Dat maakt dat ik juist van hem dat riedeltje niet serieus kan nemen want ga dan ook bij jezelf te rade en stel je kwetsbaar opquote:Op dinsdag 4 april 2023 22:53 schreef Daana316 het volgende:
Jeff zijn agressie/pest/scheld gedrag kan misschien wel voor 75% geacteerd zijn, maar de overige bewoners weten niet altijd wat echt of spel is. Jeff heeft een grens aangegeven m.b.t. aanraken maar gaat zelf over de grenzen van anderen heen zonder enige schoom.
Isac zat vanmiddag in de kas met Kenzy..Maar Sas kan ook idd..quote:Op woensdag 5 april 2023 00:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
En Sas maar ook weer niet , daarom vaag
Kenzy gaf sowieso al info doorquote:Op woensdag 5 april 2023 00:37 schreef mangalie het volgende:
[..]
Isac zat vanmiddag in de kas met Kenzy..Maar Sas kan ook idd..
die 2 miogen datquote:Op woensdag 5 april 2023 00:37 schreef mangalie het volgende:
[..]
Isac zat vanmiddag in de kas met Kenzy..Maar Sas kan ook idd..
Als iemand zich bang gedraagt en zegt dat ze bang is, dan is die persoon bang.quote:Op woensdag 5 april 2023 00:07 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Dat Jeff sowieso met enige regelmaat een act opvoert, gelooft bijna iedereen wel inmiddels. Maar waarom denk je dat de andere bewoners in de loods dat niet doen? Ik zelf denk dat iedereen dat inmiddels wel doet. Was Mirthe wel echt zo bang bv. . De ene act valt meer op dan de andere act en Jeffrey valt sowieso op en zijn act is de aller aller grootste dus alle focus op hem.
Daarbij worden eventueel "heftige" dingen besproken met achter. Lijkt me ook vrij logisch dat het programma zich indekt en niets aan het toeval overlaat. Toch?
Het zou kunnen. In real life? Jazeker. Maar in deze setting....mwaaaaahhhh. Gaan we er ooit achter komen, geen idee. Erover speculeren is kei leuk.quote:Op woensdag 5 april 2023 00:57 schreef Harry het volgende:
[..]
Als iemand zich bang gedraagt en zegt dat ze bang is, dan is die persoon bang.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Al eerder gezegd, maar jij blijft volhouden dat het hardhandig was. Deze manier wordt ook gebruikt in de zorg, GGZ, gevangenis, beveiliging etc. als mensen uit hun plaat gaan om ze te beschermen tegen zichzelf (dat ze zichzelf geen pijn doen, tegen vernieling en om andere personen te beschermen) Als jij daar geen ervaring mee hebt, prima, maar geloof het dan als er mensen zijn die deze handeling wel kennen, zoals zojuist beschreven, dat dit een veilige manier van handelen is.quote:Op dinsdag 4 april 2023 22:55 schreef Verida het volgende:
Jef gaat al maanden uit zijn plaat, scheld zijn vriendin letterlijk verrot, wat iedereen mag en kan horen. Totdat Kim zelfs erom moet huilen. Scheld martin helemaal de grond in, niemand die iets durft te zeggen.
Daarna gaat hij op gezette tijden 'banjeren" om tabak af te dwingen, drank af te dwingen, of gewoon voor zijn eigen lol en lacht erom dat iedereen voor hem huivert, stil zit en niets durft te zeggen. Slaat en passant nog even een deur of wat half aan diggelen enz. Maar dat is vermaak voor hem....
marciano is twee keer kwaad geworden. De eerste keer nogal hardhandig door isaac in een houtgreep genomen. En wat was er helemaal gebeurd? Hij had een klap gegeven tegen een kastdeur en moest daarom in een soort klemgreep genomen worden.
En hij heeft Jef een duw gegeven,
En dan is nu marciano het grootste gevaar in de loods? Wil Jeff dat er wat aan gedaan wordt want Jeff wil wel veilig kunnen rondlopen?
Het is te bizar voor woorden.
oh en Marciano heeft een keer heel kwaad gekeken naar Jeff......(niemand die het gezegde als blikken konden doden meer kent ) Dat maakt marciano ook gevaarlijk, hij kijkt heel boos alsof hij iemand iets wil aan doen.
En pathetic Jeff is nu zielig en slachtoffer, want die is tegen geweld....
Voor een deel eens, maar herinner je je nog hoe Isaac tegen Kenzy tekeer ging, dat ze lag te huilen in bed? Er zijn er meerderen die er aan handje van hebben/ hadden om medebewoners te vernederen, al dan niet recht in hun gezicht. Herinner je de scheldpartijden van KimW , Wanda, Mirthe die Jeff wel wilde vermoorden. Het zijn geen van allen lieverdjes en mssn spant Jeff de kroon, maar laten we niet net zo hypocriet zijn als de bewonersquote:Op dinsdag 4 april 2023 23:33 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Hij wist tijdens het avondeten van de dag ervoor al dat ie bleef dus als je dan alsnog je koffer laat komen voer je een act op. Het werd gewoonweg gebruikt als verkooppraatje om ertussenuit te kunnen knijpen want hij mist Kim tot op het bot. Zou ze daar nog hebben gezeten dan zou een vertrek überhaupt nooit in de steigers hebben gestaan. En juist hijzelf is de laatste die moet miepen want als zijn eigen vriendin hem knock-out had geslagen dan was het nog terecht geweest ook tijdens weeral zo'n minachtende publieke vernedering. Natuurlijk praat ik fysiek geweld op geen enkele manier goed en ageer er juist flink tegen maar verbaal geweld is niet per definitie 'minder'. Op zeker dat Tiano een rode kaart had gekregen bij een serieuze klap.
Als iemand als Mirthe bang voor je is of Kenzy haar tranen verhuld tijdens weer zo'n tirade dan mag je je toch weleens afvragen waar je mee bezig bent. Of een vrouw zoals Babs die op kantoor helemaal werd uitgekafferd en nadat ie weg was in tranen uitbarstte want in zijn bijzijn klapte ze totaal dicht en hield ze zich groot. En dit zeg ik dus terwijl ik Jeff juist overall een topgozer vind die met z'n lolbroek daarna weer iedereen om z'n vinger weet te winden want ja mensen gaan daar zelf in mee.
Weer alle kanten op wijzen om maar te kunnen zeggen dat Jeff het ook magquote:Op woensdag 5 april 2023 02:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Voor een deel eens, maar herinner je je nog hoe Isaac tegen Kenzy tekeer ging, dat ze lag te huilen in bed? Er zijn er meerderen die er aan handje van hebben/ hadden om medebewoners te vernederen, al dan niet recht in hun gezicht. Herinner je de scheldpartijden van KimW , Wanda, Mirthe die Jeff wel wilde vermoorden. Het zijn geen van allen lieverdjes en mssn spant Jeff de kroon, maar laten we niet net zo hypocriet zijn als de bewoners
Goedemorgenquote:Op woensdag 5 april 2023 06:49 schreef cinsan het volgende:
goede morgen
managersverkiezing ook 1 grote pot nat word toch iemand waar ice en co invloed gaan op hebben
is toch overduidelijk team ice kan en mag alles van k5
Daarom nu ook duels bij de eliminaties, niemand durft Isaac op de stip te zetten want hij wint zogenaamd alles, en bij een duel mogen ze niet kiezen wie er uit gaatquote:Op woensdag 5 april 2023 06:52 schreef engine het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Heel erg duidelijk. Alles blijft maar om dezelfde personen draaien en Isaac is er altijd bij betrokken.
juist en dat valt op nadat gj ice eruit wilde , dus nominaties nu alleen maar duelsquote:Op woensdag 5 april 2023 07:20 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Daarom nu ook duels bij de eliminaties, niemand durft Isaac op de stip te zetten want hij wint zogenaamd alles, en bij een duel mogen ze niet kiezen wie er uit gaat
Erik bijvoorbeeld loopt risico om op de stip te komen, maar als Erik mag kiezen gooit hij Rupie of Isaac er uit
Heeft de Febo mooi voorkomen met deze verandering
zeker weten , wendy doet veel , maar is niets anders dan meeloper en iemand die geen tegenstand gaat bieden , zo iemand moet team ice hebben brave volgelingen.mensen die mss hun mening willen doordrukken als ze manager zijn oa bern , erik zullen ze geen manager makenquote:Op woensdag 5 april 2023 07:32 schreef Setje72 het volgende:
[..]
Die laat zich ook lekker inpalmen door die groep
Jasper heeft gisteren aangekondigd dat hij op de stip wil.quote:Op woensdag 5 april 2023 07:30 schreef cinsan het volgende:
[..]
juist en dat valt op nadat gj ice eruit wilde , dus nominaties nu alleen maar duels
woord houden denk ik wel , de kans krijgen geloof ik minder inquote:Op woensdag 5 april 2023 07:52 schreef Harry het volgende:
[..]
Jasper heeft gisteren aangekondigd dat hij op de stip wil.
Na aandringen van Sasha pas na een maand.
Hij wil actief het spel kunnen spelen.
We gaan zien of hij woord houdt, en die kans gaat krijgen.
Niet alleen icequote:Op woensdag 5 april 2023 02:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Voor een deel eens, maar herinner je je nog hoe Isaac tegen Kenzy tekeer ging, dat ze lag te huilen in bed? Er zijn er meerderen die er aan handje van hebben/ hadden om medebewoners te vernederen, al dan niet recht in hun gezicht. Herinner je de scheldpartijden van KimW , Wanda, Mirthe die Jeff wel wilde vermoorden. Het zijn geen van allen lieverdjes en mssn spant Jeff de kroon, maar laten we niet net zo hypocriet zijn als de bewoners
En als hij de kans krijgt denk ik dat hij zichzelf naar huis speeltquote:Op woensdag 5 april 2023 07:59 schreef cinsan het volgende:
[..]
woord houden denk ik wel , de kans krijgen geloof ik minder in
Ik vraag me werkelijk af of de sterke spelers echt zo sterk zijnquote:Op woensdag 5 april 2023 08:03 schreef Seattle het volgende:
Goedemorgen op deze heerlijke zonnige dag!
Dat nomineren doen de bewoners toch echt zelf. GJ was een sterke speler die ver had kunnen komen en hij heeft er zelf voor gekozen om op die stip te staan. Dat de FEBO zo’n actie afstraft snak ik wel.
En ik weet bv niet of FEBO Esther er echt uit wilde hebben. Die had een leuk verhaallijntje lopen itt Bern of Imadidin
dat zit er ook dik inquote:Op woensdag 5 april 2023 08:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
En als hij de kans krijgt denk ik dat hij zichzelf naar huis speelt
GJ was wel 1 van de deelnemers die veel kon en niet zo maar weggestemd zou worden.quote:Op woensdag 5 april 2023 08:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vraag me werkelijk af of de sterke spelers echt zo sterk zijn
Ze hebben geen idee welke eliminatie ze krijgen dus ze hebben alle kans om naar huis te gaan
FEBO past gewoon aan op degene die naar huis gaat
Denk het welquote:Op woensdag 5 april 2023 08:08 schreef greysbones het volgende:
En wat Esther betreft
Is een stalker verhaallijn iets wat ze echt nastreven ?? ( FEBO )
Ik denk dan dat ze aan stalker zoe genoeg hebbenquote:
gek niet nee , wel mega oneerlijkquote:Op woensdag 5 april 2023 08:13 schreef Seattle het volgende:
[..]
GJ was wel 1 van de deelnemers die veel kon en niet zo maar weggestemd zou worden.
Maar idd denk ik dat niet per se zgn sterke spelers over zullen blijven of gaan winnen.
En FEBO heeft er belang bij dat spraakmakende personen blijven dus op zich niet gek dat ze daar in sturen.
wrm gooien ze dat poederloeder niet op de stip ........................ och kan en mag niet meeloper van ice en coquote:Op woensdag 5 april 2023 08:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dan dat ze aan stalker zoe genoeg hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |