quote:
Ik ben benieuwdquote:Op woensdag 5 april 2023 10:58 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
verkiezing zal wel rond 12/1 zijn
Oooh ja, dat kan natuurlijk..quote:Op woensdag 5 april 2023 10:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vaak wel, wie weet stond hij met Esther ingedeeld
Gezelligquote:Op woensdag 5 april 2023 11:02 schreef schizolientje het volgende:
Rupert nog ff snel bestellingen doen????? Als Wendy t wordt zit die met Babette de hele dag in het kantoor en Zoey er achter aan
in de zon uit de wind is het nu al heerlijkquote:Op woensdag 5 april 2023 11:09 schreef Dotteke het volgende:
Het is zonnig maar pas 5 graden buiten, vannacht heeft het nog gevroren en ze zitten/liggen daar gewoonbuiten op de grond
In het mini staatje is het altijd warmer dan bij ons. De wegen van JdM zijn ondoorgrondelijk...quote:Op woensdag 5 april 2023 11:09 schreef Dotteke het volgende:
Het is zonnig maar pas 5 graden buiten, vannacht heeft het nog gevroren en ze zitten/liggen daar gewoonbuiten op de grond
quote:Op woensdag 5 april 2023 11:11 schreef Puzzie het volgende:
Sas aan het zeiken , ze gaat geen uur staan om te horen wie er geen manager gaat worden
snoep schuldquote:Op woensdag 5 april 2023 11:12 schreef Puzzie het volgende:
Kenzy wil van Marciano weten hoe het zit met elke week tabak kopen en hoe zit met de schuld![]()
Welke schuld?
Mijn hemel , Mirthe gaat bijna dood van de hongerquote:
dat wist ze alquote:Op woensdag 5 april 2023 11:12 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
ik zat er op te wachten
ze wordt het niet dus
quote:Op woensdag 5 april 2023 11:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mijn hemel , Mirthe gaat bijna dood van de honger
Rupie heeft er een puinhoop van gemaakt qua eten maar nu al dat gezeur om de nieuwe manager vind ik wel zielig doenquote:Op woensdag 5 april 2023 11:16 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
echt BS
degene die echt een probleem heeft met het eten is Tiano
maar dat heeft hij eigenlijk elke maand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |