Over wie had hij het?quote:Op dinsdag 4 april 2023 23:46 schreef Flow3r het volgende:
Isaac : fucking fake people jongen, allang toch
true, maar het is kenzy dus niet gelukt om ice en marcio om te praten?quote:Op dinsdag 4 april 2023 23:53 schreef mangalie het volgende:
[..]
Als ik het goed begrepen heb gaan ze voor Wendy. Maar het kan daar zomaar omslaan..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Neequote:Op dinsdag 4 april 2023 23:54 schreef Thorelf het volgende:
[..]
true, maar het is kenzy dus niet gelukt om ice en marcio om te praten?
Het filmpjestopic is anders ook een aanrader.quote:Op dinsdag 4 april 2023 23:59 schreef Thorelf het volgende:
en om deze beelden ben ik voor groep ice... anders hebben we alleen slapers....nee ik vind ze niet allemaal even leuk, maar heb nog wat te kijken na mijn late dienst
Dat Jeff sowieso met enige regelmaat een act opvoert, gelooft bijna iedereen wel inmiddels. Maar waarom denk je dat de andere bewoners in de loods dat niet doen? Ik zelf denk dat iedereen dat inmiddels wel doet. Was Mirthe wel echt zo bang bv. . De ene act valt meer op dan de andere act en Jeffrey valt sowieso op en zijn act is de aller aller grootste dus alle focus op hem.quote:Op dinsdag 4 april 2023 23:33 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Hij wist tijdens het avondeten van de dag ervoor al dat ie bleef dus als je dan alsnog je koffer laat komen voer je een act op. Het werd gewoonweg gebruikt als verkooppraatje om ertussenuit te kunnen knijpen want hij mist Kim tot op het bot. Zou ze daar nog hebben gezeten dan zou een vertrek überhaupt nooit in de steigers hebben gestaan. En juist hijzelf is de laatste die moet miepen want als zijn eigen vriendin hem knock-out had geslagen dan was het nog terecht geweest ook tijdens weeral zo'n minachtende publieke vernedering. Natuurlijk praat ik fysiek geweld op geen enkele manier goed en ageer er juist flink tegen maar verbaal geweld is niet per definitie 'minder'. Op zeker dat Tiano een rode kaart had gekregen bij een serieuze klap.
Als iemand als Mirthe bang voor je is of Kenzy haar tranen verhuld tijdens weer zo'n tirade dan mag je je toch weleens afvragen waar je mee bezig bent. Of een vrouw zoals Babs die op kantoor helemaal werd uitgekafferd en nadat ie weg was in tranen uitbarstte want in zijn bijzijn klapte ze totaal dicht en hield ze zich groot. En dit zeg ik dus terwijl ik Jeff juist overall een topgozer vind die met z'n lolbroek daarna weer iedereen om z'n vinger weet te winden want ja mensen gaan daar zelf in mee.
Eensquote:Op dinsdag 4 april 2023 23:33 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Hij wist tijdens het avondeten van de dag ervoor al dat ie bleef dus als je dan alsnog je koffer laat komen voer je een act op. Het werd gewoonweg gebruikt als verkooppraatje om ertussenuit te kunnen knijpen want hij mist Kim tot op het bot. Zou ze daar nog hebben gezeten dan zou een vertrek überhaupt nooit in de steigers hebben gestaan. En juist hijzelf is de laatste die moet miepen want als zijn eigen vriendin hem knock-out had geslagen dan was het nog terecht geweest ook tijdens weeral zo'n minachtende publieke vernedering. Natuurlijk praat ik fysiek geweld op geen enkele manier goed en ageer er juist flink tegen maar verbaal geweld is niet per definitie 'minder'. Op zeker dat Tiano een rode kaart had gekregen bij een serieuze klap.
Als iemand als Mirthe bang voor je is of Kenzy haar tranen verhuld tijdens weer zo'n tirade dan mag je je toch weleens afvragen waar je mee bezig bent. Of een vrouw zoals Babs die op kantoor helemaal werd uitgekafferd en nadat ie weg was in tranen uitbarstte want in zijn bijzijn klapte ze totaal dicht en hield ze zich groot. En dit zeg ik dus terwijl ik Jeff juist overall een topgozer vind die met z'n lolbroek daarna weer iedereen om z'n vinger weet te winden want ja mensen gaan daar zelf in mee.
Jaquote:Op woensdag 5 april 2023 00:13 schreef mangalie het volgende:
Als ze nog een mooie stunt willen maken zouden ze Moiraima manager moeten maken...
JW vindt dat hij meer recht heeft om te blijven dan Moryquote:
Jaquote:Op woensdag 5 april 2023 00:20 schreef mangalie het volgende:
[..]
Die denken al dat ze in de finale staan...
Denk dat alles al beklonken is, de Febo moet hier eerst van weten. Wendy wordt het gewoon, dat is na Esther en na Kim de beste optie.quote:Op woensdag 5 april 2023 00:13 schreef mangalie het volgende:
Als ze nog een mooie stunt willen maken zouden ze Moiraima manager moeten maken...
Een heel erg spitsvondige zet (van beiden) want je wint zo informatie in van het andere kamp en je bouwt een soort van beschermingsschild op. Mits je het geslepen doet. Je helemaal in één specifiek groepje voegen en de ander tot absolute vijand bombarderen klinkt leuk maar niet slim. Natuurlijk voel je je prettig bij het ene groepje mensen maar het blijft een menselijk schaakspel. Als je goed bent met bepaalde mensen dan kun je dat op een volwassen manier met mekaar uitbuiten zonder dat je je eigen 'groep' loopt te verraden of hoe je het ook noemen wilt. Je moet natuurlijk wel weten wat je kan delen en vooral hoe zodat je altijd je verhaaltje klaar hebt indien nodig. Het programma heeft bovendien baat bij frictie dus die hebben er niets aan als het ene groepje het andere uitroeit want dan krijg je maar saaie televisie. De topprioriteit bij mij zou liggen dat ik wil overblijven/overleven met m'n innercircle en daarna pas het aantal leuke mensen waarbij je enkel voorkeuren kunt hebben.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |