Ik denk wel dat ze kijkt puur voor JW...quote:Op woensdag 5 april 2023 09:24 schreef engine het volgende:
Mag toch hopen dat ze nog net niet zo gek is. Zou nooit meer kijken als ik haar was.
Ik denk wel dat ze kijkt puur voor JW...quote:Op woensdag 5 april 2023 09:24 schreef engine het volgende:
Mag toch hopen dat ze nog net niet zo gek is. Zou nooit meer kijken als ik haar was.
quote:Op woensdag 5 april 2023 09:27 schreef Loveable het volgende:
[..]
Stiekem was engine groot fan van Essie
zullen wel iets op vinden zodat er peuken en schag binnekomtquote:Op woensdag 5 april 2023 09:34 schreef Frummelie het volgende:
Ooh ja zoiets heb ik ook gehoord, er mogen geen sigaretten meer gekocht worden..
Gaat um niet worden ben ik bang..
Ja zeker weten, dat groepje wat nu rookt gaat niet meer stoppen..quote:Op woensdag 5 april 2023 09:43 schreef cinsan het volgende:
[..]
zullen wel iets op vinden zodat er peuken en schag binnekomt
Er is van de week met de boodschappen al weer een pot shag binnen gekomen die snel door Imadiddin gepakt is en verstopt. Later heeft Jeff die het zag de pot op een andere plaats gezet. Hoe het verder is verlopen weet ik nietquote:Op woensdag 5 april 2023 09:43 schreef cinsan het volgende:
[..]
zullen wel iets op vinden zodat er peuken en schag binnekomt
Ben benieuwd hoelang JW het vol houdt met Eunice te pratenquote:Op woensdag 5 april 2023 09:53 schreef Harry het volgende:
Een aangenaam gesprek tussen JW en Eunice over hun persoonlijke levens in Almelo en Geldrop in de Kas ineens afgebroken, helaas.
Kenzi?quote:Op woensdag 5 april 2023 10:01 schreef Frummelie het volgende:
Oooh monotoompje gaat weer gezellie door de microfoon blèren... verschrikkelijk..
quote:Op woensdag 5 april 2023 10:11 schreef Frummelie het volgende:
Hi d'r ging een toeter... ik denk Esther...
quote:Op woensdag 5 april 2023 10:11 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
ik denk nog die toeter van de race dag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |