Janet had het er wel overquote:Op woensdag 5 april 2023 08:17 schreef cinsan het volgende:
[..]
wrm gooien ze dat poederloeder niet op de stip ........................ och kan en mag niet meeloper van ice en co
Ik ben me volledig bewust van de aanpak in de GGZ. Maar daar zitten dus patienten die bekend zijn met psychose, doordraaien enz. Die moeten dus daadwerkelijk tegen zichzelf in bescherming worden genomen.quote:Op woensdag 5 april 2023 02:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Al eerder gezegd, maar jij blijft volhouden dat het hardhandig was. Deze manier wordt ook gebruikt in de zorg, GGZ, gevangenis, beveiliging etc. als mensen uit hun plaat gaan om ze te beschermen tegen zichzelf (dat ze zichzelf geen pijn doen, tegen vernieling en om andere personen te beschermen) Als jij daar geen ervaring mee hebt, prima, maar geloof het dan als er mensen zijn die deze handeling wel kennen, zoals zojuist beschreven, dat dit een veilige manier van handelen is.
En het grote verschil isquote:Op woensdag 5 april 2023 08:24 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik ben me volledig bewust van de aanpak in de GGZ. Maar daar zitten dus patienten die bekend zijn met psychose, doordraaien enz. Die moeten dus daadwerkelijk tegen zichzelf in bescherming worden genomen.
Dat is geen ggz instelling, marciano is geen patient en Isaac is geen zorgmedewerker.
Dat is dus het grote verschil.
We moeten niets hequote:Op woensdag 5 april 2023 07:55 schreef humpty het volgende:
Het is allemaal zo ongeloofwaardig het verandert haast per dagdeel
maar de streamers moeten wel hele dagen het geklets er over aanhoren
En als het zover is dat er gestemd moet worden doen ze heel iemand anders
waar ik ze nog nooit over gehoord heb
Is maar een die daar bepaalt en dat is kamer 5
KGBquote:Op woensdag 5 april 2023 08:07 schreef Harry het volgende:
Dus, straks gaat de KGB (Kleine Groep Bewoners) Wendy als manager kiezen. Nou, wat een verrassing.....
Maar dat gaan de bro's niet doen natuurlijk, Erik al helemaal niet, want die laat zich niet instrueren.quote:Op woensdag 5 april 2023 08:39 schreef engine het volgende:
Moriama zou ik wel grappig vinden. Of Erik. Gewoon even iets totaal anders.
En geen peuken en drankquote:Op woensdag 5 april 2023 08:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar dat gaan de bro's niet doen natuurlijk, Erik al helemaal niet, want die laat zich niet instrueren.
en bern ook niet , morrie mss wel die laat zich sturen door rupi en coquote:Op woensdag 5 april 2023 08:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar dat gaan de bro's niet doen natuurlijk, Erik al helemaal niet, want die laat zich niet instrueren.
denk dat rupi veel gesjoemeld heeft met geld en bestellingen tijdens zijn managersperiode , zoals tabak die van de week binnenkwamquote:Op woensdag 5 april 2023 08:49 schreef pingu66 het volgende:
Ik heb het idee dat Rupi schulden heeft staan bij de Febo er is zo weinig eten.
Kan nietquote:Op woensdag 5 april 2023 08:49 schreef pingu66 het volgende:
Ik heb het idee dat Rupi schulden heeft staan bij de Febo er is zo weinig eten.
yep word wendyquote:Op woensdag 5 april 2023 08:56 schreef Frummelie het volgende:
Hebben de bro's, Jeff en Rupie nog gesprekken gevoerd over wie de manager moet worden.
Dat schijnt toch anders te zitten, FEBO blijkt voor te schieten..quote:Op woensdag 5 april 2023 08:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kan niet
Ze kunnen niet meer bestellen dan dat er geld is
Enige bij wie hij schulden kan hebben is ice
Neequote:Op woensdag 5 april 2023 08:58 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat schijnt toch anders zitten, FEBO blijkt voor te schieten..
Nee..(ik klikte te snel weg)quote:Op woensdag 5 april 2023 09:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee
Ze moeten een bestelling doen
En die haalt de FEBO er uit
En dan zet de FEBO die bestelling er zelf weer in
Dat klopt. Er is diverse keren in het rood gestaan. Niet heel veel, maar toch. Dat moeten ze later dan weer 'inhalen'.quote:Op woensdag 5 april 2023 08:58 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat schijnt toch anders te zitten, FEBO blijkt voor te schieten..
quote:
Bij Ice jaquote:Op woensdag 5 april 2023 09:03 schreef Harry het volgende:
[..]
Dat klopt. Er is diverse keren in het rood gestaan. Niet heel veel, maar toch. Dat moeten ze later dan weer 'inhalen'.
Het zit anders maar geeft niet...quote:Op woensdag 5 april 2023 09:03 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
De bestelling die zij er in zetten ( manager deelnemers ) wordt er door de FEBO uitgehaald
En dan zetten de FEBO de officiële bestelling er opnieuw in
Hebben al een aantal managers aangegeven
Geschoten nog welquote:Op woensdag 5 april 2023 08:57 schreef pingu66 het volgende:
Staande ovatie voor JW: helemaal zelfstandig zijn ontbijt gemaakt en koffie ingeschoten!!!
Nee klopt, die zijn er ook al eventjes niet geweest...quote:Op woensdag 5 april 2023 09:06 schreef cinsan het volgende:
valt me ook op geen weekbespreking meer de laatste tijd , de bewoners buiten manager en zijn kliek weten niet wat er binnenkomt en uitgaat qwa, is boekhouden met de franse slag
Er zijn weinig mensen die daar op zitten te wachtenquote:Op woensdag 5 april 2023 09:06 schreef cinsan het volgende:
valt me ook op geen weekbespreking meer de laatste tijd , de bewoners buiten manager en zijn kliek weten niet wat er binnenkomt en uitgaat qwa, is boekhouden met de franse slag
dat wel , maar beter dat dan biljart of kaartstreamsquote:Op woensdag 5 april 2023 09:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er zijn weinig mensen die daar op zitten te wachten
Die weekbesprekingen voegen weinig toe
D'r is geen mens die iets durft te zeggen in de weekbespreking allemaal volgzame schaapjes, dan heeft zo'n overleg ook helemaal geen zin.quote:Op woensdag 5 april 2023 09:17 schreef cinsan het volgende:
[..]
dat wel , maar beter dat dan biljart of kaartstreams
Die is met de hondjes wandelen denk ikquote:
Nu heb ik beeld, hoe ze achter haar pc/laptop zitquote:Op woensdag 5 april 2023 09:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Natuurlijk en telkens JW en Eunice bespieden
Jaaaaaaaa...quote:Op woensdag 5 april 2023 09:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Natuurlijk en telkens JW en Eunice bespieden
Maar als ze terug is, zuigt ze zich vast aan haar stoeltje..quote:Op woensdag 5 april 2023 09:22 schreef engine het volgende:
[..]
Die is met de hondjes wandelen denk ik
Neeeeeequote:Op woensdag 5 april 2023 09:24 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Maar als ze terug is, zuigt ze zich vast aan haar stoeltje..
Stiekem was engine groot fan van Essiequote:Op woensdag 5 april 2023 09:27 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ben jij verdrietig om het vertrek van Esther?...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |