oh eww voetbalquote:Op dinsdag 4 april 2023 22:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat hij die voetballer bedoelt
Yep dat las ik in de vorige COS pas , helemaal niet op gelet , maar idd geen klok, dus buillshitquote:Op dinsdag 4 april 2023 22:48 schreef Harry het volgende:
Marciano denkt dat Jeffrey een gespleten persoonlijkheid heeft.
Marciano: er is iets niet goed.
Marciano zegt tegen Babette dat er geen klok op het scherm was.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Quincy_Promesquote:Op dinsdag 4 april 2023 22:50 schreef Thorelf het volgende:
heb niets met voetbal..dus eerlijk gezegd weet ik het nog niet
Denk dat het met de amusementswaarde gaat voor de streamers. Aan die kaartjes kun jezelf ook nog mee doen voor jezelf. D&D gaat wat lastiger...quote:Op dinsdag 4 april 2023 22:51 schreef HopScotch het volgende:
D&D mag maximaal 1x in de week maar maaaaaaaaaaandenlang die kutkaartjes van elkaar beantwoorden is dikke prima. Wat een willekeur daar.
Omringd door idioten misschien wel eens leuk voor de febo om te lezen.quote:Op dinsdag 4 april 2023 22:51 schreef HopScotch het volgende:
D&D mag maximaal 1x in de week maar maaaaaaaaaaandenlang die kutkaartjes van elkaar beantwoorden is dikke prima. Wat een willekeur daar.
quote:Op dinsdag 4 april 2023 22:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dus de kans is groot dat hij straks gaat steken?
Sorry hoor
Ja, en ze laten hem lekker zittenquote:Op dinsdag 4 april 2023 22:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dus de kans is groot dat hij straks gaat steken?
Sorry hoor
Helemaal niet anders had hij wel een gele of misschien zelfs rode kaart gekregen. Van mij had Marciano een donker rode kaart verdiend afgelopen weekend en linea recta naar huis gemogen! Maar ja, willekeur hè....quote:Op dinsdag 4 april 2023 22:53 schreef Daana316 het volgende:
Jeff zijn agressie/pest/scheld gedrag kan misschien wel voor 75% geacteerd zijn, maar de overige bewoners weten niet altijd wat echt of spel is. Jeff heeft een grens aangegeven m.b.t. aanraken maar gaat zelf over de grenzen van anderen heen zonder enige schoom.
Nou ja, kezen, klaverjassen, rummikub, schaken, biljarten, darten alles is prima en vind ik ook niks aan om naar te kijken. En ik heb niet het idee dat ze een zier geven om de amusementswaarde voor de streamers.quote:Op dinsdag 4 april 2023 22:52 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Denk dat het met de amusementswaarde gaat voor de streamers. Aan die kaartjes kun jezelf ook nog mee doen voor jezelf. D&D gaat wat lastiger...
Nee, ik bedoel dat andere niet tegen hem in durven gaan door zijn gedrag en dat creëert bij sommige een angstcultuur/onveilig gevoel.quote:Op dinsdag 4 april 2023 22:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Helemaal niet anders had hij wel een gele of misschien zelfs rode kaart gekregen. Van mij had Marciano een donker rode kaart verdiend afgelopen weekend en linea recta naar huis gemogen! Maar ja, willekeur hè....
Heb wel gezien dat Rupie de koffer binnen bracht en toen meteen aan Jeff vroeg wat hij wou, Jeff zei toen dat ie eerst maar de groep bij elkaar moest roepen en liep de slaapkamer inquote:Op dinsdag 4 april 2023 22:56 schreef KinKiJan het volgende:
Nog maar een keer over die klok.
De manager vraagt altijd nog 1x aan de 24u-aanvrager of hij/zij het zeker weet zodra die koffer binnen is gehaald. Als iemand dan duidelijk maakt te vertrekken gaat die klok lopen.
Jeff is de eerst die er op dat moment van afziet. Tuurlijk is die klok niet gaan lopen.
Jij was erbij? Of hebt de beelden van het voorval gezien? En Kim die Jeff een knietje gaf dan? Ook fysiek geweld toch?quote:Op dinsdag 4 april 2023 22:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Helemaal niet anders had hij wel een gele of misschien zelfs rode kaart gekregen. Van mij had Marciano een donker rode kaart verdiend afgelopen weekend en linea recta naar huis gemogen! Maar ja, willekeur hè....
Kennelijk was er bij vorige eliminaties toch wel een klok, anders beginnen de mensen er niet over.quote:Op dinsdag 4 april 2023 22:56 schreef KinKiJan het volgende:
Nog maar een keer over die klok.
De manager vraagt altijd nog 1x aan de 24u-aanvrager of hij/zij het zeker weet zodra die koffer binnen is gehaald. Als iemand dan duidelijk maakt te vertrekken gaat die klok lopen.
Jeff is de eerst die er op dat moment van afziet. Tuurlijk is die klok niet gaan lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |