zitquote:Op woensdag 5 april 2023 09:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Natuurlijk en telkens JW en Eunice bespieden
Jaaaaaaaa...quote:Op woensdag 5 april 2023 09:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Natuurlijk en telkens JW en Eunice bespieden
Maar als ze terug is, zuigt ze zich vast aan haar stoeltje..quote:Op woensdag 5 april 2023 09:22 schreef engine het volgende:
[..]
Die is met de hondjes wandelen denk ik
Neeeeeequote:Op woensdag 5 april 2023 09:24 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Maar als ze terug is, zuigt ze zich vast aan haar stoeltje..
Stiekem was engine groot fan van Essiequote:Op woensdag 5 april 2023 09:27 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ben jij verdrietig om het vertrek van Esther?...
Ik denk wel dat ze kijkt puur voor JW...quote:Op woensdag 5 april 2023 09:24 schreef engine het volgende:
Mag toch hopen dat ze nog net niet zo gek is. Zou nooit meer kijken als ik haar was.
Ik denk wel dat ze kijkt puur voor JW...quote:Op woensdag 5 april 2023 09:24 schreef engine het volgende:
Mag toch hopen dat ze nog net niet zo gek is. Zou nooit meer kijken als ik haar was.
quote:Op woensdag 5 april 2023 09:27 schreef Loveable het volgende:
[..]
Stiekem was engine groot fan van Essie
zullen wel iets op vinden zodat er peuken en schag binnekomtquote:Op woensdag 5 april 2023 09:34 schreef Frummelie het volgende:
Ooh ja zoiets heb ik ook gehoord, er mogen geen sigaretten meer gekocht worden..
Gaat um niet worden ben ik bang..
Ja zeker weten, dat groepje wat nu rookt gaat niet meer stoppen..quote:Op woensdag 5 april 2023 09:43 schreef cinsan het volgende:
[..]
zullen wel iets op vinden zodat er peuken en schag binnekomt
Er is van de week met de boodschappen al weer een pot shag binnen gekomen die snel door Imadiddin gepakt is en verstopt. Later heeft Jeff die het zag de pot op een andere plaats gezet. Hoe het verder is verlopen weet ik nietquote:Op woensdag 5 april 2023 09:43 schreef cinsan het volgende:
[..]
zullen wel iets op vinden zodat er peuken en schag binnekomt
Ben benieuwd hoelang JW het vol houdt met Eunice te pratenquote:Op woensdag 5 april 2023 09:53 schreef Harry het volgende:
Een aangenaam gesprek tussen JW en Eunice over hun persoonlijke levens in Almelo en Geldrop in de Kas ineens afgebroken, helaas.
Kenzi?quote:Op woensdag 5 april 2023 10:01 schreef Frummelie het volgende:
Oooh monotoompje gaat weer gezellie door de microfoon blčren... verschrikkelijk..
quote:Op woensdag 5 april 2023 10:11 schreef Frummelie het volgende:
Hi d'r ging een toeter... ik denk Esther...
quote:Op woensdag 5 april 2023 10:11 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
ik denk nog die toeter van de race dag
nee iets over 2 keer stemmenquote:Op woensdag 5 april 2023 10:18 schreef cinsan het volgende:
[..]
tuurlijk moet en zal wendy worden , hun wil geschiede en niks anders
Een beetjequote:Op woensdag 5 april 2023 09:27 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ben jij verdrietig om het vertrek van Esther?...
quote:Op woensdag 5 april 2023 10:18 schreef cinsan het volgende:
[..]
tuurlijk moet en zal wendy worden , hun wil geschiede en niks anders
quote:Op woensdag 5 april 2023 10:18 schreef greysbones het volgende:
Mori is tegen haar borsten aan het praten
Conjo's jullie moeten naar voren kijken![]()
En niet naar mijn tenenquote:Op woensdag 5 april 2023 10:18 schreef greysbones het volgende:
Mori is tegen haar borsten aan het praten
Conjo's jullie moeten naar voren kijken![]()
Ooh echt..quote:Op woensdag 5 april 2023 10:24 schreef engine het volgende:
[..]
Een beetjeen anderen dingen rondom/in deze show.
Met biljarten nooit last.quote:
Het leek er op dat ze Rupie de beslissende stem wilde geven, zodat de Bro's buiten schot blijvenquote:
Kwakt die borden ook neer.quote:Op woensdag 5 april 2023 10:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
het zucht en puft en steunt en kreunt
Zet de stream aan en hoor hem fluitend afdrogenquote:
quote:Op woensdag 5 april 2023 10:33 schreef juul. het volgende:
[..]
Het leek er op dat ze Rupie de beslissende stem wilde geven, zodat de Bro's buiten schot blijven
Topsport ja.quote:Op woensdag 5 april 2023 10:34 schreef greysbones het volgende:
je zou bijna denken dat hij aan het sporten is![]()
![]()
tuurlijkquote:Op woensdag 5 april 2023 10:33 schreef juul. het volgende:
[..]
Het leek er op dat ze Rupie de beslissende stem wilde geven, zodat de Bro's buiten schot blijven
lolquote:Op woensdag 5 april 2023 10:35 schreef spapaars het volgende:
Gisteren in korte broek in de tuin tussen andere bewoners, en nu afdrogen.
De man leeft weer zonder die verlammende zorg van Esther.
Die heeft de smaak te pakken.quote:
Doet hij wel vaker hoor, ze hebben allemaal corvee. Vandaag is hij de klosquote:
Toch meestal met 2 personen?quote:Op woensdag 5 april 2023 10:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Doet hij wel vaker hoor, ze hebben allemaal corvee. Vandaag is hij de klos
Ach,hij fluit er vrolijk bij.quote:Op woensdag 5 april 2023 10:52 schreef Frummelie het volgende:
Heeft JW vandaag alleen corvee dat vind ik ook wel lullig
Stofzuigen met 2 personen is ietwat overdreven.quote:
Vaak wel, wie weet stond hij met Esther ingedeeldquote:
Ik ben benieuwdquote:Op woensdag 5 april 2023 10:58 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
verkiezing zal wel rond 12/1 zijn
Oooh ja, dat kan natuurlijk..quote:Op woensdag 5 april 2023 10:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vaak wel, wie weet stond hij met Esther ingedeeld
Gezelligquote:Op woensdag 5 april 2023 11:02 schreef schizolientje het volgende:
Rupert nog ff snel bestellingen doen????? Als Wendy t wordt zit die met Babette de hele dag in het kantoor en Zoey er achter aan
in de zon uit de wind is het nu al heerlijkquote:Op woensdag 5 april 2023 11:09 schreef Dotteke het volgende:
Het is zonnig maar pas 5 graden buiten, vannacht heeft het nog gevroren en ze zitten/liggen daar gewoonbuiten op de grond
In het mini staatje is het altijd warmer dan bij ons. De wegen van JdM zijn ondoorgrondelijk...quote:Op woensdag 5 april 2023 11:09 schreef Dotteke het volgende:
Het is zonnig maar pas 5 graden buiten, vannacht heeft het nog gevroren en ze zitten/liggen daar gewoonbuiten op de grond
quote:Op woensdag 5 april 2023 11:11 schreef Puzzie het volgende:
Sas aan het zeiken , ze gaat geen uur staan om te horen wie er geen manager gaat worden
snoep schuldquote:Op woensdag 5 april 2023 11:12 schreef Puzzie het volgende:
Kenzy wil van Marciano weten hoe het zit met elke week tabak kopen en hoe zit met de schuld![]()
Welke schuld?
Mijn hemel , Mirthe gaat bijna dood van de hongerquote:
dat wist ze alquote:Op woensdag 5 april 2023 11:12 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
ik zat er op te wachten
ze wordt het niet dus
quote:Op woensdag 5 april 2023 11:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mijn hemel , Mirthe gaat bijna dood van de honger
Rupie heeft er een puinhoop van gemaakt qua eten maar nu al dat gezeur om de nieuwe manager vind ik wel zielig doenquote:Op woensdag 5 april 2023 11:16 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
echt BS
degene die echt een probleem heeft met het eten is Tiano
maar dat heeft hij eigenlijk elke maand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |